Hyundai ix20 vs. Škoda Fabia Combi: Opravdu víc než jen kombi?

132 komentářů

Martin
18. června • 17:59

Zdar Před 3 dny jsem koupil IX 20 a mohu říct že je super.
Místo o proti Fabce, bezkonkurenční, výhled super, fabka byla jako v tank malé přední okno takže vidět na semafory k nasrání.
Místo vzadu se nedá srovnat.
A také mohu říct že je lepší než Fabka a víte proč to mohu posoudit, protože jsem jí dal před 3 dny protiůčtem a jezdil jsem s ní 3 roky Takže za mě lepší Hyundai ix 20 Zdar a pište recenze kdo opravdu vlastnil obě auta Díky

Ix 20 NR
22. října • 9:33

Pri zamykani mi original central blikol 1x a pri odomykani 2x. Teraz mi pri zamykani neblika a pri odomykani ano, da sa to nejako nastavit?

ix20
9. listopadu • 12:32

Asi to bude rozbité - je to auto naprd.

Marek
31. prosince • 14:34

"Kdo chce vozit dlouhé předměty, ten zcela logicky zamíří pro Fabii Combi, do které se vejde dva metry dlouhá věc." A zkoušeli jste i prakticky do kufru strčit tu 2m věc, jako jsou třeba dveře nebo lamelový rošt a zavřít víko kufru? Asi ne, jinak nebudete psát takový nesmysl. Nějakou 2m tyčku totiž nacpete do jakéhokoliv kombíku. Podle vašeho měření totiž nacpu do svého skoro 5 kombíku i 3m dlouhou věc (prakticky odzkoušeno), ale nic objemnějšího to určitě nebude, zase leda tak nějaká tyčka, nebo plastový parapet a bude zasahovat z části i na středový panel palubovky.

Shorty
15. května • 16:06

Mohol by mi len tak pre zaujimavost niekto povedat ze aky je rozdiel v jazde na Fabii a IX20 ked zoberem do uvahy ze jazdim po nasich (cesko-slovenskych) cestach v ramci dopravnych limitov?
Pan redaktor to ocividne vie, aj bez toho aby uviedol vybavu, motorizaciu alebo cenu danych modelov. Hlavne ze test bol len pomocou metra.
Zvlastny meter ma tato Autorevue.cz :-D

ivan
4. dubna • 16:11

co tu rozoberate volkswagena ci seat ci audi,ci skoda vsetko na jedno kopyto auta. akurat ina kasna
takze novinarom doporucujem jeden volkswagen ohodnotit a u ostatných derivatoch pozriet vnutrajsok inak to iste na jedno kopyto autá...uniformita..,B-]

Kenny
29. března • 23:34

V žádném případě bych tu kadibudku jménem ix20 nechtěl, dyť to má jedovatý interér, sedí se v tom jak na wc a jízda je jak jsme se jako děti zavírali do peřináče. Jednoznačně Fabii !!!

pacho
29. března • 23:40

ja by som zasa fabiu nekúpil, veď to má celoplastové dvere, čo favorit po FL mal lepšie. Zozadu zasa vyzerá ako keby Ste na stôl vysypali škatuľku zápaliek

Adolf
29. března • 23:42

Favorit měl v základu lepší motor :-D

Arian
28. března • 23:39

Nikdo nikdy nemuze Hyundai jako firmu co vedle aut vyrabi jeste lednice a mikrovlnky povazovat za znacku, kterou si koupi opravdovy automobilovy fanda. Dokonce se pry mezi lidmi vytvoril novy druh deviantu trpici jistou Hnujdajfilii, tedy utkvelou predstavou ty mikrovlnky na kolech adorovat do nejtrapnejsich vysin. :)

JM
31. prosince • 15:26

Ubožáku, netrpíš náhodou Škodofilií? Ani bych se nedivil... Takových deviantů je mezi námi daleko, daleko víc. Jen tak mimochodem, Hyundai je megaznačka, jedna z největších na planetě, ale to ty zřejmě nevíš, jinak bys nepsal takové trapné nesmysly. Abys propříště předešel ztrapnění, doporučuji ti něco si o té značce nastudovat.

Adolf
29. března • 11:57

Nevyrábí pouze lednice a mikrovlnky. Ale doslova všechno. Ale pravda je taková,že opravdový fanda aut zakoupí za 240000 Fabii v základu.

Mirus
29. března • 12:21

Automobilový fanda si koupí VW, který vyrábí párky... :-D chtělo by to si zjistit co VŠECHNO Hyundai vyrábí, o tom se může většině automobilových značek jen zdát.

Adolf
29. března • 12:39

Párky VW jsou dobré :-D

Mirus
29. března • 12:45

Ano, přesně proto jsem to napsal, párek od VW je dobrý, kdežto i kdyby Hyundai dělal sebelepší elektroniku tak se na něj stejně z principu plivne a bude se mu vysmívat ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Adolf
29. března • 12:56

Já néé. Nemám ani VW ani hnůjdaj. Každý ať si koupí co chce. Důležité je být šťastný. :-D

KL
26. března • 11:06

problem vidim jediny: proc pristupovat na tu kockovanou a zacit porovnavat auta napric karosarskymi variantami a tedy proc jit na ruku jedne znacce, ktera nema v nabidce cistokrevne kombi, ale vytrhne neco k kontextu a zakaznikum zacne hnojit hlavu.Aby nebylo spatne rozumneno, at jim tu hlavu hnoji, ale proc tomu venovat clanek pro "odbornou" verejnost ?! Nejak mi unika smysl ...Celkove tu strategii Hnujdaje nechapu. Proc se za kazdou cenu vtiraji do prizne ceskym zakaznikum. A v pripade ix20 to je presne ten pripad. Proste se naucim zit s tim, ze ho nemam kombi v kategorii malych vozu, ale mam MPV a je mi to jedno. Proste tam vidim vetsi potencial a tecka.Chci rict, nerad bych se dockal toho, ze budu ciste recenze Mercedesu G-Klasse proti BMW 2 se zaverem: "Ano, Mercedes G je skutecne lepsi v terenu nez tento "prostorovy zazrak" od sportovni znacky." No, bodejt by taky nebyl, ze ;(PS. myslim, ze ty kampane od Hnujdaje jsou hloupe a soustredit se na cesky trh jen proto, ze tu maji montovnu ... no, ja nevim, v dobe globalizace si zakladat a stavet kampan na tom, ze mam v nejake zemi montovnu, navic kdyz ten trh je z pohledu Evropy vic nez zanedbatelny ... zajimalo by me, jestli o aktivitach Hnujdaje v CR tucha v centrale v Koreji ...

LOL
26. března • 11:36

Jen jestli to není jen o tom, že klasický český pepík vezme svých 300 a jde je automaticky odevzdat do nejbližšího škodasaloonu, aniž by jakkoli zvážil jiné alternativy. A pak má taková kampaň docela smysl.Mimochodem, ve svém okolí znám minimálně tři takto uvažující jedince.

hynek
26. března • 7:39

Zajímalo by mě,jak v Mladé Boleslavi měří objem kufru. Já mám auto,které má rozměry délka na podlaze 100cm /roletka 70cm/,výška 54cm a šířka po celém kufru je 113cm a přesto dle výrobce je to 510l.A Fábie kombi má 505l což je stejné,přitom mimo výšky bez druhé podlahy jsou všechny rozměry menší.Jak to ti hoši dělají,to musí používat nějakou jinou soustavu měření než metrickou.

k22
26. března • 10:29

Škodometrie je měrná soustava, která má šířit dobrou náladu mezi zákazníky: kufr je vždy větší, tacho rychlost vždy vyšší a papírová akcelerace vždy lepší:FIII 1.2TSi 66kW, papírová 0-100=10.9skutečná s jedním mužem na palubě:https://www.youtube.com/watch...

Tombas
26. března • 9:03

Používají soustavu škodometrickou :).
Škodovka si obzvlášť zakládá na papírové hodnotě objemu kufru i na úkor pohodlí cestujících a místa na zadních sedadlech. Nepřirozeně vzpřímená a velmi nepohodlná zadní opěradla se hodí nouzově na krátkou vzdálenost, ale cestovat ve čtyřech třeba na dovolenou pár tisíc km by spolehlivě zničilo záda každému.

Adolf
26. března • 9:10

Český pracující má celý rok makat v německé montovně a nejezdit nikam na dovolenou. :-D

SMS
25. března • 21:56

A vítězem článku na Českém auto-serveru se "překvapivě" stávááááá ŠKODA. Jak velice mě to udivuje.Zajímalo by mě jestli jsou všichni redaktoři (a to se nebavím jen o tomto serveru) takový Škodomilové,nebo je trošku Mladá Boleslav s jejich Deutsche mentor sponzoruje.Články Škoda vs. cokoliv nemá cenu číst.

Adolf
25. března • 22:09

Já to věděl. B-]

Adolf
25. března • 22:05

Cenově vychází silnější verze Fabie na úroveň Megana 1,6 s výkonem 110koní. Ale Fabie vyhraje o 0,03 bodu:-D

Franta
25. března • 19:32

Ještě cenově kdyby to někdo porovnal.
Nejlevnější akční cena ix20 je 270 tisíc. A nemá klimu. Ale motor má 1.4 a 66 kW, což je dobré.
Nejlevnější fabia combi v modré barvě stojí 263 tisíc a má motor 1.0 MPI 55 kW, což je hodně, ale opravdu hodně zlé. Klima není. Za 279 tisíc už má motor 1.2 TSI 66 kW, což už trochu jede.
Závěr? Nekoupil bych si ani jedno.

k22
26. března • 10:25

Za 273 máš Trikess, což je Trikolor Essentila má klimu a vše ostatní co kkonkurence..

Adolf
25. března • 19:41

ZA NECELÝCH 220 JE Dacia kombi. :-D

maxvel
25. března • 19:22

Nejhorší na tom všem je,že škodovka bude vždy vyhrávat jakýkoliv test,jelikož je to danný letitou normou 3-[ Smutný,ale tak to je.

Adolf
25. března • 21:06

Protože má nejvýkonnější nepřeplňované litry na světě. :-D

Noclaf
25. března • 16:53

Test jsem necetl...muzete mi nekdo rict s jakym naskokem souboj prekvapive vyhrala Fabie? :-D

Petr
25. března • 17:21

asi to bude jako v podobném testu v minulosti, kde byla dražší, měla slabší motor, horší výbavu, méně pohodlné jízdní vlastnosti, ale tak ňák byla lepší :-D:-D:-D

Noclaf
25. března • 22:35

Simply clever - proc investovat do aut, kdyz staci investovat do novinaru. :-)

Petr
25. března • 13:48

za mně je to jasný, vzadu není žádná přihrádka na lahve a namá to škrabku, tak nevím mistři pera proč se tak vykecáváte a nenapsali jste o vítězi testu jednou větou a tak hrozně jste tento závěr natahovali, hend bysme měli jasno :-D:-D:-D

Tomas
25. března • 18:46

Letos mam prvne auto s vysmivanou simply clever vychytavkou a sice skrabkou ve vicku nadrze... :-D Vysledek je takovy, ze je to proste pecka! Behem par let to vsichni vysmivaci zacnou delat taky. Tuto zimu jsem skrabal okno asi stokrat a prekvapive jsem vzdy nasel skrabku na stejnem miste, neklepala mi ve dverich a pritom byla vzdy po ruce. Ja za tento napad davam skodovce palec nahoru ;-) Pri skrabani okna jsem kolem sebe videl spoustu tech vysmivacu, kterak prohrabavaji sve zavazadlove prostory hledajic ten kus plastu na ocisteni svych oken, kdyz nakonec se zarudlimy prsty vyuzivajic svou kreditku odstranovali namrazu ze svych oken :-D

Peter
25. března • 21:46

Já jsem manželce do nového Avensisu nechal namontovat nezávislé topení, takže je po škrábání a ještě je zahřátý interiér i motor !!:-D

tpama
25. března • 21:39

Webasto a neřešíš nic!:-D

Petr
26. března • 15:45

drahý a na týdení zimu co je u nás mimo hory zbytečné

jentag
25. března • 20:05

Škrabku jsem ve víčku nádrže s novým autem taky nafasoval, ale putovala odtud do přihrádky na středovém panelu. Když přijdu v zimě k autu, nejdřív nastoupím, nastartuji, pustím ohřev oken a poté jdu už se škrabkou a smetáčkem uloženými v odsahu řidiče odklízet sníh a led nejen z čelního skla. Vážně nevím kdo přišel na to, že řidič po příchodu k autu míří k víčku nádrže. Víčko nádrže za simply clever řešení nepovažuji. Co z téhle kategorie naopak oceňuji je síťový program. Taková blbost za pár kaček a přitom skvěle praktická věc k uchycení prakticky čehokoli

Tomas
25. března • 21:02

Jo, to mas recht a taky hacky v kufru...! Jinak ja si zvyknul jit nastartovat auto, pustit ohrev celniho a zadniho okna, jit do vicka nadrze pro skrabku a ocistit bocni skla... Kazdopadne by me zajimalo, jestli davaji skrabku i do aut dovazenych do Egypta... :-D

Petr
25. března • 19:38

vidíte a kdybyste si koupil pořádné auto s vyhřívaným předním sklem, tak si sednete do auta, pustíte vyhřívání, přečte si článek v novinách nebo několik mailů a za chvilku odjíždíte jako člověk a ne jako socka od sněhu a se zmrzlými prsty

Tomas
25. března • 20:57

Vyhrivane celni okno mam, ale na bocni okna to tak uplne nefunguje... ;-)

Adolf
25. března • 21:02

Místo různých zbytečných asistentů a měření tlaku v gumách by mohli udělat povinné vyhřívání všech skel :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
26. března • 6:00

Tak zrovna to měření tlaku v pneumatikách není blbost. Není to tak dávno, co se mi to velice vyplatilo.

Adolf
26. března • 9:09

A jak se to stalo?B-]

Mirek
26. března • 16:26

Nejspíše jsem píchl a to v dost vysoké rychlosti. Než se cokoliv stalo, stihl jsem zastavit a kolo ještě nebylo prázdné. Celkem rychle klesal tlak, pneumatika byla proražena střepem, který v ní zůstal vězet.

Adolf
26. března • 17:16

Nemáš jezdit po smetišti:-D

Mirek
26. března • 18:35

To je nový název pro okresky? Zase nějaké novoty. :-D

Arakain
25. března • 11:09

S Ix20 1,4 jezdím přesně 23 měsíců (kromě dalších aut). Interier je obkreslený Mercedes A, což mi krajně vyhovuje, palubka a ovládání podobné starší Mazdě 323. Ideově z toho vyšli. nemám s tím problém. Ano, auto trošku víc odskakuje, než Mercedes A (W169 ale i W168). Zato interier je pecka, nastavení zadních sedaček se blíží nastavení předních a prostorově a komfortem vzadu předčí třeba Zafiru (kterou máme taky) či většinu VW group do levelu Passata. Včera jsem si sednul do BMW 5 a říkám kolegovi, proboha, co je to za vraždu (na sezení). Ať jsem šteloval, jak jsem šteloval, pořád to byla poloha pololeže polosedě, pokroucený na všechny směry. Pro rýpaly. Ve 20 je Vám to jedno, ale až začnou bolet záda.... to začnete sakra jinak vybírat auta. Neboli ix20 má solidní sezení (nechal jsem si vepředu drobátko poštelovat sklon), solidní sedačky má i Oper Meriva. Ale jinak se vracím k MB Vito. Jediným zásadním negativem ix20 je spotřeba. V LPG na dálnici při 150 to baští klidně 15l / 100 km = opruz každých 200km tankovat. Ale 1,4 diesel, pokud chcete jet rychle, žere přes 10l taky. (odzkoušeno na cestu 1000 km).

Laďa
11. ledna • 17:37

Hyundai 1,4, r.v. 2014 na LPG (z výroby hlava, doděláváno v servisu). Jediné, čeho lituji je, že jsem neinvestoval do 1,6 kvůli silnějšímu motoru a šestce. Jinak naprostá spokojenost. Velký prostor, pohodlí, téměř 184.000 km bez poruch (pravidelný servis). Max. rychlost podle GPS 184 km/h při mírném klesání, na rovině 177. Spotřeba LPG při jízdě po dálnici mezi 155 a 175 km/h 10,5l/100 km. Na rozdíl od staré Š120, kde mně v zimě mrzly nohy a celoročně po 100 km bolela hlava, s iX20 jsem jel opakovaně z Moravy na východ Slovenska a zpět s jedinou přestávkou na koupi dálniční známky při cestě tam úplně v pohodě. Na silnici drží, jako přibitá.

Honza
25. března • 16:00

obecně problém benzínových motorů jisté generace typicky EU 5, brání přehřátí katalyzátoru přidáním směsi (benzín nebo LPG), tak dokud nejsou chlazené svody (typicky nynější turbo benzíny) prostě na dálnici od určité kritické rychlosti spotřeba raketově jde nahoru, mám zkušenost Focus II, 1.6 100k, okreska 6l, do 120 km/hod cca 8 l/100kmm, ve 150 -14,5 l/100km a každých +10km/hod rychlost +1l na spotřebě, nyní T Verso 2.0D 93kw, a je mi úplně jedno jestli jedu 120 nebo 160 rozdíl ve spotřebě cca 1 - 2 l/100km

Adolf
25. března • 12:38

Rychle je nad 150?

Petr
26. března • 12:00

u techno aut je i 130 hodne.... jsou urcena na jiny provoz

LOL
26. března • 17:32

hm? Pravidelně se mnou jeden fleetový pilot s ix20 závodí. Do 150km/h (dle GPS) mu to jede ještě obstojně a drží se mnou krok.

Hat
27. března • 23:59

Jo a pak odpadnes....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
28. března • 10:30

Hatíku, já nemám šáde (ale ani huňadaj - to pro pořádek), takže mám v autě pořádný motor. B-]

Topík
28. března • 12:41

Jo hoši Tsi je nejlepší motor! To si konečně holt budete muset zvyknout! Zatím na něj nedám dopustit! A to mám najeto úžžž 2620 km :-D

LOL
28. března • 10:30

Hatíku, já nemám šáde (ale ani huňadaj - to pro pořádek), takže mám v autě pořádný motor. B-]

Mitch
25. března • 12:49

Ano, Adolfe, to je rychle. Kolob bys chte u nas jezdit?

k22
25. března • 15:46

Adolfovo AUDI A4 model 93 jede až 199 tacho, když natlakuje gumy - no přiznejme si, KDO na to má?

Adolf
25. března • 21:23

A 4? Já? :-O 1993?? :-O

Lukáš
25. března • 16:03

no ty v té své ix20 rozhodně ne, když máš maximálku jenom 184.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
k22
25. března • 17:56

Teď jsi měl dostal :-D, je vidět že jsi borec...;-)

Adolf
25. března • 13:39

55 mil /hod:-D

Arakain
25. března • 12:46

1,4CRDi jela za 5,5l/100km přes Nemecko pouze za předpokladu 100 do kopce a 120 z kopce.
Proto mi nakonec nevadí, když mám benzín/plyn, protože i při spotřebě 16l/100 LPG je to za stejné prachy, jako 6l nafty.

řidič
25. března • 11:06

Fabia v kombíku je lepší, než krátká, ale jako auto do rodiny- manželka, děti, náklad, je ix20 praktičtější. Denodení pojíždění- nasedání vysedání, děti v sedačkách a podobně je prostě lepší, kdo si toto nevyzkoušel, tak to nepochopí, jaké martýrium je zapásat prcka když je málo místa ..
iX 20 má vyšší stavbu proto mne nepřekvapuje, že Fabka lépe řeže zatáčky, ovšem to stejně rodina příliš neocení, ta chce za jízdy klimbat...
Fabia bude trhák obchodních zástupců, uvidíme ji nejčastěji ve fléétové bílé a polepenou.
iX 20 je dobře u těch, co hledají hodně muziky za slušné peníze.

LOL
25. března • 12:11

klikl jsem ti plus, ale z mé zkušenosti vidám i dost bílých/polepených fleetových ix20..

k22
25. března • 13:54

Tak on i ten cesťák pořád leze dovnitř/ven a když má záruku 5let/neomezených proběh, tak proč ne...a CRDi dokáže jen v klidu za 5-5.5.

Hlinda
26. března • 22:52

To ano. 5-5,5. Ale vyváží to příplatek za diesel? Nemyslím si. :-)Benzín, nafta, LPG, CNG....????... umíme matematiku a tak si dovedeme spočítat co se vyplatí.

komik
25. března • 10:59

Hyundai nemusím, ale aktuální kampaň naráží na to, že s rozpočtem do 300tis. pořídíte u Hyundai větší auto než u Škody, která mini MPV nemá. V této kategorii se pole vyklidilo a výrobci se směřují do crossoveru (2008, captur) a tak se Hyundai cití, že může zaujmou pozici nejlépe prodávaného mini MPV. Osobně bych zvažoval i výběhovou Merivu, která je větší, dospělejší a za podobný peníz...

noro
25. března • 11:05

Ale sak Skoda ma roomster este stale v predaji. A mate Merivu a Bmax. Ale za podobne peniaze mate uz Rapid Astru Leon a podobne. Zalezi co vyhovuje. Fabia je celkom fajn teraz. Hjunde ma predok nejaky prekrivkovany az moc, facelift tomu nepomohol, som myslel ze pridu s dalsou generaciou, ale mozno bude Crossover z neho.

k22
25. března • 13:52

A kolik že bude stát Roomster s 1.2TSI (který mimochodem jede hůř a žere cca stejně)?

Tom
25. března • 18:06

Jezdi hur, tim myslis vykon motoru? Jizdnimi vlastnostmi jsem si teda nevsiml, ze by byl roomster horsi.

Tomas
25. března • 18:35

Jizdni vlastnosti starickeho Roomstera, ktery se uz ani neprodava jsou podstatne lepsi nez ix20/Venga. Mel jsem jak Roomstera1,2 HTP tak Vengu 1,4 a v Roomsteru bylo jednoznacne lepsi svezeni. Ale korejci se s kazdym novym autem zlepsuji. Nicmene ix20 je uz slusnej veteran a srovnani jizdy s novou Fabkou bude pro Hyundai zdrcujici porazka. Logicky...

Psenda
25. března • 12:27

Tak zrovna u Rapida me dost zarazily bubnovy brzdy v zadu...

Tom
25. března • 18:05

Sice o tom vsichni pisi, ale v cem jsou bubny vzadu horsi nez kotouce? Teda pokud nejezdim brzda-plyn a navic s vlekem.

MOJE JMÉNO
26. března • 8:03

Horší jsou v brzdném účinku, ale upřímně ? Běžný uživatel to za běžného provozu stejně nepozná. Kde to však pozná zcela určitě ? Na nákladech ! Na deseti letech provozu ho finančně bubnovky přijdou na zlomek investice oproti kotoučům, a to může být pro spoustu lidí to podstatné.

Honza
25. března • 15:51

Ale kotouče místo bubnů si můžeš PŘIPLATIT :-D:-D:-D

LOL
25. března • 16:38

za volant místo řídítek se taky připlácí, nebo je to ne standardu? :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JM
31. prosince • 12:12

:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Josef  Vyskočil
25. března • 10:43

A že těch nových Fábií jsou už plný silnice! Jedna vedle druhý opravdu velký prodejní trhák!!!:-D

LOL
25. března • 12:14

Stačí se podívat, jaký hnusostroj to je, když to nemá nejvyšší výbavu. Světla jako z Favorita, oholené na kost a interiér jako z papundeklu.

mex
25. března • 15:53

Interiér neni z papundeklu, ale z luxusniho vytvrzeneho bakelitu. :D

LOL
25. března • 16:09

:-D

k22
25. března • 10:04

Samozřejmě že se tato vozidla dají velmi dobře porovnávat, jedná se totiž o zrhruba stejnou cenovou kategorii, tedy ne zase tak "stejnou":Fabia Combi 1.0/55 Ambition stojí (včetně záruky 5/150000 a klimatizace, v bílé barvě) 297000kč!, zatímco ix20 stojí 273000kč, přitom nabízí větší prostor a výkonnější pohonnou jednotku která utáhne i klimu..Za cenu 1.2TSI je ix20 1.6/125hp/6MT - BTW, krásně se s ní předjíždí B-]

George
25. března • 11:36

Ten rozdíl 24tis. kč,se fakt ,,vyplatí" :-D Když pominu to,že ze mě Hyundaj vytáhne na serviskách třikrát více,než Škodovka,zůstatkovou cenu,toho to ,,pseudoauta",tak je pro mě rozhodující i spotřeba,a že tyhle obstarožní atmosféry,žerou i trávu kolem silnic,to mi nikdo nevymluví,zvlášt' 1.6.Nejede,a žere jak dvoulitr ;-)

k22
25. března • 13:51

Škodovka už s tebe tahá prachy v okamžiku kdy chce 12k za 5letou záruku - prostě si nevěří. Jinak když si donesu vlastní olej, tak první garančka za cca 2500,- a to myslím jde...
Spotřeba je u každého stějně výkonného auta stejná (zákon zachování energie) - 125hp prostě bude žrát o něco víc než 85 u tvý škůdky no - ale do 7 litrů se vejdu i s předjížděním pokud nejezdím dálnice....

jj
27. března • 9:12

:-O no to asi néééní pravda. a s tím zákonem o zachování energie to tedy nějak rozveďte vy pane Newtone, celkem by mě zajímala vaše verze vztažená na tento praktický a zajisté vámi ověřený případ....

Rata
26. března • 7:27

Pán je socka...hmmm. Taky bys tu svoji chcíplotinu mohl mazat nahnilejma banánama, deb*le.

Tom
25. března • 18:22

Ted jsem koukal, ze Fabka ma 5 let zaruku za 990,-Kc... Nicmene zaruka je to uplne posledni, co bych u koupe noveho vozu resil. Rozhodne to neni o tom, kdo si jak veri, je to proste matematika...
A moc se mi libi, ze si nosis do servisu vlastni olej :-)) To jsi takovej social? Do hospody si nosis vlastniho lahvace a do restaurace si neses v kastrolu bucek z makra? :-D Po svete dneska beha spousta divnych lidi... Jestli ma Hyundai takovych vic, tak to jim moc gratuluju :-D

k22
26. března • 10:23

Ale na na 150k, jen na 100k protože velmi dobře vědí, že po 100k tě už budou čekat zakarbnované vstřiky (jestli ne něco horšího), popř. turbíčko.
Ale chápu, správný VAGař záruku neřeší, za 3 roky to pošle do světa a koupí dalšího zázračného VAGa.Je to určitý způsob ukázat, že na to máš - proti gustu...

jentag
25. března • 19:48

Vlastní olej bohužel má smysl do servisu nosit. Je to položka u níž je servisy z mě neznámých důvodů běžně účtován násobek obvyklé ceny. Na jedné náplni vás běžně natáhnou o dva tisíce i víc oproti obvyklým cenám téhož oleje z retailového prodeje. Přitom jejich nákupka bude určitě ještě o něco lepší.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Adolf
25. března • 19:51

Doneseš si vlastní olej,ten si vezmou domů zaměstnanci a dostaneš nejlevnější sudovku. Vlastní olej si leji do motoru zásadně sám.:-D

jentag
25. března • 20:14

Když je servis nesolidní, naleje ji tam i když zaplatíš předražený olej. Tak proč si za ni ještě připlácet? Ještě lepší jsou servisy, které nevymění nic a výměnu jen vyfakturují. Jinak vzhledem k tomu že mám auto v záruce a na garančku beztak musím, řeším to tak, že značkový servis postupuje podle servisního plánu s mnou dodaným olejem, druhou výmenu si pak dělám vždy v polovině intervalu sám bez záznamů. Takže minimálně jednou za interval auto dostane skutečně to co má.

Tomas
25. března • 20:54

To je fakt masakr... Lahvace Plzne koupis v akci v Tescu i za 18 kacek a ejhle v hospode bezne pres ctyricet... Priste by jsi si mohl do toho servisu take prinest svuj zvedak, zaplatit za elektriku a za teplo. Dat nejakou petku prejimacimu technikovi, ze se Ti venoval. To vsechno se plati z toho oleje. Koukam jako blazen, ze fakt existuji lide, kteri se nestydi jet do servisu s necim, co si nekde jinde koupili. V ty hospode by te to ani nenapadlo, co? A pritom je to stejna prasarna...

jentag
25. března • 21:45

Pokud mi servis prodává práci, tak ať ji fakturuje jako práci a ne jako olej.

Adolf
25. března • 20:55

¨Pán je vtipálek :-D

Lukáš
25. března • 10:26

"ix20 1.6/125hp/6MT - BTW, krásně se s ní předjíždí"
tak tenhle joke byl dobrej:-D Ale jo, třeba někomu těch 156 NM a 0-100km/h za 11s přijde jako raketa...

k22
25. března • 13:46

Z 80 - 120 za 7.5 na trojku a teď se pochlub...tohle dá až 1.4TSI a ta stojí trochu jiný prachy.
Ukaž mi auto s poměrem hmotnost/výkon po 10 do 300k (myslím novou káru ne bastl po německým faráři...
:-D

k22
25. března • 15:43

No je pravda že 20.TDI to dá za 6.8 ale bude muset přeřadit...:-P

Lukáš
25. března • 15:56

Ty neumíš číst? Já nemám diesel, ale benzín. Ale pokud tě ta hodnota pružného zrychlení vážně tak zajímá, tak je to u mně 5,4 na trojku. Jak jsem psal, nemá to smysl srovnávat s tvou atmo s polovičním krouťákem.B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
k22
25. března • 17:55

5.4 na trojku 80-120? To máš 2.0l turbo? OK, ale proč s tím prudíš v debatě ohledně ix20?

lamal_SK
25. března • 18:06

z nejakeho neznameho dovodu si to potrebuje ventilovat v diskusii, tych 5,4s je asi len na vlhkom papieri :-P

Lukáš
25. března • 18:33

200 koni je 200 koni, lamo. Ja to tu psat nechtel prave proto, ze to neni H ani Š, podivej se vyse ve vlakne. Kdyz to ale nutne musel vedet, tak to ma...

Petr
26. března • 11:52

a ja mam v aute pres 300koni... a co to znamena? tady se bavime o malych autech s malyma motorama.... a treba i20 1,2 55kw taky nema problem s predjizdenim.
Staci vedet v cem jedu a co motor umi.... treba takovy stary clio 1,2 43kw je auto do kolony.

Hlinda
25. března • 19:15

Jojo a kdyby to bylo 400koní a 500 koní tak by to bylo ještě lepší. Bohužel tu v článku srovnávají auta za 300 000kč. :-O

sarusian
26. března • 7:36

suhlas - pre lukas, co tu porovnavas oturbenu 2.0, za X penazi,ked sa tu riesia auta inej kategorie a to tak, aby shade vyhrala

Lukáš
26. března • 10:07

Ty jsi taky nečetl to vlákno, že? K22 se chlubil, že má pružné zrychlení u ix20 1.6 z 80 na 120 za 7,5 s, a že stejné má až Fabie 1.4TSI. Já mu jen vyvrátil jeho omyl a uvedl jsem, že Fabie 1.2TSI to má za 7.0. Nechtěl jem ho ztrapňovat, tak jsem pomlčel i o vyšší Vmax a lepším zrychlení z 0 na 100 u té 1.2TSI. Prostě má letargickou 1.6 a žije v bludech.

Hlinda
26. března • 22:49

Jj Lukáš. Máš recht.
ix20 je prostě těžší a má vyšší cx.

k22
26. března • 10:20

Ty BLBE (omlouvám se:-D) už přestaň žvanit nesmysly: ix20 1.6 nemá pružné zrychlení (to je mi nahouby, když potřebuju předjiždět), ale 80-120 na TROJKU za 7.5 a to mi stačí na předjetí smdadlavýho kamionu kdykoliv potřebuju - a jesltimá tvůj Vejron 800 nebo 1000 koní mě ani dost málo nezajímá a mindráky si chod léčit JINAM (třeba na foru Bugatii, tam si užiješ).
Nikde jsem netvrdil že ix20 je závoďák. Howgh!

Lukáš
25. března • 14:21

k22: tak to je hodně slabé. A jak jsem čekal, smázla by tě i starší Fabie 1.2 TSI (105 HP), která to má za 7.0. A já se chlubit nechci, nemám ani Škodu ani Hyundai, takže to sem nepatří (navíc mám 2.0 turbobenzín, fakt by to nebylo fér srovnávat:-P )

Čechystán
25. března • 10:36

Nebuď tak dramatickej, Škodofile ;-)

Michal
25. března • 9:40

Opravte si tabulku "Zavazadlový prostor" : udávaný maximální objem H 1486, Š 1370 a máte uvedeno -116, takže si opravte znaménko.IX 20 s 1,6 124koní ( před FL) jsem měl na pár dní zapůjčenou a rozhodně se nedá říct, že by auto špatně jezdilo spíš naopak, navíc interier kvalitně zpracován s měkčenými plasty. Řízení mělo lepší zpětnou vazbu než i30 s tím přepínatelným řízením ( komfort, sport...) a ta 1,6 šla krásně do otáček a s autem neměla problém. Pokud bych měl kupovat takto malé auto a byla na výběr jen tato dvě, tak by to byla právě ix20 s tou 1,6. Lepší nastupování než do Fabie a navíc, pokud je občas jet ve čtyřech, tak je IX20 jasná volba. No a kufr. Pokud potřebuji převést opravdu velký náklad, tak sklápím sedadla a limitující je minimální šířka kufru. Fábie má jen nahoněný kufr po roletku, ale praktická využitelnost taková není.

Petr
25. března • 9:39

nechápu proč testovali starý ix20 což je spíše mini MPV, zajimavější text by byl nová fabka a nový i20

LOL
25. března • 12:07

protože ix20 se realtivně dost prodává (a za celkem dobré ceny) a hoši ze Schade Junge Schmerzfeiern potřebují ohodit konkurenci. Proto se u těchto nesportovních dostavníků do města tolik zmiňují jízdní vlastnosti a výkony motoru :-)

TSB
25. března • 14:21

U týhle vysoký kozy nemá nikdo ambice driftovat na Nordschleife. Hlavním problémem tohohle auta (a většiny korejských aut celkově) je směrová nejistota, především při brzdění, rozbředlé šasí a nulová vazba mezi volantem a koly. Plus motor, který po přidání plynu jen zvýší hluk a spotřebu...

LOL
25. března • 15:48

Obuj tomu pořádné gumy a bude to naprosto v pohodě.

TSB
27. března • 14:18

To mas pravdu. ix20 je jen laciny auto na mizernejch gumach...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
27. března • 16:28

s ix20 jsem jel jen jednou a pouze cca 40km, ale rozhodně mi to auto nepřipadlo jako vratké nebo nějak jinak jízdně záludné. Prostý a po čertech pohodlný dostavník na přesun z A do B.Takže pokud někomu to auto plave, bude problém v gumách, nebo řízení - prostá logická úvaha.

TSB
1. dubna • 12:36

Každý má prostě jiná měřítka...

jjj
27. března • 15:08

zaujimave.. Moj ix20 ma z prvovyroby gumy Continental a cenovo rozhodne lacnejsi ako Skoda nebol.Je vsak vysoky, siroky, priestranny.
Zaruku mam 5 rokov.
Motor je jednoducha atmosfera.
Manzelka je s nim plne spokojna. Mimo mesto chodi minimalne, po dialnici vobec, motor je tichy, rychlo kuri, do 80kmh sa s nim celkom dobre jazdi - 5tku radim v 50kmh.Ano, dynamika je pri zatazi celkom biedna, v zakrutach sa naklana mozno viac, ako bezny hothatch - ale na vozenie deti do skoly, na jazdu do prace a na nakupy.. IDEALNE auto.A to este nehovorim o vysokom sedeni, vybornom vyhlade, vysokych naraznikoch - takze obrubniky no problem!K tomu uplne rovna podlaha, posuvna a naklapacia zadna lavica, pevne dvojite dno batozinoveho priestoru, plnohodnotna rezerva...ix20 je VELMI dobre auto do MESTA.PS: ja pouzivam Golf 7 kombi - lebo ho vyuzijem, ale do mesta je skratka ix20 lepsie auto.
A nie je to otazka penazi-

k22
25. března • 15:42

Podívej se třeba sem a přestaň kecat, můžeš porovnat třeba s 1.2TIS77kW nebo dokonce s božským 2.0TDI a uvidíš že ten korejskej 1.6CVVT nneí až takový vořezávátko...

Petr
25. března • 13:44

tak by přeci česka novinář nikdy neklesla :-D

ZipZip
25. března • 13:18

Dobrá němčina! :-)

TSB
25. března • 9:07

Jízdní vlastnosti jsou u auta celkem podstatná věc. ix20 jezdí úplně stejně mizerně jako Accent a podobné plečky neblahé paměti před 20 lety....

Pavel
24. února • 19:25

pan(í) TSB říká že ix20 jezdí mizerně, chtěl bych se ho zeptat jel-li vůbec ix20???
Proč tento příspěvek píšu až teď? No, auto jsem vybíral před cca 4 roky, logicky tato verze š. fabie nebyla k dispozici. Koupil jsem si ix20 i po srovnání s fabií II. byla pro mně o dost lepší. Jízdní vlastnosti ix20 bych hodnotil jako konkurence schopné i proti fabii II. Můj zaměstnavatel v této době mění vozový park a já jsem se konečně svezl i fábií III. Takže teď můžu odpovědně říct že fabia III. má podstatně horší jízdní vlastnosti jako fabia II. Houpe se a naklání jako: "kočár paní kněžny, na výmolech staré hradské za Jičínem". Nechápu jak na pseudo-vynikající jízdní vlastnosti f III přišli páni redaktoři, kteří je opěvují.

Čechystán
25. března • 10:34

Samozřejmě... zato nová F3 jezdí tak dobře, že i S-kláda může jen tiše závidět... B-]

hrabje_olaf
25. března • 15:44

Co to je "s-klada"???

LOL
25. března • 16:39

S-klasse

k22
25. března • 10:06

Ale houby, v zatáčkách drží velmi dobře (líp než úzkorozchodný Roomster) a neposkakuje po každé záplatě jako nová Fabka ;-)

Lovap
25. března • 9:28

Nesúhlasím. Ja mám radšej, na rozdiel od v súčasnosti preferovanému tvrdému podvozku so "športovými vlastnosťami, pohodlie. A vôbec mi nevadí, že nemôžem ísť do zákruty stovkou. Jazdil som Favoritom a vyhovoval mi, Citroen ZX a takisto vyhovoval, dnes Megane II a tiež vyhovuje.

Tomas
25. března • 19:13

On je rozdil v tom, kdyz ma auto mekky podvozek a v tom, kdyz diky konstrukcni chybe pri kazdem propruzeni zadni napravy trochu vyboci do strany...

Doporučujeme

Články odjinud