Hyundai odhalil české ceny důležitého modelu Ioniq. Může být nákup auta ještě snazší?

Petr Vaněk  |  15. 09. 2019 12:10

Kdo si koupí Hjůndaje, na dosmrti kun.da je. Děkuji

Odpovědět  |   | 
pacho  |  15. 09. 2019 12:59

ty musíš mať veľmi ťažký život, keď takéto veci trápia.

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  15. 09. 2019 14:26

Jeho to netrápí. On má na to diagnózu. A nemyslím tím ten nick, ale to pako, které se za Vaňka vydává.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  15. 09. 2019 15:08

Že se tím kun.dou Vaňkem vůbec zabýváte, vždyť ten výrobek, o kterém píše, ani neexistuje.

Odpovědět  |   | 
.  |  15. 09. 2019 18:58

Vizitka naprosto neschopné redakce.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 09. 2019 07:46

Omyl. Vizitka zaostalé společnosti a úpadku morálky.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  16. 09. 2019 08:59

A ty k tomu titulu nepotřebuješ ani tu káru.

Odpovědět  |   | 
Ota P.  |  16. 09. 2019 17:55

Kdo nekoupi Hjundaje nadosmrti kunda je!

Odpovědět  |   | 
Muflon evropský  |  15. 09. 2019 12:42

Zajímavé, ale na dálnici šplhá spotřeba k 7l. Dynamika také nic moc. Vybavené za 750 to není žádné terno.

Odpovědět  |   | 

spotřebu na dálnici nikdo nesleduje, hybridní a elektro auta jsou určeny jinde a ještě u nás, když máme vlaky.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  15. 09. 2019 21:17

Průměrná spotřeba na spritmonitoru hybridní verze (bez dobíjení ze zásuvky) je 4,76l/100km. https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/19-Hyundai/... ...
A to většina udává poměr dálnic 2/3 až 1/2.
Moc aut této velikosti mít lepší spotřebu nebude.

Odpovědět  |   | 
Muflon evropský  |  15. 09. 2019 21:38

Četl jsem testy na zahraničních webech, po dálnici to baští přes 6 a není problém za 7l. Majitelé s tím jezdí pochopitelně eko jízdy. Takovou spotřebu mají i živější vozy. Pak tento hybrid nedává v naší zemi smysl. Je to vůz do velkých měst. Nebo pokuď někdo pokukuje po plug-in. To je pak nejlevnější model na trhu.

Odpovědět  |   | 
Ijon  |  16. 09. 2019 07:35

Ano, pro člověka, který jezdí z 50 a více procent po dálnici, nemá hybrid smysl. Naproti tomu když jezdíš po městě, příměstský provoz a jednou za čas dálnici, je to zatím ideální pohon.
Na druhou staranu, na takové D1 bude člověk rekuperovat jena radost.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 09. 2019 09:53

Podla toho, aky hybrid.

Jediny sposob ako sa dostat s mojim hybridnym Aurisom nad 6 litrov na dialnici je jazdit ako prasa za hranicou limitov a/alebo odporucani (podla krajiny).

Cokolovek medzi 5 a 5.6 je beznou normou.

Hybrid od Hyundai ma obrovsku nevyhodu - a tou je prevodovka s pevne danymi stupnami, takze v ziadnom rezime nedokaze ako celok fungovat optimalne jeden aj druhy motor.

Odpovědět  |   | 
Ijon  |  16. 09. 2019 11:12

Asi tak, on tam sice odpadá "vysavačový efekt" při plném plynu, který je vděčným tématem všech testerů, ale zase přibývají problémy jiné, jak teoretické (spolehlivost e-CVT versus DSG) tak i praktické. Ona ta e-CVT je opravdu geniálně jednoduchá... Fakt je, že první pokus o předjetí na plný plyn s touto převodovkou je zvláštní, podle otáček motoru má člověk pocit, že musí akcelerovat jako dragster, ale není tomu tak.

Odpovědět  |   | 
uda  |  16. 09. 2019 20:29

Zrovna tehle model Ioniq hybrid phev jezdi po dalnicich za 4,2 litru bez nabijeni. Ve vetsine testech porazi Priuse plus. A prevodovka s pevnymi stupni je brana jako vyhoda hlavne na dalnici. Tak nevim co clovek to nazor.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  16. 09. 2019 08:47

"Pak tento hybrid nedává v naší zemi smysl." tou zemi myslis Ceskou Republiku? protoze Ceska Repiblaka ma dalnicni sit naprosto tragickou, takze prave do nasi zeme bez vetsi dalnicni site to smysl dava

Odpovědět  |   | 
puk123  |  16. 09. 2019 10:18

Jel jsem po dálnici kolem Berlína v době špičky. Hybrid by si tam rochnil.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  16. 09. 2019 14:18

A kolik baští váš benzín na dálnici, 9, 10litrů ? Hlavně netvrďte, že při dálniční 130 jezdíte za 5,5l, to je komická lež.

Odpovědět  |   | 
Muflon evropský  |  16. 09. 2019 19:31

Takové spotřeby byly před dvaceti lety. S benzíny 110-140kw jedeš po dálnici za 6.5-7.5 a to je dynamika proti hybridu úpně jinde. Proto jsem psal, že v NAŠICH podmínkách to většinou není vhodné.

Odpovědět  |   | 
Skodovak  |  17. 09. 2019 10:20

6.5-7 ... 100kw+, automat

Odpovědět  |   | 

měl by někdo vyrobit auto, kde by byl jen základ, třeba taková octavie měla v příplatku jen topení a ostřikovač. Cena dobrá, slevy to ještě podpoří.

Odpovědět  |   | 
e na v  |  15. 09. 2019 17:18

Ty uz zalez do nory s těma ochcáfkama.

Odpovědět  |   | 

A proč jako? Co sem ti udělal? Nedaří se ti ji uspokojit a máš zlost na všechny? Kdybys raději napsal, že hyundai ten ioniq slevnil a tá tabulka je stará. Vlastníš auto jaký, ani neumíš přemýšlet a odpovídáš na diskuzi zbrkle, tak asi nějakou čorku.

Odpovědět  |   | 
e na v  |  15. 09. 2019 18:29

Jsi moc mladý a divoký nato abys něco pochopil.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 09. 2019 07:51

On je už naopak příliš starý a zamindrákovaný komunista.

Odpovědět  |   | 
Ben  |  16. 09. 2019 16:34

To raději komunista (jestli víš co to vůbec znamená) než havloid.

Odpovědět  |   | 

s tebou na bachmě sem nebyl.

Odpovědět  |   | 

Chceš deku?

Odpovědět  |   | 

tak ti to nešuká, žádná divočina.

Odpovědět  |   | 

jo a to topení bylo stejný jak u nákladáků a rto busů.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  15. 09. 2019 20:11

Hnůjdu nebrat, ani tu elektrickou, brrr ptfuj

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  15. 09. 2019 20:42

Hyundai je zase o krok napřed před ostatníma.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  15. 09. 2019 21:27

za tudle elektrickou zdechlinu dat mego a jeste k tomu na kapote huundaii, jako bonus. No potes koste.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  16. 09. 2019 16:37

Pravil Lojza.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  17. 09. 2019 06:04

Lojza má pořádna auta na rozdíl od této zdechliny za těžké prachy.

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  21. 09. 2019 07:27

Když nemáš Hyundai, tak nemůžeš mít nic lepšího, tečka.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  16. 09. 2019 09:39

Hybridy mě osobně vůbec nezajímají takže se vyjadřují jenom k EV, kde ovšem nepochopím jak mohli udělat auto horší, to nabíjení je strašné. Starý Ioniq zvládl až 65 - 70kwh při nabíjení ale verze s větší baterií kde je to potřeba dá max 50 a to už kolem 55 - 60% jste někde na 40 a pak je to ještě horší. Dobré EV se jim povedlo zkazit.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  16. 09. 2019 10:21

V době, kdy se všude cpe Start&Stop, nastává pro hybrid nový smysl.

Odpovědět  |   | 
ACZ  |  16. 09. 2019 10:45

Elektromobil s rozjezdem na 100km za 9,5sec s točákem průměrného benzínu a cenovkou milion myslím neosloví žádného zájemce o elektromobil. Tam musejí být úplně jiná čísla. Z nuly na sto max. 5s., točák 500-600 a stejná cena, jinak to Tesla 3 za stejnou cenu zadupe do země. A jinak je to ukázka, jak prakticky všechny automobilky na Teslu ztrácejí.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 09. 2019 13:35

Rekl bych, ze vetsina oceni spise spolehlivost, servis, spickove zpracovani (Tesla prakticky na vsechny automobilky ztraci) atp... zrychleni z 0 na 100 za 5 s je jim na dve veci

Odpovědět  |   | 
ACZ  |  16. 09. 2019 14:12

To je jen teorie. Praxe je jiná už nyní. O různé jiné elektromobily prakticky není zájem, protože právě co se týče jízdních parametrů jsou na tom na úrovni velmi průměrných vozů. To skutečně nikoho za cenu milion nenadchne. Tesla 3 má jízdní parametry "sportovního" vozu v cenové kategrorii třeba ten milion, takže záhy zjistíte, že ten jakože úplně totálně nevýhodnej elektromobil stojí stejně. Nakonec zkuste si nasimulovat menší vůz velikosti a komfortu Tesla 3 s těmito parametry: pohon 4x4, z 0 na 100km/h do 5s., tm alespoň 550Nm. Pod milion se vůbec nedostanete, spíše k milion a půl.Tyhle parametry musí mít i konurenční Evropské elektromobily, jinak to nepůjde.

Odpovědět  |   | 
Skodovak  |  16. 09. 2019 14:12

Tesla 3 pokud ma mit nejakou vybavu a dojezd je na 1.5M. To uz je konkurenci Ecku/5tce, kde hodne ztraci kvalitou zpracovani.

Nicmene, v kateogii aut na 1.5M se toho taky moc neproda ... clit na vrcholovy management/vlastniky firem necim takovym je smesne.

Odpovědět  |   | 
ACZ  |  16. 09. 2019 14:35

Podívejte, ono to bude fungovat tak, že kdo trvá na dlouhém dojezdu, vybere modely s dlouhým dojezdem (jakoukoliv značku). Těm co na ultimátním dojezdu vůbec nezáleží a mohou si auto nabíjet třeba klidně každý den na firemním, nebo domácím parkovišti - garáži, vyhoví základní model. Ale všichni budou mít k dispozici hodně živé auto na úrovni sportovních vozů v cenové kategorii minimálně nad úrovní např. právě Tesla 3. Ano, cenová kategorie milion a vejš je zastoupenená cca15-ti procenty. Pokud ale máme aktuálně elektromobily za milion a vejš, můžeme je rozumně porovnávat jen v této třídě. Nemá moc smysl soutěžit Teslou 3 s Fábií za čtvrtinovou cenu.

A 15% trhu jsou pořád desítky milionů aut ročně.

Věřte mi, BMW5 s jízdními parametry Tesly 3 za 1,5mega, stojí 2,5 milionu, nikoliv 1,5. A to už jsme u Tesly S zase s úplně jinými parametry.

O kvalitě nemá cenu hovořit. Tesla ji zlepšuje každým dnem a nakonec ji dotáhne na běžné Evropské standardy. To není celoživotní stav, který se nikdy nezmění.

Odpovědět  |   | 
MV.  |  16. 09. 2019 16:20

Kdyz uz elektro tak proc si neuzit tech vyhod, 9,5s na stoo je proste zdechlina. I hybridni krabice RAV4 umi za 8,1s.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  16. 09. 2019 14:25

nevím, čím jezdíte vy, ale nač zrychelní z 0 na 100 za 5s ? V reálu je to nesmyslná hodnota. Dynamika auta je o něčem jiném. A navíc, co je důležité, víte co při takovém zrychlení dělá namhání hnacího ústrojí, hlavně pneu? Nebo mi budete tvrdit, že vás výměna pneu co 15 tis km netrápí?!

Odpovědět  |   | 
ACZ  |  16. 09. 2019 14:40

To není podstatné nač to je vám, nebo většině lidí, kteří to doposud nemají. Mnohem důležité je a bude, že to jedno auto nabízet bude a to druhé ne a přitom budou stát stejně.

A věřte mi, zrychlení z 0 na 100 za 5s oceníte okamžitě, jakmile to jednou vyzkoušíte v běžném provozu, např. při předjíždění, rychlém manévrování a pod.

Já to dříve také nikdy neřešil, ale když mi před nějakou dobou postavili dvě auta za stejné peníze a jedno dávalo za 8,5s a to druhé za 6,9s, tak jsem moc dlouho neváhal, výbava stejná.

Dnes si nedovedu představit, že další auto by mělo v tomto ohledu horší parametry, strašně, ale strašně rychle se na to zvyká. A vzhledem k finančním možnostem a obecným specifikacím je mi najednou elektromobil s takovými parametry mnohem blíže.

Odpovědět  |   | 
ACZ  |  16. 09. 2019 14:43

Ještě k údajnému opotřebování. To je holý nesmysl. Pokud s pneumatikami přímo nedriftujete, žádné zvýšené opotřebování hnacího ústrojí není, stejně tak pneumatiky dále užívám po celou dobu jejich běžné životnosti. Ty auta jsou totiž na tyto parametry konstruována.

Odpovědět  |   | 
Martin_MPS  |  18. 09. 2019 14:11

To je blbost. Pneumatika se samozřejmě při prudkém zrychlování a brzdění opotřebovává více než při běžném používání.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

včera | Jiří BaborskýOndřej Mára | 44 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před premiérou! Teď už nemá co skrývat

Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před…

Podobu nového elektrického SUV si automobilka bohužel neuhlídala, a to jen pár hodin před oficiální premiérou.

1.  9.  2020 | | 92 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda Enyaq iVTajné
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 33 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro