tož musím řéct že se to těm korejcom fakt jako povedlo, konečně dělajíó pěkná auta
Prý i baterka se nějak zlepšila, že to zvládne i vzdálenost skoro na 400 km, slušný docela
Dojezd téměř 400km je pěkný. Za nějaký ten rok budou EV vyráběny ve velkém a budou cenově dostupné pro každého z nás ;-)
Ještě pár let a hyundai bude mít velmi kvalitní EV za pěknou cenu, pak do toho pudu bez váhání.
Mě osobně se tenhle vnitřek libí víc než předchozí a takhle si představuju něco když se o tom řekne že je to ve FL je to čistý moderní a sedí to k tomu
Jj, facelift se povedl, vypadá lépe.
Moc pěkné číslo prodaných vozů, když vezmeme v úvahu fakt, že elektromobilita je v rané fázi vývoje. Jiné automobilky (které se nezaměřují jen na EV) mohou jenom tiše závidět.
Je značka, která prodala víc jak 10 000 000 vozidel na světe za dobu elektrifikace svých vozidel.. To je číslo.. B-]
jsou to víceméně oni, ti inovátoři na poli elektromobilů a myslím si, že v elektromobilech je budoucnost světa
jsou to víceméně oni, ti inovátoři na poli elektromobilů a myslím si, že v elektromobilech je budoucnost světa** dokážete si představit jak všichni mají EV vozidla?? Jak na sídlišti v Praze večer má každý prodlužovačku ke svému autu?? Dle mého názoru je to vodík, který bude určovat cestu.. Hyundai a Toyota (okrajově Honda) utíkají konkurenci.. Toyota dala dokonce k dispozici na 6 let patenty k této technologii.. To je budoucnost..
Co viem, tak ho ani veľkí neprinúti, zaujem je väčší ako výrobne kapacity..
Cituji z článku : "Zvenku se v podstatě nic nezměnilo, pořád jde o ten samý rozporuplný, ale futuristický design." Co tím redaktor myslel....
Dneska je v Nošovicích -3,5°C, zato v Mladé Boleslavi je -2,6°C
Jo Nošovice stát zadotval 5,5 milijardama a Šáde zase 2,5 milijardama z našich kapes, aby se jim fajn podnikalo chudáčkům. B-]
Tak pokud jde o dotace na celé továrny, tak to musíš u Škody ještě hodně přitlačit.Na druhou stranu, nezadotuješ, nebudeš tu nic mít a lidé nebudou mít kde pracovat. Všechny továrny skončí u "sousedů", kteří zadotují. Tomu, co píšeš, já říkám krátkozrakost závistivých lidí.
Dotace = cesta do pekel dnešní doby, nebo možná jen přelévání peněz. Souhladim, že bez toho to dnes bohužel nejde.
Máš pravdu, ale doba je taková, že bez dotací to opravdu nejde. Stačí se podívat k sousedům na Slovensko a hned je vidět, jak dotace fungují. Otázkou zůstává, jestli se to v některých případech vyplatí. To teprve ukáže budoucnost.
Jen si podplácej dál troubo, i bez těch fabrik tu máme přezaměstnanist jak prase, že se sem musej dovážet plný autobusy Rumunů a jinech východních národností až si s tou kriminalitou nevěděj místní obce rady a chtěj dovíz i rumunský policajty :-D:-D:-DJsi krátkozrakej jak 100 letá bába. B-]
Hyundai jede!!! Je to světový lídr automobilismu.
Suhlas, ioniq sa rysuje ako najlepsi hybrid a ako elektro udáva tón, ked reálnymi výkonmi daleko predbieha akúkoľvek konkurenciu!
To je nesmysl.. Reálná spotřeba - sám jsem si vyzkoušel - je u Ioniq-u kolem 6 litrů (celkový nájezd 400 km). Za to s Toyotou Prius jsem na stejné trase se stejným nájezdem měl spotřebu 4,2 litrů/ 100 km.. Sice je Ioniq dle mého názoru hezčí, ale pouze se dobijí rekuperací.. To Toyota se dobijí jak rekuperací, tak motorem.. Nikdo jiný tohle nenabídne.. Proto to jsou nejlepší a bezkonkurenční Hybridy.. Zatím.. A kdo Vám dá 10 let záruku na baterky bez omezení nájezdu km?? Pro mě jasná volba.. Sám jezdím s hybridním Aurisem a spotřeba od 4,5 - 5,5 litrů reálné spotřeby.. A teď do mě hejtaři B-]
Jezdím C5 V6 Hdi úprava 280 PS, limity +10%, průměr dle palubního PC 5,8, dojezd cca 1200 km, Euro5 :-O
No vidíš.. Ale já mám takovou spotřebu s benzínem.. Dojezd se stejnou nádrží bych měl obdobný.. B-] A splňuji to stupidní Euro co bude za rok :-D:-D Parkování v Praze grátis :-D A benefity jen porostou.. Jinak 150km/h mi to jede taky a že si na tu rychlost počkám o cca 2 - 3 sekundy déle?? Žíly mi to netrhá.. B-] A nemluvím o celkové spolehlivosti auta a provozních nákladech.. I když Starší C5 a jejich HDI nejsou špatné motory..
Měl jsem tu jednoho našeho dodavatele s el. Ioniqem. Tak jsem se ho ze zvědavosti zeptal, kolik toho v těchto mrazech najede. Řekl že zhruba 130 km, netroufne si vytáhnout paty z Prahy. Konkurence na tom asi lépe nebude, ale že by to byl takový zázrak..........
V nejhorších podmínkách je dojezd elektroauta polovina udavaneho. Takže v mrazu a na dálnici stará generace 130km, nová 180. Ve městě to bude třeba 180/240 km. Pokud chci jezdit po republice, chce to alespoň tu 40kwh verzi, pro trochu komfortu 60kwh. Tu má kona, Leaf+, Chevrolet Bolt a Tesla3 a pak dražší auta. Eauta jsou aktuálně již výhodnější než spalovaky pro ježdění po městech a příměstskou dopravu. Tam zas nepatří diesel.. Baterie ionic byla malá, aji městský bmw i3 už prošel zvýšením z 28 na 33kwh a to se prodával i s generátorem. Pokud bude mít plugin 60km dojezd=reálné 40, bude stačit pro denní jízdy do práce atd. pro většinu lidí jen na elektřinu a bude to zajímavá volba. U čisté verze nechápu že to nemá 60kwh jako Koná i když z eAut má ionic jednu z nejmenších spotřeba - 12-15kwh/100 km, takže reálný dojezd 200-250km. Konkurence má o 100 km více a to už je jízda po které to chce pauzu a na palivu ušetříte na pěkný oběd :).
A kolik těch obědů si dám z rozdílu pořizovací ceny mezi el. a benzíňákem?
Ty žádnej. B-]
Hjunday, to je jak lepenková krabice v dešti. NEBRAT
Hjunday neznám, dáš odkaz?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.