Hyundai mění ceník crossoveru Kona. Nejsilnější motor nyní v nižší výbavě

Ratata  |  14. 01. 2018 18:30

To si koupí jen blázen. Za 400 000 mám nádhernýho prostornějšího Captura 1,2tce (4-válec, ne trapnej 3 válec )s výbavou intese, barvou na přání + vyh. sedadla, zatmavená okna, senzory + kameru

Odpovědět  |   | 
Saman  |  14. 01. 2018 18:49

je to novinka a cena casem klesne, navic dealeri Hiunday davaj vpohode slevy 100-150 tisic na auta za 400+k cenikove, takze 550 za 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 muze ve finale bejt za treba 400-450k

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  15. 01. 2018 06:59

Problém Hyundaie je hlavně v tom, že nenabízí slabší motor s nižší cenou, jako je tomu třeba u Capturu či 2008. Základ od čtyřset tisíc lidi odradí, protože každý v autě nepotřebuje foukanou sekačku se stodvaceti koňmi.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  15. 01. 2018 08:42

to jestli je to problem nebo neni, ukazou az prodeje treba po roce, on i ten slabsi motor je vpodstate srovantelny s atmosferickou 1.6 kterou zarizli pred rokem

nejake stigma spatnosti davaji 3 valcum pouze nerdi na forech, jinak by to nebyla nejprodavanejsi motorizace kuprikladu ve Fabii nebo nove i30, Kona je male auto a 3 valec ji dle meho nijak nebrzdi, predpokladam ze ty jsi s tou motorizaci jeste ani nejel vid?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  15. 01. 2018 09:47

Jenže proč je to nejprodávanější motorizace, třeba v té Fabii? Vždyť tam už ani nic jiného k dispozici není. Totéž u i30 - chceš výkon a neplatit zase tak moc? Tříhrnek.
Mně je ten motor v zásadě ukradený, jak jede. Problém vidím v myšlení lidí, protože by chtěli auto s cenou třeba o padesát, šedesát tisíc nižší. Jenže to s T-GDI nepůjde.

Odpovědět  |   | 
booch  |  17. 01. 2018 22:25

Trošku problém crossoverů je hmotnost. Ta provozní u Koníka skoro půldruhý tuny. Nalož dva kámoše s báglem a vyraž s litříkem ráno za robotou. Nebo do hor... a až tě v prvním kopci předjede trabant pochopíš, proč je pro většinu lidí do 4 místnýho auta potřeba těch 250 Nm. Ale kdo jezdí sám a v kufru vozí pytel vzduchu, pro toho dobrý

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  14. 01. 2018 19:43

A nekecáš?
Kamera +10 000 Kč (pack city), elektrochromatické vnitřní zrcátko, zatmavená zadní okna +5 000 Kč ( pack premium), barva metalická +12 500 Kč, nebo speciální metalická +14 500 Kč, vyhřívaná přední sedadla +5 000 Kč
Takže cena je za Captur TCe120 intens 422 900 Kč + dovybavení 20 000 Kč bez metalického laku, celkem 442 900 Kč, ceník Captur 2.1.2018
Tato výbava má však něco navíc (hliníková kola, automatickou klimatizaci).
https://www.renault.cz/content/dam/Renault/CZ/pd... ...

Jinak je to auto stejné kategorie, tedy malé SUV a pokud budeš chtít asi stejnou cenu, tak výbava ZEN, ale tam tyhle věci nejdou mnohdy ani doplatit a výbava je samozřejmě chudší.
Nechápu, kde jsi přišel na prostornější interiér. Já to nejsem schopen posoudit a myslím si, ža ani ty ne. Obvodovými rozměry je Captur o něco menší.
Které auto je po stránce uživatelské lepší, také nejsem schopen posoudit.

Odpovědět  |   | 
Ratata  |  14. 01. 2018 23:07

Nekacám ani trochu. Vim co jsem 22.12. 2017 platil :).Když odečteš prdplacený servis, připlacená jiná alu, koberce a příčníky na střechu jseš pod 400 jako nic.
https://www.dropbox.com/s/b2hyadn65euj035/IMG_201... ...

Prostornější interiér posoudíš usednutím na zadní sedadla. Věř že než jsem si koupil auto seděl jsem v dost autech. Vybíral jsem přesně auto v této třídě.Chtěl jsem auto s prostorem i pro dospelé vzadu , 4 válec , auto klima ,a park. kameru, cenu cca 400 zlatáků. V souboji , (Peugeot 2008, kona, C3 airctoss, stonic, - citelně méně prostoru , 3 válce, auto s auto klima a kamerou cenově jinde). ASX - až na tu cenu by ušel. Když jsme s ženou sedli do Captura a viděli ho v té černené bylo jasno. Na živo je to auto o 60% užasnější než na fotce.Věř že se za ním lidi otáčí. Mimochodem ještě před pár měsíci jsem si nedokázal představit ,že si někdy koupím Renaulta.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  14. 01. 2018 23:09

takze tady verejne proklamujes, ze neumis pocitat.

Odpovědět  |   | 
Ratata  |  14. 01. 2018 23:21

No nebo ty. Dej si facku a podívej se na tu fakturu znova.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  15. 01. 2018 06:01

No jo, ale to jsi dostal výraznou slevu, a to je dost zavádějící vzhledem k prvnímu příspěvku. To se může u konkurence stát také, takže porovnáváš neporovnatelné. A nebyly to navíc skladovky s akční cenou? To je potom docela běžné u hodně automobilek.

Odpovědět  |   | 
Ratata  |  15. 01. 2018 07:24

Ne skladovka to nebyla. Na auto jsem čekal 3 měsíce.
No a ta cena. Ono je to jak u který značky někdy i auta. Třeba v Kie mi neslevili nic z žádnýho modelu stejně tak v Mitsubishi. V peugeotu pár šušní. A třeba v Hyundai z Kony sleva nešla vůbec. Ale i30 mi slevil o 150 000 kdybych měl zájem. Nabízel mi vybavu style s tou naturbenou 1,4 za 402 zlatejch (bez barvy na přání). Prostě ty jejich ceníky jsou jenom nástřel osobně ti kolikrát řeknou něco jinýho. A pak tam byl faktor pohodlně si sednout sám za sebe. A to jde jen u Captura, Caktusu ,ASX (jenže základní cena modelu v výbavě edice100 byla o 80 víc + maj drahej servis a to auto si nemůžeš sám ani přezout). U ostatních máš přední sedadlo nalepeno na kolenou. Auto jsem vybíraj cca půl roku a za tu dobu jsem jich hubou koupil na 3 životy :)

Odpovědět  |   | 
homer  |  15. 01. 2018 07:50

půl roku vybírat auto a skončit u rencka - tak to je diagnóza

Odpovědět  |   | 
Ratata  |  15. 01. 2018 08:26

Jo přesně takový chytráci jako jsi ty si koupí MBéčko a maj pocit vyjmečnosti.

Odpovědět  |   | 
homer  |  15. 01. 2018 12:37

ano osobní Mercedes-Benz je u nás statisticky,historicky i cenově výjimečná značka ale možná si myslel Škodu Mladá Boleslav a i ta je o parník před rendlikem

Odpovědět  |   | 
Saman  |  15. 01. 2018 08:48

jak sis tehdy mohl vyzkouset Konu kdys na Captura jsi cekal 3 mesice? v dobe kdy jsi toho Captura objednaval tak Kona na solonech nebyla Kona se zacala oficialne prodavat pred 2 mesici takze nam tu vsem krasne lzes v primem prenosu

Odpovědět  |   | 
Ratata  |  15. 01. 2018 09:10

máš pravdu v Koně jsem seděl 2 dny po objednání Captura. V den objednání už ji měli v HK ,ale ještě nebyla vystavená. Já si původně jel prohlídnout tu i 30 jenže vedle je salon Rendlíka tak jsme se šli taky mrknout. A takhle to dopadlo. A 3 měsíce jsem nečekal máš taky pravdu. Objedával jsem na konci října a předpokládaný termín dodávky byl na konci ledna ,ale 22 prosince už byl.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  15. 01. 2018 20:14

Nechtěl jsem, ale budu puntičkář. Stejně jsi kecal, když jsi napsal, že za 400 000 Kč. Cenu jsi přešvihl o 15 470 Kč.

Odpovědět  |   | 
Ratata  |  15. 01. 2018 22:16

Jasně ale s předplaceným servicem na 5 let 9900,-, Kobercema 1200,- , příčníkama 4200,-

Odpovědět  |   | 
Saman  |  16. 01. 2018 19:24

predplaceny servis, pricniky a koberecky jsem dostal jako bonus k druhe sade kol, v cem je to jako vyjimecne?

Odpovědět  |   | 
Saman  |  15. 01. 2018 08:45

lidi se otaci za Capturem? ufff kde to zijete ze tam maj lidi potrebu se otacet za Capturem

tve texty me prijdou tak trosku neco jako "koupil jsem si auto a tak je nejlepsi a mam stihomam a myslim si ze vsichni se na nej ted divaj, protoze je naprosto uzasne a nejuzasnejsi na celem .....Marsu"

Odpovědět  |   | 
Ratata  |  15. 01. 2018 09:17

když myslíš

Odpovědět  |   | 
Bohdan  |  04. 02. 2018 17:14

A co kufr? Právě přemýšlím Kona, Tucson, Sportage, Suzuki S Cross nebo Qashqai a pořád tápu. Uvidím po jízdách.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  15. 01. 2018 07:44

Kde má Kona trapnej tříválec?? i ten litr je čtyřválec, stačí číst či se podávat do tabulky -válce ventily 4/4...
A ta výbava v základu je víc než slušná.
Captura jsem porovnával s rodinnou SX4, a na to ,že je to o generaci modernější auto je prostoru uvnitř méně, než v tom Suzuki, včetně kufru.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  15. 01. 2018 08:20

Tak by si měli místní pissoárci tabulku upravit, protože 1.0 T-GDI samozřejmě JE tříhrnek.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  15. 01. 2018 16:37

OK vycházel jsem z prezentované tabulky. Nicméně na velokosti auta uvnitř trvám. a to se mi SX4 vzadu zdá prostonější.

Odpovědět  |   | 
Ratata  |  15. 01. 2018 08:30

SX4 3 válec s manuální klimou za cca 450 zlatejch. Čekací doba na auto 3/4 roku. Co tam máš dál?
litrova Kona i stonic jsou řadové 3válce

Odpovědět  |   | 
šofér  |  15. 01. 2018 16:41

SX4 se už dávno nevyrábí, takže se načekáš ještě déle, komiku:)

Odpovědět  |   | 
booch  |  17. 01. 2018 22:44

Ale kdo chce i mimo silnici a místo v autě není suzuka špatná volba, i když trochu výkonu navíc by neškodilo. Jen by mě zajímalo kde tech 100 kilo oproti jiným ušetřili... .
Místo SX4ky se dělá scross. To jen pro ty, co v tom vidí takový hrozný rozdíl...

Odpovědět  |   | 
Saman  |  15. 01. 2018 08:50
Kaa  |  15. 01. 2018 10:05

Pán je evidentně znalec.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  15. 01. 2018 16:39

jak znalec? vycházel jsem z prezentované tabulky.Znalec by měl být ten, kdo ji tady otiskl, ne?

Odpovědět  |   | 
Bohdan  |  04. 02. 2018 17:15
Kaa  |  22. 01. 2018 15:36

Za 549 000kč je o třídu výš Nissan Qashqai s motorem 1.6/160k. V parádní výbavě.

Odpovědět  |   | 
houmr  |  14. 01. 2018 18:55

Milan Lažanský: Prosim opravte si tiechaoticke udaje v tabulke o technickych udajoch. Nebudem pisat ktore, dufam, ze to zvladnete napodruhe

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  14. 01. 2018 19:48

Že by nejsilnější motor objemu 1 l. Tak 127 kW už je slušný výkon.
Já myslím, že bez nápovědy to nezvládnou.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  14. 01. 2018 20:59

Oprava 120 kW.

Odpovědět  |   | 
houmr  |  14. 01. 2018 21:28

Dam im sancu ved to nie je az taka tazka uloha

Odpovědět  |   | 
houmr  |  14. 01. 2018 21:29

Dam napovedu je tam viac ako jedna chyba a menej ako desat

Odpovědět  |   | 
houmr  |  15. 01. 2018 00:45

Naco som tu pisal napovedu, ked to neopravili uplne ................

Odpovědět  |   | 
houmr  |  15. 01. 2018 00:44

Oni to fakt nezvladli Mna klepne

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  15. 01. 2018 11:16

Jsem říkal, že bez nápovědy to nezvládnou. Výkon se uvedl, ale o válcích se nepsalo, tak tedy válce zůstaly 4.

Odpovědět  |   | 
Zeli  |  14. 01. 2018 20:19

Hjovnaj nebrat !

Odpovědět  |   | 
houmr  |  15. 01. 2018 00:51

Milan Lažanský: Boze, clovicku nestastny.............. Stacilo poriadne precitat diskusiu a bolo by to 100%. Ved som to pisal v napovede
Skusme este raz tu opravu:
NAPOVEDA: HODNOTA KRUTIACEHO MOMENTU u 1,0 T-GDI................

Uz by sa to mohlo podarit

Odpovědět  |   | 
Michal220  |  15. 01. 2018 04:25

1.6t je jen o 90000tisic drazsi nez litrovy zaklad.Navic s automatem a 4*4.Pekny

Odpovědět  |   | 
Petr  |  15. 01. 2018 08:52

Skutecne myslis 90 milionu? Nechtels spis napsat 90 tisic?

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  15. 01. 2018 09:56

Pane redaktore Lažanský, motor 1.0 T-GDI je samozřejmě tříválec, ne čtyř, jak uvádíte v tabulce.

Odpovědět  |   | 
houmr  |  15. 01. 2018 12:36

Si im to uz uplne ulahcil, ja som ich chcel nechat aspon jednu chybu opravit ci by na to prisli.
Ako motoristicky novinar urobit toto len pri pisani vyrobcovych udajov je uz silna kava. Ako mozu byt potom objektivne testy a preto sa neda nerit ich hodnotam v testoch, ak to takto cucaju z prsta

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  15. 01. 2018 14:45

Fakt myslíš, že to po sobě ještě čtou poté, co to vyvěsí na web?

Odpovědět  |   | 
houmr  |  15. 01. 2018 14:53

Nie necitaju

Odpovědět  |   | 
dědek  |  15. 01. 2018 20:00

S Konou jsem najel něco přes 500 km., a to v měsíci listopadu 2017. Docela pěkná jízda, každý se otáčel nebo se snažil mě předjet. Musím podotknout vozidel této značky jsem vlastnil několik včetně těch s cenou přes 800000 ,-Kč. Mé zkušenosti s těmito auty a nájezdem kolem 80 000 km jsou velice dobré. Kona je auto pro mladé hravé. Jeho jízdní vlastnosti v základu jsou na solidní úrovni. Musím pro ostatní uvést, že vlastním Hyundai Tuson 4x4 rok výroby 2016. Tak mám co srovnávat. Těším se na jízdu s Konou 4x4.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 01. 2018 09:08

Mlady hravy za volantem... takovym se vyhybat.

Odpovědět  |   | 
dědek  |  16. 01. 2018 12:21

On mladí nejsou jen feťáci, alkoholici, ale také slušní řidiči. Vy jste nikdy nebyl mladý. Za vašeho mládí se jezdilo se Škodovkou. A to když vám ji náhodou otec půjčil. Také jste se naučil jezdit a asi nikdy jste nic neporušil ani auto neodřel . Zázračný řidič.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 01. 2018 13:56

Komentoval jsem spojeni MLADY HRAVY. Mlady jsem byl, poprve jsem ridil v autoskole v 17, otec mi auto nepujcoval, mel jsem lehkou nehodu kvuli lehkemu prekroceni rychlosti na prazdne silnici v nocnich hodinach... staci?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  15. 01. 2018 19:53

Tak problém je, že to nečtou ani před tím, než to na web pověsí.

Odpovědět  |   | 
John Torro  |  16. 01. 2018 17:03

Koupit si auto s motorem 998 cm kubických může jen zoufalec. I když výrobce udává nějakých 88 Kw, tak naložený a plně obsazen pojede do kopečka na D1 na 2 max. 3. Vysoká spotřeba, nízká životnost. Na to bych neměl nervy a navíc ta cena, je za takovou sračku hodně vysoká.

Odpovědět  |   | 
JohnyB  |  18. 07. 2018 08:08

No s tou zivotnosti mas pravdu, ale jel jsem v tom 3hrnku a nevim co s tim soudruzi v Korei udelali ale to auto ma tech 88kW k dispozici vicemene okamzite. Temer zadna turbodira. To auto tahne i do strmeho kopce a to jsme jeli ve dvou lidech. Vykon to ma na litr spoustu, to auto jede. Ale jak rikas je to za cenu zivotnosti velmi rychle leti do otacek a to udela casem svoje.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

dnes | Vladimír Kadera | 53 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 75 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A