Hyundai Ioniq Electric je zatím spíše zklamáním. Ujede totiž jen 169 km

Hyundai Ioniq Electric je zatím spíše zklamáním. Ujede totiž jen 169 km

Na nedávné tiskové konferenci Hyundai sliboval příchod modelu Ioniq a své sliby doprovodil odvážnými tvrzeními. Hybridní provedení zle zatopí Toyotě Prius, elektrická verze údajně překoná svým dojezdem většinu podobných soupeřů. Podle prvních informací přímo z Koreje to ale zatím spíše vypadá na menší zklamání.

Hyundai kompletně odhalil model Ioniq Hybrid. Na trh dorazí ještě letos

Hyundai kompletně odhalil model Ioniq Hybrid. Na trh dorazí ještě letos

Hyundai na svých korejských stránkách už zveřejnil základní fakta o modelu Ioniq Electric. Ten používá elektromotor o výkonu 88 kW, maximální rychlost je 150 km a baterie mají kapacitu 28 kWh, což by mělo automobilu vystačit na ujetí maximálně 169 km. Původně ovšem Hyundai sliboval dojezd 250 km. Je ale klidně možné, že evropská verze dostane lepší akumulátory a že nakonec opravdu nabídne přes 200 kilometrů na jedno nabití.

Hyundai i20 Active zná českou cenu. Minimálně zaplatíte 369 990 Kč

Hyundai i20 Active zná českou cenu. Minimálně zaplatíte 369 990 Kč

Hyundai Ioniq dorazí do České republiky letos na podzim. Jako první bude k dispozici hybridní verze kombinující motor 1.6 GDI a elektromotor o výkonu 32 kW. Hyundai Ioniq Electric přijde brzy poté. Příští rok se objeví ještě třetí varianta, kterou je plug-in hybrid. 

Klepněte pro větší obrázek
TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků