Hyundai jde českým rodinám naproti. Limitovaná i30 Family ušetří až 80.000 Kč

124 komentářů

Jarda
22. října • 11:27

To je zas diskuse. Hacko je samozřejmě horší nez Škoda. Ma horsi podvozek(fakt v zatacce sedí vic ta Kokta),odhlucneni, prostornost,kvalitu materiálu i motory (vykon/objem, spotřeba).Kdo to nevidi,je pro me fanatik. V obou jsem jezdil,ani jedno nevlastnil,podotykam, ac na kapote mam taky Háčko,lec jine. Dalsi cast se tyka Hackovych brzdicu a jejich obhajoby. Sorry,kluci a holky,ale jet na padesatce 35 ci devadesatce 70 je bezohlednost vuci ostatnim,kterou vy,co tak jezdite,obhajujete bezpečnostn
í. Naopak.Diky vasi bezohlednosti vystavujete nebezpeci sebe i ostatni. Mate Hacko, které v klidu jede i 150 a neni duvod jezdit hluboko pod zakonnymi limity, zvlášť v dnesnim hustem provozu.

Storx
19. října • 10:56

Ach tie predsudky, tá ponuka je slušná, u nás v SK zatial taká nie je. V obdobnej výbave je cenníkova cena nad 20 000 € (1,5 + DCT). Keď už tolko kydáte na Hyundai tak si len stači spomenúť kto mal a má viacej problémov s motormi , Hyundai to určite nebol. Chápem že sú ludia historicky spojený s nejakou značkou ale pokial mám minuť svoje peniaze tak prečo by som nechcel viac, nakolko pokial si v skode vyskladáte auto podobnej vybavy tak ta cena už nebude taká zaujimavá a zaruku na 5 rokov zadarmo tiež nedostanete.

miro
15. října • 14:54

Jak to tak sleduji, tak tady ani nemusí být žádný článek k čemukoliv. Přispěvatelé se stačí urážet jen sami mezi sebou. Skutečný výkvět internetových odborníků. Laciná auta, která lidé nejvíce kupují jsou pro ně jen šrot a jediné co je dobré jsou snad Mercedes, Rolls, nebo Bugatti. Ale takoví jsme už my Češi, za co nejméně peněz chceme co nejvíc. Proto na našich silnicích budou dál jezdit Hyundaje, Dacie a další a proto jim fandím.

pcmaker
10. října • 10:32

Nechci slevu zadarmo, rád si připlatím. ☺

Brabcak
7. října • 16:06

Jj. To co rodinka ušetří na nákupu, vrazí do následného servisu. Mají to dobře podchycený. Vlastní zkušenost.

Heny
5. října • 8:20

Zase jeden mistr promluvil. Jestli se chováte zavolantem tak jak v diskuzi, tak bych vás nechtěla potkat na silnici.

Heny
5. října • 8:20

Zase jeden mistr promluvil. Jestli se chováte zavolantem tak jak v diskuzi, tak bych vás nechtěla potkat na silnici.

Adam
3. října • 21:45

Zdravím,myslím že dobrá nabídka.jsem skodovkar, před 6 lety jsem si koupil oct za 680k.ano, auto kteří ostatní fasuji,já koupil.dneska bych už to neudělal.spalene peníze a pokud jiná automobilka mi to dá levněji, nejsem pozer,ale otec od rodiny s určitým příjmem, koupím jinde a nové.protoze nové je nové. A teď do mě

LOL
4. října • 9:59

Osobně nemám problém dát za auto půl až třičtvrtě melouna - považuju to za normální cenu auta. Ale pozor, takové auto musí vydržet aspoň 8 let bez zásadnějších problémů a pak musí sloužit ideálně dál ještě dalších 6 let s mírnými náklady na údržbu.Z tohoto důvodu vypadává automaticky Koncern a Ford, jsou to výrobci jezdících kasiček.

pcmaker
10. října • 10:31

To byla důležitá informace a bylo nutné ji sdělit, avšak navrhuji, aby od této chvíle byla další jednání vedena těmi, co mají mozek větší než angrešt.

Michal2
5. října • 13:45

Kasičky jsou všechny auta.Už koupit,provozovat nebo servisovat a tunit je drahé.Já s nájezdem 12-14ročně 6rokem a O3 1závada teď stav ukazatele phm.Vyděl jsem v bazaru O3 tdi 360tkm 2 roky starou až jsem protocil bulvy a vypadala pěkně.O 300tkm to určitě pak stáhli.

pcmaker
10. října • 10:29

No, pokud jsi to opravdu vyděl, tak se tomu nechce ani věřit. ☺

Dusbus
4. října • 8:42

Podle mě je naprosto v pořádku, když zvažujete, co za své peníze dostanete. Auto není rohlík a pokud živíte rodinu, není prostor na pubertální pózy. To, že dokážete změnit názor (značku) je známka vyzrálosti osobnosti. Ne každý na to má a ne každý to dokáže pochopit, viz třeba celá tato diskuse. :-)

saj
3. října • 18:54

Tak mi přijde, že marketing Hyundaie majitele zpracoval tak, že si myslí, že za méně peněz získáte snad lepší auto než mají zavedené evropské špičky :-O :-D:-D Nebo dokonce že technolicky něco vyspělějšího? No slušná práce marketingu. Jen škoda že realita je pak k pláči

koncernový antipíčus
3. října • 21:01

Njn. Kundajisti si zřejmě myslí, že má kundajní koncern nějaké geniální technologie, takže dokáže stejné auto vyrobit o 200 000 Kč levněji. Vůbec jim nedochází, že to prostě reálně není možné a že ten rozdíl v ceně, kdy Kundaj stojí prakticky stejně jako trochu vybavená Dacia, musí mít nějaký důvod. Jsou to podobní politování hodní chudáci jako ti důchodci, co jezdí na výlety s obědem za 99 Kč a pak domu přitáhnou předražené hrnce. Tak je to s Kundaji.

LOL
4. října • 9:54

Nevím, co si myslí kundajisti, ale já ti řeknu úplně přesně, proč Háčko dokáže prodávat levnější a kvalitnější auta: Je to proto, že neztrácejí čas výrobou zakázkových konfigurací, ale chrlí jen tři základní verze výbav, kde si můžeš zvolit jen barvu karoserie a vybrat pár doplňků. Díky tomu má zaběhlé procesy na výrobní lince, kde každá operace je předem jasně daná a opakuje se s železnou pravidelností (to je mimochodem jeden ze základů six sigma) a navíc dá zákazníkovi větší objem výbavy, než kdyby ji musel selektovat z velkého položkového menu.
Další věc je ta, že H/K jsou globální značky, které prodávají po celém světě, kdežto Škoda je čistě evropsko-asijská značka. V podstatě celý Koncern je na tom podobně, snad s výjimkou Audi, které se z Ameriky ještě nestáhlo. A stačí se kouknout, kolik peněz musí VW vydat na reklamu pro všechny své značky. Tu reklamu platíš v ceně auta, dutá hlavo.

Dusbus
4. října • 8:35

Vás příspěvek na první pohled vypadá, že má reálný základ a víte o čem píšete. Jsou však lidé, kteří mají možnost porovnat a na tomto základě se rozhodnou. Buď pro např. Škodu, která má propracovaný Wow! efekt, nebo třeba pro Hyundai, který nemá pozlátko, ale odvede poctivou práci a nemá obskurní nedodělky. Chápu, že některým lidem nedodělky nevadí, ale mě třeba ano. Píší o poslední Octavii s displejem místo budíku. Je to hodně dlouhý článek, co je zde dobré (krátký seznam) a co je odbyté (mnohem delší seznam). Nechápu, jak to, že si Škoda vůbec dovolí vypustit takový nedodělek. Skalní příznivci nedodělky nevidí. Kdo nezažil přímé srovnání, nepochopí. Pak se v diskusích vzteká, protože správně podvědomě cítí, že je za pitomce, protože vyhodil spoustu peněz za naprosto průměrné auto, zatímco jiný vyhodili menší množství peněz za auto +/- srovnatelné, které má však lepší záruku, výbavu a, co je pro takové nejhorší, uživatelé jsou s ním spokojeni. Blbé je, že dnes už nefunguje ani poslední rádobyargument nekvalitních plastů. Prostě jste udělali v minulosti nějaké rozhodnutí, nikdo vám to nebere, je to věc každého, ale nemá smysl vztekat se na jiné, kteří udělali jiné rozhodnutí a jsou spokojeni. Vlastně ano, má to smysl a říká se tomu závist.

Mirek
3. října • 21:51

Vidím, že o výrobě aut víš prd, ani ceny materiálů neznáš a nevíš, že například plasty, které mimochodem najdeš i na VW koncernových dílech, má Hyundai cca o 50% levnější. Oceli mají také levnější a kvalitou nejsou vůbec horší. Víš, že velká část nářadí pro výrobu Škoda se vyrábí právě z cenových důvodů ocelí například v Koreji? Dále je to zbytečné rozebírat, stejně bys tomu nerozuměl, nebo nechtěl rozumět.

Ivo
3. října • 12:54

Úkončením prodeje i40 jde zastoupení Hyundai proti rodinám, nikoliv naproti. Hyundai i30 není rodinné auto tak jako jím není třeba Škoda Fabia, Audi A4, Opel Corsa, Renault Clio či Ford Fiesta. Ta auta jsou malá. Dobrá jsou jen pro jednoho, maximálně dvě osoby a jejich příležitostnou bagaž či nákup.

Tekmot
4. října • 11:50

Jenže i10 je rodinné auto stejně ty jako ostatní, co jsi uvedl. Rodinné auto znamená, že je to jedno z těch mnoha aut, které je v rodině. Třeba auto pro dospělé děti nebo manželku. Další auto je třeba sportovní, nebo do práce, co má manžel. Takže každý, kdo má v rodině nějaké auto, má rodinné auto.

Mirek
3. října • 20:21

Nejsi trochu mimo? Nemotáš různé kategorie, velikosti aut, tak nějak, jak ti to slina na jazyk přinese, jen aby sis mohl přihřát svou hloupou polívčičku?

saj
3. října • 20:46

Hyundai i30 je sice kombi, ale rodinné auto, tedy 2 dětské sedačky a výbava do kufru, nebo nedej bože kočárek, tak jako fakt ne. Hyundai i30 jako rodinné auto je stejný marketingový podvod, jako že je to český auto, že je to nejlepší auto a podobně. Jediný správný marketing pro Hyundai by byl: "to nechceš"

Jiří LÓN
5. října • 11:19

Promiň, ale to co píšeš je naprostá hloupost. Kufr ma 600l. ( ja mám s přihrádkama, tak je reálně o něco menší, ale kufr je dostatečný) do zadu se naprosto s přehledem posadí 2 dospělí mužský kolem 180 za stejně velkým řidičem. Jediný, tak zadní dveře jsou kratší.. Ale srovnávat I30 s fábkou apod je hloupost. Ještě dodám, že 2 sedačky na isofixu tam pasují s přehledem

LOL
4. října • 9:43

když jsem byl čestvě ženat, koupil jsem novou Fábku (tehdy úplně nový model), stála jako dnes to Háčko v prostřední výbavě - průměrná mzda však tehdy byla kolem 16 tisíc. Odvozil jsem s ní dvě malé děti (2x dětské sedačky, včetně kočárku - stačilo vždy jen demontovat kolečka). Najezdil jsem s ní skoro 200 tisíc, ale byla to typická škodule: sralo se tam kromě motoru (protože starý škodovácký a už vychytaný MPI) skoro vše, silentbloky, tyčkami řízení počínaje, pokračuje přes serva klimy a samotnou klimu, bowden ruční brzdy, a lagrycovýma, rozpadajícíma a vrzajícíma plastama v interiéru konče. NEVER MORE! Od té doby jsem měl několik dalších značek, žádná nebyla tak tragická jako Koncern.Jak vidíš, poradil jsem si. Ty budeš asi mladší ročník, alias mileniál, alias absolutní Neprakta. Do auta velikosti i30 se pohodlně srovná čtyřčlenná rodina, stačí nebýt debil. Mimochodem: poslední české sériové osobní auto byla Tatra 700. Od té doby žádná česká auta neexistují.

Mirek
3. října • 22:01

Pokud umíš číst, což pochybuji, tak já nic o rodinném autě nepsal. Do i30 nejdou dát na zadní sedadla dvě dětské sedačky? Ale nepovídej. Pokud umíš číst, tak jsem jen upozornil na to, že porovnávat i30 a auta kategorie Fabie, Corsy, Clia Fiesty je tedy řádný úlet.

David
3. října • 6:58

Konečně tu někdo napsal pravdu,že Hnujdaj je sracka.Znamy ho má rika úplně to samý levné plasty smrdí to tam jak bolavá noha sedačka prosezela po roce používání,hlavně že uráží Škodovku to umí dobře Hnujdajari

Cechystan
4. října • 20:06

Smrad z plastu u korejce, to zní jak jednickova Octavka po dědovi z Reichu... prostě blábol.

LOL
3. října • 11:17

to ti jen smrdí nohy, křupane. :-D

David
3. října • 18:32

Potrefena husa se ozvala,hrdý majitel Hnujdaje! Hnuson, nebo Kuna?

Mirek
3. října • 20:35

To, že nezvládáš ani slušně napsat názvy jiných značek, jen dokládá, že jsi docela silně zamindrákovaný. Píšeš si s lidmi, kteří mají s největší jistotou lepší auto než ty a není to Hyundai. Ne každý má hloupou potřebu se vymezovat vůči jiným, lidem a automobilkám jako ty. Jinak majitele aut Hyundai se nemají za co stydět, to spíše ty.

Igor
3. října • 11:14

Tak si myslím že jsi tak dlouho hledal někoho s negativním názorem až si ho našel, sice tu píše bludy ale to ti vůbec nevadí...
Ostatně i tvoje gramatika leccos napovídá a to poslední - Hnujdajari napovídá žes obyčejný blb, sorry...;-)

David
3. října • 17:18

Hnujdaj auto na celý život,nejen že vám ho nikdo neukradne,ale ani ho neprodáte!

Igor
3. října • 17:34

Jen tvé zbožné přání...:-P;-)

David
3. října • 17:48

Realita!!!!!

Jezdec
3. října • 10:31

Byl jsem to projet do salónu a nic tam nesmrdělo.

Saj
2. října • 23:27

Jo hosi, nemam sice hyundaie ale firemniho ceeda a pravdou je, ze je to auto za trest. Motor gumovej, rizeni tupy, 100kw vykonu realne tak 70kw, spotreba 6l, pres vikend auto smrdi jak plastova rakovina, vrze sedacka a brzdy nevydrzi ani jednu garancku a pak to stoji 20 litru, volant hnus hubenej, ergonomie silena, neustale pipani nejakeho upozornovani,v kufru hacky nepouzitelny. Zkratka proti oktavce, se kterou jsem jezdil driv, auto o 2 tridy horsi. Realne bez zaujeti. Takze nepredpokladam, ze hjundaj bude lepsi. Kvalita odpovida cene a presne proto jsou korejci za levneji proti kvalitnim autum

Cechystan
4. října • 20:04

No, vypadá to, že máš Ceed 2. Já taky... po aktualizaci sw kvůli dieselgate je ze 100kw pocitově opravdu tak 80kw... spotreba v podstatě nejde pod 5.5, pokud nejedu 50/80-90... s původním SW šlo jezdit za 5. Sedačka vrze, ale to je kvůli mě velikosti... a u tebe to bude stejne. Vrze to proto, že se dře bok sedačky o rucni brzdu. A brzdy nás hotové, Bo na ně moc slapes, nauč se brzdit motorem 😆 a smrad z plastu? To snad ne...

joe
3. října • 8:15

Zajímavý ale nepravdivý názor, měl jsem ceeda2 7 let a byl ve všem absolutně v pohodě,
i proto taď mám ceeda 3 103 kw v automatu, jezdí a celkově se chová prostě skvěle...
Hodně se věnuji i kia fóru a podobným věcem včetně srazů tak vím co píšu.
Pokud by si přesedlal z mercedesu tak by se pochopit dalo co píšeš ale po oktávce: ani náhodou...B-]

saj
3. října • 13:17

Ja bych rekl ze nazor je nazor. Ceed je tak na urovni rapida. S Octavii 2 2.0TDI jsem najel 150 tisic km a se ceedem nejakych 100.000 km, porad ho mam. Takze vim co pisu. Octavia je znatelne dal. Je to znat i treba prujezdem zatacek, ktere mam najeze. S ceedem je musim jet pomaleji, sedacky nepohodlne, motor fakt smutna tragedie a spotreba o o litr a pul vyssi. A ten smrad, staci auto nechat stat pres vikend. Popravde, kdybych dostal lepsi auto po octavii, protoze ani jedno neni moje, nemam problem to napsat. Ale bohuzel, ceed je velke zklamani. Jediny v cem je lepsi, ze na urcitych totalne rozbitych silnicich je gumovy podvozek min naklepavajici.

LOL
3. října • 13:53

Já mám odježděné jak Odstávku, tak Cedníka. A rovnou můžu říct, že pokud to není RS, tak se Odstávka na Cedníka nehrabe. V první řadě je problém se zadní nápravou, která je jednoduše špatná, projevuje se to právě v zatáčkách. Další velký problém Odstávky je, že to je přefouknutý Golf, takže naprosto tragické rozložení hmotnosti na malém rozvoru a z toho plynoucí tragické jízdní vlastnosti (k čemuž přispívá i ta trubka vzadu). Další problém jsou tragické, nejedoucí diesely a poruchová TSI. Tady má Cedník trochu lepší pozici, aktuální T-GDI jsou docela famózní. A nakonec odpružení: Odstávka klasicky uskákaná koza, se kterou je za trest cestovat více než 200km. Cedník proti tomu tlumí o třídu líp.
Co se dílenského zpracování týká, tak Odstávka je typický VW, tj. laciné, křehké a vrzající plasty, Cedník naopak používá poměrně robustní a kvalitní plasty, co nevržou.

saj
3. října • 18:52

:) tak podle toho cos vyplodil je mi jasny, ze nemas realne porovnani s temi auty, protoze co věta, to trefa mimo terč.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
4. října • 9:32

to je zajímavé, protože přesně stejný názor mám já na ty tvoje žvásty. Točvolant, co řeší háčky v kufru a přitom hází moudra, je zcela jistě unicum.

petr r. (petrumr)
3. října • 21:23

a ty? to pípání je, že nemáš zapnutý pás, brzdy 15tkm? neumíš podřazovat, nepředvídáš. Jsi asi řidič na baterky, kdes dělal autoškolu? máš více skupin?

Michal2
5. října • 13:30

Péťo garančka je po 2letech takže brzdy mohli odejít do 60tkm a pokuď píše co píše tak jezdí jak hovado když jezdí se služebním vozem to pak i spotřeba letí.

Tak tak
3. října • 15:48

Kamarád si vzal I30 1.0t. Také má lešenářskou trubku. Jeli jsme po takové vybombardované ulici. A byl jsem překvapen, jak je podvozek tichý a skvěle filtruje nerovnosti a díry. S tvým hodnocením ohledně podvozku a rozložení hmotnosti souhlasím. O motorech si myslím, že je má koncern lepší. Jsou dynamičtější a úspornější. Vyjímku tvořilo neodladěné tsi v Rapidu. Ale to je na zvláštní hororový román.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
5. října • 15:06

jízda po nerovnostech v přímce není problém, problémy se začnou ukazovat v zatáčkách při rychlostech vyšších než 50km/h.

LOL
3. října • 11:18

ber to tak, že hoši s Odstávkama závidí Kiatikům moderní technologie.

majkom
3. října • 0:47

To je jasne... takova skoda to ma rizeni jak wrcko:-D

Pavel Novotný
2. října • 20:24

Za 380 t mám fastbacka 1,4 se 108kw ve výbavě style i s taznym zarizenim. Koupeno v prosinci 19

Jezdec
2. října • 20:27

S faceliftem a novými motory letos prostě dost zdražili.

Honimir
4. října • 8:02

Pokuta za emise=vysoká přidána hodnota pro zákazníka za hodně peněz

Sokolí oko
2. října • 20:11

Tohle není žádná akce, to lze domluvit i běžně. Akorát ty litrové motory konkrétně u hyundai nejdou moc na odbyt, tak hlásají slevu veřejně, aby přispěchali i ti, kteří vyjednávat neumí nebo nechtějí.

Jezdec
2. října • 20:21

Ve skutečnosti, co tak koukám, tak dali slevu rovných 10 tisíc na turbomotory a o 10 tisíc zdražili atmosferu. Asi CO2 od příštího roku.

Michal2
3. října • 8:41

Za 10tisíc jsou 4g/100km.U obou je větší rozdíl.V normované spotřebě NEDc vyhraje asi litr než se ucpe karbonem a olej bude fifty fifty míšen s benzínem.

TakUrcite
2. října • 15:33

Podle me to delaji chytre.Duchodce ma Dacie a nejsou tak perspektivni, protoze za jednu az dve generace auta bud prestanou ridit, nebo umrou.
Fleet ma koncern, kdo zbyva?Mladsi lide, rodiny.
Vidim to kolem sebe, kamaradi vylezli ze skoly a chteli nejake auto za dobre penize (moc je to nezajima, prachy dnes potrebuje clovek strkat spis do bydleni), tak skoncili u H/K. Ted po par letech kariera, tady bude Santa fe, tamhle Sportage, tamhle se ve firme hodi do vyberka i H/K (protoze to muze ovlivnit).
Lide jsou automobilovym znackam pomerne verni - kdyz jsou spokojeni - a uvazat si takhle s malym ziskem cloveka kolem tricitky muze byt velmi dulezite do budoucna.Me se libi, ze do toho slapou. Jak uz tu bylo receno, mate ICO, jste doktor nebo pravnik, to se vsude muzou pretrhnout i kdyz kupujete jedno auto za 7 let.... a mlada rodina? Oktavku za 650? Dekuju pekne :)Pokud bych mel volit mezi scalou a kiou (hyundai se mi dlouhodobe moc nelibi vzhledove), tak asi moc vahat nebudu. Octa je mimo cenove...

saj
3. října • 20:51

Tenhle názor se mi líbí. Konečně něco, co má logiku a není to jen výkřik typu Hyundai je nej. S tím se dá souhlasit.

RedSeaDiver
2. října • 15:08

Mám atmosféru v 1,6 93kw 8/2019 výbava style, kompletní zimáky jsem dostal zdarma a další výhody, a to všechno za 299 000,- Kámoš si teď koupil chcalu za 500000,- s litrovým motorkem! 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

Marcello Brecka
3. října • 0:38

No vidíš já Hondu co má 134kw za 30tisic euro a jsem taky spokojený 😂

Cechystan
4. října • 19:56

He a já Bentley... a co jako 😆

LOL2000
2. října • 11:11

Dejte do vyšších výbav i tu atmosféru......konkurence pak nemá řešení. B-]

Jezdec
2. října • 20:22

Atmosfera je ve výbavě smart, což je dost vyšší výbava, ale zdražili to o 10 tisíc.

Q
2. října • 12:59

Atmosféru ve standardním ceníku 10 tisíc zdražili, takže v akčním ceníku se asi neobjeví. Evidentně chtějí prodat více těch turbotrihrnku.

Jezdec
2. října • 21:06

CO2 od ledna, dvouměsíční dodací lhůta.

Škodomilec
2. října • 11:06

Za chvíli to budou rozdávat zadarmo každému, kdo půjde kolem, ale stejně to pořád skoro nikdo nebude chtít... Holt každý tu ostudu neustojí. Mimochodem ty mindráčky se majitelům Hyudaiů přenášejí i do stylu jízdy a to není dobré. Na tom by měli ještě zapracovat.

Alda
2. října • 15:26

No tak ja spis mam problem s ridici Dacii. Tam je videt, ze fakt maji mindrak a potrebuji si neco dokazat a tak jezdi jako hovada. Samozrejme, ze jsou i slusni ridici teto znacky, ale tech neslusnych potkavam dost a dost.
Asi bych mel taky mindrak, mit za auto tyhle osklive skatule se slabym motorem :-)

Dusbus
2. října • 12:29

Vážně by mě zajímalo, o jakých mindráčcích píšete. Jezdím docela dost a můžu říct, že odhadem je zamindrákovaných řidičů Hyundai asi stejně, jako slušných škodovkářů. Spíš jsem si všiml, že škodovkáři se lepí na kufr na rovinkách (protože na okresce jedu jen 110) a v první zatáčce zůstanou daleko za mnou (protože mají podvozek jaký mají nebo to prostě neumí) a na další rovince se zase nalepí. Tohle je zamindrákovaný řidič. A takový je ani ne k smíchu, spíš k politování.

Tekmot
4. října • 11:28

Naprosto přesně tak!!! Mám stejné zkušenosti s takovými škodovkáři, kteří když jim s Hyundai v zatáčkách ujíždím způsobem o level lepšího podvozku, tak z prvního kopce by si nejraději urvali klikovku, jen aby mě předjeli, ubozí zamindrákovaní Škoda zoufalci.🥱

David
14. října • 5:57

Tak to je dobrej for Jezdím Hodně po D1 i po okrskach s Hnujdajem si hraju nemá šanci ani náhodou octavia 1 RS

Škodomilec
2. října • 12:57

Prý "protože mají podvozek jaký mají nebo to prostě neumí". Tak ty seš dobrej jantar. Víš vůbec, že hlavní zásadou bezpečné jízdy je jet jen tak rychle, aby bylo možné zastavit na vzdálenost, na kterou řidič vidí? Fakt do tý zatáčky vždycky vidíš tak dobře, že když tam vletíš 110 a něco by tam bylo, dokázal bys zastavit? Tihle jantaři "užívající si jízdu na okreskách" mě fakt baví....
Že pak zdržuješ zbytečně pomalou jízdou tam, kde je vidět na míle daleko, je další problém. Ale pokud jedeš 110, tak OK, to bych nehrotil.

LOL
3. října • 11:16

Jantar se škodulí, co má místo zadní nápravy lešenářskou trubku, logicky musí do zatáček opatrně, protože takový krám se ve vyšších rychlostech stane neovladatelným, protože proč? Protože lešenářská trubka! Zadní kola se vykloní a přestanou mít dobrou adhezi, takže takový klump se stane neovladatelný a zároveň nebrzdící (brzdit bude jen vnější přední kolo).

saj
3. října • 20:53

Vypadá to, že jediné, co tady má společného s lešenářskou trubou, je její chytrost a tvoje chytrost, na cca podobné úrovni. Dle vyjadřování a názorů. Myslím, že o mechanice toho asi moc nevíš, o autech taky ne, no ještě že se můžeš ventilovat tady, co trubko?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
4. října • 9:28

Vtipálku. Otevři si google, zadej hledání obrázků a napiš: "Vlečená zadní náprava."
Už vidíš? Ano, není to trubka, ale svařenec, nicméně má stejný účel.

Dusbus
2. října • 13:31

Jo a k té 110 - to souhlasím. Šlo mi o to, že i tak se najde dost řidičů, kteří se na mě i v této rychlosti lepí a přitom je v okolí kukuřice (takže divoká prasata) a pod.

Dusbus
2. října • 13:21

Perla za perlou. Samozřejmě že jedu tak jak vidím. Samozřejmě že na okresce nejezdím více než 110 na tachometru, protože v okolí jsou pole a v nich zvěř. Samozřejmě že z toho plyne, že idioti za kufrem nepočítají s tím, že budu muset znenadání brzdit např. kvůli jelenu nebo srně. Užívám si pohodovou jízdu, což vytáčí nerváky. Holt jsme každý jiný. Mám najeto více než 700 tis km s jedním klepancem před dvaceti lety. Už jsem vyrostl z blbnutí. A proto se nenechám se vynervovat. Stačí, nebo bude další posunutí tématu?

Petr
2. října • 12:20

Hele ho, zakomplexovaný Čecháček čůráček se přišel vyzvracet a kopnout si do Hyundaie

David
15. října • 5:45

Si kopnu do tebe,nemáš náhodou šikmé oči, že se jich tak zastávaš těch hajzlu

David
13. října • 18:36

Hele ho nemá náhodou vytetovane křivackė Hacko na cele

RedSeaDiver
2. října • 14:58

Petr ten se vyved co? Většího ichtyla jsem neviděl! 🤣🤣🙈🙈🙈 Potkávám denně řidiče vozů Hyundai a ještě se mi nestalo že by se některý z nich choval jak popisuje pan kolemjdoucí! Ten si tu akorát léčí své mindráky, protože se zřejmě nezmoh nikdy na nové auto a leští někde svou drahocennou fabku! 🤣🤣Pane to je hadrák, ten neublíží ale leští! 🤣🤣🤣

J. Vosátka
2. října • 21:47

Asi toho moc nenajezdíte (chápu že mi odpovíte něco na způsob že 100 tisíc ročně).
Ale řidiči korejských aut jsou skutečně postrachem ostatních. Obvykle prachmizerní řidiči, které potkat na silnici je jednoznačně za trest. Nejsem si vědom žádné jiné značky, kde by to bylo takhle řidičsky špatné.

Tak nějak
2. října • 22:17

S tímto souhlasím u modelu ix20, I20, i10. V ostatních modelech už je jezdecký průměr. Obecně bych řekl, že bezohlední, agresivní, méně přemýšliví řidiči jsou v 10-20 a více let starých plečkách typu passat, mondeo, audi a6, apod.

k22
2. října • 11:44

to víš, každý nemůže mít služebáka a vozit horkej vzduch :-D

LOL
2. října • 11:09

já Háček vídám poměrně dost a lidi jsou s nimi spokojení, holt to není pochybný koncern z Vlkohradu.
styl jízdy = mají výkonné motory a tak je používají, a vy haťapkáři máte smůlu.

jenkolemjdoucí
2. října • 11:32

nevím čemu říkáš výkoné motory,ale má zkušenost je taková,že jak někdo jede jak posranej,a točí mne jak zdržuje provoz,tak se v 90% jedná o hnujdajistu

David
12. října • 5:05

Přesně tak,Hnujdajari jezdi jak z Hnojem,ostatně to mají i v názvu Hnojdeeeeee...... Hlavně si koupi mastodonta Hnusona a neumí ani zaparkovat,tak parkujî na chodníku hovada

Jakub
2. října • 14:31

Zjevně se Ti nedostává výkonu, protože já ve své Hyundai takové řidiče míjím obloukem a je mi naprosto jedno v čem jednou :-D

David
13. října • 18:27

Leda tak odstavnym pruhem!

Dusbus
2. října • 12:24

Zaspal jste dobu, pane, o několik let. Ano, před pár lety byly majitelé háček z těch, kteří byli rádi, že mají nějaké auto a také si toho vážili. Proto na okreskách jezdili +- 90 km/h a proto měli také nižší pojistku než např. škodovkáři. Proč asi? A jestli máte problém s tím, že háčkaři na okreskách nejezdí 120 jak vynervovaní golfisti nebo oktávkáři, kteří jedou v autě s takovými vlastnostmi že to chce mít řidič co nejdříve za sebou nebo si prostě jen neumí naplánovat cestu, je to váš problém. Ano, jakožto řidič i30 jsem si už všiml že existuje kategorie řidičů, které vozidlo Hyundai vytočí, jen je vidí a pak se začnou chovat jako idioti. Ale ani za volant ani za kolo vás nikdo nedrží, že? Klidně předjeďte. Tak kde je problém? V hlavě řidiče nerváka. S každým současným autem se dá jet rychle i pomalu. I s Dacií.

jenkolemjdoucí
2. října • 13:07

DUSBUS nejsem ani golfista ani oktávkář a Hyundai mne nevytáčí,vadí mi jejich řidiči,nevidím jako první problém značku,ale chování řidiče,bohužel povětšinou je to řidič hnujdaje,to je celá pointa.A že se mají takový předjet?!Asi jste si nevšiml,že jsem psal o ježdění ve městě,takže o předjetí asi nemůže být řeč,takže nezbývá než se za takovými ploužit a modlit se aby už odbočili do Lidlu.Takže s těma kecama jděte někam.Jak se říká potrefená husa...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Dusbus
2. října • 13:26

Podívejte se pořádně na co jsem reagoval. Pokud jde předjet tak předjedu. Pokud ne, proč se mám vztekat a býát nervózní? Co tím získám? Zrovna včera jela předemnou nějaká holčina ve Fábii a na tachometru jsem měl při jízdě za ní 40, takže reálně mohla jet tak 35. No a? Nešlo předjet, tak jsem jel za ní. Co je za problém? Mimochodem, Passat za mnou také nepředjížděl, netroubil, nevyšiloval. Prostě po 300 m odbočila a jelo se dál. V klidu, v pohodě.

RedSeaDiver
2. října • 14:49

Dusbus moje řeč! Kolemjdoucí má asi před mozkovkou nebo má koronu! 🤣🤣🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

polo
2. října • 13:45

Což je jedině dobře. Když někdo jede takhle, tak si třeba prostě nevěří. Buď je začátečník nebo si půjčila auto, který nezná. Atd. Začít ji nervovat nemá vůbec žádnej smysl. Akorát se lekne a udělá nějakou opravdovou kravinu, ze který bude bouračka.

Dusbus
2. října • 13:47

Přesně tak.

Allamarein
2. října • 12:12

Plácáš hlouposti.

šofér
2. října • 11:36

To už sis našetřil na Babettu, gratuluji! :-D

polo
2. října • 11:35

Raději pomalu než na krchov.

jenkolemjdoucí
2. října • 12:05

co to meleš,jestli na padesátce někdo jezdí 30=typický hnujdajista,tak při dnešním provozu akorát způsobuje zácpy a zdržuje všechny ostatní.K plynulosti provozu,tedy bezpečnosti to taky moc nepřispívá.Takže jestli patříš do téhle skupiny tak bych tobě a tobě podobným doporučoval si pomalu dojet na ten krchov a už tam zůstat,aby jste ostatním neotravovali život.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
RedSeaDiver
2. října • 14:39

Tvl co to meleš?? 🙈🙈 Ty si vylez odkud, že tu meleš takové sračky! Tebe tipuju na vidláka co jezdí v otlučené fabce a tady si léčí své ego! Máme rok 2020 a ta tvoje šodovka už není dávno to co bývala! 😀Prostě „Škoda mluvit!!“ 🤣🤣🤣I kdyby to dávali zadarmo!!! bych to nechtěl, prostě a jednoduše Hyundai!!!! 💓💓💓

David
3. října • 10:32

Křivackė Hacko ani náhodou srac Korejskej,jsou to ubozaci co se zmuzou jen na útočnou reklamu!

Jiří LÓN
5. října • 9:57

Aaa, potrefená husa se ozvala..

polo
2. října • 13:00

Vypadá to, že jsi nějak nervózní. Asi bys měl absolvovat nějaký kurs zvládání agresivity. Možná i vyšetření na psychiatrii s následnou medikací, abys za volantem nedostal záchvat.

Petr
2. října • 10:34

Tohle je opravdu super nabidka a konkurence bude jen velice tezko hledat protiargumenty.

Allamarein
2. října • 12:09

Hyundai to trošku pomůže na českém trhu, v evropském měřítku to ale bude zanedbatelný plivanec. A konkurence? Škodě je to ukradené, VW taky, a ostatním bude taky.

Dusbus
2. října • 12:37

Ale vůbec ne. Jde o podíl na trhu. A ten se pomalu ale určitě mění a Škodovka z toho odvázaná není. Ale chápu, že běžnému řidiči je to jedno a bude i dál, dokud třeba nezjistí, že jeho nějak řídne síť servisů nebo že na auto čeká nějak podezřele moc dlouho (to se už děje). A marketingové kecy snažící se vyvolat dojem exkluzivity (základní požadavek na reklamu) přitáhnou pouze svou již osvědčenou klientelu, čímž se reklama ve skutečnosti mine účinkem (protože je třeba neustále shánět nové zákazníky aby rostl podíl na trhu - princip úspěšné firmy). Mimochodem, Hyundai je obrovský koncern. Nevyrábí jen motorová vozidla, ale i elektronické součástky, v Korei vlastní obchodní řetězce a pod. Z tohoto pohledu je to mnohem stabilnější výrobce než např. VW, který je závislý na jednom odvětví, takže když je krátkodobá nečekaná krize, Hyundai nepotřebuje prodávat své divize do Bulharska, protože jednu divizi co je v červených číslech podrží jiná, které je OK.

Allamarein
2. října • 12:59

Škodovka z toho není odvázaná? Myslíš tu Škodu, která si stabilně drží svůj podíl a v letošním roce jí spíš roste? Hm, tak jo...
A co je Hyundai za koncern je ve světle automobilové výroby zcela nepodstatné. Jestli si myslíš, že může jen tak zbůhdarma lepit problémy divizí a plýtvat penězi, jsi hloupý.

petr r. (petrumr)
2. října • 20:09

toyota skokově obsadila 3 místo v prodeji čr. Podívej se na to v propočtech, škodovka prodá nejvíce, ale máš tady druhý auta a když spočítáč celek, tak ty škody fakty v ulicích ubívají. Tak škodovka si stabilně drží co? Za chvilku tu škodu stejnak přejmenují na VW.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
2. října • 21:10

Ty jsi vážně magor...

petr r. (petrumr)
3. října • 21:13

když na pískovišti máš jednu škodu a potom třicet jiných aut tak výpočet je jaký?...To je stejný, že škoda má nejvetší prodej u nás, ale to neznamená, že se neprodávají jiný auta. Nevím jak ti to vysvětlit, ty jsi určitě nasranéj, že komunisti vypadli z našeho kraje.

Dusbus
2. října • 15:36

Jmenuje se to diverzifikace. Najděte si k tomu něco třeba na wikipedii.

šofér
2. října • 14:14

podíl ji roste u fléétu, to je fakt, ale v segmentu nákupu domácnosti nemá vyjma Fabie nic, už i ta Scala je přidrahá. ale je otázka, zda to Škodu vůbec trápí, myslím, že nikoliv.

setr
2. října • 10:19

Tak TOHLE je Nabídka. V době, kdy jsem potřeboval auto pro rodinu, taková neexistovala.

komik
3. října • 9:03

Family je jen marketinový název, určitě to prodají aji firmě :). A jinak pokud se CoroVid krize protáhne do jara (případně déle), budou akce přibývat. Prodeje jsou teď na 80% kapacit a vždy je výhodnější zkusit udat nadprodukci v akcích než odstavovat výrobu. Zatím se řešilo to, že automobilky na jaře míň prodaly a zároveň i míň vyrobily, takže řešily resty. Teď hrozí výroba na sklad.

majkom
2. října • 12:26

u Hyundai je vzdy moznost domluvit se.... pred 2 lety - i30 kombi ve vybave stile + GO, 1.4 tgdi s metalizou za 419 tisic...

majkom
2. října • 12:27

ty voe, stile:) style melo byt:)

ACE
2. října • 10:14

Poměr "cena - výkon" je velmi slušný, konkurence se bude muset snažit.

Pavliczek
2. října • 16:24

Pomer cena vykon je uzasny, stejne jako u Avie A31 :-D

moje jmeno
2. října • 21:06

Už čtu Tvůj druhý a poslední příspěvek. Musím konstatovat, že jsi takový plevel této diskuse, bez napsání čehokoliv přínosného. Takovým jako Ty já říkám "ubožáci"...

joe
2. října • 20:02

nebuť kokot...B-]

Dusbus
2. října • 17:53

Rozumím tomu dobře, že byste si raději koupil Avii A31 místo v článku zmiňované nové i30? Možné to je, lidé jsou různí.

šofér
2. října • 9:38

Ano, toto má smysl! Po Renaultu( Scenic) první automobilka, která myslí na rodiče s dětmi, nikoliv jen na OSVČ a firmy, právníky atp. Gratuluji!

Pavliczek
2. října • 16:22

Nechovej se opet jako blbec. Jde o to ze tvuj byvaly zamestnavatel ma bobky z Loganu MCV. Hovnaj je stejne o nicemu. Smontovany odpadky s označením H. Asi podle hydrantu nebo ze to je na ho.v...n
o. Jojo kdo si koupi Hovnaje, nadosmrti k.u.n.d.a je. Dekuju

David
15. října • 5:39

Přesně Hnujdaj FUJ

Dusbus
2. října • 17:50

Proč by se měl chovat jako blbec? Má názor, který má hlavu a patu a slušným způsobem jej zde prezentuje. Ne všichni tady v diskusi to zvládají stejně dobře.

moje jmeno
2. října • 21:04

Máš pravdu. "Pavliczek" je toho názorná ukázka.

petr r. (petrumr)
3. října • 7:21

pavliczek není náhodou polský kněz v nějaké obci a je pod přísahou zaměstnavatele?

Doporučujeme

Články odjinud