Největší omyl průmyslu 21. století. Autonomní řízení má budoucnost všude tam, kde je minimální riziko interakce s lidmi: na poli, na letišti, ve skladu, ve fabrice. Na silnici je to blbost, kterou zamázne legislativa a ty prachy poletí do koše.
Něco podobného se před 50 léty psalo o autopilotu v letectví...
můžou investovat, kolik chtějí, ale bez úpravy infrastruktury, značení to nikdy nebude fungovat. nestačí jen navigace a vidím překážku...
Když člověk vidí, kolik peněz teče do vozů další generace, hyundai, autonomní řízení 800mld, vw, elektromobily, 1.1bil. Pak si říkám, že někdo bude muset z kola ven. Bude to Fiat, Alfa nebo dokonce celé psa?
JKorea je svetova spicka v rade oboru, exportu/importu, inovacich, nominalnim hdp na hlavu atd (nemluve o investicich do udrzitelneho rozvoje). Na investicich do autonomniho rizeni bude spolupracovat a profitovat urcite vice hospodarskych odvetvi. Evropa musi mit stazene pulky, protoze Nemecka auto-strojarina ji nebude drzet pri zivote vecne.
No v HDP na hlavu žádná velká špička není, všechny rozvinuté evropské země jsou v GDP per capita před ní.
Jj mj po usi zadluzena Francie a Italie s ruzovou budoucnosti ;-) en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_(nominal) .
Všechny státy, kde vládne přehnaná míra socialismu jsou po uši zadlužené. Viz Řecko, Portugalsko,....To ale nic nemění na tom, že v Evropě Hyundai předvádí technický pokrok spíš hubou, než dlouhodobými prodejními výsledky. Aktuálně má vážné odbytové problémy a bude hůř.
Počítáš tam i USA? :-D
V Evrope neni prorokem ani Toyota, ale chapu, ze tady prodava hybrid, elektriku i vodik vicemene kazda automobilka ;-)
;-)Hyundai má nejširší nabídku elektrifikovaných pohonů na evropském trhu.https://press.hyundai.cz/tiskove-zpravy/detail/27_... ...
Problém asijatů obecně je, že jejich auta funguji do 110 km/h a 180 cm výšky. Prostě jsou stavěná na jiné v podmínky (některá pak nesnesou ani sůl na silnici). V Evropě jsme zvyklí na 150 km/h + a 190 cm + a to je pak jiná písnička. Některé asijské automobilky se Evropskému trhu zvládly trochu přizpůsobit, ale drhne to u všech. Toyota má sice rádoby futuristické palivové články, ale na druhou stranu infotainment hodící se do dnešní doby asi jako sovětská kapesní kalkulačka z roku 1985 :-D
Jak jste dospel k temto nazorum, pri vyprazdnovani?
nasersi
Hyundai má už nějaký ten pátek vodíkové Nexo s palivovými články, které je o level výš než Toyoty Mirai. Vlastně není jiné značky, která by někdy a do současnosti vyráběla a prodávala něco lepšího a technicky vyspělejšího, než Hyundai Nexo.Jinak to, cos napsal o těch asiatech, je pěkná blbost.
No to tedy není.I40- nelze vidět obzor- nízká horní hrana čelního sklaSanta Fe, předchozí gen.- Pedály blízko k tělu, při optimálním nastavení sedačky nešlo dosáhnout na středový panel.Lexus GS- opět předchozí gen.- auto celkově, jak pro skřítky, šimral jsem hlavou strop.V Evropském voze se mi ještě nestalo, že bych se nevešel a to ani od Citigo, Corsy a jiných jednohubek.
Jsi vyšší než je průmět. Průměrná výška muže v České republice 180 cm a ženy 168 cm. Namátkou jsem se mrknul na max. výšku pro řidiče v i10, v Citigo a Corse. i10 má o dva cm větší rozměr než Citigo a o jeden cm než Corsa. Tak si ty tvoje pohádky můžeš nechat akorát tak pro své dětičky. Ty ti to budou baštit, my ne.
Tak v malých autech to bude kompromis vždy, problémem Asiatů jsou ale i větší auta, kde už by místo být mělo a není - např. taková Mazda Cx5 - interiér krátký, sedadla jako ze zahradního traktůrku, sedadlo řidiče není možné posunout dostatečně dozadu a za volant (resp. spíš mezi opěradlo a pedály) se tak člověk pohodlně neposkládá (ano, vejde se, ale rozhodně si takové z jeho pohledu zcela nanicovaté auto nekoupí). Jinak nechápu, co je to za argument "Jsi vyšší než průměr"? Jako, že 50% chlapů vyšší než průměr nemá mít nárok na to, se rozumě posadit do auta?Např. koncern VW (a u ostatních evropských výrobců to bude zřejmě obdobné) pracuje s tzv. 95% mužem a 95% ženou (s výhledem na rok 2030), tedy s výškou postavy od cca 150 cm do cca 200 cm. U asijských automobilek tomu tak zjevně není (resp. mají tento parametr posazený níže), protože minimálně do některých japonských aut se ten 95%ntní muž nemá šanci posadit prakticky vůbec (natož pak pohodlně).
Víš co je konfekční velikost? To je právě ten průměr v ČR 180 cm u mužů, ostatní jsou nekonfekční. Jako, že 50% chlapů nižších než průměr nemá mít nárok na to, se rozumě posadit do auta? Jinak, většina lidí na Zemi jsou Asiaté (60%), ostatní jsou minorita.Proč by se měla majorita podřizovat minoritě? Minorita, ať nižší nebo vyšší, si holt musí vybírat nekonfekční auta podle své výšky. Je to stejné jako s oblečením, obuví.
Tak samozřejmě, ať si každý vyrábí, co chce. Je to jejich boj. A taky je to je to jeden z důvodů jejich bídných prodejů na evropském trhu.
Tak s těmi velikostmi bych byl v prohlášeních velice opatrný. Pokud si myslíš, že ne, tak si projdi videa například na těchto stránkách a potom něco piš. A nezapomeň, je to "dvoumetrovec".https://www.youtube.com/user/AutoCentrumKropkaPl/... ...
Psal někdo něco o I10? :-D
Jen příklad.;-)
Proč by mělo být hůř? Hyundai má kompletní portforio vozů, které fungují.
Prej chce byt CR centrem evropske elektro/autonomni mobility ;-)
Kdo si koupí Hjůndaje, na dosmrti kun.da je. :-D :-D :-D
A ty k tomu titulu nepotřebuješ ani tu káru.
tvl ty jsi pako - už to tu bylo 100 x - čemu se tlemíš...?
Kdo uvěří v Toyotu, chcát umí jen po větru.
Ten kdo věří v Toyotu, s.ere doma to šrotu.(je lepší, když se to alespoň trochu rýmuje ;-) )
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.