Když dělali první ioniq v roce 2014-5, bylo jim jasné, že design musí kompletně přizpůsobit aerodynamice, aby to někam s tou 28kwh baterkou dojelo. Povedlo se, je to super elektromobil. Uběhlo 5 let a oni vyvíjí krabici od bot a myslí si, že to přeperou 3x větší baterkou a rychlým nabíjením. Tohle auto se nepovedlo. Nechápu absolutně co koho vedlo k tomu postavit Hyundai Ponny zvětšené o 20%. Jedné věci rozumím - baterky v podlaze zvyšují auto o cca 13cm...ale Model 3 ukazuje, že to s malými omezeními jde (zadní sedáky nízko nad zemí, málo místa na nárty) Ale tohle fakt ne. Pochybuju, že se Kia EV6 začala dělat o tolik později, aby se už stihli poučit z I5, ale je to možné.
ioniq 5 cx = 0,24 , tj srovnatelný nař s Tesla S. Jako chápu, že něčemu člověk nerozumí, nicméně raději se zdržte komentáře - působíte pak trochu hloupě...
Model 3? Co to je? A je taky model 1,2,4,5,...67? Srovnavej srovnatelne - ne krapy.
moc hezké auto, ještě si nějaký ten pátek na elektro počkám, i když jako 'druhé' auto k baráku na to jednou dojde, pokud budou baterie dostupné...a teď sem s kritikou, čeští zavrhovači elektroaut. Určitě jste aspoň 24 hodin nenapsali nic o tom, proč jsou špatná, hloupá, dotovaná, proč nenávidíte elektroauta, unii a celý svět. Tak jedem, ať to máme za sebou. První bude...
Tak si ho přece kup a nevotravuj tady.Já jsem si koupil nedávno pořádný nový diesel, jednoduše jsem hlasoval svou peněženkou.A jo, ty na něj nemáš.... 😁
Na bláboly vypatlaného kr3téna jako ty nemá cenu reagovat.
Jestli někdy elektro tak určitě ne od Hnujdaje, takovej Korejskej hnuj 🤮
Když to tedy všechno víš, proč chceš ať ti to ještě někdo druhý potvrdí? Nebo jsi jen hloupý provokatér a přišel ses tady jen s někým pohádat, když čtu ty poslední věty.
Byl to jen ironický povzdech nad tím českým kolovrátkem, který svou nenávist vůči čemukoliv elektro rozjede pod každým článkem...
Ono je to podla mna dane situaciou. Osobne zastavam nazor, ze vsetko ma svoje miesto a cas a moznost vyberu dolezita. EV mi v mnohych pripadoch pride ako skvela vec, ale v sucasnom stave si neviem predstavit, ze by mi nahradil spalovak. Preto som dost znechuteny sucasnou politikou EU, tym ako sa na to tlaci a chtiac nechtiac to prenasam aj na tie auta.
mě daleko víc trápí ceny pohonných hmot (včetně politiky ruska a rozvíjejících se obrovských trhů v asii a jinde..) spousta času, co v autě trávím, neadekvátní silnice, které jsou podfinancované, poddimenzované pro dnešní množství aut, a rozbité. To jsou mnohem vážnější problémy. Nesrovnatelně. Nerealistické cíle byrokratů, které se stejně nesplní, jsou sice trapné, ale já i elektroauta máme úplně jiné problémy...a třeba z hybridem, kterých mi jich pár pěkně řeší, jsem moc spokojený. A jak říkám, i na ev asi za pár let dojde. A nebude to kvůli bruselu.
Ono je problem aj to, ze ceny paliv a aut budu stupat prave kvoli EV. A peniaze ktore mohli ist napriklad aj na opravu ciest pojdu na dotacie na auta ktore mnohi ani nechcu ...
Obávám se, že ten dement takto daleko nedokáže přemýšlet.
Jestli "přemýšlením" myslíte rozbory z křišťálové koule, a diskuzí trapné reči o dementech, tak v tom mám, narozdíl od vás, deficit.
Fanda elektro nejsem, ale to už vypadá použitelně. I kdyz třeba jezdím občas do Vídně či Mnichova a teď to dávám bez zastávky (není důvod) - ta větší baterka už by mohla cca 300km dát a ne jen v závěsu za kamionem/ autobusem.Paradoxně me odrazuje I vývoj těch elektro aut. Střední třída (Passat a spol) se třeba od 2016 tolik nezměnili... Matrix světla jsou častější... Ale u EV je něco každý rok, takže se spíše vyplatí čekat.
k tomu čekání - je to jak s mobilem nebo počítačem. Jednou prostě nastane situace, kdy musíš koupit, protože to staré přestává stačit, jsou nutné servisní zásahy atp. A to i za cenu toho, že víš, že příští rok má vyjít něco "převratného" (jako vždy). Takže pokud EV nepotřebuješ, nekupuj, budou lepší. Pokud potřebuješ nové auto a EV ti nevadí, tak dnes jsou již použitelná. Nejsou to ty první pokusy s nechlazenými baterkami, s dojezdem 100-150km. S dnešními EV se dá reálně ujet 350km+ i při využívání dálničních rychlostí.
Rozvoji EV docela brání operaky, ok Kodiaq od 13k ale Eniaq 22k. Vzhledem k vývoji EV jsou ty 3 roky tak akorát. Nicméně teď odskok od ostatních aut je docela dost a z běžného managerskeho budgetu se pak najednou člověk dostane do limitů pro vrcholný management.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.