Hyundai Ioniq dostal facelift. Nevěříte? Podívejte se dovnitř

29 komentářů

Mirda
14. března • 18:00

tož musím řéct že se to těm korejcom fakt jako povedlo, konečně dělajíó pěkná auta

Radovánek
26. ledna • 9:39

Prý i baterka se nějak zlepšila, že to zvládne i vzdálenost skoro na 400 km, slušný docela

Kocourek
24. ledna • 10:30

Dojezd téměř 400km je pěkný. Za nějaký ten rok budou EV vyráběny ve velkém a budou cenově dostupné pro každého z nás ;-)

Samuel
23. ledna • 15:21

Ještě pár let a hyundai bude mít velmi kvalitní EV za pěknou cenu, pak do toho pudu bez váhání.

Punkt
22. ledna • 20:47

Mě osobně se tenhle vnitřek libí víc než předchozí a takhle si představuju něco když se o tom řekne že je to ve FL je to čistý moderní a sedí to k tomu

...
22. ledna • 21:55

Jj, facelift se povedl, vypadá lépe.

Libor
22. ledna • 18:25

Moc pěkné číslo prodaných vozů, když vezmeme v úvahu fakt, že elektromobilita je v rané fázi vývoje. Jiné automobilky (které se nezaměřují jen na EV) mohou jenom tiše závidět.

XX
28. ledna • 12:41

Je značka, která prodala víc jak 10 000 000 vozidel na světe za dobu elektrifikace svých vozidel.. To je číslo.. B-]

Valda
27. ledna • 12:01

jsou to víceméně oni, ti inovátoři na poli elektromobilů a myslím si, že v elektromobilech je budoucnost světa

Tom
28. ledna • 12:44

jsou to víceméně oni, ti inovátoři na poli elektromobilů a myslím si, že v elektromobilech je budoucnost světa** dokážete si představit jak všichni mají EV vozidla?? Jak na sídlišti v Praze večer má každý prodlužovačku ke svému autu?? Dle mého názoru je to vodík, který bude určovat cestu.. Hyundai a Toyota (okrajově Honda) utíkají konkurenci.. Toyota dala dokonce k dispozici na 6 let patenty k této technologii.. To je budoucnost..

Jano
22. ledna • 19:01

Co viem, tak ho ani veľkí neprinúti, zaujem je väčší ako výrobne kapacity..

Zelí
22. ledna • 18:14

Cituji z článku : "Zvenku se v podstatě nic nezměnilo, pořád jde o ten samý rozporuplný, ale futuristický design." Co tím redaktor myslel....

Důležité
22. ledna • 14:23

Dneska je v Nošovicích -3,5°C, zato v Mladé Boleslavi je -2,6°C

Kuk Vykuk
22. ledna • 16:22

Jo Nošovice stát zadotval 5,5 milijardama a Šáde zase 2,5 milijardama z našich kapes, aby se jim fajn podnikalo chudáčkům. B-]

Mirek
22. ledna • 20:17

Tak pokud jde o dotace na celé továrny, tak to musíš u Škody ještě hodně přitlačit.Na druhou stranu, nezadotuješ, nebudeš tu nic mít a lidé nebudou mít kde pracovat. Všechny továrny skončí u "sousedů", kteří zadotují. Tomu, co píšeš, já říkám krátkozrakost závistivých lidí.

...
22. ledna • 21:50

Dotace = cesta do pekel dnešní doby, nebo možná jen přelévání peněz. Souhladim, že bez toho to dnes bohužel nejde.

Mirek
23. ledna • 10:31

Máš pravdu, ale doba je taková, že bez dotací to opravdu nejde. Stačí se podívat k sousedům na Slovensko a hned je vidět, jak dotace fungují. Otázkou zůstává, jestli se to v některých případech vyplatí. To teprve ukáže budoucnost.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kuk Vykuk
26. ledna • 13:00

Jen si podplácej dál troubo, i bez těch fabrik tu máme přezaměstnanist jak prase, že se sem musej dovážet plný autobusy Rumunů a jinech východních národností až si s tou kriminalitou nevěděj místní obce rady a chtěj dovíz i rumunský policajty :-D:-D:-DJsi krátkozrakej jak 100 letá bába. B-]

...
22. ledna • 12:29

Hyundai jede!!! Je to světový lídr automobilismu.

Jano
22. ledna • 19:00

Suhlas, ioniq sa rysuje ako najlepsi hybrid a ako elektro udáva tón, ked reálnymi výkonmi daleko predbieha akúkoľvek konkurenciu!

Tom
23. ledna • 8:55

To je nesmysl.. Reálná spotřeba - sám jsem si vyzkoušel - je u Ioniq-u kolem 6 litrů (celkový nájezd 400 km). Za to s Toyotou Prius jsem na stejné trase se stejným nájezdem měl spotřebu 4,2 litrů/ 100 km.. Sice je Ioniq dle mého názoru hezčí, ale pouze se dobijí rekuperací.. To Toyota se dobijí jak rekuperací, tak motorem.. Nikdo jiný tohle nenabídne.. Proto to jsou nejlepší a bezkonkurenční Hybridy.. Zatím.. A kdo Vám dá 10 let záruku na baterky bez omezení nájezdu km?? Pro mě jasná volba.. Sám jezdím s hybridním Aurisem a spotřeba od 4,5 - 5,5 litrů reálné spotřeby.. A teď do mě hejtaři B-]

Michal
24. ledna • 17:24

Jezdím C5 V6 Hdi úprava 280 PS, limity +10%, průměr dle palubního PC 5,8, dojezd cca 1200 km, Euro5 :-O

Tom
25. ledna • 10:17

No vidíš.. Ale já mám takovou spotřebu s benzínem.. Dojezd se stejnou nádrží bych měl obdobný.. B-] A splňuji to stupidní Euro co bude za rok :-D:-D Parkování v Praze grátis :-D A benefity jen porostou.. Jinak 150km/h mi to jede taky a že si na tu rychlost počkám o cca 2 - 3 sekundy déle?? Žíly mi to netrhá.. B-] A nemluvím o celkové spolehlivosti auta a provozních nákladech.. I když Starší C5 a jejich HDI nejsou špatné motory..

JirkaX
22. ledna • 19:16

Měl jsem tu jednoho našeho dodavatele s el. Ioniqem. Tak jsem se ho ze zvědavosti zeptal, kolik toho v těchto mrazech najede. Řekl že zhruba 130 km, netroufne si vytáhnout paty z Prahy. Konkurence na tom asi lépe nebude, ale že by to byl takový zázrak..........

Komik
23. ledna • 0:02

V nejhorších podmínkách je dojezd elektroauta polovina udavaneho. Takže v mrazu a na dálnici stará generace 130km, nová 180. Ve městě to bude třeba 180/240 km. Pokud chci jezdit po republice, chce to alespoň tu 40kwh verzi, pro trochu komfortu 60kwh. Tu má kona, Leaf+, Chevrolet Bolt a Tesla3 a pak dražší auta. Eauta jsou aktuálně již výhodnější než spalovaky pro ježdění po městech a příměstskou dopravu. Tam zas nepatří diesel.. Baterie ionic byla malá, aji městský bmw i3 už prošel zvýšením z 28 na 33kwh a to se prodával i s generátorem. Pokud bude mít plugin 60km dojezd=reálné 40, bude stačit pro denní jízdy do práce atd. pro většinu lidí jen na elektřinu a bude to zajímavá volba. U čisté verze nechápu že to nemá 60kwh jako Koná i když z eAut má ionic jednu z nejmenších spotřeba - 12-15kwh/100 km, takže reálný dojezd 200-250km. Konkurence má o 100 km více a to už je jízda po které to chce pauzu a na palivu ušetříte na pěkný oběd :).

JirkaX
23. ledna • 6:29

A kolik těch obědů si dám z rozdílu pořizovací ceny mezi el. a benzíňákem?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kuk Vykuk
26. ledna • 12:52

Ty žádnej. B-]

Petr Vaněk
22. ledna • 13:51

Hjunday, to je jak lepenková krabice v dešti. NEBRAT

JirkaX
22. ledna • 19:08

Hjunday neznám, dáš odkaz?

Doporučujeme

Články odjinud