Hyundai je druhým nejúspěšnějším importérem u nás

Společnost Hyundai Motor Czech oznámila v srpnu 2008 své ambiciózní plány v oblasti podpory prodeje. A nedá se říci, že by se jí nedařilo je naplňovat.

Prodeje osobních automobilů značky Hyundai se totiž v říjnu letošního roku v ČR zvýšily o 41,4 % v porovnání s říjnem 2007. Zvýšil se rovněž i podíl na trhu v kategorii osobních automobilů a to na 6,0 %. Celkový počet 775 prodaných osobních automobilů v říjnu tak posunul značku Hyundai na 2. místo mezi dováženými značkami na český trh.

Výsledky prodejů za leden až říjen 2008 v počtu prodaných aut (6 103) se zvýšily o 12,9 % v porovnání se stejným obdobím loňského roku. Hyundai tím dosáhl 5,0 % podílu na trhu a zajistil si 4. místo mezi dovozci.

Hyundai Motor Czech pánuje do budoucna další rozšíření marketingových aktivit směrem k zákazníkům, posílení a rozšíření péče v oblasti poprodejních služeb, a to zejména v souvislosti s nedávno zahájenou výrobou vozů Hyundai i30 v Nošovicích. Nový výrobní závod Hyundai plánuje do konce letošního roku vyrobit cca 500 vozů Hyundai i30 pro český trh.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků