Hyundai je druhým nejúspěšnějším importérem u nás

Hyundai je druhým nejúspěšnějším importérem u nás

Společnost Hyundai Motor Czech oznámila v srpnu 2008 své ambiciózní plány v oblasti podpory prodeje. A nedá se říci, že by se jí nedařilo je naplňovat.

Prodeje osobních automobilů značky Hyundai se totiž v říjnu letošního roku v ČR zvýšily o 41,4 % v porovnání s říjnem 2007. Zvýšil se rovněž i podíl na trhu v kategorii osobních automobilů a to na 6,0 %. Celkový počet 775 prodaných osobních automobilů v říjnu tak posunul značku Hyundai na 2. místo mezi dováženými značkami na český trh.

Výsledky prodejů za leden až říjen 2008 v počtu prodaných aut (6 103) se zvýšily o 12,9 % v porovnání se stejným obdobím loňského roku. Hyundai tím dosáhl 5,0 % podílu na trhu a zajistil si 4. místo mezi dovozci.

Hyundai Motor Czech pánuje do budoucna další rozšíření marketingových aktivit směrem k zákazníkům, posílení a rozšíření péče v oblasti poprodejních služeb, a to zejména v souvislosti s nedávno zahájenou výrobou vozů Hyundai i30 v Nošovicích. Nový výrobní závod Hyundai plánuje do konce letošního roku vyrobit cca 500 vozů Hyundai i30 pro český trh.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků