Hyundai iX55 bude k dispozici i s novým třílitrem

SUV automobilky Hyundai iX55, které k nám do Evropy přichází ze Severní Ameriky, se příchodem na náš kontinent téměř vůbec nezměnilo. Kromě názvu se změnily pouze tlumiče, upravila se přesnost řízení a světla, model iX55 však na náš trh přichází i jednou zajímavou novinkou – třílitrovým vznětovým šestiválcem CRDi.

O přenos síly z agregátu na všechny čtyři kola se přitom standardně bude starat šestistupňový automat, a když už je řeč o výkonu, pusťme se do čísel. Nový šestiválec disponuje v sobě ukrývá 240 plnokrevníků, které se nejvíce projeví při 3 800 ot./min. a maximálním točivým momentem 451 Nm v rozmezí 1 750 – 3 500 ot./min. Sprint z nuly na stovku zvládne toto poměrně velké SUV za 10,4 vteřin a maximální rychlost je elektricky omezena na 200 km/h. Neméně zajímavé jsou i údaje o spotřebě, Hyundai iX55 si v kombinovaném provozu zeptá o přibližně 9,4l nafty na 100 km.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai iX55
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

dnes | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků