Hyundai již testuje i30 N s pohonem všech kol. Bude soupeřit s VW Golf R

Jarmilek  |  03. 05. 2019 15:16

Kdyby s tím na polygonu jezdili nonstop, třeba 300tis km a pak rozborka na kolik jsou jednotlivé díly vozů opotřebované, to by bylo zajímavé.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  03. 05. 2019 15:26

Jen se ztrapňuješ. Tohle auto si nekoupí nikdo na tak dlouho, aby s tím nahrkal 300 tisíc. Automobilky nevyrábí auta proto, aby třetí majitel ušetřil na náhr.dílech.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  03. 05. 2019 16:11

To je pravda a u Škodovky to platí dvojnásobně.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  03. 05. 2019 16:44

Nějak nerozumím tomu, jak to myslíte. Co platí u Škoda dvojnásobně?
Tedy kromě toho, že za servis u Hnoje dáte dvojnásobek. A také že Škoda dvojnásobek vydrží.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  03. 05. 2019 18:11

On hlavně nemyslí. Na to nemá.

Odpovědět  |   | 
Drak  |  03. 05. 2019 20:48

Lžeš, je to přesně naopak! Nejen, že je Hyundai nesrovnatelně spolehlivější, ale i servis má levnější než škodovka. To, co najede Hyundai, to škodovka nikdy. Nevím o žádné, která by za pět let najela 1,6 milionu km... a stále jezdí... se vším původním.
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/zena-najela-s... ...

Odpovědět  |   | 
Protektor  |  03. 05. 2019 21:07

Hyundai drží ze začátku, pak se komplet rozpadne. Spolehlivý je, protože má zoufalé zastaralou techniku. Filtr pevných částic na běžný nafťák malé I30 stojí 70tis. A takhle je drahé je úplně vše. Řekni taxikářům, ať přesedlají že Škody na Hyundai a poklepou si na čelo. Proto se v Evropě prakticky neprodávají.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  04. 05. 2019 14:03

Protektore, ty jsi ale zábavný človíček....
http://www.autembezpecne.cz/cz/s40/Testy/c1476-Testy-... ...
..........
Výsledky prodeje Hyundai v Evropě a ve světě si najsi sám. Než něco napíšeš, tak se podívej do zrcadla a poklepej si na čele. Možná ti to dojde. Hlavně si dej pozor, aby ses "komplet nerozpadnul". Hyundai v součanosti není to, co Hyundai pár let zpět a dynamika její cesty vývoje je obdivuhodná. Tohle též něco vypovídá:
https://www.jdpower.com/cars/ratings/quality/2018... ...

Odpovědět  |   | 
Puk  |  04. 05. 2019 18:40

Kravina, stoji 22tisic.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  07. 05. 2019 10:25

žádná kravina hochu. Originální DPF na hundaje i30 2013 1.6 nafta stojí cca 96 000kč

Odpovědět  |   | 
Drak  |  03. 05. 2019 21:38

Blbost. Rozpadne se takový Golf GTI, natož nějaká podřadná škodovka...
https://www.autoforum.cz/zajimavosti/vw-golf-gti-s... ...

Odpovědět  |   | 
Jarmilek  |  03. 05. 2019 16:21

Neboj, nějak to unesu. Nešetrné zacházení dokáže lajdácky postavený vůz opotřebit velmi rychle. Jízda na polygonu je se zahřátým motorem a na kvalitním povrchu, proto těch 300tis může odpovídat reálným 100tis i méně. Jeho trvanlivost se projeví na ceně, až ho budeš prodávat. Jestli tady chceš tvrdit, že vůz může putovat na vrakáč po 50tis, nejsi náročný.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  03. 05. 2019 20:42

300tisíc km na polygonu odpovídá 100tisíc km v reálu? Už to nehul.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  03. 05. 2019 17:47

Octavia RS TDI, je na tohle odpověď

Odpovědět  |   | 
Drak  |  03. 05. 2019 21:08

Fór století. Ta se nechytá ani na současné Nko Performance, natož na tohle.

Odpovědět  |   | 
Lolek  |  04. 05. 2019 09:09

Kdo si koupí H*vnaje, na dosmrti k*nda je Korejská plečka vyžralého Kima, na jejich věrchušku nemá nikdo náladu. Ať ti H*vnaj sbalí svých 5 švestek a táhne. Vošicko-nošovický ansámbl jsou jen č*ráci.

Odpovědět  |   | 
Protektor  |  04. 05. 2019 13:06

Do třech let stáří. S jejich zaostalou technikou to není žádné umění.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  04. 05. 2019 13:30

Jó?
http://www.autembezpecne.cz/cz/s40/Testy/c1476-Testy-... ...
...............
Je vidět Protektore, že máš přehled a "vědomosti"... Hele, napiš nám, jak je ta jejich technika zaostalá, uveď konkrétní případy, abychom pochopili, co pro tebe představuje pojem "zaostalá technika".
Zkusím s použitím tvé "logiky" použít argument, že pokud Hyundai (Korejci obecně) jsou schopni ze zaostalou technikou plnit všechny možné a nemožné normy kvůli homologaci, tak z logiky věci při uvedení jejich "zaostalé" techniky do provozu byli natolik před světem (konkurencí), že nemuseli na rozdíl od toho světa/konkurence nic modernizovat...
........
A na závěr nám napiš, s jakým autem tě rodiče vozí a případně, jaké auto ti tatínek půjčuje... (To by totiž vysvětlilo, proč píšeš takové hlouposti, protože člověk, který se povozí s více auty a má možnost srovnávat, by něco takového nenapsal )

Odpovědět  |   | 
šofér  |  04. 05. 2019 17:38

Právě ses blbe projevil, že ze zeměpisu jsi měl vždy kouli, když si pleteš Severní a jižní Koreu, dále jsi hňup už proto, že Vošický před 2 měsíci dostal z Hyundai padáka na hodinu a tato veřejná informace k tobě nedorazila, asi jsi moc zabržděný!.
O tom, že jsi zjevně zamindrákovaný čecháček, když o Nošovicích píšeš jak píšeš, je také ukázka tvé duté hlavy. A o Hyundai si něco přečti, zda by jsi náhodou nechtěl mít jejich akcie, idiote!
No a nakonec.. autům vůbec nerozumíš, jsi hlupák!

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  05. 05. 2019 00:22

V Nošovicích jsou zaprvé neschopáci, za druhé magoři (a to nemyslím v Radegastu). Tam předstírají práci zabalenou do prasáren jen zoufalci. Výrobky tomu odpovídají Hnůjdé je leda pro smích, i když takový soustrastný

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  03. 05. 2019 16:15

Při ceně kolem milionu největším soupeřem nebude Golf R, ale špatná pověst značky.

Odpovědět  |   | 
Dony  |  03. 05. 2019 17:31

Hyundai.... co na to říct ... značka určena lidem, kteří chteji jejím nakupem napodobit vehlasnejsi značky a vykřikovat, ze za to dali o polovinu méně ...

Odpovědět  |   | 
Drak  |  03. 05. 2019 21:03

Dnes je Hyundai dál než většina tvých "věhlasných" značek - dinosaurů, kterým ujíždí ve všech ohledech, hlavně v technologiích alternativních pohonů, kde je na absolutní světové špici.

Odpovědět  |   | 
Protektor  |  03. 05. 2019 21:10

Hyundai je strojařská ojebávka. Takhle dokurvené auto by nepostavily ani opice. A pak jim pochopitelně zbyde na kopu výbavy. Je to velmi navoněný lowcost.

Odpovědět  |   | 
Drak  |  03. 05. 2019 21:25

Předvádíš tu všem svůj mindráček. Že by koncernový mindráček?:- Jo jo, Hyundai jede!

Odpovědět  |   | 
Protektor  |  03. 05. 2019 21:33

Na carsalesbase.com si můžeš ověřit, že právě vůbec nejede. Proč kupovat šrot, když je tu dokonalý originál tsi.

Odpovědět  |   | 
Franta  |  03. 05. 2019 21:56

Dokonalý šrot je jen originál TSI.

Odpovědět  |   | 
Protektor  |  03. 05. 2019 22:06

Nejmodernější technologie vyvinuté a vyrobené v samotném srdci strojního hi-tech průmyslu, v Německu. Úsporné 1.4tsi a výkonné 2.0tsi. To nejlepší z lidského umu. Proč nejezdí Asiati v Evropě v korejských rikšách? Protože i oni vědí, kde hledat dotek dokonalosti, přiblížení se k maximu možného, to je Tsi, twincharged stratified injection.

Odpovědět  |   | 
J. K.  |  03. 05. 2019 22:26

Snílku. Německá kvalita je už dávno překonaná. Japonci a především Korejci dnes vládnou.

Odpovědět  |   | 
Protektor  |  03. 05. 2019 23:05

Japonci vládli v 90.letech. Dnes nesahají Němcům ani po kotníky až na pár vyjímek v prémiovém segmentu. Systém vypínání válců, který reálně snižuje spotřebu a za jízdy je nepostřehnutelný, dokonalý adaptabilní tempomat, díky kterému jedeš nerušeně, jak ve vlaku, nejlepší diodové světlomety, to vše a mnoho dalšího již v běžném mainstreamu, to jsou němci.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  04. 05. 2019 10:03

doplním jeden z argumentů, další si každý může dohledat sám:
https://www.jdpower.com/cars/ratings/quality/2018... ...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  05. 05. 2019 05:55

Jen dotaz, nikde jsem se nedocetl, jak to zjistovali. JD dela svoji standardni statistiku tak, ze se pta majitelu.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  05. 05. 2019 07:51

Neřeš to, dá se to ale dohledat. Ta "statistika" TUV je vlastně pouhý přehled výsledků STK jednotlivých značek a modelů aut, jak dopadly při pravidelných technických kontrolách. Dal jsem to jen jako argument, že auta srovnatelných značek jsou na tom podobně a různé kecy, jak je škodovka dokonalá a naopak jak jsou korejci šuntoví, jsou názory dementů, kteří o autech nic nevědí. V tomto směru je ta statistika TUV poměrně objektivní, protože se uvádí přehled když minimální počet kontrolovaných aut daného modelu byl 10000 a uvádí též , kolik toho mají dana kontrolovaná auta průměrně najeto. Já z těch "statistik" jsem vyčetl to, že srovnatelné značky jsou na tom zhruba stejně a nic neřeším, vím co si mám koupit abych byl spokojen.
Něco o "statistikách":
https://www.autoweb.cz/statistiky-spolehlivosti-... ...
Něco o kvalitě výroby hovoří:
https://www.jdpower.com/cars/ratings/quality/2018... ...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 05. 2019 22:54

Samozřejmě, co je z východu, nikdy nedosáhne kvality západu.

https://www.auto.cz/audi-opet-veri-vodiku-rea... ...

Čtyři kruhy se v rámci tohoto plánu mají stát dokonce vývojovým centrem vodíkových palivových článků pro celou skupinu Volkswagen Group. S vývojem mimochodem pomůže Hyundai, s nímž Audi loni podepsalo dohodu o sdílení komponentů, dodavatelských řetězců nebo patentů.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  05. 05. 2019 07:56

Doplním Mirku, že auta na vodík už seriově vyrábí a prodává Toyota, Honda a Hyundai. (To ale stejně "diskutující" dementi nepochopí a jejich "reprezentant" Zelí už nemluvě."

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  03. 05. 2019 21:38

Ale nezastavíš.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  03. 05. 2019 17:32

Kimovci jsou stále ve fázi svého technického a technologického rozvoje založeném na pajcování. Uvidíme kam až se dostanou. Soudruzi japonci se zastavili tak, aby měli trvalé zpoždění 10-15 let a pohodlně žili trvale ve fázi pajcování. Myslím, že kimovci je budou následovat. Je to taková asijská tradice.

Odpovědět  |   | 
K.  |  03. 05. 2019 18:35

Korcům už odbíjí poslední hodinka, nastupují ještě větší kopíráci z Číny brzy je smáznou. Tak musí ještě na poslední chvíli urvat co se dá.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  03. 05. 2019 20:44

Smáznou celou Evropu, pokud se vzdáme technologického náskoku v klasických spalovacích motorech a akceptujeme směr vývoje k hybridním a elektrickým autům, kde je Čína technologicky mnohem dále.

Odpovědět  |   | 
Jarmilek  |  03. 05. 2019 20:55

To už jsme se vzdali. Od 2030 to jinak nepůjde. Díky pár komoušům z východního bloku co nalezli do strany zelených v Německu.

Odpovědět  |   | 
K.  |  03. 05. 2019 21:07

Čína je mnohem dál v blbnutí na téma dotace EV, určitě je dál v ochotě zavádět ty nejšpinavější technologie výroby baterek, určitě si neláme hlavu s životním prostředím a v čem žije její obyvatelstvo, ale určitě ne v technologiích jako takových. Čína je samozřejmě velký soupeř pro Evropu i pro USA, ale právě proto by euroatlantická civilizace měla držet při sobě a technologicky "uzbrojit" Čínu jako se to povedlo s Ruskem.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  04. 05. 2019 10:00

Soudruh Zelí je zase taková tradice projevu hlouposti jedince na web Autorevue....
Soudruh Zelí se už před narozením zastavil tak, aby měl trvalé zpoždění 30 let, což opakovaně na webu Autorevue dokazuje. Soudruzi, kteří nebyli zastaveni a před narozením zpožděni, ale naopak byli "vybaveni" "talentem" vypočítavosti a "vychcanosti", tak hned po roce 1989 převlékli kabát a stali se "kapitalisty". No a ti ostatní "zelnatí" soudruzi si stále melou svoji "písničku" bez ohledu na realitu. Protože mají v hlavě "vymetenou" a jsou zpožděni, tak na Hyundai (a ostatní korejské značky) pohlíží jako by těch 30 let společnost Hyundai neprocházela rozvojem a vývojem (modernizací...).
https://www.jdpower.com/cars/ratings/quality/2018... ...
Každý, kdo není trvale mentálně zastavený a nemá trvalé zpoždění jako Zelí, si dohledá i jiné informace a vnímá realitu, že výrobce aut Hyundai udělal a dělá ohromné pokroky a současná produkce je minimálně stejně kvalitní jako produkce ostatních významných automobilních značek (VW, Ford, Opel, Suzuki, Peugeot,...)

Odpovědět  |   | 
André  |  05. 05. 2019 22:33

Máte pravdu,...To co tady diskutující předvádí to je opravdu něco

Nechápu jak může někdo říci že Hyundai či Škoda je šrot. Mám kolem sebe pár přátel co mají nová auta od těchto značek a problémy jsou všude 2 roky stará Škoda Yeti najeto 21 000km - podruhé reklamované zrezlé dveře řidiče z vnitří strany v lemu dveří až na třetí reklamaci Škoda neodpověděla jako vždy na 29 dní si vzít auto na opravu (tmel + lak) a 29tý den auto vrátit ale konečně vyměnila celé dveře.+ zadní kotouče vyměněny ale zaplaceny:ty zvuky co to vydávalo a jak se klepalo celé auto no děs+ byl přidán návod jak brzditCeny servisů bych tu moc nerozpatlával:doplnění údajného 1l oleje do motoru TSI 998kč fakturtu jsem viděl na vlastní oči. No a Hyundai to samé, kamarádka reklamovala navigaci a to byl taky očistec, tich návštěv servisu neustálé přehrání software, nevím přesně kolikrát tam musela být ale nakonec to bylo taky vyměněno, pak blblo i nějaké tlačítko ale i to bylo nakonec vyměněno ovšem zaplaceno, prý špatné zacházení- hrubé nebo jak to prodejce popsal no vtipné. Chci jen říct každá značka má problémy, Škoda jede prodává se hodně nemyslím jen naši krásnou mrňavou zemičku ale svět a Hyundai porovnejte taktéž prodeje ve světě a hlavně jejich neskutečný a rychlý pokrok to se jim musí uznat. Osobně sice žádné auto od těchto výrobců nemám ale nebál bych se jich. Hádky a urážky na tomto foru jsou možná tak k zasmátí. Pokud se někomu porouchal Hyundai nebo Škoda nemůže říct že je to křáp chce to porovnat třeba 5000ks spíš mnohem více kusů. A nakonec, moc by mě zajímalo když porovnáme jakýkoliv model od jakéhokoliv výrobce za podobnou cenu a nájezdem aspoň 20 000km ročně (můj je cca 28 000)který je tedy podle vás absolutní špička do kterého nedám za 5 či 8 let provozu ani korunu. Existuje něco takového??Nechám si rád poradit

Odpovědět  |   | 
Josef  |  06. 05. 2019 19:15

Milý André, tvoje poslední věty, cituji tě: "A nakonec, moc by mě zajímalo když porovnáme jakýkoliv model od jakéhokoliv výrobce za podobnou cenu a nájezdem aspoň 20 000km ročně (můj je cca 28 000)který je tedy podle vás absolutní špička do kterého nedám za 5 či 8 let provozu ani korunu. Existuje něco takového??Nechám si rád poradit." - jsou roztomilé....

Při takovém ročním nájezdu existuje s jistotou jediná možnost nulových nákladů za údržbu - operák (operativní leasing). Za všechno, tedy i za jistotu se platí. Není to úplně levné, ale jistota je jistota a není to špatná alternativa - každé 2 roky nové auto a žádné starosti. Já mám služební auto, ale za soukromé používání mi strhávají z platu ne úplně zanadbatelné peníze a provoz něco také stojí. Pokud bych jezdil soukromě málo, tak by se mi to nevyplatilo a raději bych auto měl jako referentské (kolegové, kteří to mají do práce kousek a málo jezdí na "výlety", tak raději si koupí a používají jen své soukromě auto). Čili napověděl jsem ti druhou možnost - zaměstnání s autem s možností využívat pro soukromé účely (také jistota nulových nákladů a starostí s opravami a pojištěním), ale také to není "zadarmo".
-------------
A teď tedy to auto, které vydrží 100 až 200 tisíc km za 5-8 let bez toho, abys zaplatil "ani korunu"? (předpokládám, že nepočítáš pravidelný roční servis - olej, filtry, svíčky, brzdovou kapalinu, brzdy - destičky/kotouče, STK,....atd.) Auto je stroj (platí to pro každou značku) a jako stroj se může kdykoliv samozřejmě i pokazit. S různou pravděpodobností (nepravděpodobností), ale přece. Nikdo ti nic nezaručí - i ta záruka třeba 7 let na 150 tisíc km se nevztahuje na provozní opotřebení.
-----------------------
A teď k tomu, co za auto je pořádný "držák" (spolehlivé, které "něco" vydrží). Zde platí opět princip, že zadarmo ani kuře nehrabe a za všechno se platí, tedy i za pořádné auto. Pokud si koupíš poctivé auto vyprojektované na "expedice" (ne žádné městské SUV "leštěnky") a budeš s ním jezdit jen po normálních silnicích a budeš o ně pečovat s "láskou" a "citem" jak za volantem, tak i při pravidelné údržbě v ověřeném značkovém servisu (vše se musí hlídat a ne slepě nedůvěřovat), tak takové auto vydrží "věčnost". Servis u odborníka - 100 procentního kamaráda, který nikdy nezklame, je také dobrou, možná i lepší volbou. (Asi nemusím jmenonovat značky a modely - nepatří samozřejmě mezi levná auta) Podobně se dá sáhnout i do kategorie "normálních" aut - v kategorii vyšší střední (případně i jen střední) třídy se dá koupit auto, které vydrží, v případě, že se s ním bude jemně zacházet. Když má něco přes 250 koní a je stavěné na maximálku přes 250 km/hod, tak je solidně "pevnostně" dimenzované a pokud s takovým autem budeš jezdit defenzivím způsobem a dodržovat české rychlostni limity, tak by takové auto mělo v pohodě vydržet takovým způsobem používání hodně let a spoustu km.
Potom ještě zbývají ty detaily citlivého přístupu řidiče, nechat pořádně zahřát motor před jeho plným zatížením, citlivá práce se spojkou (dvouhmotový setrvačník...) motor nikdy nepodtáčet-neprovozovat v oblasti minimálních otáček (a naopak stále nepřetáčet do maximálních otáček), dochlazovat turbo, pokud má turbo nastavitelné lopatky, tak navíc občas motor pořádně vytočit, v případě přímovstřikových motorů je pravidleně o víkendu "protáhnout", pokud se přes týden jezdí krátké vzdálenosti, výměnu oleje po max po 15-20 tisících km, tankovat pořádné plivo, raději ho sám aditovat VIFem, kontrolovat a doplňovat olej a kapaliny, dofukovat pneu, atd., - zkrátka pečovat a objevené závady (opotřebování) včas nechat opravit. Když se to tak vezme, pro některé lidi je lepší ten operák (a každé 2 roky nové auto) a případně zanedbanou údržbu či následky "humpoláckého" používání ať řeší příští majitel.
Na závěr postup, který volí hodně českých motoristů, soudě podle výsledků prodeje Dacií. Ukázalo se, že při slušném zacházení Dacie vydrží. Pokud se zvolí přístup, že peníze přiravené na Octavii se utratí za tu Dacii a zbylé peníze se dají bokem na případné opravy, tak po X letech se zjistí, že ještě hodně peněz možná zbylo (ušetřilo se) a je to něco jako bonus za citlivé zacházení. (Akorát se člověk nevozí v Octavii, ale jen v Dacii...)
Osobně bych věřil takzvané "100%" spolehlivosti a výdrži (a věčnosti) a poměrně nízkým nákladům za údržbu Suzuki Jimny s tradiční poctivnou benzinovou 1,6. To, co vydrží v terénu, je důkazem, že na normálních cestách by se snad neměla ani "opotřebovat" - je to vychytané dlouhé roky vyráběně a postupně vylepšované auto. Poněkud větší spotřebu je nutné brát jako daň za tu "jistotu". Že to není žádná silniční "stihačka", to je jasné, je to spíše "kochací" autíčko - po okreskách 80 a na dálnici 100. (Ale na "ryby" a na "kance" asi lepší auto není - projede všude.)
To, že jízda Jimny není žádný komfort, je jasné. Ale vydrží. Zejména pokud se s ní bude slušně zacházet.
Já mám ale jiné priority a domácí sedan je úplně jiná kategorie. Ale také za jinou cenou a jiné provozní náklady. Je to auto pro radost . Ve všední dny jezdím služební Octavií.
Zkrátka André, musíš se rohodnout sám. Ujasnit si potřeby a požadavky, zvážit finanční možnosti, vybrat vhodné auto (kategorii, model, značku), vyzkoušet a koupit. Přeji Ti hodně štěstí.
Na závěr jen drobnou poznámku/radu - v životě fungují Murphyho zákony (zákony schválnosti). Pokud máš na účtu "tučné" konto, které můžeš utratit za opravy auta, tak se ti auto nikdy nepokazí. A naopak, když máš na účtu nulu, tak se v autu vys.... zrovna něco pořádně drahého a v okamžiku, když to nejméně potřebuješ.

Odpovědět  |   | 
André  |  06. 05. 2019 23:06

Milý Josefe,

máš pravdu tyto základní věci samozřejmě nepočítám, je přece naprosto logické že autu měním spotřební díly to snad na webu o autech nemusím psát psal jsem to ironicky o té ani koruně, páč pokud sis tady něco přečetl zjistíš že místní diskutující nesnáší a popisují jako šroty: Škodovky, Hyundai, Dacia, Japonce, Francouze, Němce ... no prostě vše tak jsem se chctěl zeptat co je podle nich super bezúdržbové co mi doporučí diskutující co vše pomlouvají jen podle výrobce a v mnohých výrobcích od něj nikdy neseděli natož pak jeli.Už od školy si opravuji auta sám od mé první Š.Felicia až po Mustanga a všechny tyto klasické úkony :filtry,olej,brzdy,výfuk,svíčky,ložiska,brzdy,ramena,.......člověk zvládne. Není na tom nic těžkého a i dost ušetří a hlavně mě to baví. Máš ve všem co píšeš pravdu a plně souhlasím že pokud se o auto staráš nehuntuješ ho, normálně jezdíš a taky máš trošku to štěstíčko auto ti prostě výdrží.Ideál je i předepsaný servis po 30 000km dělat po klasických 15ti je to výměna oleje na 15min, hodnota oleje cca 1000kč i s filtrem a pokud si auto člověk chce nechat a dlouho s ním jezdit je toto to nejmenší co pro něj může člověk udělat. S Dacii máte naprostou pravdu otec i sestra je mají už 3 a 4 roky najeto cca 67 a 82 tisíc km a nikdy žádný problém ano je to Dacia plasty zpracování atd ale to je snad jasné že za tyto peníze to nemůže mít vnitřek jako třeba Audi, hlavní + Dacie je cena podle mě je rozum když Dacii tak prostě levnou aby se to opravdu vyplatilo jako sestra i můj otec nové auta maximálně dokoupena klima a drobnosti a hotovo auta za cca 240 000kc a jezdi a jezdi je to jen o vkusu mají to jen jako dopravní prostředek ani garážované nejsou. Otec právě má 1,6 atmošku a pozor je to motor Nissan což spousta lidí nevnímá jen nápis Dacia neříkám že když je motor Nissan že se nikdy neporouchá to netvrdím. Zakončím to tak že prostě je na každém z nás co si koupí, co se mu líbí , na co má. Ať už levný auto z místa A do místa B či já nevím třeba Lambo ale hodnotit a urážet na webech výrobce a vlastníky těchto aut to mi nepřijde normální zvlášť když nikdy neuvedou žádný příklad či zkušenost Vám děkuji za příjemnou diskuzi a všem přeji ať vám auta jezdí a jezdí, dělají radost, vyplavují adrenalin a vždy 100% spolehlivost

Odpovědět  |   | 
Josef  |  07. 05. 2019 20:53

Milý André,
tvůj příspěvek, je přímo pohlazení na duši ve srovnání s "příspěvky" "exotů". Myslím si, že máme shodné názory. Nejen na auta, ale i na to, jak diskutovat o autech. Přemýšlím, co vede zdejší "exoty" k tomu, aby uráželi a hanili auta a jejich výrobce. Schválně jsem nepoužil slovo "kritika", protože "exoti" nekritizují a nedokáží ocenit, když se něco automobilce podaří a nedokáží ani ocenit třeba to, že některé automobilky se dokázaly z pár let vypracovat a dotáhnout se na špici v kvalitě i designu. Přece stačí napsat jednoduché: "auto xy se mi nelíbí", případně "auto xy se mi velmi nelíbí" a hotovo. Přece někomu jinému se auto xy může hodně líbit a proč mu kazit radost a zpochybňovat jeho volbu, že? To ale "exoti" bohužel nikdy nepochopí.
Měj se fajn, přeji ti hezké svezení, pokud zítra vyrazíš na výlet.

Odpovědět  |   | 
Dony  |  04. 05. 2019 18:25

Hyundai.... co na to říct ... značka určena lidem, kteří chteji jejím nakupem napodobit vehlasnejsi značky a vykřikovat, ze za to dali o polovinu méně ... i30N jsem řídil a to auto ma doslova blátivé řízení a chování na limitu je nepředvídatelné a jízdní vlastnosti doslova průměrně, motor není špatný, řazení dobre, interier zastaralý a demode. Honda, VW, Škoda, Renault, Ford a další dávají ve všem větší logiku. Ale kupte si to ...

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  05. 05. 2019 22:08

Hnůjdajem jezdí kosočtverci Lidé z jejich výroby jsou pak ještě větší Od Hnůjdaje je vůbec lepší se držet jaksi dál.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Renault Captur 1.3 TCe: 1,333 stříbrných stříkaček na rozloučenou

Renault Captur 1.3 TCe (minitest)

Crossover Renault Captur se již brzy dočká nové generace. Stihli jsme se proto rozloučit s tou současnou, která nám připomněla, proč je tento malý nezmar tak populární.

včera | Vladimír Kadera | 24 příspěvků
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 45 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 59 N/A