Hyundai iX55 bude k dispozici i s novým třílitrem

SUV automobilky Hyundai iX55, které k nám do Evropy přichází ze Severní Ameriky, se příchodem na náš kontinent téměř vůbec nezměnilo. Kromě názvu se změnily pouze tlumiče, upravila se přesnost řízení a světla, model iX55 však na náš trh přichází i jednou zajímavou novinkou – třílitrovým vznětovým šestiválcem CRDi.

O přenos síly z agregátu na všechny čtyři kola se přitom standardně bude starat šestistupňový automat, a když už je řeč o výkonu, pusťme se do čísel. Nový šestiválec disponuje v sobě ukrývá 240 plnokrevníků, které se nejvíce projeví při 3 800 ot./min. a maximálním točivým momentem 451 Nm v rozmezí 1 750 – 3 500 ot./min. Sprint z nuly na stovku zvládne toto poměrně velké SUV za 10,4 vteřin a maximální rychlost je elektricky omezena na 200 km/h. Neméně zajímavé jsou i údaje o spotřebě, Hyundai iX55 si v kombinovaném provozu zeptá o přibližně 9,4l nafty na 100 km.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai iX55
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 4 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků