Omlazený Hyundai Kona má české ceny. Prémie natlačila základ pod 400.000 Kč

17 komentářů

JaneK
12. listopadu • 9:56

198 koni na takovy auticko je moc pekny, uz s tou predchozi 1.6 t-gdi 177 koni to pry litalo slusne, mame ten motor v Tucsonu a je zivej. Ty hranaty spodni svetla taky vyhladili vpredu i vzadu, hned je to lepsi. Jen bych tu cenu za plnou palbu tak o 50 tisic snizil, ale to je holt ta dnesni koronavirova prirazka, trend dnesni doby. Zas o kus lepsi auto, je videt ze se Hyundai snazi. Sice se mi libi vic Kamiq, ale myslim ze Kona nabizi za podobnou cenu vic, hlavne motorem a moznosti 4x4.

Shimi
12. listopadu • 10:56

JaneK: Už jsem to tu psal včera. Ta nejsilnější varianta je svým způsobem, v B segmentu, zjevením a napříč celým mainstreamem nemá konkurenci. 200 kobyl? 4x4? S automatem? A to vše za 580? To je prostě trefa do černého.

Pikus
12. listopadu • 19:06

Bez 4x4...tedy jen 200k a automat už od 500k CZK. Aspoň že teď po faceliftu to už není tak škaredý auto.

sumerian
12. listopadu • 20:33

Nebude ten motor ještě víc žravý než ten původní 1,6tgdi?

HáRoš
12. listopadu • 21:28

Obecně to je žravější motor - mám ho v Ceedu s manuálem (150 kW) a jezdím za 9,4 l. NA dovolené jsem měl 14 dní Konu 4x2 130 kW a jezdil jsem za 8,5 l. Nicméně na dálnici kvůli odporu to jde zase přes devět. Pokud bude řidič v nové Koně tenhle motor využívat do mrtě, spotřeba půjde nahoru, ale naopak pokud bude automat využívat většího krouťáku a řadit dříve, může zůstat či drobně klesnout (v podstatě princip chiptuningu).

šofér
12. listopadu • 8:57

upřímně, kdo by to před 10 lety, kdy přišla první i30 řekl, kde se Hyundai posune. Udělali pořádný kus práce, klobouk dolů!

Allamarein
12. listopadu • 9:44

Vážně? Vždyť to, že Hyundai velmi brzy dotáhne evropské automobilky, bylo od počátku jasné. Už i30 byla oproti předchozím autům dost velký skok kupředu, taky si na to Hyundai zřídil evropské vývojové centrum a najal plno lidí od evropských automobilek. Ale upřímně, čekal jsem to dříve, než za třináct let od první i30. Zatím je to pořád jen vyrovnání stavu, mírná ztráta tady, mírný náskok jinde. Myslím si, že mají i na to, aby nějakou dobu táhli trend automobilismu, ale vždycky to něčím strašně podkopnou.

šofér
12. listopadu • 10:55

kdy dříve, prosím? Cyklus generace auta je 8 let, vývoj nového cca 5, jak se to dá stihnout dříve?

Allamarein
12. listopadu • 11:16

Už u druhé generace jsem čekal vyrovnání evropské konkurence, ale tam vývoj dost přibrzdili, naopak šla nahoru Kia, která těžila ze spoluvlastnických poměrů mezi značkami. Navíc se dost soustředili i na jiné modely, rozvoj na jiných trzích. Aktuální i30 je tak teprve tím, co jsem čekal ve druhé generaci. A motoricky se teprve dorovnávají té Evropě, první řady turbomotorů jim fakt nevyšly.
Akorát... když se podíváš, jak se generace měnily, tak ti tvé roky poněkud nesedí.

Vóša
12. listopadu • 8:00

Koukám, že Škodomilská pakáž nemá slov... nebo se ještě nevzpamatovala s přesunu výroby Superbu nebo z obrovského propadu prodejů Octávie?Takové zprávy, to je pohlazení po duši !

Michal2
12. listopadu • 16:10

Koukám že Hyundai dotáhl Škodu hlavně v ceně a ještě akční u základního motoru.Jinak cena vs výkon by u 1.6tgi šla ale zase bude na phm.

Karcher Tool
12. listopadu • 14:55

Vóšo, zalezte do traktora jo?:-D Takový paskvil nepodařený v podobě vaší podřadné Kony se totiž jen tak nevidí. Nejbližší je asi Lada Granta Cross, že.:-D

Vóša
12. listopadu • 15:50

Srovnávání s Ladou je pocta. Její prodeje raketově rostou narozdíl od Boleslavských designových paskvilů..

Kel
12. listopadu • 14:07

Doba je zla Kamile. Auta se prodavaji hure a hure a Skodovka zacala vyrabet auta luxusnejsi, ale taky daleko drahsi... uz to holt nejsou auta pro masy.

-
12. listopadu • 8:22

Co ten ksicht jak paródia na votrelca

k22
12. listopadu • 9:17

Myslíš Komiq? To víš, Škodovka nikdy dyzajnu moc nedala.....sází spíš na prémiovou kvalitu ;-), protö má tak malé příplatky za prodlouženou záruku
:-D

petr r. (petrumr)
12. listopadu • 15:59

kamiq celkem ujde, ta příd je ze škodovek nejlepší, ale dnes jsem zkoumal karoq a měl tam na boku plaketu sport a ta maska eńo ńuńo, ten plast prostě vypadá lacině, jestli ze slovnaftu nedovezli jiné granule.

Doporučujeme

Články odjinud