Hyundai Ioniq Electric je zatím spíše zklamáním. Ujede totiž jen 169 km

Hyundai Ioniq Electric je zatím spíše zklamáním. Ujede totiž jen 169 km

Na nedávné tiskové konferenci Hyundai sliboval příchod modelu Ioniq a své sliby doprovodil odvážnými tvrzeními. Hybridní provedení zle zatopí Toyotě Prius, elektrická verze údajně překoná svým dojezdem většinu podobných soupeřů. Podle prvních informací přímo z Koreje to ale zatím spíše vypadá na menší zklamání.

Hyundai kompletně odhalil model Ioniq Hybrid. Na trh dorazí ještě letos

Hyundai kompletně odhalil model Ioniq Hybrid. Na trh dorazí ještě letos

Hyundai na svých korejských stránkách už zveřejnil základní fakta o modelu Ioniq Electric. Ten používá elektromotor o výkonu 88 kW, maximální rychlost je 150 km a baterie mají kapacitu 28 kWh, což by mělo automobilu vystačit na ujetí maximálně 169 km. Původně ovšem Hyundai sliboval dojezd 250 km. Je ale klidně možné, že evropská verze dostane lepší akumulátory a že nakonec opravdu nabídne přes 200 kilometrů na jedno nabití.

Hyundai i20 Active zná českou cenu. Minimálně zaplatíte 369 990 Kč

Hyundai i20 Active zná českou cenu. Minimálně zaplatíte 369 990 Kč

Hyundai Ioniq dorazí do České republiky letos na podzim. Jako první bude k dispozici hybridní verze kombinující motor 1.6 GDI a elektromotor o výkonu 32 kW. Hyundai Ioniq Electric přijde brzy poté. Příští rok se objeví ještě třetí varianta, kterou je plug-in hybrid. 

Klepněte pro větší obrázek
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

dnes | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků