Hyundai ještě nerozhodlo, kdy v Nošovicích ukončí výrobu ix20

Výroba malého rodinného MPV Hyundai ix20, které mělo svoji premiéru již před sedmi lety na pařížském autosalonu, v Nošovicích stále pokračuje, přestože již vloni automobilka potvrdila, že tento vůz letos z nabídky bez náhrady stáhne. Autorevue.cz to potvrdil mluvčí výrobního závodu Petr Vaněk.

"Termín ukončení produkci zatím nebyl stanoven, protože o model je stále zájem," sdělil. Vše závisí na tom, kdy už bude mít továrna tolik objednávek na vozy Tucson a novou i30, že se na linky levnější ix20 již nevejde.

Rychlý test Hyundai ix20 1.6i 6AT: Stěhovák pro nenáročné

Rychlý test Hyundai ix20 1.6i 6AT: Stěhovák pro nenáročné

Tato situace podle Vaňka může nastat v řádu týdnů, ale je také možné, že ix20 bude ve výrobní náplni až do konce roku.

Hyundai se také již připravuje na start výroby "ostré" verze modelu i30 s označením N. Premiéra by se měla odehrát již v tomto létě.

Podívejte se na galerii snímků i v tuzemsku oblíbeného ix20:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků