jen tak dal hyundai, fandim, vodik je budoucnost
Proč ne. Když tomu věří a ví že to má nějákou cenu a jdou po tom tak jen dobře. Určitě se máme na co těšit a předvedou nám jak jde vodík využít
Na těchto diskusích se mi líbí, jak jsou všichni hned na jehlách, když se někde objeví článek o Hyundai. Je to na plno lidí jak červený hadr na býka. Sám mám Tucsona a stejný je to na silnici. Hrozně se tím bavím. Stačí předjet někoho ve Škodovce a ten by se radši zabil, než aby jel za mnou :-)) Fakt se směju těmto primitivům. Jak se říká, nikdy nepodceňuj konkurenci. Pamatuju si dobu, kdy se objevili u nás první mobily třeba od Huawei apod. Všichni řvali to stejný jako na Hyundai. A dnes ma tento telefon mraky lidí v kapse. Ale jo závist je potvora :-)))
S tím autem je to stejně jako s tím telefonem. Víte proč mají Huawei v kapse? Protože kdyby měli něco lepšího, klidně by to vytáhli z kapsy na světlo.
Takhle uvažují jen povrchní a ubozí kreté*i.
Zatímco ti opravdičtí borci, nepovrchní a neubozí, jezdí v autech podřadných značek a v kapse mají mobily čínských výrobců?Nenechte se vysmát. Takhle to nefunguje nikde na světě.Je přirozeností lidstva, že se každý chce ukázat a zařadit mezi úspěšné.A kdyby ani to ne, každý má rád kvalitní a dobré věci.Řemeslník chce kvalitní nářadí, fotograf kvalitní foťák, chirurg kvalitní skalpel....A ani Hyundai ani Hyuawei kvalitní výrobky neprodukují.Vlastně jenom hlupák se s nimu spokojí, když může mít výrobky dobré a přitom jen o málo dražší.V případě Hyundaie pak dokonce často lepší auto stojí méně peněz.
No ty jsi ukázkový příklad takového povrchního ubožáka postiženého výraznými předsudky. Kdes přišel na to, že "Hyundai ani Huawei kvalitní výrobky neprodukují"? Nevím jak Huawei, ale Hyundai rozhodně produkuje špičkové výrobky napříč průmyslovými odvětvími. Stačí se přesvědčit například autem zde v článku. A takový luxusní Genesis (Hyundai) produkuje naprosto srovnatelná, v mnohém i lepší auta než auta těch nejprémiovějších značek světa.Právě že jenom hlupák se spokojí s předraženým, v mnoha případech poruchovým nebo designovým shitem (BMW, Tesla, VW, iphone, Bosch, ...., natož škodovkou), zkrátka nekvalitním výrobkem.Co je podřadná značka, která je podřadnější, Škoda nebo Hyundai? Ano Škoda je podřadná a poslední značka koncernu VW na rozdíl o Hyundaie, který je koncernem vlastnící další své značky KIA a Genesis.
Když člověk čte ty bláboly z Vošického PR oddělení té legrační značky co vedle aut dělá i mikrovlnky pak si může koupit jenom popcorn a mohu se jen smát a ujídat, ta jejich blbost je nekonečná. :-))))))))
Už se těším, jak Vošického úderka znovu "vynalezne" kolo a prohlásí Hyundai za leadera automobilismu, protože mají kolo. Krutá pravda ovšem je, že když jezdilo první auto s palivovými články, tak Hyundai ještě ani neuměl vyrobit auto.
zázraky do tří dnů a nebo na počkání? aha :))))
zase ty chváliči škodovek co dělají zázraky do tří dnů a nebo vlastně na počkíní? trapný!
To že Hyundai neuměl vyrobit auto se dodnes nezměnilo....
jasně Luďku
Kájíku, ty náš malej trolíku. Jdi si raději dopsat domácí úkoly. K názorům dospělých, kteří o autech něco ví, si ještě očividně nedospěl. ;-)
FRČ, zato ty jsi už dospěl do stařecké demence :-D
Píše dement od narození. ;-)
No vidíš jak Hyundej všechny předběh a překvapil. Dnes se mu všechny ostatní automobilky dívají z obrovské vzdálenosti na záda...
Jo hochu, tobě se zase dívá na záda Vošický. Nebolí tě z toho pak prdel?:-))
Luďku?
Možná překvapil, ale leda tak tím, že mu prudce klesají zisky, čelí vyšetřováním, žalobám, mění kompletní vedení a musí reorganizovat společnost.https://www.reuters.com/article/hyundai-motor-vic... ...
Jde vidět, že jde doba do předu. A jestli to funguje proč ne. Aspoň se nám bude lépe dýchat. A jsem rád, že to není jen o slovech ale i o činech.
Je vidět že náš koncern je proti jiným automobilkám v čele nejenom svou absolutně vyjímečnou kvalitou výroby ale má i bez diskuze naprosto bezkonkurenční vývojovou základnu. O to se může jiným, včetně rádoby "prémiových" výrobců (porsche, MB...) jenom zdát!
Ano.. Proto je Toyota světovou jedničkou B-]
jo, s tímhle co tady předvádíme se taky budeme cpát do soutěže Flema!
Nemožné ihned, zázraky do tří dnů!!!
nevěřil bych jako malý chlapec, že se dožiju toho, že budou auta na vodík... a ten volkswagen jak se honem přimotal k hyundai :D ajééj :D příjde mi to od vw dost podlézavé
Cista demencia toto. Len sa niekde objavi H , hned je vsade banda vypatlanych xokotov. Najvyssi cas zrusit diskusie aj tu.
Tak potom už si sem bude kdejaký "chytrý, nezaujatý a nezávislý" redaktor - pisálek psát sebevětší blbost, stejně jako je to teď na Autoforu.cz, a nikdo mu to nerozmluví. A lidi mu to budou "žrát i s navijákem"... To chceš?
to jo naše agentura zaměstnává profíky, moc jim neplatíme, tak to takhle vypadá, ale to víte nemožné hned a zázraky do tří dnů :D
Zas ty šikmé H0vna :-D Bože bože, motoristé chtějí být klamáni. Takové Vošického cetky. Příště zarámovat posmrkaný kapesník :-D:-D:-D Kdo si koupí H0vnaje, na dosmrti k.u.n.d.a je :-P
Vošického parta si h....a navzájem olizuje. Já to vím nejlíp, patřím mezi ně ;-)
Lídrem oboru? 52 let po Electrovanu od GM mohou být tak maximálně loserem.
Neztrapňuj se tu. Vždyť ani nevyjel na silnici... GM je s vodíkem dávno v prd*li, v propadlišti dějin. Právě ze GM je loser.
Jediný kdo se tu ztrapňuje je Hyundai kecama o průkopnictví, ve skutečnosti s palivovými články přichází jako poslední mezi posledními.
Prvni vodikovou masovku mel/prodaval Hyundai (Tucson FCEV), dnes ma Nexo, Toyota ma Mirai a Honda tusim Clarity. BMW chvili koketovalo s vypujcenou technologii od Toyoty. Pak je tady samozrejme spousta spolupraci, pokusu, jinych dopravnich prostredku, nicmene v automobilech se Hyundai da rozhodne povazovat za lidra/prukopnika.
1. sériové vodíkové auto Toyota Mirai!!!!!!!!
Typická oběť japonského ignoranství a lhaní
Přéésně B-] Hlavně ať žijou Voš-ovečky :-D:-D
Jak napsal Smrdík, jsi typická oběť ignoranství a lhaní.
Reakce na Toma
No to jsi vedle jak ta jedle, ty si o tom něco nastuduj... Hyundai byl před Toyotou o 2 roky dřív.http://autoperiskop.cz/prvni-hyundai-ix35-fuel-c...... ... http://www.businesskorea.co.kr/news/articleView.html...... https://www.hyundainews.com/en-us/releases/1624...... Prodej Mirai začal 15. prosince 2014 v Japonsku:https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Mirai......
https://www.irozhlas.cz/zivotni-styl/auto/vodik-a... ...
Snažíš se hezky, ale marně. Jsi stejná oběť zkreslování informací, jako většina novinářů. Toyota dva roky po Hyundai přišla z informací (tiskovou zprávou), že začala vyrábět, upozorňuji, SVŮJ! první sériově vyráběný model auta s vodíkovým palivovým článkem. A hloupí novináři si to převedli do své řeči, že Toyota jako první na světě začala se sériovou výrobou... a papouškovali to jeden od druhého. Nezvratitelným faktem je to, že úplně první automobilkou na světě, která začala se sériovou výrobou zmíněných aut určených pro komerční prodej byla Hyundai.Ostatní automobilky, stejně tak i Hyundai, už před tím sice vyráběly různé prototypy, některé (např. BMW aj.) ale neměly palivové články, vodík spalovaly jen v běžných spalovacích motorech, což nebyl případ Hyundaie, ten v té době již vyráběl a půjčoval auta s palivovými články.Nevěř všemu, co si přečteš na netu.
https://auto.idnes.cz/prvni-vodikove-auto-je-st... ...
https://www.autosystem.cz/novinky/vodikem-pohaneny-... ... http://www.proelektrotechniky.cz/zajimave-projekty/16.php...
"Toyota ukázala koncept FCV-R. Ten se má do roku 2015 změnit v sériový model."Zdroj: https://auto.idnes.cz/prvni-vodikove-auto-je-st... ...
https://www.autorevue.cz/studie-vodikova-auta-budo... ... B-]
https://translate.google.cz/translate... https://translate.google.cz/translate...
52 let po GM to není průkopnictví, ale zápecnictví. Ale chápu, že Vošického trvalé vymývání českých mozků úspěšně funguje.
Auto s palivovým článkem na vodík jezdilo už v první polovině šedesátých let. Helenka Vondráčková zpívaly hit pátá a u kormidla byl v čssr nějaký Novotný. Kimovci tehdy vyrazili s vodním buvolem do rýžoviště a o tom, že existuje nějaký vodík neměli ani tušení. Takže pro Kimovce je to obrovský pokrok. Pro Vošického tlupu neandrtálců samozřejmě taky.
Počkej až Vošického tlupa neandrtálců objeví onanii :-D
Stačí, že už ji objevili omezení čecháčci skodováčci. Krásně je to vidět zde v různých diskusích, jak onanují nad jejich zaostalými křápy. A přitom si při jejich omezeném rozhledu ani neuvědomují, že svět (Hyundai) je dnes už dál minimálně o dvacet let a škodovce (celému koncernu VW) ujíždí dál a dál. A tak už si i zmíněný VW uvědomil, že s tím musí něco dělat, proto ta "spolupráce"s Hyundaiem.
VW nic neujizdi, disponuje spickovou technologii, umi ty tychnologie vyvinout/postavit/koupit. Proste meli nejak nastavene priority a dyzlgejt (myslim ze nejen) je donutil prekopat plany a rychle jednat. Evropa, Asie i Amerika 'to' maji nastavene jinak a logicky se to odrazi i v automotive.
koncérn, neujíždí skoro nic no, mají tisíce špičkovejch funglovek co nemůžou na cesty viď :D
Museli strčit satisíce špičkovejch rakovinometů do autokoncentráků kde hnijou.:-PB-]
Předem vyhozený prachy pomatenejch dinosaurů ve vleku ropáků. Ještě jim na to skočí hodně naivních nebožáků B-]
Hovnaj nebrat
Ani bych se nedivil, kdyby byl lídrem. Přeci jen už NEXO je obrovský skok kupředu. Já jim fandím a ať si říká kdo chce, co chce.
Vyrábět resp. prodávat vodíková auta v době, kdy neexistuje infrastruktura je stejně prozíravé jako prodávat hajzlpapír na marťanské prdele.
infrastruktura není jen u nás B-] to jen my jsme zpožděný.. v Německu se prohání vodíková vozidla už cca od roku 2015
Jo jo jsou jich tam mraky B-]
Takze maj cekat, az jim to frajeri z mistnich diskuzi schvali?
Jo. B-]
Tady je vidět kdo umí vydělávat peníze. Jedna nejmenovaná automobilka nemá ani 1/3 hodnoty co korejci investujou do vodíkové technologie :-D
Vodíkovému pohonu fandím už hodně let, ale nikde jsem se nedočetl, že na tom maká Hyundai uplně nejvíc. Jediný co je známo díky neprodejností jejich vozidel reklamou proti Škodovce.
Asi moc nectes...
Ale nacional fan klub jí tragicky chybí :-D
Ale nechybí...;-)http://www.hccz.cz/wp/...
To je seznam těch co maj bejt nadosmrti k....y? :-D Hjůndaj moc nemusím, ale IONIQu a Koně v elektrice fandím. Za to palec nahoru.
A tady se bude místní Škodomilskápakáž rozplývat nad 1.0 Turbo ....
Každej dělá co umí. A to že Škodouka je mrtě prodávaná asi o něčem svěčí.
Vóša = Vošického óda šukání análu. Chápeme :-D
Mimo to, koncern letos v červnu uzavřel partnerství s německým Volkswagenem na společném vývoji této technologie …. a jseš v prdeli Hyundajovej honibrku
Ono mu nic jiného nezbývá, hyundai sám ještě v automotive nic nevyvinul.
A co že to ten huindai teda vyvynul?
jogurte ty spekulante a není to spíš naopak, když slavnému podvodnému vw s tisícema sazometů po letištích atp. co jako nová auta z linky nemohou být homologovaná, ujel vlak????
Hyundai má tuto technologii dávno vyvinutou a už dnes je v této technologii na špici. VW se musí od Hyundaie jen učit, nic jiného mu totiž nezbývá, pakliže nechce platit drahé licence.
Nauč se číst článek … Mimo to, koncern letos v červnu uzavřel partnerství s německým Volkswagenem na společném vývoji této technologie …. a jseš v prdeli Hyundajovej honibrku
kolik ti plati za podobny koment?
Co to tu meleš? Je naprosto evidentní, že kdejací pisálci a ani ty neznáte realitu. Koncern VW má v oblasti technologie vodíkových palivových článků zpoždění minimálně dvacet let. Teprve až teď se v tomhle odvětví začíná angažovat, protože si uvědomuje, že mu Hyundai ujíždí, a nejen jemu, úplně všem ujíždí. A kdo jiný než Hyundai, světový lídr v této technologii, by mu mohl nejlépe poradit. Hyundai má tuto technologii zmáklou už nějakých 20 let. Teď už ji jen piluje k absolutní dokonalosti. VW nemá co nabídnout. Takže ta údajná "spolupráce" zavání jen obyčejným kopírováním ze strany VW, nic víc. Aférou Dieselgate to začíná, ... ;-)
Mam podobný názor ako Jiri. VW podcenil vodikove technologie, ala zasa aby sme mu nekrivdili zvysok EÚ automobiliek nie je na tom o nic lepsie. No a zasa si nemyslim, ze Hyundai je svetovy lider. Minimalne sa tam musi pocitat aj Toyota/Lexus ktora zacala z vodikovou technologiou skor ako Hyundai....
Ne začala pozdeji
Samozřejmě že Toyota začala s vodíkem později než Hyundai. Ten je totiž prvním výrobcem na světě, který začal se sériovou výrobou aut s palivovými články na vodík určenými pro přímý prodej. Nejen k pronájmu jako do té doby u ostatních. Toyota se sériovkou přišla až o cca 2,5 roku později.
Toyota má 1. sériově prodávané vodíkové auto (Mirai).. Přečtěte si o tom něco než něco napíšete..
No to jsi vedle jak ta jedle, ty si o tom něco nastuduj... Hyundai byl před Toyotou o 2 roky dřív.http://autoperiskop.cz/prvni-hyundai-ix35-fuel-c... ... http://www.businesskorea.co.kr/news/articleView.html... https://www.hyundainews.com/en-us/releases/1624... Prodej Mirai začal 15. prosince 2014 v Japonsku: https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Mirai...
tak neasi, ale na to kde byla hyundaie pred deseti rokama se jim musi uznat, ze celkem fungujou (viz oceneni co sbiraji) oproti jinym zkostnatelim koncernum
Jiříku, ty jsi kvalitně mimo.Kdyby jsi se trochu orientoval, věděl bys, že hlavní příčinou současných problémů koncernu H/K je to, že v minulých letech silně podcenili nutnost investic do nových technologií, což vedlo k zaostávání za konkurencí. Jinými slovy - nikoliv na špici, ale na chvostu je ten tvůj milovaný Hyundaj. Potřeba udržení kroku s ostatními automobilkami navíc vyvolává nutnost masivních investic, na což reaguje burza poklesem hodnoty akcií a to již několik let. Tyto skutečnosti jsou všeobecně známě, i když je pravda, že četbou českých "objektivních" médií, "nezávislých" na příjmech z reklamy Hyundaie, to může vypadat, že jsou korejci lídři na poli vývoje technologií. pravda je však zcela opačná.
Kde píšu o Hyundai jako o celkovém lídru? Psal jsem o něm jako o lídru na poli vodíkových technologiích, kde ostatní automobilky silně zaspaly. Možná tak jen Toyota mu trošku sekunduje.
Jiri ty si pisal o Hyundai ako svetovom lidrovy v oblasti vodikoveho pohonu. A ja som pisal k teme.
Jak (v cem Ioniq) a Nexo zaostavaji za konkurenci (vynechme Teslu)?
Otázka by mohla znít i obráceně. V čem jsou před konkurencí? Naznačují opravdu budoucnost?Pokud se týká vývoje, tak nemůžete koukat na to, co se vyrábí dnes. Musí vás zajímat na čem automobilky pracují, kam se až dostaly jejich vývojové programy.V českých médiích se píše výhradně o Hyundai (je to největší zadavatel inzerce v ČR), tudíž to na neinformovaného může působit, že se nikde jinde nic neděje.Podívejte se do zahraničních médií, a spadne Vám brada až se dočtete, jak rozsáhlé a hlavně v jakém stádiu pokročilosti jsou vývojové programy VW, Renault/Nissan, Toyota.Číst si oproti těmto novinkách o vývoji u korejců je jen pošetilá ztráta času. Tam se budoucnost opravdu netvoří.Maximálně tak podle PR oddělení....
Vývoj? Jenže korejčíci si toho vodíkovýho cepelína už můžou koupit (takže je hned za Toyotou, která Mirai už prodává).https://www.motor1.com/news/295793/hyundai-nexo-... ... Tak se ptám: kde je evropská konkurence?
Dva roky před Toyotou Mirai tu byl komerční vodíkový Hyundai ix35/Tucson fuel cell. Takže Hyundai auta s palivovým článkem na vodík prodává běžným spotřebitelům o dva roky déle. A nabízí k pronájmu různým organizacím ještě déle.
? prozatim všichni tvrdili že největší budoucnost je EV páč levný akumulátory s fantastickou kapacitou, životností a bezpečností jsou těsně před objevenim
omyl budoucnost je vodík homere
vodik je dobrej akorat tak na chlazeni generatoru v elektrarnach, jak chces uhlidat uniky z palivovy soustavy auta a vznik extremne vybusne smesi se vzduchem?
Vymysleme, odzkousene, otestovane.
To na tebe sedí, Vošického hulibrku :-))
Naproti tomu VW už nabízí celou flotilu vodikových aut:-D:-D:-D:-D:-D
Já bych do té korejské kopie raději nelezl, bude to explodovat jak ty jejich baterky v mobilech. Vezmu raději originál od koncernu.
tak ty jsi hodne mimo zjisti si neco a pak pis takove h*vna, at vas v nejake te nejmenovane phd agenture proskoli alespon, kdyz uz pisete proti hyundai tak at vam daji argumenty!
Argumenty totiž vůbec žádné nemají, protože žádné neexistují. A z toho jsou nejvíc na srač*y.:-D:-D:-D;-)
Hochu, jediný originál je od koncernu Hyundai. Koncern VW se může od Hyundaie ještě hodně co učit, aby se mu alespoň trošku přiblížil.
Fakta jsou fakta. Jiří má pravdu. Ta dvojka je v tomto případě skutečně VW. Spolupracovat s H má Audi.
Ty mne bavíš Vošickej, propaganda KLDR hadr... :-)))
Jsou s tím už trapní
Bureši, pravda bolí, viď?;-)
Asiati umí jen kopírovat, na to jediný jsou experti
A ty jsi Bureš, originál.
Ty jsi Mirek FAKE :-D
A ty fake LOL.
Jestli jsi ten pravý LOL z dob dřívějších, tak ses taky dočkal pitomce, co se za tebe vydává. Vítej v klubu.
Já jsem LOL originál a ty jsi Mirek originál kokot, to souhlasí.
Já jsem Bureš originál!
Realita hochu, realita nás zajímá. Jsi troll :-))
a Ty ne? :-D:-D:-D:-D:-D:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.