Hyundai Ioniq dostal facelift. Nevěříte? Podívejte se dovnitř

...  |  22. 01. 2019 12:29

Hyundai jede!!! Je to světový lídr automobilismu.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  22. 01. 2019 13:51

Hjunday, to je jak lepenková krabice v dešti. NEBRAT

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  22. 01. 2019 19:08

Hjunday neznám, dáš odkaz?

Odpovědět  |   | 
Jano  |  22. 01. 2019 19:00

Suhlas, ioniq sa rysuje ako najlepsi hybrid a ako elektro udáva tón, ked reálnymi výkonmi daleko predbieha akúkoľvek konkurenciu!

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  22. 01. 2019 19:16

Měl jsem tu jednoho našeho dodavatele s el. Ioniqem. Tak jsem se ho ze zvědavosti zeptal, kolik toho v těchto mrazech najede. Řekl že zhruba 130 km, netroufne si vytáhnout paty z Prahy. Konkurence na tom asi lépe nebude, ale že by to byl takový zázrak..........

Odpovědět  |   | 
Komik  |  23. 01. 2019 00:02

V nejhorších podmínkách je dojezd elektroauta polovina udavaneho. Takže v mrazu a na dálnici stará generace 130km, nová 180. Ve městě to bude třeba 180/240 km. Pokud chci jezdit po republice, chce to alespoň tu 40kwh verzi, pro trochu komfortu 60kwh. Tu má kona, Leaf+, Chevrolet Bolt a Tesla3 a pak dražší auta. Eauta jsou aktuálně již výhodnější než spalovaky pro ježdění po městech a příměstskou dopravu. Tam zas nepatří diesel.. Baterie ionic byla malá, aji městský bmw i3 už prošel zvýšením z 28 na 33kwh a to se prodával i s generátorem. Pokud bude mít plugin 60km dojezd=reálné 40, bude stačit pro denní jízdy do práce atd. pro většinu lidí jen na elektřinu a bude to zajímavá volba. U čisté verze nechápu že to nemá 60kwh jako Koná i když z eAut má ionic jednu z nejmenších spotřeba - 12-15kwh/100 km, takže reálný dojezd 200-250km. Konkurence má o 100 km více a to už je jízda po které to chce pauzu a na palivu ušetříte na pěkný oběd :).

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  23. 01. 2019 06:29

A kolik těch obědů si dám z rozdílu pořizovací ceny mezi el. a benzíňákem?

Odpovědět  |   | 

Ty žádnej.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Tom  |  23. 01. 2019 08:55

To je nesmysl.. Reálná spotřeba - sám jsem si vyzkoušel - je u Ioniq-u kolem 6 litrů (celkový nájezd 400 km). Za to s Toyotou Prius jsem na stejné trase se stejným nájezdem měl spotřebu 4,2 litrů/ 100 km.. Sice je Ioniq dle mého názoru hezčí, ale pouze se dobijí rekuperací.. To Toyota se dobijí jak rekuperací, tak motorem.. Nikdo jiný tohle nenabídne.. Proto to jsou nejlepší a bezkonkurenční Hybridy.. Zatím.. A kdo Vám dá 10 let záruku na baterky bez omezení nájezdu km?? Pro mě jasná volba.. Sám jezdím s hybridním Aurisem a spotřeba od 4,5 - 5,5 litrů reálné spotřeby.. A teď do mě hejtaři

Odpovědět  |   | 
Michal  |  24. 01. 2019 17:24

Jezdím C5 V6 Hdi úprava 280 PS, limity +10%, průměr dle palubního PC 5,8, dojezd cca 1200 km, Euro5

Odpovědět  |   | 
Tom  |  25. 01. 2019 10:17

No vidíš.. Ale já mám takovou spotřebu s benzínem.. Dojezd se stejnou nádrží bych měl obdobný.. A splňuji to stupidní Euro co bude za rok Parkování v Praze grátis A benefity jen porostou.. Jinak 150km/h mi to jede taky a že si na tu rychlost počkám o cca 2 - 3 sekundy déle?? Žíly mi to netrhá.. A nemluvím o celkové spolehlivosti auta a provozních nákladech.. I když Starší C5 a jejich HDI nejsou špatné motory..

Odpovědět  |   | 
Důležité  |  22. 01. 2019 14:23

Dneska je v Nošovicích -3,5°C, zato v Mladé Boleslavi je -2,6°C

Odpovědět  |   | 

Jo Nošovice stát zadotval 5,5 milijardama a Šáde zase 2,5 milijardama z našich kapes, aby se jim fajn podnikalo chudáčkům.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 01. 2019 20:17

Tak pokud jde o dotace na celé továrny, tak to musíš u Škody ještě hodně přitlačit.Na druhou stranu, nezadotuješ, nebudeš tu nic mít a lidé nebudou mít kde pracovat. Všechny továrny skončí u "sousedů", kteří zadotují. Tomu, co píšeš, já říkám krátkozrakost závistivých lidí.

Odpovědět  |   | 
...  |  22. 01. 2019 21:50

Dotace = cesta do pekel dnešní doby, nebo možná jen přelévání peněz. Souhladim, že bez toho to dnes bohužel nejde.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  23. 01. 2019 10:31

Máš pravdu, ale doba je taková, že bez dotací to opravdu nejde. Stačí se podívat k sousedům na Slovensko a hned je vidět, jak dotace fungují. Otázkou zůstává, jestli se to v některých případech vyplatí. To teprve ukáže budoucnost.

Odpovědět  |   | 

Jen si podplácej dál troubo, i bez těch fabrik tu máme přezaměstnanist jak prase, že se sem musej dovážet plný autobusy Rumunů a jinech východních národností až si s tou kriminalitou nevěděj místní obce rady a chtěj dovíz i rumunský policajty Jsi krátkozrakej jak 100 letá bába.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  22. 01. 2019 18:14

Cituji z článku : "Zvenku se v podstatě nic nezměnilo, pořád jde o ten samý rozporuplný, ale futuristický design." Co tím redaktor myslel....

Odpovědět  |   | 
Libor  |  22. 01. 2019 18:25

Moc pěkné číslo prodaných vozů, když vezmeme v úvahu fakt, že elektromobilita je v rané fázi vývoje. Jiné automobilky (které se nezaměřují jen na EV) mohou jenom tiše závidět.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  22. 01. 2019 19:01

Co viem, tak ho ani veľkí neprinúti, zaujem je väčší ako výrobne kapacity..

Odpovědět  |   | 
Valda  |  27. 01. 2019 12:01

jsou to víceméně oni, ti inovátoři na poli elektromobilů a myslím si, že v elektromobilech je budoucnost světa

Odpovědět  |   | 
Tom  |  28. 01. 2019 12:44

jsou to víceméně oni, ti inovátoři na poli elektromobilů a myslím si, že v elektromobilech je budoucnost světa** dokážete si představit jak všichni mají EV vozidla?? Jak na sídlišti v Praze večer má každý prodlužovačku ke svému autu?? Dle mého názoru je to vodík, který bude určovat cestu.. Hyundai a Toyota (okrajově Honda) utíkají konkurenci.. Toyota dala dokonce k dispozici na 6 let patenty k této technologii.. To je budoucnost..

Odpovědět  |   | 
XX  |  28. 01. 2019 12:41

Je značka, která prodala víc jak 10 000 000 vozidel na světe za dobu elektrifikace svých vozidel.. To je číslo..

Odpovědět  |   | 
Punkt  |  22. 01. 2019 20:47

Mě osobně se tenhle vnitřek libí víc než předchozí a takhle si představuju něco když se o tom řekne že je to ve FL je to čistý moderní a sedí to k tomu

Odpovědět  |   | 
...  |  22. 01. 2019 21:55

Jj, facelift se povedl, vypadá lépe.

Odpovědět  |   | 
Samuel  |  23. 01. 2019 15:21

Ještě pár let a hyundai bude mít velmi kvalitní EV za pěknou cenu, pak do toho pudu bez váhání.

Odpovědět  |   | 
Kocourek  |  24. 01. 2019 10:30

Dojezd téměř 400km je pěkný. Za nějaký ten rok budou EV vyráběny ve velkém a budou cenově dostupné pro každého z nás

Odpovědět  |   | 
Radovánek  |  26. 01. 2019 09:39

Prý i baterka se nějak zlepšila, že to zvládne i vzdálenost skoro na 400 km, slušný docela

Odpovědět  |   | 
Mirda  |  14. 03. 2019 18:00

tož musím řéct že se to těm korejcom fakt jako povedlo, konečně dělajíó pěkná auta

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

dnes | Michal Dokoupil | 47 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 51 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan