Hyundai jde do černé: nové vznětové motory 2,0 a 2,2 R-Diesel

Jihokorejská automobilka Hyundai včera oficiálně představila dva nové přeplňované vznětové agregáty s označením R, které se již od konce příštího roku začnou objevovat v modelech Sonata a Tucson. Oba motory vycházejí z konceptu „R-Engine”, který jsme mohli vidět letos v Ženevě a s jakými parametry zabojují v konkurenčním boji jeho sériové verze?

Menší dvoulitr nabídne výkon 135 kW a maximální točivý moment 392 Nm, přičemž větší jednotka už disponuje výkonem 147 kW a točivým momentem 436 Nm. Obě jednotky budou těžit ze vstřikování common-rail třetí generace a díky filtru pěvných částic jich můžeme zařadit mezi agregáty splňující emisní normu Euro 5. Konstruktéři se při vývoji zaměřili i na eliminaci hlučnosti a vibrací, což se jednoznačně podepíše pod zvýšení jízdního komfortu. Uvidíme, jak dopadne uvedení do praxe.

Klepněte pro větší obrázek
Hyundai R-Diesel
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků