Hyundai Ioniq dostal facelift. Nevěříte? Podívejte se dovnitř

...  |  22. 01. 2019 12:29

Hyundai jede!!! Je to světový lídr automobilismu.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  22. 01. 2019 13:51

Hjunday, to je jak lepenková krabice v dešti. NEBRAT

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  22. 01. 2019 19:08

Hjunday neznám, dáš odkaz?

Odpovědět  |   | 
Jano  |  22. 01. 2019 19:00

Suhlas, ioniq sa rysuje ako najlepsi hybrid a ako elektro udáva tón, ked reálnymi výkonmi daleko predbieha akúkoľvek konkurenciu!

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  22. 01. 2019 19:16

Měl jsem tu jednoho našeho dodavatele s el. Ioniqem. Tak jsem se ho ze zvědavosti zeptal, kolik toho v těchto mrazech najede. Řekl že zhruba 130 km, netroufne si vytáhnout paty z Prahy. Konkurence na tom asi lépe nebude, ale že by to byl takový zázrak..........

Odpovědět  |   | 
Komik  |  23. 01. 2019 00:02

V nejhorších podmínkách je dojezd elektroauta polovina udavaneho. Takže v mrazu a na dálnici stará generace 130km, nová 180. Ve městě to bude třeba 180/240 km. Pokud chci jezdit po republice, chce to alespoň tu 40kwh verzi, pro trochu komfortu 60kwh. Tu má kona, Leaf+, Chevrolet Bolt a Tesla3 a pak dražší auta. Eauta jsou aktuálně již výhodnější než spalovaky pro ježdění po městech a příměstskou dopravu. Tam zas nepatří diesel.. Baterie ionic byla malá, aji městský bmw i3 už prošel zvýšením z 28 na 33kwh a to se prodával i s generátorem. Pokud bude mít plugin 60km dojezd=reálné 40, bude stačit pro denní jízdy do práce atd. pro většinu lidí jen na elektřinu a bude to zajímavá volba. U čisté verze nechápu že to nemá 60kwh jako Koná i když z eAut má ionic jednu z nejmenších spotřeba - 12-15kwh/100 km, takže reálný dojezd 200-250km. Konkurence má o 100 km více a to už je jízda po které to chce pauzu a na palivu ušetříte na pěkný oběd :).

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  23. 01. 2019 06:29

A kolik těch obědů si dám z rozdílu pořizovací ceny mezi el. a benzíňákem?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  26. 01. 2019 12:52

Ty žádnej.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  23. 01. 2019 08:55

To je nesmysl.. Reálná spotřeba - sám jsem si vyzkoušel - je u Ioniq-u kolem 6 litrů (celkový nájezd 400 km). Za to s Toyotou Prius jsem na stejné trase se stejným nájezdem měl spotřebu 4,2 litrů/ 100 km.. Sice je Ioniq dle mého názoru hezčí, ale pouze se dobijí rekuperací.. To Toyota se dobijí jak rekuperací, tak motorem.. Nikdo jiný tohle nenabídne.. Proto to jsou nejlepší a bezkonkurenční Hybridy.. Zatím.. A kdo Vám dá 10 let záruku na baterky bez omezení nájezdu km?? Pro mě jasná volba.. Sám jezdím s hybridním Aurisem a spotřeba od 4,5 - 5,5 litrů reálné spotřeby.. A teď do mě hejtaři

Odpovědět  |   | 
Michal  |  24. 01. 2019 17:24

Jezdím C5 V6 Hdi úprava 280 PS, limity +10%, průměr dle palubního PC 5,8, dojezd cca 1200 km, Euro5

Odpovědět  |   | 
Tom  |  25. 01. 2019 10:17

No vidíš.. Ale já mám takovou spotřebu s benzínem.. Dojezd se stejnou nádrží bych měl obdobný.. A splňuji to stupidní Euro co bude za rok Parkování v Praze grátis A benefity jen porostou.. Jinak 150km/h mi to jede taky a že si na tu rychlost počkám o cca 2 - 3 sekundy déle?? Žíly mi to netrhá.. A nemluvím o celkové spolehlivosti auta a provozních nákladech.. I když Starší C5 a jejich HDI nejsou špatné motory..

Odpovědět  |   | 
Důležité  |  22. 01. 2019 14:23

Dneska je v Nošovicích -3,5°C, zato v Mladé Boleslavi je -2,6°C

Odpovědět  |   | 
kuk  |  22. 01. 2019 16:22

Jo Nošovice stát zadotval 5,5 milijardama a Šáde zase 2,5 milijardama z našich kapes, aby se jim fajn podnikalo chudáčkům.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 01. 2019 20:17

Tak pokud jde o dotace na celé továrny, tak to musíš u Škody ještě hodně přitlačit.Na druhou stranu, nezadotuješ, nebudeš tu nic mít a lidé nebudou mít kde pracovat. Všechny továrny skončí u "sousedů", kteří zadotují. Tomu, co píšeš, já říkám krátkozrakost závistivých lidí.

Odpovědět  |   | 
...  |  22. 01. 2019 21:50

Dotace = cesta do pekel dnešní doby, nebo možná jen přelévání peněz. Souhladim, že bez toho to dnes bohužel nejde.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  23. 01. 2019 10:31

Máš pravdu, ale doba je taková, že bez dotací to opravdu nejde. Stačí se podívat k sousedům na Slovensko a hned je vidět, jak dotace fungují. Otázkou zůstává, jestli se to v některých případech vyplatí. To teprve ukáže budoucnost.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  26. 01. 2019 13:00

Jen si podplácej dál troubo, i bez těch fabrik tu máme přezaměstnanist jak prase, že se sem musej dovážet plný autobusy Rumunů a jinech východních národností až si s tou kriminalitou nevěděj místní obce rady a chtěj dovíz i rumunský policajty Jsi krátkozrakej jak 100 letá bába.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  22. 01. 2019 18:14

Cituji z článku : "Zvenku se v podstatě nic nezměnilo, pořád jde o ten samý rozporuplný, ale futuristický design." Co tím redaktor myslel....

Odpovědět  |   | 
Libor  |  22. 01. 2019 18:25

Moc pěkné číslo prodaných vozů, když vezmeme v úvahu fakt, že elektromobilita je v rané fázi vývoje. Jiné automobilky (které se nezaměřují jen na EV) mohou jenom tiše závidět.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  22. 01. 2019 19:01

Co viem, tak ho ani veľkí neprinúti, zaujem je väčší ako výrobne kapacity..

Odpovědět  |   | 
Valda  |  27. 01. 2019 12:01

jsou to víceméně oni, ti inovátoři na poli elektromobilů a myslím si, že v elektromobilech je budoucnost světa

Odpovědět  |   | 
Tom  |  28. 01. 2019 12:44

jsou to víceméně oni, ti inovátoři na poli elektromobilů a myslím si, že v elektromobilech je budoucnost světa** dokážete si představit jak všichni mají EV vozidla?? Jak na sídlišti v Praze večer má každý prodlužovačku ke svému autu?? Dle mého názoru je to vodík, který bude určovat cestu.. Hyundai a Toyota (okrajově Honda) utíkají konkurenci.. Toyota dala dokonce k dispozici na 6 let patenty k této technologii.. To je budoucnost..

Odpovědět  |   | 
XX  |  28. 01. 2019 12:41

Je značka, která prodala víc jak 10 000 000 vozidel na světe za dobu elektrifikace svých vozidel.. To je číslo..

Odpovědět  |   | 
Punkt  |  22. 01. 2019 20:47

Mě osobně se tenhle vnitřek libí víc než předchozí a takhle si představuju něco když se o tom řekne že je to ve FL je to čistý moderní a sedí to k tomu

Odpovědět  |   | 
...  |  22. 01. 2019 21:55

Jj, facelift se povedl, vypadá lépe.

Odpovědět  |   | 
Samuel  |  23. 01. 2019 15:21

Ještě pár let a hyundai bude mít velmi kvalitní EV za pěknou cenu, pak do toho pudu bez váhání.

Odpovědět  |   | 
Kocourek  |  24. 01. 2019 10:30

Dojezd téměř 400km je pěkný. Za nějaký ten rok budou EV vyráběny ve velkém a budou cenově dostupné pro každého z nás

Odpovědět  |   | 
Radovánek  |  26. 01. 2019 09:39

Prý i baterka se nějak zlepšila, že to zvládne i vzdálenost skoro na 400 km, slušný docela

Odpovědět  |   | 
Mirda  |  14. 03. 2019 18:00

tož musím řéct že se to těm korejcom fakt jako povedlo, konečně dělajíó pěkná auta

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

21.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 72 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 100 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 13 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 190 N/A