Hyundai IONIQ znovu na scéně. Tentokrát naznačil také interiér

Hyundai IONIQ znovu na scéně. Tentokrát naznačil také interiér

Hyundai se opět připomněl s modelem IONIQ, což bude na ekologii zaměřený nový sedan. Po úvodní siluetě vypustila automobilka do éteru další dva obrázky, které nám naznačují tuto novinku trochu lépe, po faktické stránce se toho ale pořád moc neví.

Hyundai IONIQ se ukáže v Ženevě. Dorazí ve verzích EV, PHEV a HEV

Hyundai IONIQ se ukáže v Ženevě. Dorazí ve verzích EV, PHEV a HEV

I když automobilka doprovodila nové obrázky další tiskovou zprávou, nic důležitého stejně nezveřejnila. Pouze nám zdůrazňuje, že Hyundai IONIQ dostane design ve stylu současných modelů, velkou masku připomínající modely Audi, leskle černé detaily a nová světla s diodami denního svícení uspořádanými do tvaru písmene C.

Test Hyundai Genesis 3.8 GDI V6: Předsudky nechte stranou  

Test Hyundai Genesis 3.8 GDI V6: Předsudky nechte stranou  

Nový model IONIQ má být zajímavý především tím, že jako první na trhu nabídne trojici ekologických pohonů. Zákazníci si budou moci vybrat mezi čistě elektrickou variantou, plug-in hybridem, nebo klasickým hybridem.

Světová premiéra proběhne v lednu v Koreji, v březnu dorazí Hyundai IONIQ na autosalon do Ženevy a nedlouho poté se ukáže i v New Yorku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků