Hyundai investuje přes 800 miliard do autonomních aut. Podporu má i od vlády

bzzz  |  19. 10. 2019 12:12

Prej chce byt CR centrem evropske elektro/autonomni mobility

Odpovědět  |   | 
Miloš  |  19. 10. 2019 13:39

Kdo si koupí Hjůndaje, na dosmrti kun.da je.

Odpovědět  |   | 
Joe  |  19. 10. 2019 14:27

tvl ty jsi pako - už to tu bylo 100 x - čemu se tlemíš...?

Odpovědět  |   | 
Chvilka poezie  |  19. 10. 2019 14:48

Kdo uvěří v Toyotu, chcát umí jen po větru.

Odpovědět  |   | 
E15  |  19. 10. 2019 16:01

Ten kdo věří v Toyotu, s.ere doma to šrotu.

(je lepší, když se to alespoň trochu rýmuje )

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  19. 10. 2019 17:25

A ty k tomu titulu nepotřebuješ ani tu káru.

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  19. 10. 2019 14:17

Když člověk vidí, kolik peněz teče do vozů další generace, hyundai, autonomní řízení 800mld, vw, elektromobily, 1.1bil. Pak si říkám, že někdo bude muset z kola ven. Bude to Fiat, Alfa nebo dokonce celé psa?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 10. 2019 14:55

JKorea je svetova spicka v rade oboru, exportu/importu, inovacich, nominalnim hdp na hlavu atd (nemluve o investicich do udrzitelneho rozvoje). Na investicich do autonomniho rizeni bude spolupracovat a profitovat urcite vice hospodarskych odvetvi. Evropa musi mit stazene pulky, protoze Nemecka auto-strojarina ji nebude drzet pri zivote vecne.

Odpovědět  |   | 
KHGT  |  19. 10. 2019 14:59

No v HDP na hlavu žádná velká špička není, všechny rozvinuté evropské země jsou v GDP per capita před ní.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 10. 2019 15:57

Jj mj po usi zadluzena Francie a Italie s ruzovou budoucnosti en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_(nominal) .

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  19. 10. 2019 16:49

Všechny státy, kde vládne přehnaná míra socialismu jsou po uši zadlužené. Viz Řecko, Portugalsko,....
To ale nic nemění na tom, že v Evropě Hyundai předvádí technický pokrok spíš hubou, než dlouhodobými prodejními výsledky. Aktuálně má vážné odbytové problémy a bude hůř.

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  19. 10. 2019 17:13

Proč by mělo být hůř? Hyundai má kompletní portforio vozů, které fungují.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 10. 2019 20:52

V Evrope neni prorokem ani Toyota, ale chapu, ze tady prodava hybrid, elektriku i vodik vicemene kazda automobilka

Odpovědět  |   | 
E15  |  19. 10. 2019 21:19

Problém asijatů obecně je, že jejich auta funguji do 110 km/h a 180 cm výšky. Prostě jsou stavěná na jiné v podmínky (některá pak nesnesou ani sůl na silnici). V Evropě jsme zvyklí na 150 km/h + a 190 cm + a to je pak jiná písnička. Některé asijské automobilky se Evropskému trhu zvládly trochu přizpůsobit, ale drhne to u všech. Toyota má sice rádoby futuristické palivové články, ale na druhou stranu infotainment hodící se do dnešní doby asi jako sovětská kapesní kalkulačka z roku 1985

Odpovědět  |   | 
Driver  |  20. 10. 2019 07:00

Hyundai má už nějaký ten pátek vodíkové Nexo s palivovými články, které je o level výš než Toyoty Mirai. Vlastně není jiné značky, která by někdy a do současnosti vyráběla a prodávala něco lepšího a technicky vyspělejšího, než Hyundai Nexo.
Jinak to, cos napsal o těch asiatech, je pěkná blbost.

Odpovědět  |   | 
Kalous ušatý  |  20. 10. 2019 11:06

No to tedy není.
I40- nelze vidět obzor- nízká horní hrana čelního skla
Santa Fe, předchozí gen.- Pedály blízko k tělu, při optimálním nastavení sedačky nešlo dosáhnout na středový panel.
Lexus GS- opět předchozí gen.- auto celkově, jak pro skřítky, šimral jsem hlavou strop.

V Evropském voze se mi ještě nestalo, že bych se nevešel a to ani od Citigo, Corsy a jiných jednohubek.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  20. 10. 2019 14:54

Jsi vyšší než je průmět. Průměrná výška muže v České republice 180 cm a ženy 168 cm. Namátkou jsem se mrknul na max. výšku pro řidiče v i10, v Citigo a Corse. i10 má o dva cm větší rozměr než Citigo a o jeden cm než Corsa. Tak si ty tvoje pohádky můžeš nechat akorát tak pro své dětičky. Ty ti to budou baštit, my ne.

Odpovědět  |   | 
Kalous ušatý  |  20. 10. 2019 15:09

Psal někdo něco o I10?

Odpovědět  |   | 
Driver  |  20. 10. 2019 19:28

Jen příklad.

Odpovědět  |   | 
E15  |  20. 10. 2019 17:41

Tak v malých autech to bude kompromis vždy, problémem Asiatů jsou ale i větší auta, kde už by místo být mělo a není - např. taková Mazda Cx5 - interiér krátký, sedadla jako ze zahradního traktůrku, sedadlo řidiče není možné posunout dostatečně dozadu a za volant (resp. spíš mezi opěradlo a pedály) se tak člověk pohodlně neposkládá (ano, vejde se, ale rozhodně si takové z jeho pohledu zcela nanicovaté auto nekoupí).

Jinak nechápu, co je to za argument "Jsi vyšší než průměr"? Jako, že 50% chlapů vyšší než průměr nemá mít nárok na to, se rozumě posadit do auta?
Např. koncern VW (a u ostatních evropských výrobců to bude zřejmě obdobné) pracuje s tzv. 95% mužem a 95% ženou (s výhledem na rok 2030), tedy s výškou postavy od cca 150 cm do cca 200 cm. U asijských automobilek tomu tak zjevně není (resp. mají tento parametr posazený níže), protože minimálně do některých japonských aut se ten 95%ntní muž nemá šanci posadit prakticky vůbec (natož pak pohodlně).

Odpovědět  |   | 
Driver  |  20. 10. 2019 19:26

Víš co je konfekční velikost? To je právě ten průměr v ČR 180 cm u mužů, ostatní jsou nekonfekční. Jako, že 50% chlapů nižších než průměr nemá mít nárok na to, se rozumě posadit do auta?
Jinak, většina lidí na Zemi jsou Asiaté (60%), ostatní jsou minorita.
Proč by se měla majorita podřizovat minoritě? Minorita, ať nižší nebo vyšší, si holt musí vybírat nekonfekční auta podle své výšky. Je to stejné jako s oblečením, obuví.

Odpovědět  |   | 
E15  |  20. 10. 2019 21:34

Tak samozřejmě, ať si každý vyrábí, co chce. Je to jejich boj. A taky je to je to jeden z důvodů jejich bídných prodejů na evropském trhu.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 10. 2019 23:36

Tak s těmi velikostmi bych byl v prohlášeních velice opatrný. Pokud si myslíš, že ne, tak si projdi videa například na těchto stránkách a potom něco piš. A nezapomeň, je to "dvoumetrovec".
https://www.youtube.com/user/AutoCentrumKropkaPl/... ...

Odpovědět  |   | 
Autotu  |  20. 10. 2019 09:31

Jak jste dospel k temto nazorum, pri vyprazdnovani?

Odpovědět  |   | 
E15  |  20. 10. 2019 17:42

nasersi

Odpovědět  |   | 
Driver  |  20. 10. 2019 07:04

Hyundai má nejširší nabídku elektrifikovaných pohonů na evropském trhu.
https://press.hyundai.cz/tiskove-zpravy/detail/27_... ...

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  20. 10. 2019 13:24

Počítáš tam i USA?

Odpovědět  |   | 
skeptic  |  19. 10. 2019 23:02

můžou investovat, kolik chtějí, ale bez úpravy infrastruktury, značení to nikdy nebude fungovat. nestačí jen navigace a vidím překážku...

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  20. 10. 2019 13:26

Největší omyl průmyslu 21. století. Autonomní řízení má budoucnost všude tam, kde je minimální riziko interakce s lidmi: na poli, na letišti, ve skladu, ve fabrice. Na silnici je to blbost, kterou zamázne legislativa a ty prachy poletí do koše.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  24. 10. 2019 11:38

Něco podobného se před 50 léty psalo o autopilotu v letectví...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

12.  7.  2020 | Jan Mička | 33 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 47 N/A
Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 50 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A