Hyundai jde do černé: nové vznětové motory 2,0 a 2,2 R-Diesel

Jihokorejská automobilka Hyundai včera oficiálně představila dva nové přeplňované vznětové agregáty s označením R, které se již od konce příštího roku začnou objevovat v modelech Sonata a Tucson. Oba motory vycházejí z konceptu „R-Engine”, který jsme mohli vidět letos v Ženevě a s jakými parametry zabojují v konkurenčním boji jeho sériové verze?

Menší dvoulitr nabídne výkon 135 kW a maximální točivý moment 392 Nm, přičemž větší jednotka už disponuje výkonem 147 kW a točivým momentem 436 Nm. Obě jednotky budou těžit ze vstřikování common-rail třetí generace a díky filtru pěvných částic jich můžeme zařadit mezi agregáty splňující emisní normu Euro 5. Konstruktéři se při vývoji zaměřili i na eliminaci hlučnosti a vibrací, což se jednoznačně podepíše pod zvýšení jízdního komfortu. Uvidíme, jak dopadne uvedení do praxe.

Klepněte pro větší obrázek
Hyundai R-Diesel
TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 20 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků