Hyundai ix20: první skica malého MPV

Také z daleké Koreje k nám začínají přicházet podrobnější informace o tom, co všechno bude k vidění na letošním pařížském autosalonu. A hned první zpráva je velmi zajímavá, neboť hovoří o novém modelu s českými kořeny.

Ony české kořeny berte s nadsázkou, faktem ale je, že to, co přes sebou vidíte, je první skica Hyundai ix20, který má stát na základech nošovické Kiy Venga. Vůz se stal dílem rüsselsheimského (ano, je to tam co sídlí Opel) designového centra automobilky a je ta jeho druhým dílem po modelu ix35. Pochlubí se tak obdobných „fluidním” designem, který ostatně postihl i další nové modely Hyundai posledních měsíců.

Více o novince nevíme, vzhledem ke společným základům s Vengou ale lze očekávat nabídku motorů o objemu 1,4 a 1,6 litru s výkony 75 až 115 koní a podobné naladění i výbavu.

Krom skici ix20 se automobilka zmínila i o faceliftu modelu i10, který se též představí v Paříži. V tomto případě už ale nemáme ani snímek a můžeme vyjít jen z marketingovými frázemi napěchované tiskové zprávy hovořící mj. o řadě vylepšení technického, vzhledového i výbavového rázu a nové verzi s litrovým motorem s emisemi CO2 99 g na kilometr.

S blížící se „Paříží” budeme jistě vědět více.

Klepněte pro větší obrázek
Hyundai ix20 zatím takto. Kdyby se skutečný vůz držel podobných linií, nebyl by vůbec k zahození...
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 63 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků