Hyundai iX55 bude k dispozici i s novým třílitrem

SUV automobilky Hyundai iX55, které k nám do Evropy přichází ze Severní Ameriky, se příchodem na náš kontinent téměř vůbec nezměnilo. Kromě názvu se změnily pouze tlumiče, upravila se přesnost řízení a světla, model iX55 však na náš trh přichází i jednou zajímavou novinkou – třílitrovým vznětovým šestiválcem CRDi.

O přenos síly z agregátu na všechny čtyři kola se přitom standardně bude starat šestistupňový automat, a když už je řeč o výkonu, pusťme se do čísel. Nový šestiválec disponuje v sobě ukrývá 240 plnokrevníků, které se nejvíce projeví při 3 800 ot./min. a maximálním točivým momentem 451 Nm v rozmezí 1 750 – 3 500 ot./min. Sprint z nuly na stovku zvládne toto poměrně velké SUV za 10,4 vteřin a maximální rychlost je elektricky omezena na 200 km/h. Neméně zajímavé jsou i údaje o spotřebě, Hyundai iX55 si v kombinovaném provozu zeptá o přibližně 9,4l nafty na 100 km.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai iX55
Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

19.  8.  2018 | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků