Další důkaz, že MPV vymírají: Hyundai se v Česku loučí s ix20. Levnější už nebude

k22  |  02. 07. 2019 10:27

Kdo koupí, neprohloupí - bezkkonkurenčně nejlepší nabídka pro "obyčejné lidi" dlouho číslo 1. v prodeji fyzickým osobám (ne na IČO). Prostor a výkon Oktávky za cenu prdítka Fabie.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  02. 07. 2019 11:21

Ix20 je takový, no jak by trochu homo prostitut z Nošovic Sype se to, nohy si tam není kam dát. Stabilita vražedná, koroze nic moc . To se Hovnajům teda moc nepovedlo. Vypadá jak vajíčko. Hovnají nebrat

Odpovědět  |   | 
JaroSlav  |  02. 07. 2019 11:27

Raději elektrokolo z Číny než Hynudaj

Odpovědět  |   | 
Karchel Tool  |  02. 07. 2019 11:35

Šlapací Moskvič od Vošického Fuj bebrat

Odpovědět  |   | 
Pavel Studník  |  03. 07. 2019 00:18

Kdo si koupí Hovnaje, na dosmrti k.u.n.d.a je!!! Hovnaj nebrat.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  02. 07. 2019 20:19

Ty si tedy technicky nevzdělaný, proč sis nekoupil německý elektrokolo. Chod do práce a můžeš si přikoupit k tomu kolu hyundai, vývojový středisko mají v německu.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  02. 07. 2019 11:41

To máš z doslechu? Kamarád koupil před necelými dvěma roky pro manželku, aby mohla v dětských sedačkách vozit své dvě vnoučata a jsou s tím velice spokojeni. Kladně hodnotí bezkonkurenční prostor na tak "malé" auto, přístup k dětským sedačkám, žádné poruchy. A o korozi a malém prostoru pro nohy jsi slyšel kde? Samozřejmě jsem si to vyzkoušel, tak vím co píšu.

Odpovědět  |   | 
k22  |  02. 07. 2019 11:56

Ano, koroze NIC, místa na nohy víc než v OII a cca stejně jako v OIII, kufr širší (ale lešenářské trubky se tam nevejdou). Stabilita OK, proč by jinak ty Oktávky přede mnou před zatáčkou vždy brzdily? Rozchod kol to má jak střední třída, tak se úžovky nechytají

Odpovědět  |   | 
Pepe  |  03. 07. 2019 02:48

Popelnici uz nechtějí kupovat ani se nedivím.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  02. 07. 2019 13:09

Vykonovo je to horšie. Atmosféra proti turbu nemá šancu. Ale vzadu priestor super.

Odpovědět  |   | 
k22  |  02. 07. 2019 14:26

125 koní JE 125 koní, podřadím a ty Nm mám na kolech taky...zkus 1 km s pevným startem, atmosféra 125 koní a turbo 125 koní, stejná hmotnost. rozdíl bude jen v práaci se spojkou a rychlosti řazení...

Odpovědět  |   | 
rembaz  |  02. 07. 2019 14:44

Mam Octaviu, otec iX20. Nerobili sme ziadne merania ale obidvaja sme sa zhodli, ze ix20 zaostava.

Odpovědět  |   | 
Ota  |  02. 07. 2019 13:25

ono se to neda koupit na ICO?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  02. 07. 2019 20:21

Dá, ale když se koupí jiné dražší auto, tak je větší vratka.

Odpovědět  |   | 
zavaro  |  03. 07. 2019 08:18

ááá, ako inak - po tomto príspevku sa nedalo čakať nič iné, ako úderku miestnych škodováckych trollov.

Odpovědět  |   | 
serpentina wostra  |  02. 07. 2019 10:32

Jak je ta odrhovacka, kterou zde nekdo porad dokola opakuje?

"Kdo nekoupi Hyundaie, nadosmrti *** je?"

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  02. 07. 2019 11:24

Celkem nechápu lidi jako ty. Můžu si na cokoliv zanadávat, psát, že to není dobře uděláno, ale ať si každý koupí co chce a nikoho podle čehokoli, co si koupí nehodnotím. Tohle může dělat jen "momentálně" retardovaný blbeček s nějakým velkým mindrákem.

Odpovědět  |   | 
serpentina wostra  |  02. 07. 2019 11:31

Dopocuji precist muj prispevek jeste jednou a nebrat vse tak vazne.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  02. 07. 2019 11:46

Umím číst docela dobře a pokud to tak napíšeš, tak přejímáš "myšlenku" (to jsem se sekl, to není o myšlení, nemá zjevně čím myslet ) toho autora. A opravdu z toho není poznat, že se to má brát jinak.

Odpovědět  |   | 
serpentina wostra  |  02. 07. 2019 12:26

Nicmene ted uz to vis, takze to jinak ber.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  02. 07. 2019 23:22

A jak to mám brát? To chce vysvětlit, z obsahu nevyplývá smysl tvého "brání".

Odpovědět  |   | 
serpentina wostra  |  03. 07. 2019 09:55

Mel jsem za to, ze kdyz zamenim "koupit" za "nekoupit", cimz se zasadne meni vyznam, dojde temer kazdemu, ze jde o ironii a vtip. Zda se ovsem, ze jsem se se svou duverou ve vseobecny smysl pro humor ponekud prepocital.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  02. 07. 2019 10:51

Nemám nic proti ix20, ale vydávat to za MPV je idiocie na n-tou. Jedna z hlavních definic MPV je, že odveze 6 a více lidí. O čemž může ix20 leda tak snít.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  02. 07. 2019 11:18

takze VW Sharan bez priplatkove vybavy pro sedm lidi neni MPV?

Odpovědět  |   | 
ijon  |  02. 07. 2019 11:20

No, fakt je, že dnes by byla ix20 nejspíš něco jako malý crossover (když už může být Kamziq městský crossover). MPV jsou (nebo spíš byla) nicméně taky rozdělena podle velikostí, čekat od těch malých schopnosti takového Sharanu by asi bylo poněkud nereálně. Nicméně je tu přinejmenším nadstandardní variabilita zadních sedaček, takže proč ne MPV.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 07. 2019 11:23

Jediná a základní definice MPV je to, že je víceúčelové. A to ix20 splňuje. O šesti a více osobách na palubě se nikde nemluví.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  02. 07. 2019 12:10

mpolan: ty máš ten dar se střelit do vlastní nohy hned prvním příspěvkem. Nicméně, to "6 a více osob" je právě ta víceúčelovost, víme? A aby to zase někdo (Petr) špatně nepochopil, není to jediná definice. Každopádně je to jedna z těch nejzásadnějších. Druhá nejzásadnější je, aby šly vyhodit zadní sedačky a tím udělat z auta dodávku a tady pozor - bez nakládací hrany! A takhle bych mohl pokračovat do nekonečna, ale vysvětlovat to někomu, kdo za plného vědomí označí miniaturní ix20 za MPV, je naprostá ztráta času.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 07. 2019 13:37

Ne, víceúčelovost se opravdu neměří počtem osob na palubě. Takže ses střelil sám a ještě se otíráš o ostatní, aby to nebylo vidět.
Možná se spíš zastřel.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  02. 07. 2019 14:02

mpolan: Právě že měří a můžeš to okecávat jak chceš. To je právě jeden z těch víceúčelů, že převezeš více lidí než klasickým autem. Mě jenom zaráží, že se neorientuješ ani v tam triviální záležitosti.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 07. 2019 14:49

Ale mě tvůj soukromý názor nezajímá, na obecně platné definice nemá vliv.
Tím pádem vlastně většina MPV nikdy nebyly skutečnými MPV, protože to byla pouze pětimístná auta. Tak to asi byly supersporty, no...
To, že jsi naprosto mimo realitu mě už dávno nezaráží. Nikdy ses v autech skutečně neorientoval a jen zaplavoval svět spoustou domněnek.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  02. 07. 2019 15:04

mpolan: Pravověrné MPV vždy bylo a je minimálně 7místné, co za perly tam ještě máš?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  02. 07. 2019 15:36

uklidni se, mám grand picasso a je to pětimístný a sedačky se nevyjímají, ale sklopí do roviny, zy ty dvě sedačky byl příplatek 15tkč, podlaha po sklopení je rovná, žádný schod.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  02. 07. 2019 15:56

petrumr: Nic ve zlém, ale co já s tím?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  02. 07. 2019 16:41

Pravověrné MPV vždy bylo a je minimálně 7místné, co za perly tam ještě máš- tak to řekni tomu, kdo to napsal.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 07. 2019 20:55

Aha, takže Renault Espace nebyl MPV? Hm, to je dobrá novinka...
Není nad to uvařit tě na tvém vlastním ohni.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  02. 07. 2019 21:16

mpolan: A on snad nemá Espace variantu pro 7 cestujících? Odpovím si sám, samozřejmě má. Má ix20 variantu pro 7 cestujících? Odpověď znáš. Není nad to ze sebe udělat ještě většího vola.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 07. 2019 07:57

První dvě generace Espace nebyly sedmimístné, až ta třetí. Kdybys nebyl píča, všimneš si minulého času.
A plno jiných MPV nemělo sedmimístné varianty, jenže ty jsi prostě píča.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  03. 07. 2019 08:59

mpolan: Hezky jsi vystříkl, jen co je pravda. Tak já tě zase usadím, ju? Už asi počtvrté tu píšu, že počet sedadel není jediná podmínka. Je to mimochodem uvedeno hned v mém prvním příspěvku a v druhém jsem to speciálně pro tebe a Petra ještě dovysvětlil. Jak je vidět, zbytečně. Espace byl vždy MPV, protože splňoval další podmínky víceúčelovosti - dodávka, obytňák, atd. ix20 nesplňuje žádnou podmínku, nedokáže plnit žádný další účel oproti sestřičce i20. Neodveze více lidí, nestane se z ní dodávka, atd. Takže buď tak hodný a postav se před zrcadlo, abys viděl, kdo je tady 3,14ča.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 07. 2019 11:14

No ne, už najednou couváš. To je hezké, jak se dovedeš kroutit. Nejdřív je to "jedna z nejzásadnějších", ale když by tě to potopilo, tak najednou není tak důležitá. Co jsem napsal, to platí, takže to zrcadlo si opravdu zkus sám.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  03. 07. 2019 12:26

mpolan: "jedna z nejzásadnějších" - ano, na tom trvám, ale není jediná. Takže jak můžu couvat, když není odkud? Chlape, tohle je od tebe další střelba mimo terč. A marně přemýšlím, kdy ses naposled do terče trefil.

Odpovědět  |   | 
k22  |  02. 07. 2019 11:57

anebo 40 západoněmeých soudruhů

Odpovědět  |   | 
xman  |  02. 07. 2019 14:53

Do Rapida (liftback) se vejde 22 lidí...trupem uvnitř karoserie... ;)

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  02. 07. 2019 12:28

Něco mezi Velorexem, Daewoo Matiz a Suzuki Carry. Hrozná jízda, fakt hrozná. Pár důchodcům to podstrčili místo přepisu elektřiny, ale jinak na JC kálí pes. Nedoporučil bych to asi fakt nikomu.

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  02. 07. 2019 12:36

Ale no tak.. Zejména nastupovaniposaz považuji že velmi pohodlný a pro mnohé

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  02. 07. 2019 12:36

Ale no tak.. Zejména nastupovaniposaz považuji že velmi pohodlný a pro mnohé

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  02. 07. 2019 12:37

ach ten dotykáč...
Pro starší lidi dobrý vůz s horší zadní nápravou.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  02. 07. 2019 13:07

99% zákazníkov nič nepozná.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  02. 07. 2019 13:06

Za tie peniaze dobre auto. Rodičia ho majú na dôchod
Pár postrehov:
+ vnútorný priestor
- staromódny interiér
- zadné dvere sa zle zatvárajú
+- 1.6 atmosféra asfalt netrhá ale spotreba v norme

Celkovo spokojenost.

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  02. 07. 2019 16:20

Co se dá dělat. Lidi chtějí auta s menší kabinou i kufrem, vyšší spotřebou a o 1/3 vyšší cenou.

Pokrok nezastavíš....

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  02. 07. 2019 17:19

Bude to jako s malými mobily. Nikdo je prý nechce, tak se nevyrabeji. Jak je může někdo nechtit, když se koupit nedají.... 😉

Odpovědět  |   | 
Tom  |  02. 07. 2019 20:24

Zase jedna špatná zpráva.
ix20 či sesterská Venga patří mezi málo aut, která bych si dokázal představit řídit. Není to nechutnej krám typu SUV, co se nikam nevejde, všude vadí a ovnitř není žádný místo. No hold lidská blbost je bezmezná, jak se říká. Nakonec budou po silnicích jezdit jen ty SUV traktory, všude se bude opravovat, protože jsou těžký, nikde se nebude dát zaparkovat protože se nikam nevejdou.
A srovnávat to s Oktávkou ? Kdysi jsme chtěli odvéz větší krabici. Otevřeli jsme oktávku, zjistili, že se tam nevejde, tak jsme to odvezli Matizem, tam se totiž vešla. Mám kamaráda, co má služební Vengu a když mu místo toho nabídli nové SUV, tak prý raději bude jezdit autobusem. Tak to asi není špatné auto.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 07. 2019 20:57

Bohužel to auto už je dnes zastaralé. A móda teď zkrátka velí mít SUV. Je to stejné jako konec malých kombi. Prý je nahradí malá SUV. No jo, ale na přepravní kapacitu Clia kombi budu muset koupit buď kombi nižší střední třídy (a ani to není jisté), nebo SUV velikosti Kodiaka. Opravdu je malé SUV náhradou?

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  02. 07. 2019 21:54

Neprehanaj.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 07. 2019 07:59

Aha, takže vlastní zkušenost je přehánění? To jsou mi novinky na českých stránkách...
Víš, blbounku, přepravní kapacita auta není jen o litrech nahnaných v zákoutích a skulinkách kufru a pod dvojitou a trojitou podlahou, jak to dělá Škoda. Občas je potřeba i něco více. A tady prostě SUV tragicky ztrácí.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  03. 07. 2019 10:51

Sa správaj trocha slusne. Husi som s tebou nepasol.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 07. 2019 11:16

To určitě ne, já nejsem z vidlácké rodiny.

Odpovědět  |   | 
rembaz  |  03. 07. 2019 11:23

njn. vidiet.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  03. 07. 2019 12:16

mpolan: "já nejsem z vidlácké rodiny" - no zatím se tu tak prezentuješ. To je samá 3.14ča sem 3.14ča tam, to není zrovna slovník aristokrata.

Odpovědět  |   | 
Petrk  |  17. 07. 2019 22:44

Včera jsem prodal ix20 (sedmileté) a dnes objednal nové. Tak asi tak. (ale je pravda že jsem už důchodce a dotykáč mi bohatě stačí na mobilu) - od auta čekám, že bude jezdit bez poruch a dokáže i něco převézt na chalupu, nebo naopak. A to ten starý vůz splnil beze zbytku, tudíž proč bych to neměl očekávat i od toho nového?!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A