Hyundai odhalil české ceny důležitého modelu Ioniq. Může být nákup auta ještě snazší?

Inovovaný Hyundai Ioniq již má české ceny. Před pár týdny jsme se byli podívat v Amsterdamu na elektrickou verzi, český konfigurátor ale odhaluje všechny tři - Hybrid, Plug-in i Electric. Všechny verze jsou vzhledem k elektrifikaci v současnosti nesmírně důležité.

Základní cenové uspořádání je velmi jednoduché. Hyundai Ioniq Hybrid stojí v základu 599.990 Kč. Plug-in, který už může ujet 52 kilometrů čistě na elektřinu, stojí 799.990 Kč a nejvíce dáte za čistě elektrickou verzi - je o dalších sto tisíc dražší.

Jak jezdí nový Hyundai Ioniq Electric? Ukázal nám to v ráji elektroaut a konopí

Jak jezdí nový Hyundai Ioniq Electric? Ukázal nám to v ráji elektroaut a konopí

Všechny vozy se standardně dodávají s řadou asistenčních systémů, tempomatem, automatickou duální klimatizací, LED světly denního svícení nebo vyhříváním předních sedadel. Verze se spalovacím motorem dostanou ve standardu 8palcový infotainment, elektrická pak 10,25palcový s navigací.

Ke všem verzím se váže i vyšší výbava Ultimate za příplatek 150.000 Kč (pro Plug-In o 10.000 Kč méně). Tento vrcholný balíček zahrnuje přední Bi-LED světlomety, větší kola, adaptivní tempomat, kožené čalounění sedadel s ventilací, ambientní osvětlení interiéru a mimo jiné u spalovacích verzí zvětší displej infotainmentu na 10,25 palce.

Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Pak už si v podstatě vyberete jenom barvu, kdy standardně dostanete vždy bílou a za každý z dalších osm laků se připlácí 16.900 Kč. Plug-In je zatím pouze s šedou verzí čalounění interiéru, Hybrid má v nabídce navíc světlejší Shale Gray a elektrická verze přidává i světlý interiér Electric Shadow. Ať už zvolíte jakoukoliv variantu, nezaplatíte navíc ani korunu. I takhle stručná a jednoduchá může specifikace auta být.

Hyundai Ioniq facelift: technická data a ceny
Model Hybrid Plug-In Electric
Spalovací motor 1.6 GDI 1.6 GDI -
Zdvihový objem [cm3] 1580 1580 -
Válce/ventily 4/4 4/4  
Elektromotor [kWh] 1,56 8,9 38,3
Největší výkon motoru [kW/min] 77,2/5700 77,2/5700 -
Největší výkon el. motoru [kW] 32 44,5 100
Toč. moment motoru [N.m/min] 147/4000 147/4000 -
Toč. moment el. motoru [N.m] 170 170 295
Převodovka 6A 6A -
Max. rychlost [km/h] 185 178 165
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,8 10,6 9,9
Spotřeba [l/100 km] 3,4 1,1 -
Pohotovostní hmotnost [kg] 1436 1570 1602
Cena [Kč] 599.990 799.990 899.990
Cena Premium [Kč] 749.990 939.990 1.049.990
TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek