Hyundai Ioniq 5 prošel faceliftem. Nová výbava je zásadní, ale nemusí vyhovovat každému

17 komentářů

Moik
11. února • 8:21

Když dělali první ioniq v roce 2014-5, bylo jim jasné, že design musí kompletně přizpůsobit aerodynamice, aby to někam s tou 28kwh baterkou dojelo. Povedlo se, je to super elektromobil. Uběhlo 5 let a oni vyvíjí krabici od bot a myslí si, že to přeperou 3x větší baterkou a rychlým nabíjením. Tohle auto se nepovedlo. Nechápu absolutně co koho vedlo k tomu postavit Hyundai Ponny zvětšené o 20%. Jedné věci rozumím - baterky v podlaze zvyšují auto o cca 13cm...ale Model 3 ukazuje, že to s malými omezeními jde (zadní sedáky nízko nad zemí, málo místa na nárty) Ale tohle fakt ne. Pochybuju, že se Kia EV6 začala dělat o tolik později, aby se už stihli poučit z I5, ale je to možné.

fsh
18. února • 12:43

ioniq 5 cx = 0,24 , tj srovnatelný nař s Tesla S. Jako chápu, že něčemu člověk nerozumí, nicméně raději se zdržte komentáře - působíte pak trochu hloupě...

Pepa
11. února • 8:48

Model 3? Co to je? A je taky model 1,2,4,5,...67? Srovnavej srovnatelne - ne krapy.

Standa Hláska
10. února • 17:53

moc hezké auto, ještě si nějaký ten pátek na elektro počkám, i když jako 'druhé' auto k baráku na to jednou dojde, pokud budou baterie dostupné...a teď sem s kritikou, čeští zavrhovači elektroaut. Určitě jste aspoň 24 hodin nenapsali nic o tom, proč jsou špatná, hloupá, dotovaná, proč nenávidíte elektroauta, unii a celý svět. Tak jedem, ať to máme za sebou. První bude...

LOL
14. února • 10:17

Tak si ho přece kup a nevotravuj tady.
Já jsem si koupil nedávno pořádný nový diesel, jednoduše jsem hlasoval svou peněženkou.A jo, ty na něj nemáš.... 😁

Jirk.a
11. února • 10:09

Na bláboly vypatlaného kr3téna jako ty nemá cenu reagovat.

David
11. února • 4:56

Jestli někdy elektro tak určitě ne od Hnujdaje, takovej Korejskej hnuj 🤮

Mirek
10. února • 18:42

Když to tedy všechno víš, proč chceš ať ti to ještě někdo druhý potvrdí? Nebo jsi jen hloupý provokatér a přišel ses tady jen s někým pohádat, když čtu ty poslední věty.

Standa Hláska
10. února • 19:06

Byl to jen ironický povzdech nad tím českým kolovrátkem, který svou nenávist vůči čemukoliv elektro rozjede pod každým článkem...

JanK
11. února • 6:34

Ono je to podla mna dane situaciou. Osobne zastavam nazor, ze vsetko ma svoje miesto a cas a moznost vyberu dolezita. EV mi v mnohych pripadoch pride ako skvela vec, ale v sucasnom stave si neviem predstavit, ze by mi nahradil spalovak. Preto som dost znechuteny sucasnou politikou EU, tym ako sa na to tlaci a chtiac nechtiac to prenasam aj na tie auta.

Standa Hláska
11. února • 8:17

mě daleko víc trápí ceny pohonných hmot (včetně politiky ruska a rozvíjejících se obrovských trhů v asii a jinde..) spousta času, co v autě trávím, neadekvátní silnice, které jsou podfinancované, poddimenzované pro dnešní množství aut, a rozbité. To jsou mnohem vážnější problémy. Nesrovnatelně. Nerealistické cíle byrokratů, které se stejně nesplní, jsou sice trapné, ale já i elektroauta máme úplně jiné problémy...a třeba z hybridem, kterých mi jich pár pěkně řeší, jsem moc spokojený. A jak říkám, i na ev asi za pár let dojde. A nebude to kvůli bruselu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JanK
11. února • 9:40

Ono je problem aj to, ze ceny paliv a aut budu stupat prave kvoli EV. A peniaze ktore mohli ist napriklad aj na opravu ciest pojdu na dotacie na auta ktore mnohi ani nechcu ...

Jirk.a
11. února • 10:07

Obávám se, že ten dement takto daleko nedokáže přemýšlet.

Standa Hláska
11. února • 11:45

Jestli "přemýšlením" myslíte rozbory z křišťálové koule, a diskuzí trapné reči o dementech, tak v tom mám, narozdíl od vás, deficit.

David
10. února • 11:15

Fanda elektro nejsem, ale to už vypadá použitelně. I kdyz třeba jezdím občas do Vídně či Mnichova a teď to dávám bez zastávky (není důvod) - ta větší baterka už by mohla cca 300km dát a ne jen v závěsu za kamionem/ autobusem.Paradoxně me odrazuje I vývoj těch elektro aut. Střední třída (Passat a spol) se třeba od 2016 tolik nezměnili... Matrix světla jsou častější... Ale u EV je něco každý rok, takže se spíše vyplatí čekat.

eLzyx
11. února • 9:55

k tomu čekání - je to jak s mobilem nebo počítačem. Jednou prostě nastane situace, kdy musíš koupit, protože to staré přestává stačit, jsou nutné servisní zásahy atp. A to i za cenu toho, že víš, že příští rok má vyjít něco "převratného" (jako vždy).
Takže pokud EV nepotřebuješ, nekupuj, budou lepší. Pokud potřebuješ nové auto a EV ti nevadí, tak dnes jsou již použitelná. Nejsou to ty první pokusy s nechlazenými baterkami, s dojezdem 100-150km. S dnešními EV se dá reálně ujet 350km+ i při využívání dálničních rychlostí.

Pikus
11. února • 12:21

Rozvoji EV docela brání operaky, ok Kodiaq od 13k ale Eniaq 22k. Vzhledem k vývoji EV jsou ty 3 roky tak akorát. Nicméně teď odskok od ostatních aut je docela dost a z běžného managerskeho budgetu se pak najednou člověk dostane do limitů pro vrcholný management.

Doporučujeme

Články odjinud