Hyundai investuje přes 800 miliard do autonomních aut. Podporu má i od vlády

bzzz  |  19. 10. 2019 12:12

Prej chce byt CR centrem evropske elektro/autonomni mobility

Odpovědět  |   | 
Miloš  |  19. 10. 2019 13:39

Kdo si koupí Hjůndaje, na dosmrti kun.da je.

Odpovědět  |   | 
Joe  |  19. 10. 2019 14:27

tvl ty jsi pako - už to tu bylo 100 x - čemu se tlemíš...?

Odpovědět  |   | 
Chvilka poezie  |  19. 10. 2019 14:48

Kdo uvěří v Toyotu, chcát umí jen po větru.

Odpovědět  |   | 
E15  |  19. 10. 2019 16:01

Ten kdo věří v Toyotu, s.ere doma to šrotu.

(je lepší, když se to alespoň trochu rýmuje )

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  19. 10. 2019 17:25

A ty k tomu titulu nepotřebuješ ani tu káru.

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  19. 10. 2019 14:17

Když člověk vidí, kolik peněz teče do vozů další generace, hyundai, autonomní řízení 800mld, vw, elektromobily, 1.1bil. Pak si říkám, že někdo bude muset z kola ven. Bude to Fiat, Alfa nebo dokonce celé psa?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 10. 2019 14:55

JKorea je svetova spicka v rade oboru, exportu/importu, inovacich, nominalnim hdp na hlavu atd (nemluve o investicich do udrzitelneho rozvoje). Na investicich do autonomniho rizeni bude spolupracovat a profitovat urcite vice hospodarskych odvetvi. Evropa musi mit stazene pulky, protoze Nemecka auto-strojarina ji nebude drzet pri zivote vecne.

Odpovědět  |   | 
KHGT  |  19. 10. 2019 14:59

No v HDP na hlavu žádná velká špička není, všechny rozvinuté evropské země jsou v GDP per capita před ní.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 10. 2019 15:57

Jj mj po usi zadluzena Francie a Italie s ruzovou budoucnosti en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_(nominal) .

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  19. 10. 2019 16:49

Všechny státy, kde vládne přehnaná míra socialismu jsou po uši zadlužené. Viz Řecko, Portugalsko,....
To ale nic nemění na tom, že v Evropě Hyundai předvádí technický pokrok spíš hubou, než dlouhodobými prodejními výsledky. Aktuálně má vážné odbytové problémy a bude hůř.

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  19. 10. 2019 17:13

Proč by mělo být hůř? Hyundai má kompletní portforio vozů, které fungují.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 10. 2019 20:52

V Evrope neni prorokem ani Toyota, ale chapu, ze tady prodava hybrid, elektriku i vodik vicemene kazda automobilka

Odpovědět  |   | 
E15  |  19. 10. 2019 21:19

Problém asijatů obecně je, že jejich auta funguji do 110 km/h a 180 cm výšky. Prostě jsou stavěná na jiné v podmínky (některá pak nesnesou ani sůl na silnici). V Evropě jsme zvyklí na 150 km/h + a 190 cm + a to je pak jiná písnička. Některé asijské automobilky se Evropskému trhu zvládly trochu přizpůsobit, ale drhne to u všech. Toyota má sice rádoby futuristické palivové články, ale na druhou stranu infotainment hodící se do dnešní doby asi jako sovětská kapesní kalkulačka z roku 1985

Odpovědět  |   | 
Driver  |  20. 10. 2019 07:00

Hyundai má už nějaký ten pátek vodíkové Nexo s palivovými články, které je o level výš než Toyoty Mirai. Vlastně není jiné značky, která by někdy a do současnosti vyráběla a prodávala něco lepšího a technicky vyspělejšího, než Hyundai Nexo.
Jinak to, cos napsal o těch asiatech, je pěkná blbost.

Odpovědět  |   | 
Kalous ušatý  |  20. 10. 2019 11:06

No to tedy není.
I40- nelze vidět obzor- nízká horní hrana čelního skla
Santa Fe, předchozí gen.- Pedály blízko k tělu, při optimálním nastavení sedačky nešlo dosáhnout na středový panel.
Lexus GS- opět předchozí gen.- auto celkově, jak pro skřítky, šimral jsem hlavou strop.

V Evropském voze se mi ještě nestalo, že bych se nevešel a to ani od Citigo, Corsy a jiných jednohubek.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  20. 10. 2019 14:54

Jsi vyšší než je průmět. Průměrná výška muže v České republice 180 cm a ženy 168 cm. Namátkou jsem se mrknul na max. výšku pro řidiče v i10, v Citigo a Corse. i10 má o dva cm větší rozměr než Citigo a o jeden cm než Corsa. Tak si ty tvoje pohádky můžeš nechat akorát tak pro své dětičky. Ty ti to budou baštit, my ne.

Odpovědět  |   | 
Kalous ušatý  |  20. 10. 2019 15:09

Psal někdo něco o I10?

Odpovědět  |   | 
Driver  |  20. 10. 2019 19:28

Jen příklad.

Odpovědět  |   | 
E15  |  20. 10. 2019 17:41

Tak v malých autech to bude kompromis vždy, problémem Asiatů jsou ale i větší auta, kde už by místo být mělo a není - např. taková Mazda Cx5 - interiér krátký, sedadla jako ze zahradního traktůrku, sedadlo řidiče není možné posunout dostatečně dozadu a za volant (resp. spíš mezi opěradlo a pedály) se tak člověk pohodlně neposkládá (ano, vejde se, ale rozhodně si takové z jeho pohledu zcela nanicovaté auto nekoupí).

Jinak nechápu, co je to za argument "Jsi vyšší než průměr"? Jako, že 50% chlapů vyšší než průměr nemá mít nárok na to, se rozumě posadit do auta?
Např. koncern VW (a u ostatních evropských výrobců to bude zřejmě obdobné) pracuje s tzv. 95% mužem a 95% ženou (s výhledem na rok 2030), tedy s výškou postavy od cca 150 cm do cca 200 cm. U asijských automobilek tomu tak zjevně není (resp. mají tento parametr posazený níže), protože minimálně do některých japonských aut se ten 95%ntní muž nemá šanci posadit prakticky vůbec (natož pak pohodlně).

Odpovědět  |   | 
Driver  |  20. 10. 2019 19:26

Víš co je konfekční velikost? To je právě ten průměr v ČR 180 cm u mužů, ostatní jsou nekonfekční. Jako, že 50% chlapů nižších než průměr nemá mít nárok na to, se rozumě posadit do auta?
Jinak, většina lidí na Zemi jsou Asiaté (60%), ostatní jsou minorita.
Proč by se měla majorita podřizovat minoritě? Minorita, ať nižší nebo vyšší, si holt musí vybírat nekonfekční auta podle své výšky. Je to stejné jako s oblečením, obuví.

Odpovědět  |   | 
E15  |  20. 10. 2019 21:34

Tak samozřejmě, ať si každý vyrábí, co chce. Je to jejich boj. A taky je to je to jeden z důvodů jejich bídných prodejů na evropském trhu.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 10. 2019 23:36

Tak s těmi velikostmi bych byl v prohlášeních velice opatrný. Pokud si myslíš, že ne, tak si projdi videa například na těchto stránkách a potom něco piš. A nezapomeň, je to "dvoumetrovec".
https://www.youtube.com/user/AutoCentrumKropkaPl/... ...

Odpovědět  |   | 
Autotu  |  20. 10. 2019 09:31

Jak jste dospel k temto nazorum, pri vyprazdnovani?

Odpovědět  |   | 
E15  |  20. 10. 2019 17:42

nasersi

Odpovědět  |   | 
Driver  |  20. 10. 2019 07:04

Hyundai má nejširší nabídku elektrifikovaných pohonů na evropském trhu.
https://press.hyundai.cz/tiskove-zpravy/detail/27_... ...

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  20. 10. 2019 13:24

Počítáš tam i USA?

Odpovědět  |   | 
skeptic  |  19. 10. 2019 23:02

můžou investovat, kolik chtějí, ale bez úpravy infrastruktury, značení to nikdy nebude fungovat. nestačí jen navigace a vidím překážku...

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  20. 10. 2019 13:26

Největší omyl průmyslu 21. století. Autonomní řízení má budoucnost všude tam, kde je minimální riziko interakce s lidmi: na poli, na letišti, ve skladu, ve fabrice. Na silnici je to blbost, kterou zamázne legislativa a ty prachy poletí do koše.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  24. 10. 2019 11:38

Něco podobného se před 50 léty psalo o autopilotu v letectví...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

včera | Petr Schnagl | 60 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 54 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A