Hyundai Ioniq dorazil na český trh. Stojí jako sedan střední třídy

21 komentářů

Kenny
12. září • 20:54

Hyundai nechci, raději nějakou normální značku

Kuk Vykuk
13. září • 5:35

Kup si Kiu :-D

Kuk Vykuk
9. září • 23:32

Elektroverze IONIQu s nutnou výbavou pro české podmínky přijde skoro na 1 milion Kč.
Kupovat to bez rychlodobíjení, topení pomocí tepelného čerpadla a hlavně velmi důležitého předehřevu akumulátoru je prostě nesmysl. Kdyby jste žili v teplé Kalifornii tak si to můžeze možná odpustit, ale v ČR ne.
Čili buď si k výbavě Future 849.990 Kč dokoupíte za 60.000 Kč paket Efficiency s výše uvedeným = 909 990,- Kč, nebo rovnou vypláznete jeden bambilion čili 999 990,- Kč za Ultimate EV co to má ve standardu.
Z podobný prachy ale za chvíli bude Chevy Bolt čili Opel Ampera-e s reálným dojezdem 320 km. To jsem zvědav jestli pak na to Hyundai zareaguje.Pro všechny varianty platí záruka osm let na akumulátor s omezením na 200.000 ujetých kilometrů.

Kuk Vykuk
12. září • 17:22

Samozřejmě s příchodem dalších elektroaut s větším dojezdem drasticky poklesne cena těch starších s pidibaterkou a se sranda dojezdem i když stáli třeba milion...

Kuk Vykuk
12. září • 18:44

Tak a je to tady, zejtra 13.9. startuje Bolt v USA a samozřejmě díky konkurenci Tesly M3 slibujou ještě větší dojezd než původních 200 mil (320 km).
https://www.facebook.com/chevroletvolt/videos/1015... ...

josephko
9. září • 16:23

Chýba mi tam to najdôležitejšie - kapacita batérií, resp. dojazd. Hybridu, ale hlavne elektromobilu.

Pete
9. září • 16:36

Taky me udivilo neuvedeni kapacity akumulatoru. Je to 28 kWh, tedy dojezd 150 km.

Tomcar
9. září • 18:11

Ne, dojezd má být 280km. Samozřejmě teoreticky ale jinak ho stejně nikdo neudává a realita se ještě neví

Kuk Vykuk
9. září • 21:39

Ne, reálnej dojezd slibujou 200 km, na nesmyslnej NEDC dojezd zapomeň.
Zda to Ioniq opravdu dá to zjistěj až sami majitelé v reálném provozu. Oficiální sranda testy nejspíš za chvíli zaplněj net.

Tomáš Marný
9. září • 16:44

Tak tohle mělo být na začátku článku, ušetřilo by mi to čas...

Zelí
9. září • 14:00

Tak teď už je jasné, jak se v dotačním návrhu dostala částka 700 tisíc Kč. Vošický zapracoval ....

Hloupej Honza
9. září • 15:22

Jednoduše protože cca 700 bývá základní suma i u jiných hybridů a elektromobilů i bez tohohle Korejce.

Zelí
9. září • 17:04

A na to jsi přišel jak. Nějaký seznam s cenami by nebyl ?

Kuk Vykuk
9. září • 21:27

Do 700 000 Kč seženete jen a pouze, světě div se, VW e-UP :-D

Zelí
13. září • 7:44

Děkuji. Takže s tím vošickým jsem měl asi pravdu.

Tomáš Kolínek
9. září • 12:32

Vypadá dobře teda až na tu cenu.

Peter
9. září • 13:52

A je snad eGolf, Prius, BMWi3, Nissan Leaf či jiné podobné auto levnější ???

Aladin
9. září • 14:04

Spíš se jim podařilo ožrat Juncknera (což není nikterak složité). Cena počítá, že si zákazníci pošupajdí pro dotaci. V ČR až 150tis. Jinde nezůstanou pozadu. Toyota Auris stojí 500tis. Tebou zmiňované modely jsou elektromobily, H za 700 bude obyč hybrid, jako právě ta Toyota. Ale třeba je dráž udělán, kdo ví.

Hloupej Honza
9. září • 15:28

150 nemá být dotace, ale cashback po nákupu nového elektroomobilu a likvidaci starého vozu. Na hybridní auto těch 150 nedostanete, ale míň. Na liháče a CNG ještě míň.
Při představě, že úředník myslí jak někdo, kdo má Falicii nebo první Fábku doteď čeká doteď na to aby si mohl koupit Leafa, nebo Egolfa. Pošlat starý pekáč na šroťák a stát mu zpětně vyplatí 150 se mlátím smíchy.

Aladin
9. září • 15:55

http://zpravy.e15.cz/domaci/politika/prichazi-... ... Zde to vypadá na příspěvek na koupi nového, při sešrotování starého by se příspěvek ještě navýšil.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
9. září • 18:15

Hloupej Honza má pravdu.
To je strašná věta napsat, že Hloupej Honza má pravdu. Nechceš si Honzo změnit nick, třeba na Vychytralý Honza, na to se dá ušít vše. ;-)

Doporučujeme

Články odjinud