Hyundai Ioniq dostal facelift. Nevěříte? Podívejte se dovnitř

...  |  22. 01. 2019 12:29

Hyundai jede!!! Je to světový lídr automobilismu.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  22. 01. 2019 13:51

Hjunday, to je jak lepenková krabice v dešti. NEBRAT

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  22. 01. 2019 19:08

Hjunday neznám, dáš odkaz?

Odpovědět  |   | 
Jano  |  22. 01. 2019 19:00

Suhlas, ioniq sa rysuje ako najlepsi hybrid a ako elektro udáva tón, ked reálnymi výkonmi daleko predbieha akúkoľvek konkurenciu!

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  22. 01. 2019 19:16

Měl jsem tu jednoho našeho dodavatele s el. Ioniqem. Tak jsem se ho ze zvědavosti zeptal, kolik toho v těchto mrazech najede. Řekl že zhruba 130 km, netroufne si vytáhnout paty z Prahy. Konkurence na tom asi lépe nebude, ale že by to byl takový zázrak..........

Odpovědět  |   | 
Komik  |  23. 01. 2019 00:02

V nejhorších podmínkách je dojezd elektroauta polovina udavaneho. Takže v mrazu a na dálnici stará generace 130km, nová 180. Ve městě to bude třeba 180/240 km. Pokud chci jezdit po republice, chce to alespoň tu 40kwh verzi, pro trochu komfortu 60kwh. Tu má kona, Leaf+, Chevrolet Bolt a Tesla3 a pak dražší auta. Eauta jsou aktuálně již výhodnější než spalovaky pro ježdění po městech a příměstskou dopravu. Tam zas nepatří diesel.. Baterie ionic byla malá, aji městský bmw i3 už prošel zvýšením z 28 na 33kwh a to se prodával i s generátorem. Pokud bude mít plugin 60km dojezd=reálné 40, bude stačit pro denní jízdy do práce atd. pro většinu lidí jen na elektřinu a bude to zajímavá volba. U čisté verze nechápu že to nemá 60kwh jako Koná i když z eAut má ionic jednu z nejmenších spotřeba - 12-15kwh/100 km, takže reálný dojezd 200-250km. Konkurence má o 100 km více a to už je jízda po které to chce pauzu a na palivu ušetříte na pěkný oběd :).

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  23. 01. 2019 06:29

A kolik těch obědů si dám z rozdílu pořizovací ceny mezi el. a benzíňákem?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  26. 01. 2019 12:52

Ty žádnej.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  23. 01. 2019 08:55

To je nesmysl.. Reálná spotřeba - sám jsem si vyzkoušel - je u Ioniq-u kolem 6 litrů (celkový nájezd 400 km). Za to s Toyotou Prius jsem na stejné trase se stejným nájezdem měl spotřebu 4,2 litrů/ 100 km.. Sice je Ioniq dle mého názoru hezčí, ale pouze se dobijí rekuperací.. To Toyota se dobijí jak rekuperací, tak motorem.. Nikdo jiný tohle nenabídne.. Proto to jsou nejlepší a bezkonkurenční Hybridy.. Zatím.. A kdo Vám dá 10 let záruku na baterky bez omezení nájezdu km?? Pro mě jasná volba.. Sám jezdím s hybridním Aurisem a spotřeba od 4,5 - 5,5 litrů reálné spotřeby.. A teď do mě hejtaři

Odpovědět  |   | 
Michal  |  24. 01. 2019 17:24

Jezdím C5 V6 Hdi úprava 280 PS, limity +10%, průměr dle palubního PC 5,8, dojezd cca 1200 km, Euro5

Odpovědět  |   | 
Tom  |  25. 01. 2019 10:17

No vidíš.. Ale já mám takovou spotřebu s benzínem.. Dojezd se stejnou nádrží bych měl obdobný.. A splňuji to stupidní Euro co bude za rok Parkování v Praze grátis A benefity jen porostou.. Jinak 150km/h mi to jede taky a že si na tu rychlost počkám o cca 2 - 3 sekundy déle?? Žíly mi to netrhá.. A nemluvím o celkové spolehlivosti auta a provozních nákladech.. I když Starší C5 a jejich HDI nejsou špatné motory..

Odpovědět  |   | 
Důležité  |  22. 01. 2019 14:23

Dneska je v Nošovicích -3,5°C, zato v Mladé Boleslavi je -2,6°C

Odpovědět  |   | 
kuk  |  22. 01. 2019 16:22

Jo Nošovice stát zadotval 5,5 milijardama a Šáde zase 2,5 milijardama z našich kapes, aby se jim fajn podnikalo chudáčkům.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 01. 2019 20:17

Tak pokud jde o dotace na celé továrny, tak to musíš u Škody ještě hodně přitlačit.Na druhou stranu, nezadotuješ, nebudeš tu nic mít a lidé nebudou mít kde pracovat. Všechny továrny skončí u "sousedů", kteří zadotují. Tomu, co píšeš, já říkám krátkozrakost závistivých lidí.

Odpovědět  |   | 
...  |  22. 01. 2019 21:50

Dotace = cesta do pekel dnešní doby, nebo možná jen přelévání peněz. Souhladim, že bez toho to dnes bohužel nejde.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  23. 01. 2019 10:31

Máš pravdu, ale doba je taková, že bez dotací to opravdu nejde. Stačí se podívat k sousedům na Slovensko a hned je vidět, jak dotace fungují. Otázkou zůstává, jestli se to v některých případech vyplatí. To teprve ukáže budoucnost.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  26. 01. 2019 13:00

Jen si podplácej dál troubo, i bez těch fabrik tu máme přezaměstnanist jak prase, že se sem musej dovážet plný autobusy Rumunů a jinech východních národností až si s tou kriminalitou nevěděj místní obce rady a chtěj dovíz i rumunský policajty Jsi krátkozrakej jak 100 letá bába.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  22. 01. 2019 18:14

Cituji z článku : "Zvenku se v podstatě nic nezměnilo, pořád jde o ten samý rozporuplný, ale futuristický design." Co tím redaktor myslel....

Odpovědět  |   | 
Libor  |  22. 01. 2019 18:25

Moc pěkné číslo prodaných vozů, když vezmeme v úvahu fakt, že elektromobilita je v rané fázi vývoje. Jiné automobilky (které se nezaměřují jen na EV) mohou jenom tiše závidět.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  22. 01. 2019 19:01

Co viem, tak ho ani veľkí neprinúti, zaujem je väčší ako výrobne kapacity..

Odpovědět  |   | 
Valda  |  27. 01. 2019 12:01

jsou to víceméně oni, ti inovátoři na poli elektromobilů a myslím si, že v elektromobilech je budoucnost světa

Odpovědět  |   | 
Tom  |  28. 01. 2019 12:44

jsou to víceméně oni, ti inovátoři na poli elektromobilů a myslím si, že v elektromobilech je budoucnost světa** dokážete si představit jak všichni mají EV vozidla?? Jak na sídlišti v Praze večer má každý prodlužovačku ke svému autu?? Dle mého názoru je to vodík, který bude určovat cestu.. Hyundai a Toyota (okrajově Honda) utíkají konkurenci.. Toyota dala dokonce k dispozici na 6 let patenty k této technologii.. To je budoucnost..

Odpovědět  |   | 
XX  |  28. 01. 2019 12:41

Je značka, která prodala víc jak 10 000 000 vozidel na světe za dobu elektrifikace svých vozidel.. To je číslo..

Odpovědět  |   | 
Punkt  |  22. 01. 2019 20:47

Mě osobně se tenhle vnitřek libí víc než předchozí a takhle si představuju něco když se o tom řekne že je to ve FL je to čistý moderní a sedí to k tomu

Odpovědět  |   | 
...  |  22. 01. 2019 21:55

Jj, facelift se povedl, vypadá lépe.

Odpovědět  |   | 
Samuel  |  23. 01. 2019 15:21

Ještě pár let a hyundai bude mít velmi kvalitní EV za pěknou cenu, pak do toho pudu bez váhání.

Odpovědět  |   | 
Kocourek  |  24. 01. 2019 10:30

Dojezd téměř 400km je pěkný. Za nějaký ten rok budou EV vyráběny ve velkém a budou cenově dostupné pro každého z nás

Odpovědět  |   | 
Radovánek  |  26. 01. 2019 09:39

Prý i baterka se nějak zlepšila, že to zvládne i vzdálenost skoro na 400 km, slušný docela

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

dnes | Miro Mihálik
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 85 příspěvků

Nejčtenější články

Znáte Lady s motorem Wankel? Byly primárně pro sovětskou tajnou službu

Znáte Lady s motorem Wankel? Byly primárně …

Ruské žigulíky si pamatujeme jako svižnější alternativy k domácím škodovkám, v bývalém Sovětském svazu se však vyráběly pro potřeby ministerstva vnitra i rychlejší speciální verze poháněné motory s krouživým pístem.

21.  1.  2019 | | 22 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Scala. Chybí vám u ní něco?

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Nejnižší cena Škody Scala atakuje hranici 400 tisíc korun, může za to ale výkonnější motor coby základ v době uvedení do prodeje. Pojďme se podívat, jak takový vůz v základní výbavě vlastně vypadá.

20.  1.  2019 | | 238 N/A
Dacii Duster už v Česku koupíte s novými motory. Teď nabídne až 150 koní

Dacii Duster už v Česku koupíte s novými mo…

Nabídka motorizací u Dacie Duster nebyla doteď zrovna pestrá. Od února však přichází rumunský pracant s další várkou motorizací a nabízí tak celkem široký výběr.

1.  2.  2019 | | 26 N/A
Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up. O Renault už ale nepůjde

Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up…

Dacia představí pickup na bázi Dusteru ještě letos. Žádnou spojitost s modelem Renault Duster Oroch ale nehledejte.

8.  2.  2019 | | 7 N/A
BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik volající po modernizaci Škody

BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik v…

Kvůli koncepci vše vzadu se o Škodě Garde, Rapid a dalších mladoboleslavských kupé mluví v nadsázce jako o Porsche východu. Kdyby ale došlo na plánovaný slovenský facelift, mohlo být od 80. let vše jinak.

28.  1.  2019 | | 36 N/A