Hyundai prozradil více o novém hybridu. Tucson jej dostane již v květnu

Kankunen  |  27. 03. 2019 08:25

Hyundai pochopil, že do gazíku patří nafta a tak má naftový hybrid.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  27. 03. 2019 08:37

Ptfujiiii, to je ale jak chrmel. Vytaženo ne z krku, ale až z průdušek Hutný, tězký, vazký, šedé barvy a šlancly Jak by se narodila mrtvá betonová chobotnička. Slyší na jméno Hiunday Tuscon

Odpovědět  |   | 
Zdeno  |  27. 03. 2019 09:16

Jo ale jak znám Hjundaj, tak to bude za deště probíjet, teda kromě kroze a absolutně tupých jízdních vlastností

Odpovědět  |   | 
Ferda  |  27. 03. 2019 10:07

Nevim jakou vy znáte Hjundaj, ale chtělo by to asi přesedlat z té vaší Š120, kde máte v hajzlu ten váš antistaciký pásek a auto se vám sype pod rukama. Doporučuji vám navštívit nejbližší prodejnu aut, ať si můžete prohlédnout nejnovější automobily. Kdyžtak mi napište kde bydlíte ať vás můžu znavigovat, jelikož navigaci asi ve vaší dědině nemáte a k internetu jste se připojil náhodou, když projížděl okolo autobus s wifi.

Odpovědět  |   | 
Lukino  |  27. 03. 2019 11:53

Fuj co to je proboha zač? Pokud funguje jako i30 tak Pánbůh s námi resp. se zákazníky.

Odpovědět  |   | 
Conti  |  27. 03. 2019 12:40

Vošického sanitka

Odpovědět  |   | 
Asdfghjkl  |  27. 03. 2019 08:39

hergot prinos v podstate skoro zadny... ale cenu napalime pekne vysoko urcite za ty moderni technologie a vylepseni... jsou preslapy a preslapy a tenhle je teda asi na 1 miste v podani Hyu...

Odpovědět  |   | 
PH  |  28. 03. 2019 05:27

Pro zákazníka to opravdu nemá žádný přínos, ale díky eurohujerům v Bruselu to pomáhá automobilce snižovat celkové emise.

Odpovědět  |   | 
Richard V.  |  27. 03. 2019 09:46

Škodomilové promluvili, to jsem se zase pobavil
Cenově dostupnější verze 1.6 CRDI s mild hybridní pohonnou jednotkou, díky které se sníží spotřeba a naopak zvýší akcelerace. Sice to ještě není nejlevnější technologie, ale oceňuju jí. Je otázkou času, než bude rozšířena i na další modely.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  27. 03. 2019 12:47

Pokud někdo plive na Huyndai, znamená to, že neplive na Škodu?
Co když kluci tady v diskuzi mají třeba Fiaty nebo Renaulty? Napadlo to někdy někoho?

Odpovědět  |   | 
skolniq komiq  |  27. 03. 2019 12:49

Hybridy ano. Ovsem generator pripojeny pres remenovy prevod!? Proti takovemu 'soustroji' bych nic nenamital u cirkularky a podobnych zarizeni. Ovsem u auta mi to prijde ponekud humpolacke. Obecene mam vyhrady vuci remenovym prevodum v autech.

Nelibi se mi to ve Skode a tak se mi to nemuze libit ani tady.

Odpovědět  |   | 
Pavel K  |  27. 03. 2019 13:38

Tuscon je takový trochu jak by homo hermafroditní prostitut z Nošovic V praxi víc škody a posměchu jak užitku, za mě ne-e

Odpovědět  |   | 
sarin007  |  29. 03. 2019 08:26

A na to jsi přišel jak? Ty jsi v něm jel nebo to říkali chlapi v hospodě? Klidně tě svezu, aby ses mohl taky zastydět, mám Tucsona v plné výbavě, tak si budeš moc vyzkoušet vše, co Hyundai nabízí

Odpovědět  |   | 
Gerd R.  |  29. 03. 2019 09:33

Tak než sednout do korejskýho pelechu, to radši půjdu pěšky. Lepší příjemná procházka, než aby padla hanba na rodinu 😊

Odpovědět  |   | 
😜  |  29. 03. 2019 20:14

Mám to podobně. Než sednout do obyčejný lidový škůdky, aby mě hanba fackovala, to raději do auta světové megaznačky Hyundai, která je o světelný roky dál. Škodovku ve světě nikdo nezná, na rozdíl od Hyundaie.

Odpovědět  |   | 
Ivan Smotlacha  |  29. 03. 2019 22:54

To to máš divně postavený. Do toho superauta nevleze ani Vietkong. I ten radši pojede na kole. Ale pro tebe to asi stačí

Odpovědět  |   | 
😜  |  30. 03. 2019 07:33

Až bude škodovka vyrábět auta na úrovni Hyundai - Genesis (G90) https://www.youtube.com/watch... a dostane se do Top 100 globálních značek, tak možná změním názor. Protože ale nic takového nikdy nevyrobila a ani nevyrobí, není ani globální značkou, tak to bude pořád jen bezvýznamná, okrajová a podřadná značka. A do auta takové podřadné značky odmítám sednout, natož si ho koupit.

Odpovědět  |   | 
Kamil Petr  |  30. 03. 2019 08:25

Ty toho v hlavě moc nemáš, viď? To jsou cinty na úrovni nejhloupějšího dítěte ze školky.

Odpovědět  |   | 
😜  |  30. 03. 2019 08:45

Chápu tě...Když nejsou argumenty, tak ti nezbývá nic jiného než přiblble útočit. Tak se projevují zamindrákovaní ubožáčci, kteří neunesou holé skutečnosti a akorát se před všemi krásně ztrapňují. Čus 😉

Odpovědět  |   | 
sarin007  |  29. 03. 2019 08:31

Je to bohužel jedna z cest, jak vyhovět emisnímu tlaku U tohoto motoru to bude už mít i nějaký smysl a i řidič pocítí malou změnu oproti běžné verzi. Dvoulitr, kde byl mildhybrid doposud, je sám o sobě výkonný, takže tam to tak znát nebylo.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  27. 03. 2019 10:41

Flotilové emise pro rok 2021 jsou 95g co2/kilometr tj 5,1l benzín-4,5l nafta jinak budou pokuty a ty zaplatí kdo?my.

Odpovědět  |   | 
mato  |  27. 03. 2019 15:42

Spravne, som za to, aby si majitelia SUVciek platili poctivo pokuty za nadlimit vramci ceny auta a nie aby im robili sluzbu majitelia hybridov a elektromobilov

Odpovědět  |   | 
sarin007  |  29. 03. 2019 08:40

A proč jen majitelé SUV? Ty jako můžou za všechno? I malý auto může být mimo limit emisí. A to že mám hybrid, ještě neznamená, že mám čistý provoz. Ve skutečném provozu jezdí třeba z vyšší spotřebou než většina měnších aut. A až se rozšíří elektroauta a zdraží se elektřina (někdo bude muset zaplatit výstavby nabíječek a zvýší se poptávka po elektřině) tak to budeme taky platit všichni, i ti co nejezdí, protože cena se promítně i do domácností a všeho.

Odpovědět  |   | 
mato  |  29. 03. 2019 09:16

V principe suhlasim so vsetkym co ste argumentovali. Nemam nic proti SUV principialne, len statisticky je to tak ze pri porovnani 2 aut s rovnakym vykonom a jazdnymi vlastnostami ma SUV vzdy vyssiu spotrebu oproti sedanu. A samozrejme ked si niekto kupi audi S8 tak rovnako nech si v cene zaplati CO2-pokutu. Co sa tyka ekonomiky provozu tak elektromobil samozrejme nic neusetri (lebo co ziskate na elektrike tak stratite na kupnej cene auta) a to este nespominam pripadnu spotrebnu dan. Lenze bohuzial rozhodnutia EU komisie nema nic spolocne s logikou a rozumom a preto bohuzial aj ked hybridy maju v reali skoro rovnaku spotrebu ako bezne benzinaky, z pohladu pokuty za CO2 je to dramaticky rozdiel. Preto ja ako buduci majitel PHEV (nekupujem ho kvoli ekologii ani lacnemu provozu na elektriku, nybrz tichy provoz a som technologicky nadsenec) nechcem svojou kupnou cenou prispievat majitelovi S8 alebo X6 na jeho auto. Zaroven tiez nie som za individualne dotacie na kupu hybridu/BEV, ale nech dane peniaze investuju do vystavby nabijaciek.

Odpovědět  |   | 
Vojtal  |  27. 03. 2019 11:04

hezky, to chci SUV mildhybrid

Odpovědět  |   | 
Karel 47  |  27. 03. 2019 14:51

Kdo si koupí Hnůjdaje, na dosmrti k.u.n.d.a je

Odpovědět  |   | 
skolniq komiq  |  27. 03. 2019 15:16

Mate to spatne. Spravne tam ma byt "... El Bunda je" .

Odpovědět  |   | 
sarin007  |  29. 03. 2019 08:43

Ale to je taková národní písnička, lidi tím ukazují své IQ, je mi jich líto

Odpovědět  |   | 
St.  |  27. 03. 2019 12:29

Automobilky dělají přesně to, co se jim hodí. Takové auto je relativně levné (žádný vývoj nového motoru), splní se aktuální normy a za 2-3 roky pak přidají baterku, pak větší baterku a až nebude zbytí, přidají největší baterku a vyndají motor...

Odpovědět  |   | 
Michal  |  27. 03. 2019 16:17

Ono kdyby se snížila bezpečnost a výbava na úroveň základní felicie tak je hned 400kg dole a nebyl by třeba elektro motor na snížení spotřeby.K tomu tam dát pneu 165mm a jezdilo by se za 6l v benzínu.

Odpovědět  |   | 
Mára  |  27. 03. 2019 15:36

Mě se líbí ta vlna negativních komentářů, celkem k zasmání, ne? Takhle ta motorizace nevypadá vůbec špatně a co, že je to cenově o něco výš? Za nové technologie se platí, bohužel ne každý člověk tohle dokáže pochopit, že?

Odpovědět  |   | 
Kališňák M.  |  28. 03. 2019 13:26

Naprosto s Vámi souhlasím! Hold někomu se člověk nezavděčí ničím. Oni by asi chtěli naleštěnou funglovku v plné palbě za 200 tisíc, nebo nevím... Náhodou to vypadá opravdu slušně a v cenovce tedy rozhodně problém také nevidím. Za mě povedený kousek.

Odpovědět  |   | 
sarin007  |  29. 03. 2019 08:49

S tím také souhlasím, to je prostě jen česká nátura. Všichni chtějí auto co nejlevnější, aby pak nadávali, že to nic nevydrží. Trh je plný alternativ za nižší peníze. Článek jen informuje o nové možnosti motorizace, nikoho tím ze zákona nenutí si to kupovat. V ceně není problém, konkurenční auta jsou na tom stejně.

Odpovědět  |   | 
Bartik  |  27. 03. 2019 17:28

Pro mě je to technologický krok dopředu ke snížení emisí, který nabídne menší spotřebu a vyšší výkon. Až se to bude vyrábět ve větším, tak ta cena bude o dost levnější, tomu věřte.

Odpovědět  |   | 
 |  27. 03. 2019 20:40

Kecy trolů, jste jak StB Babiš a jeho kafemlýnek. Máte tam navíc jednu faktickou chybu a tato věc není na trhu zdaleka nová.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  28. 03. 2019 06:35

Bartik nevěřím.Větší platy,euro 7 ta cena poletí nahoru.

Odpovědět  |   | 
Fetr  |  28. 03. 2019 00:15

O nesmyslnosti celého projektu už jen základní myšlenka - za pomoci nákladné technologie se sníží spotřeba nesmyslně nehospodárného typu vozu (SUV) až o 7 %. Pokud by se namísto SUV vyráběly klasické typy vozů, spotřeby by byla nižší o 50% i bez elektromotoru

Odpovědět  |   | 
Matouš Z.  |  28. 03. 2019 13:46

Pokud by se namísto SUV vyráběli klasické typy vozů? Proč by tomu tak mělo být? SUV je momentálně v kurzu a já se tomu vůbec nedivím, vy ano? Sám zvažuji koupi SUV a musím říct, že nejvíce mě zaujal právě Tucson, proč? Design, komfort,cena, oproti konkurenci rozhodně má co nabídnou, nemyslíte?

Odpovědět  |   | 
Fetr  |  28. 03. 2019 18:03

Vůbec si to nemyslím. V kurzu je zejména proto, že v tomto případě poptávka odpovídá nabídce. Pokud se EU snaží snižovat emise způsobem, že máme jezdit v litrových tříválcích, které ve skutečnosti žerou i trávu kolem silnice ačkoliv je nikdo nechce, lze stejně tak regulovat produkci neekologických vozů. Dokonce jsem přesvědčen, že pokud se namá jednat op pokrytectví, je tím třeba začít.
A pokud se ptáte, zda se divím oblibě tohoto segmentu vozů, tak ano. Neznám žádný argument, proč bych si měl SUV koupit. Mě tento typ vozu skutečně nemá co nabídnout, u korejské produkce to navíc platí dvojnásob.

Odpovědět  |   | 
sarin007  |  29. 03. 2019 09:04

Líbí se mi, jak mají lidi spojeno SUV s nehospodárností. Tak např. ona zmiňovaná motorizace v článku jezdí v běžném provozu za 5,5 - 6 litrů. To je naprosto běžná spotřeba i ostatních typů aut. Měl jsem tříválec Citroen, jezdil za 5 l, kamarád má tříválec Fabii a je na tom ještě hůř. Obliba segmentu SUV je zcela jasná. Všichni chtějí za své vydělané peníze dostat co nejvíce, proto si koupí SUV. Dostanou větší kus auta, do auta se líp nasedá kvůli vyššímu posezu, lepší rozhled, víc místa uvnitř a např. Tucson patří mezi auta s nejlepší ochranou posádky, takže i kvůli bezpečnosti. Proto je dnes v kurzu Tucson, Kadjar, Karoq, Sportage apod.

Odpovědět  |   | 
Fetr  |  29. 03. 2019 14:15

Ono to spojení s nehospodárností je totiž na místě. Zatímco Vy jste jezdil s Citroënem za 5 litrů v reálu, tohle auto jezdí za 6 na papíře. A to jste k tomu žádný hybris nepotřeboval, takže asi tolik k hospodárnosti.
K Těm výhodám SUV: větší kus auta dostanou zákazníci jen teoreticky. Jak je velký kufr u SUV asi víte, tak si otevřete někdy kufr Golfu Variant nebo Škody Octavie. Posouzení nechám na Vás.
S místem uvnitř je to stejné.
Vyšší posez nezpochybňuji, pro těhotné ženy a starší lidi jistě nezanedbatelná výhoda. Ovšem za cenu o pár set vyšší než u menšího auta... no já nevím jestli je to zrovna koupě roku.
Já osobně potřebuji velký a dlouhý kufr a potřebuji vozit vzadu 3 dětské autosedačky, takže z toho důvodu se mne SUV netýká. Navíc pohybové problémy nemám, proto si vybírám v jiném segmentu...

Odpovědět  |   | 
Eda  |  29. 03. 2019 07:24

paradni, tak to je to nejvic auto co hyundai udelal

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

včera | Petr Schnagl | 5 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 67 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A