Hyundai prozradil více o novém hybridu. Tucson jej dostane již v květnu

44 komentářů

Eda
29. března • 7:24

paradni, tak to je to nejvic auto co hyundai udelal

Fetr
28. března • 0:15

O nesmyslnosti celého projektu už jen základní myšlenka - za pomoci nákladné technologie se sníží spotřeba nesmyslně nehospodárného typu vozu (SUV) až o 7 %. Pokud by se namísto SUV vyráběly klasické typy vozů, spotřeby by byla nižší o 50% i bez elektromotoru

Matouš Z.
28. března • 13:46

Pokud by se namísto SUV vyráběli klasické typy vozů? Proč by tomu tak mělo být? SUV je momentálně v kurzu a já se tomu vůbec nedivím, vy ano? Sám zvažuji koupi SUV a musím říct, že nejvíce mě zaujal právě Tucson, proč? Design, komfort,cena, oproti konkurenci rozhodně má co nabídnou, nemyslíte?

Fetr
28. března • 18:03

Vůbec si to nemyslím. V kurzu je zejména proto, že v tomto případě poptávka odpovídá nabídce. Pokud se EU snaží snižovat emise způsobem, že máme jezdit v litrových tříválcích, které ve skutečnosti žerou i trávu kolem silnice ačkoliv je nikdo nechce, lze stejně tak regulovat produkci neekologických vozů. Dokonce jsem přesvědčen, že pokud se namá jednat op pokrytectví, je tím třeba začít.
A pokud se ptáte, zda se divím oblibě tohoto segmentu vozů, tak ano. Neznám žádný argument, proč bych si měl SUV koupit. Mě tento typ vozu skutečně nemá co nabídnout, u korejské produkce to navíc platí dvojnásob.

sarin007
29. března • 9:04

Líbí se mi, jak mají lidi spojeno SUV s nehospodárností. Tak např. ona zmiňovaná motorizace v článku jezdí v běžném provozu za 5,5 - 6 litrů. To je naprosto běžná spotřeba i ostatních typů aut. Měl jsem tříválec Citroen, jezdil za 5 l, kamarád má tříválec Fabii a je na tom ještě hůř. Obliba segmentu SUV je zcela jasná. Všichni chtějí za své vydělané peníze dostat co nejvíce, proto si koupí SUV. Dostanou větší kus auta, do auta se líp nasedá kvůli vyššímu posezu, lepší rozhled, víc místa uvnitř a např. Tucson patří mezi auta s nejlepší ochranou posádky, takže i kvůli bezpečnosti. Proto je dnes v kurzu Tucson, Kadjar, Karoq, Sportage apod.

Fetr
29. března • 14:15

Ono to spojení s nehospodárností je totiž na místě. Zatímco Vy jste jezdil s Citroënem za 5 litrů v reálu, tohle auto jezdí za 6 na papíře. A to jste k tomu žádný hybris nepotřeboval, takže asi tolik k hospodárnosti.
K Těm výhodám SUV: větší kus auta dostanou zákazníci jen teoreticky. Jak je velký kufr u SUV asi víte, tak si otevřete někdy kufr Golfu Variant nebo Škody Octavie. Posouzení nechám na Vás.
S místem uvnitř je to stejné.
Vyšší posez nezpochybňuji, pro těhotné ženy a starší lidi jistě nezanedbatelná výhoda. Ovšem za cenu o pár set vyšší než u menšího auta... no já nevím jestli je to zrovna koupě roku.
Já osobně potřebuji velký a dlouhý kufr a potřebuji vozit vzadu 3 dětské autosedačky, takže z toho důvodu se mne SUV netýká. Navíc pohybové problémy nemám, proto si vybírám v jiném segmentu...

Bartik
27. března • 17:28

Pro mě je to technologický krok dopředu ke snížení emisí, který nabídne menší spotřebu a vyšší výkon. Až se to bude vyrábět ve větším, tak ta cena bude o dost levnější, tomu věřte.

Michal
28. března • 6:35

Bartik nevěřím.Větší platy,euro 7 ta cena poletí nahoru.

27. března • 20:40

Kecy trolů, jste jak StB Babiš a jeho kafemlýnek. Máte tam navíc jednu faktickou chybu a tato věc není na trhu zdaleka nová.

Mára
27. března • 15:36

Mě se líbí ta vlna negativních komentářů, celkem k zasmání, ne? Takhle ta motorizace nevypadá vůbec špatně a co, že je to cenově o něco výš? Za nové technologie se platí, bohužel ne každý člověk tohle dokáže pochopit, že?

Kališňák M.
28. března • 13:26

Naprosto s Vámi souhlasím! Hold někomu se člověk nezavděčí ničím. Oni by asi chtěli naleštěnou funglovku v plné palbě za 200 tisíc, nebo nevím... Náhodou to vypadá opravdu slušně a v cenovce tedy rozhodně problém také nevidím. Za mě povedený kousek.

sarin007
29. března • 8:49

S tím také souhlasím, to je prostě jen česká nátura. Všichni chtějí auto co nejlevnější, aby pak nadávali, že to nic nevydrží. Trh je plný alternativ za nižší peníze. Článek jen informuje o nové možnosti motorizace, nikoho tím ze zákona nenutí si to kupovat. V ceně není problém, konkurenční auta jsou na tom stejně.

St.
27. března • 12:29

Automobilky dělají přesně to, co se jim hodí. Takové auto je relativně levné (žádný vývoj nového motoru), splní se aktuální normy a za 2-3 roky pak přidají baterku, pak větší baterku a až nebude zbytí, přidají největší baterku a vyndají motor...

Michal
27. března • 16:17

Ono kdyby se snížila bezpečnost a výbava na úroveň základní felicie tak je hned 400kg dole a nebyl by třeba elektro motor na snížení spotřeby.K tomu tam dát pneu 165mm a jezdilo by se za 6l v benzínu.

Vojtal
27. března • 11:04

hezky, to chci SUV mildhybrid

Karel 47
27. března • 14:51

Kdo si koupí Hnůjdaje, na dosmrti k.u.n.d.a je :-D

skolniq komiq
27. března • 15:16

Mate to spatne. Spravne tam ma byt "... El Bunda je" .B-]

sarin007
29. března • 8:43

Ale to je taková národní písnička, lidi tím ukazují své IQ, je mi jich líto :-(

Michal
27. března • 10:41

Flotilové emise pro rok 2021 jsou 95g co2/kilometr tj 5,1l benzín-4,5l nafta jinak budou pokuty a ty zaplatí kdo?my.

mato
27. března • 15:42

Spravne, som za to, aby si majitelia SUVciek platili poctivo pokuty za nadlimit vramci ceny auta a nie aby im robili sluzbu majitelia hybridov a elektromobilov

sarin007
29. března • 8:40

A proč jen majitelé SUV? Ty jako můžou za všechno? I malý auto může být mimo limit emisí. A to že mám hybrid, ještě neznamená, že mám čistý provoz. Ve skutečném provozu jezdí třeba z vyšší spotřebou než většina měnších aut. A až se rozšíří elektroauta a zdraží se elektřina (někdo bude muset zaplatit výstavby nabíječek a zvýší se poptávka po elektřině) tak to budeme taky platit všichni, i ti co nejezdí, protože cena se promítně i do domácností a všeho.

mato
29. března • 9:16

V principe suhlasim so vsetkym co ste argumentovali. Nemam nic proti SUV principialne, len statisticky je to tak ze pri porovnani 2 aut s rovnakym vykonom a jazdnymi vlastnostami ma SUV vzdy vyssiu spotrebu oproti sedanu. A samozrejme ked si niekto kupi audi S8 tak rovnako nech si v cene zaplati CO2-pokutu. Co sa tyka ekonomiky provozu tak elektromobil samozrejme nic neusetri (lebo co ziskate na elektrike tak stratite na kupnej cene auta) a to este nespominam pripadnu spotrebnu dan. Lenze bohuzial rozhodnutia EU komisie nema nic spolocne s logikou a rozumom a preto bohuzial aj ked hybridy maju v reali skoro rovnaku spotrebu ako bezne benzinaky, z pohladu pokuty za CO2 je to dramaticky rozdiel. Preto ja ako buduci majitel PHEV (nekupujem ho kvoli ekologii ani lacnemu provozu na elektriku, nybrz tichy provoz a som technologicky nadsenec) nechcem svojou kupnou cenou prispievat majitelovi S8 alebo X6 na jeho auto. Zaroven tiez nie som za individualne dotacie na kupu hybridu/BEV, ale nech dane peniaze investuju do vystavby nabijaciek.

Richard V.
27. března • 9:46

Škodomilové promluvili, to jsem se zase pobavil :-D
Cenově dostupnější verze 1.6 CRDI s mild hybridní pohonnou jednotkou, díky které se sníží spotřeba a naopak zvýší akcelerace. Sice to ještě není nejlevnější technologie, ale oceňuju jí. Je otázkou času, než bude rozšířena i na další modely.

sarin007
29. března • 8:31

Je to bohužel jedna z cest, jak vyhovět emisnímu tlaku :-( U tohoto motoru to bude už mít i nějaký smysl a i řidič pocítí malou změnu oproti běžné verzi. Dvoulitr, kde byl mildhybrid doposud, je sám o sobě výkonný, takže tam to tak znát nebylo.

Pavel K
27. března • 13:38

Tuscon je takový trochu jak by homo hermafroditní prostitut z Nošovic :-D V praxi víc škody a posměchu jak užitku, za mě ne-e :-/

Miroslav Skok
19. listopadu • 16:49

Zatím jsem nic takového neslyšel. Hlavně že Škodovka se svojí cenou a výbavou je super ......

sarin007
29. března • 8:26

A na to jsi přišel jak? Ty jsi v něm jel nebo to říkali chlapi v hospodě? Klidně tě svezu, aby ses mohl taky zastydět, mám Tucsona v plné výbavě, tak si budeš moc vyzkoušet vše, co Hyundai nabízí ;-)

Gerd R.
29. března • 9:33

Tak než sednout do korejskýho pelechu, to radši půjdu pěšky. Lepší příjemná procházka, než aby padla hanba na rodinu 😊

😜
29. března • 20:14

Mám to podobně. Než sednout do obyčejný lidový škůdky, aby mě hanba fackovala, to raději do auta světové megaznačky Hyundai, která je o světelný roky dál. Škodovku ve světě nikdo nezná, na rozdíl od Hyundaie.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ivan Smotlacha
29. března • 22:54

To to máš divně postavený. Do toho superauta nevleze ani Vietkong. I ten radši pojede na kole. Ale pro tebe to asi stačí

😜
30. března • 7:33

Až bude škodovka vyrábět auta na úrovni Hyundai - Genesis (G90) https://www.youtube.com/watch... a dostane se do Top 100 globálních značek, tak možná změním názor. Protože ale nic takového nikdy nevyrobila a ani nevyrobí, není ani globální značkou, tak to bude pořád jen bezvýznamná, okrajová a podřadná značka. A do auta takové podřadné značky odmítám sednout, natož si ho koupit.

Kamil Petr
30. března • 8:25

Ty toho v hlavě moc nemáš, viď? To jsou cinty na úrovni nejhloupějšího dítěte ze školky.

😜
30. března • 8:45

Chápu tě...Když nejsou argumenty, tak ti nezbývá nic jiného než přiblble útočit. Tak se projevují zamindrákovaní ubožáčci, kteří neunesou holé skutečnosti a akorát se před všemi krásně ztrapňují. Čus 😉

skolniq komiq
27. března • 12:49

Hybridy ano. Ovsem generator pripojeny pres remenovy prevod!? Proti takovemu 'soustroji' bych nic nenamital u cirkularky a podobnych zarizeni. Ovsem u auta mi to prijde ponekud humpolacke. Obecene mam vyhrady vuci remenovym prevodum v autech.Nelibi se mi to ve Skode a tak se mi to nemuze libit ani tady.

stealth01
27. března • 12:47

Pokud někdo plive na Huyndai, znamená to, že neplive na Škodu?
Co když kluci tady v diskuzi mají třeba Fiaty nebo Renaulty? Napadlo to někdy někoho?

Asdfghjkl
27. března • 8:39

hergot prinos v podstate skoro zadny... ale cenu napalime pekne vysoko urcite za ty moderni technologie a vylepseni... jsou preslapy a preslapy a tenhle je teda asi na 1 miste v podani Hyu...

PH
28. března • 5:27

Pro zákazníka to opravdu nemá žádný přínos, ale díky eurohujerům v Bruselu to pomáhá automobilce snižovat celkové emise.

Kankunen
27. března • 8:25

Hyundai pochopil, že do gazíku patří nafta a tak má naftový hybrid.

Petr Vaněk
27. března • 8:37

Ptfujiiii, to je ale jak chrmel. Vytaženo ne z krku, ale až z průdušek :-O Hutný, tězký, vazký, šedé barvy a šlancly 3-[ Jak by se narodila mrtvá betonová chobotnička. Slyší na jméno Hiunday Tuscon :-D

Zdeno
27. března • 9:16

Jo ale jak znám Hjundaj, tak to bude za deště probíjet, teda kromě kroze a absolutně tupých jízdních vlastností :-(

Lukino
27. března • 11:53

Fuj co to je proboha zač? Pokud funguje jako i30 tak Pánbůh s námi resp. se zákazníky.

Miroslav Skok
19. listopadu • 16:47

Ty Lojzo, mám již 3 ho Hyundai a jiné auto bych nechtěl. Kam se hrabe Škodovka - s cenou a i s výbavou.

Conti
27. března • 12:40

Vošického sanitka :-D :-D :-D

Ferda
27. března • 10:07

Nevim jakou vy znáte Hjundaj, ale chtělo by to asi přesedlat z té vaší Š120, kde máte v hajzlu ten váš antistaciký pásek a auto se vám sype pod rukama. Doporučuji vám navštívit nejbližší prodejnu aut, ať si můžete prohlédnout nejnovější automobily. Kdyžtak mi napište kde bydlíte ať vás můžu znavigovat, jelikož navigaci asi ve vaší dědině nemáte a k internetu jste se připojil náhodou, když projížděl okolo autobus s wifi.

Doporučujeme

Články odjinud