Hyundai: ix35 prémiovější, Santa Fe větší, i20 WRC rychlejší

V Ženevě neunikla naší pozornosti ani automobilka Hyundai. S čím se představila?

Korejský Hyundai ukázal v Ženevě modernizované SUV ix35, které se těší obrovskému zájmu ze strany zákazníků. Hyundai eviduje od roku 2010 už 220 000 prodaných kusů na evropském trhu. Aby úspěšné tažení automobilu bylo ještě lepší, přišel facelift.

Hyundai poprvé ukázal nový ix35 z Nošovic

Hyundai poprvé ukázal nový ix35 z Nošovic

Ten poznáte podle přepracovaných litých kol a především podle nových světel používajících diody, a to jak vpředu, tak vzadu. Hyunai ix35 vypadá lépe, přestože se toho po stránce vzhledu moc nezměnilo. Musím říci, jak jsem si vůz tak prohlížel v Ženevě, že jeho design absolutně vůbec nezestárnul.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Facelift přidal rovněž lepší materiály uvnitř a bohatší výbavu. Nově lze dostat systém Flex Steer, tedy posilovač řízení umožňující tři různé režimy. Novinkou je také vyhřívání volantu, navigace se sedmipalcovým displejem nebo barevný 4,2 palců velký TFT displej na palubním počítači. V nabídce motorů nově najdete dvoulitr GDI naladěný na 166 koní a 205 Nm.

Hyundai Grand Santa Fe: nástupce ix55 se představí v Ženevě

Hyundai Grand Santa Fe: nástupce ix55 se představí v Ženevě

Ještě větší (a to doslova) novinkou na stánku Hyundai je nástupce modelu ix55. Už dříve se vědělo, že půjde o Grand Santa Fe, které se navíc představilo před časem v Americe. Oproti standardnímu Santa Fe je vůz delší o 225 mm, přičemž na tomto čísle má podíl rovných 100 mm prodloužený rozvor. Nový Hyundai se bude nabízet výhradně s naftovým čtyřválcem o objemu 2,2 l (197 k).Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 

Tím to ale stále nekončí. Hyundai totiž představil ještě jeden velmi zajímavý exemplář, a sice novou i20 WRC. Ta má vylepšenou aerodynamiku, předělaný podvozek, zapracovalo se na chlazení a zvyšovala se tuhost karoserie. V průběhu letošního roku budou zahájeny testy v různých částech Evropy, ostrý start je plánován na příští sezónu. 

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 41 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků