Hyundai Ioniq dorazil na český trh. Stojí jako sedan střední třídy

Tomáš Kolínek  |  09. 09. 2016 12:32

Vypadá dobře teda až na tu cenu.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  09. 09. 2016 13:52

A je snad eGolf, Prius, BMWi3, Nissan Leaf či jiné podobné auto levnější ???

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  09. 09. 2016 14:04

Spíš se jim podařilo ožrat Juncknera (což není nikterak složité). Cena počítá, že si zákazníci pošupajdí pro dotaci. V ČR až 150tis. Jinde nezůstanou pozadu. Toyota Auris stojí 500tis. Tebou zmiňované modely jsou elektromobily, H za 700 bude obyč hybrid, jako právě ta Toyota. Ale třeba je dráž udělán, kdo ví.

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  09. 09. 2016 15:28

150 nemá být dotace, ale cashback po nákupu nového elektroomobilu a likvidaci starého vozu. Na hybridní auto těch 150 nedostanete, ale míň. Na liháče a CNG ještě míň.
Při představě, že úředník myslí jak někdo, kdo má Falicii nebo první Fábku doteď čeká doteď na to aby si mohl koupit Leafa, nebo Egolfa. Pošlat starý pekáč na šroťák a stát mu zpětně vyplatí 150 se mlátím smíchy.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  09. 09. 2016 15:55

http://zpravy.e15.cz/domaci/politika/prichazi-... ...

Zde to vypadá na příspěvek na koupi nového, při sešrotování starého by se příspěvek ještě navýšil.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 09. 2016 18:15

Hloupej Honza má pravdu.
To je strašná věta napsat, že Hloupej Honza má pravdu. Nechceš si Honzo změnit nick, třeba na Vychytralý Honza, na to se dá ušít vše.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  09. 09. 2016 14:00

Tak teď už je jasné, jak se v dotačním návrhu dostala částka 700 tisíc Kč. Vošický zapracoval ....

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  09. 09. 2016 15:22

Jednoduše protože cca 700 bývá základní suma i u jiných hybridů a elektromobilů i bez tohohle Korejce.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  09. 09. 2016 17:04

A na to jsi přišel jak. Nějaký seznam s cenami by nebyl ?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  09. 09. 2016 21:27

Do 700 000 Kč seženete jen a pouze, světě div se, VW e-UP

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  13. 09. 2016 07:44

Děkuji. Takže s tím vošickým jsem měl asi pravdu.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  09. 09. 2016 16:23

Chýba mi tam to najdôležitejšie - kapacita batérií, resp. dojazd. Hybridu, ale hlavne elektromobilu.

Odpovědět  |   | 
Pete  |  09. 09. 2016 16:36

Taky me udivilo neuvedeni kapacity akumulatoru. Je to 28 kWh, tedy dojezd 150 km.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Marný  |  09. 09. 2016 16:44

Tak tohle mělo být na začátku článku, ušetřilo by mi to čas...

Odpovědět  |   | 
Tomcar  |  09. 09. 2016 18:11

Ne, dojezd má být 280km. Samozřejmě teoreticky ale jinak ho stejně nikdo neudává a realita se ještě neví

Odpovědět  |   | 
kuk  |  09. 09. 2016 21:39

Ne, reálnej dojezd slibujou 200 km, na nesmyslnej NEDC dojezd zapomeň.
Zda to Ioniq opravdu dá to zjistěj až sami majitelé v reálném provozu. Oficiální sranda testy nejspíš za chvíli zaplněj net.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  09. 09. 2016 23:32

Elektroverze IONIQu s nutnou výbavou pro české podmínky přijde skoro na 1 milion Kč.
Kupovat to bez rychlodobíjení, topení pomocí tepelného čerpadla a hlavně velmi důležitého předehřevu akumulátoru je prostě nesmysl. Kdyby jste žili v teplé Kalifornii tak si to můžeze možná odpustit, ale v ČR ne.
Čili buď si k výbavě Future 849.990 Kč dokoupíte za 60.000 Kč paket Efficiency s výše uvedeným = 909 990,- Kč, nebo rovnou vypláznete jeden bambilion čili 999 990,- Kč za Ultimate EV co to má ve standardu.
Z podobný prachy ale za chvíli bude Chevy Bolt čili Opel Ampera-e s reálným dojezdem 320 km. To jsem zvědav jestli pak na to Hyundai zareaguje.

Pro všechny varianty platí záruka osm let na akumulátor s omezením na 200.000 ujetých kilometrů.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  12. 09. 2016 17:22

Samozřejmě s příchodem dalších elektroaut s větším dojezdem drasticky poklesne cena těch starších s pidibaterkou a se sranda dojezdem i když stáli třeba milion...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  12. 09. 2016 18:44

Tak a je to tady, zejtra 13.9. startuje Bolt v USA a samozřejmě díky konkurenci Tesly M3 slibujou ještě větší dojezd než původních 200 mil (320 km).
https://www.facebook.com/chevroletvolt/videos/1015... ...

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  12. 09. 2016 20:54

Hyundai nechci, raději nějakou normální značku

Odpovědět  |   | 
kuk  |  13. 09. 2016 05:35

Kup si Kiu

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A