Hyundai iX35 alias Tucson 2 se začíná odhalovat: pozdě, ale přece

Automobilky, které si s odhalováním chtějí dát pořádně načas a pomalým odhalováním své novinky přitáhnout co nejvíce pozornosti, začínají s tímto procesem již několik měsíců před oficiální premiérou. Jihokorejská automobilka Hyundai na to však jde trochu jinak, necelé čtyři týdny před premiérou kompaktního SUV s novým označením iX35 (dosud Tucson) začala odhalovat oficiální rendery. Na tom by nebylo nic tak špatného, kdyby jen před několika dny neobletěly svět neoficiální fotografie zachycující odhalenou iX35 při natáčení reklamy. Shrnuto do jedné věty, veškeré pomalejší odhalování je už teď zbytečné, jelikož většina automobilových fanoušků už o vzhledu nového modelu má ucelenou představu.

A tak se ještě jednou podívejme na nový model, tentokrát úplně oficiálně a tak, jak by si to automobilka přála. Pro úplnost ještě připomeňme, že Hyundai iX35 jasně vycházející z konceptu HED-6, se již za necelý měsíc odhalí v útrobách frankfurtského kongresového centra.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Hyundai iX35 oficiálně, prozatím jenom takto
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků