Hyundai odhalil české ceny důležitého modelu Ioniq. Může být nákup auta ještě snazší?

Inovovaný Hyundai Ioniq již má české ceny. Před pár týdny jsme se byli podívat v Amsterdamu na elektrickou verzi, český konfigurátor ale odhaluje všechny tři - Hybrid, Plug-in i Electric. Všechny verze jsou vzhledem k elektrifikaci v současnosti nesmírně důležité.

Základní cenové uspořádání je velmi jednoduché. Hyundai Ioniq Hybrid stojí v základu 599.990 Kč. Plug-in, který už může ujet 52 kilometrů čistě na elektřinu, stojí 799.990 Kč a nejvíce dáte za čistě elektrickou verzi - je o dalších sto tisíc dražší.

Jak jezdí nový Hyundai Ioniq Electric? Ukázal nám to v ráji elektroaut a konopí

Jak jezdí nový Hyundai Ioniq Electric? Ukázal nám to v ráji elektroaut a konopí

Všechny vozy se standardně dodávají s řadou asistenčních systémů, tempomatem, automatickou duální klimatizací, LED světly denního svícení nebo vyhříváním předních sedadel. Verze se spalovacím motorem dostanou ve standardu 8palcový infotainment, elektrická pak 10,25palcový s navigací.

Ke všem verzím se váže i vyšší výbava Ultimate za příplatek 150.000 Kč (pro Plug-In o 10.000 Kč méně). Tento vrcholný balíček zahrnuje přední Bi-LED světlomety, větší kola, adaptivní tempomat, kožené čalounění sedadel s ventilací, ambientní osvětlení interiéru a mimo jiné u spalovacích verzí zvětší displej infotainmentu na 10,25 palce.

Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Pak už si v podstatě vyberete jenom barvu, kdy standardně dostanete vždy bílou a za každý z dalších osm laků se připlácí 16.900 Kč. Plug-In je zatím pouze s šedou verzí čalounění interiéru, Hybrid má v nabídce navíc světlejší Shale Gray a elektrická verze přidává i světlý interiér Electric Shadow. Ať už zvolíte jakoukoliv variantu, nezaplatíte navíc ani korunu. I takhle stručná a jednoduchá může specifikace auta být.

Hyundai Ioniq facelift: technická data a ceny
Model Hybrid Plug-In Electric
Spalovací motor 1.6 GDI 1.6 GDI -
Zdvihový objem [cm3] 1580 1580 -
Válce/ventily 4/4 4/4  
Elektromotor [kWh] 1,56 8,9 38,3
Největší výkon motoru [kW/min] 77,2/5700 77,2/5700 -
Největší výkon el. motoru [kW] 32 44,5 100
Toč. moment motoru [N.m/min] 147/4000 147/4000 -
Toč. moment el. motoru [N.m] 170 170 295
Převodovka 6A 6A -
Max. rychlost [km/h] 185 178 165
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,8 10,6 9,9
Spotřeba [l/100 km] 3,4 1,1 -
Pohotovostní hmotnost [kg] 1436 1570 1602
Cena [Kč] 599.990 799.990 899.990
Cena Premium [Kč] 749.990 939.990 1.049.990

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

včera | Vladimír Kadera | 71 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků
TEST VW California Beach vs. levná vestavba: Těžká volba dnešního hipíka?

Obytné vozy Volkswagen T6.1

Užitkový Volkswagen slaví letos sedmdesátiny. Tentokrát jsme se podívali na zoubek dvěma obytným kouskům, kdy každý razí trochu jiný přístup.

11.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 15 příspěvků