Hyundai investuje miliardy do vodíkového pohonu. Chce být lídrem v oboru

Vóša  |  11. 12. 2018 19:13

A tady se bude místní Škodomilská
pakáž rozplývat nad 1.0 Turbo ....

Odpovědět  |   | 
ACE  |  11. 12. 2018 19:27

Realita hochu, realita nás zajímá. Jsi troll

Odpovědět  |   | 
Martinek  |  12. 12. 2018 09:29

a Ty ne?

Odpovědět  |   | 
LOL  |  11. 12. 2018 19:31

Mimo to, koncern letos v červnu uzavřel partnerství s německým Volkswagenem na společném vývoji této technologie …. a jseš v prdeli Hyundajovej honibrku

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  11. 12. 2018 19:35

Ono mu nic jiného nezbývá, hyundai sám ještě v automotive nic nevyvinul.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 12. 2018 19:40

Já bych do té korejské kopie raději nelezl, bude to explodovat jak ty jejich baterky v mobilech. Vezmu raději originál od koncernu.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  11. 12. 2018 20:14

Hochu, jediný originál je od koncernu Hyundai. Koncern VW se může od Hyundaie ještě hodně co učit, aby se mu alespoň trošku přiblížil.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 12. 2018 20:30

Asiati umí jen kopírovat, na to jediný jsou experti

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 12. 2018 21:14

A ty jsi Bureš, originál.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  11. 12. 2018 21:36

Ty jsi Mirek FAKE

Odpovědět  |   | 
ACE  |  12. 12. 2018 08:24

Já jsem Bureš originál!

Odpovědět  |   | 
jediný pravý LOL  |  13. 12. 2018 10:31

A ty fake LOL.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 12. 2018 13:57

Jestli jsi ten pravý LOL z dob dřívějších, tak ses taky dočkal pitomce, co se za tebe vydává. Vítej v klubu.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  13. 12. 2018 20:13

Já jsem LOL originál a ty jsi Mirek originál kokot, to souhlasí.

Odpovědět  |   | 
Veselin  |  11. 12. 2018 21:23

Ty mne bavíš Vošickej, propaganda KLDR hadr... )

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 12. 2018 21:37

Jsou s tím už trapní

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  11. 12. 2018 22:35

Bureši, pravda bolí, viď?

Odpovědět  |   | 
JC  |  12. 12. 2018 11:54

Fakta jsou fakta. Jiří má pravdu. Ta dvojka je v tomto případě skutečně VW. Spolupracovat s H má Audi.

Odpovědět  |   | 
Kolouch  |  12. 12. 2018 09:32

tak ty jsi hodne mimo zjisti si neco a pak pis takove h*vna, at vas v nejake te nejmenovane phd agenture proskoli alespon, kdyz uz pisete proti hyundai tak at vam daji argumenty!

Odpovědět  |   | 
FRČ  |  22. 12. 2018 09:31

Argumenty totiž vůbec žádné nemají, protože žádné neexistují. A z toho jsou nejvíc na srač*y.

Odpovědět  |   | 
Em  |  11. 12. 2018 19:59

Naproti tomu VW už nabízí celou flotilu vodikových aut

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  11. 12. 2018 20:01

Hyundai má tuto technologii dávno vyvinutou a už dnes je v této technologii na špici. VW se musí od Hyundaie jen učit, nic jiného mu totiž nezbývá, pakliže nechce platit drahé licence.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  11. 12. 2018 21:42

Nauč se číst článek … Mimo to, koncern letos v červnu uzavřel partnerství s německým Volkswagenem na společném vývoji této technologie …. a jseš v prdeli Hyundajovej honibrku

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  11. 12. 2018 22:25

Co to tu meleš? Je naprosto evidentní, že kdejací pisálci a ani ty neznáte realitu. Koncern VW má v oblasti technologie vodíkových palivových článků zpoždění minimálně dvacet let. Teprve až teď se v tomhle odvětví začíná angažovat, protože si uvědomuje, že mu Hyundai ujíždí, a nejen jemu, úplně všem ujíždí. A kdo jiný než Hyundai, světový lídr v této technologii, by mu mohl nejlépe poradit. Hyundai má tuto technologii zmáklou už nějakých 20 let. Teď už ji jen piluje k absolutní dokonalosti. VW nemá co nabídnout. Takže ta údajná "spolupráce" zavání jen obyčejným kopírováním ze strany VW, nic víc. Aférou Dieselgate to začíná, ...

Odpovědět  |   | 
ACE  |  12. 12. 2018 08:26

To na tebe sedí, Vošického hulibrku

Odpovědět  |   | 
homer  |  12. 12. 2018 09:07

? prozatim všichni tvrdili že největší budoucnost je EV páč levný akumulátory s fantastickou kapacitou, životností a bezpečností jsou těsně před objevenim

Odpovědět  |   | 
Cepán  |  12. 12. 2018 11:58

omyl budoucnost je vodík homere

Odpovědět  |   | 
homer  |  12. 12. 2018 22:29

vodik je dobrej akorat tak na chlazeni generatoru v elektrarnach, jak chces uhlidat uniky z palivovy soustavy auta a vznik extremne vybusne smesi se vzduchem?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 12. 2018 13:02

Vymysleme, odzkousene, otestovane.

Odpovědět  |   | 
Kája  |  12. 12. 2018 09:07

Jiříku, ty jsi kvalitně mimo.
Kdyby jsi se trochu orientoval, věděl bys, že hlavní příčinou současných problémů koncernu H/K je to, že v minulých letech silně podcenili nutnost investic do nových technologií, což vedlo k zaostávání za konkurencí.
Jinými slovy - nikoliv na špici, ale na chvostu je ten tvůj milovaný Hyundaj.
Potřeba udržení kroku s ostatními automobilkami navíc vyvolává nutnost masivních investic, na což reaguje burza poklesem hodnoty akcií a to již několik let. Tyto skutečnosti jsou všeobecně známě, i když je pravda, že četbou českých "objektivních" médií, "nezávislých" na příjmech z reklamy Hyundaie, to může vypadat, že jsou korejci lídři na poli vývoje technologií. pravda je však zcela opačná.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 12. 2018 09:15

Jak (v cem Ioniq) a Nexo zaostavaji za konkurenci (vynechme Teslu)?

Odpovědět  |   | 
Kája  |  12. 12. 2018 09:28

Otázka by mohla znít i obráceně. V čem jsou před konkurencí? Naznačují opravdu budoucnost?
Pokud se týká vývoje, tak nemůžete koukat na to, co se vyrábí dnes. Musí vás zajímat na čem automobilky pracují, kam se až dostaly jejich vývojové programy.
V českých médiích se píše výhradně o Hyundai (je to největší zadavatel inzerce v ČR), tudíž to na neinformovaného může působit, že se nikde jinde nic neděje.
Podívejte se do zahraničních médií, a spadne Vám brada až se dočtete, jak rozsáhlé a hlavně v jakém stádiu pokročilosti jsou vývojové programy VW, Renault/Nissan, Toyota.
Číst si oproti těmto novinkách o vývoji u korejců je jen pošetilá ztráta času. Tam se budoucnost opravdu netvoří.
Maximálně tak podle PR oddělení....


Odpovědět  |   | 
jediný pravý LOL  |  13. 12. 2018 10:35

Vývoj? Jenže korejčíci si toho vodíkovýho cepelína už můžou koupit (takže je hned za Toyotou, která Mirai už prodává).
https://www.motor1.com/news/295793/hyundai-nexo-... ...

Tak se ptám: kde je evropská konkurence?

Odpovědět  |   | 
Michael  |  13. 12. 2018 11:59

Dva roky před Toyotou Mirai tu byl komerční vodíkový Hyundai ix35/Tucson fuel cell. Takže Hyundai auta s palivovým článkem na vodík prodává běžným spotřebitelům o dva roky déle. A nabízí k pronájmu různým organizacím ještě déle.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  12. 12. 2018 10:46

Kde píšu o Hyundai jako o celkovém lídru? Psal jsem o něm jako o lídru na poli vodíkových technologiích, kde ostatní automobilky silně zaspaly. Možná tak jen Toyota mu trošku sekunduje.

Odpovědět  |   | 
JH  |  14. 12. 2018 09:50

Jiri ty si pisal o Hyundai ako svetovom lidrovy v oblasti vodikoveho pohonu. A ja som pisal k teme.

Odpovědět  |   | 
JH  |  12. 12. 2018 09:51

Mam podobný názor ako Jiri. VW podcenil vodikove technologie, ala zasa aby sme mu nekrivdili zvysok EÚ automobiliek nie je na tom o nic
lepsie. No a zasa si nemyslim, ze Hyundai je svetovy lider. Minimalne sa tam musi pocitat aj Toyota/Lexus ktora zacala z vodikovou technologiou skor ako Hyundai....

Odpovědět  |   | 
yesus  |  12. 12. 2018 11:44

tak neasi, ale na to kde byla hyundaie pred deseti rokama se jim musi uznat, ze celkem fungujou (viz oceneni co sbiraji) oproti jinym zkostnatelim koncernum

Odpovědět  |   | 
Smrdík  |  12. 12. 2018 12:21

Ne začala pozdeji

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  12. 12. 2018 14:35

Samozřejmě že Toyota začala s vodíkem později než Hyundai. Ten je totiž prvním výrobcem na světě, který začal se sériovou výrobou aut s palivovými články na vodík určenými pro přímý prodej. Nejen k pronájmu jako do té doby u ostatních. Toyota se sériovkou přišla až o cca 2,5 roku později.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  12. 12. 2018 15:46

Toyota má 1. sériově prodávané vodíkové auto (Mirai).. Přečtěte si o tom něco než něco napíšete..

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  12. 12. 2018 21:50

No to jsi vedle jak ta jedle, ty si o tom něco nastuduj...
Hyundai byl před Toyotou o 2 roky dřív.
http://autoperiskop.cz/prvni-hyundai-ix35-fuel-c... ...
http://www.businesskorea.co.kr/news/articleView.html...
https://www.hyundainews.com/en-us/releases/1624...

Prodej Mirai začal 15. prosince 2014 v Japonsku:
https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Mirai...

Odpovědět  |   | 
Kolouch  |  12. 12. 2018 09:33

kolik ti plati za podobny koment?

Odpovědět  |   | 
Piškot  |  13. 12. 2018 08:18

jogurte ty spekulante a není to spíš naopak, když slavnému podvodnému vw s tisícema sazometů po letištích atp. co jako nová auta z linky nemohou být homologovaná, ujel vlak????

Odpovědět  |   | 
David  |  14. 12. 2018 19:57

A co že to ten huindai teda vyvynul?

Odpovědět  |   | 
LOL  |  13. 12. 2018 20:18

Vóša = Vošického óda šukání análu. Chápeme

Odpovědět  |   | 
David  |  14. 12. 2018 19:54

Každej dělá co umí. A to že Škodouka je mrtě prodávaná asi o něčem svěčí.

Odpovědět  |   | 
Voják  |  11. 12. 2018 19:48

Tady je vidět kdo umí vydělávat peníze. Jedna nejmenovaná automobilka nemá ani 1/3 hodnoty co korejci investujou do vodíkové technologie

Odpovědět  |   | 
Martin  |  11. 12. 2018 19:52

Ale nacional fan klub jí tragicky chybí

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  11. 12. 2018 20:09

Ale nechybí...
http://www.hccz.cz/wp/...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 12. 2018 21:44

To je seznam těch co maj bejt nadosmrti k....y?
Hjůndaj moc nemusím, ale IONIQu a Koně v elektrice fandím. Za to palec nahoru.

Odpovědět  |   | 
David  |  14. 12. 2018 19:51

Vodíkovému pohonu fandím už hodně let, ale nikde jsem se nedočetl, že na tom maká Hyundai uplně nejvíc. Jediný co je známo díky neprodejností jejich vozidel reklamou proti Škodovce.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 12. 2018 18:00

Asi moc nectes...

Odpovědět  |   | 
AB  |  11. 12. 2018 20:20

Vyrábět resp. prodávat vodíková auta v době, kdy neexistuje infrastruktura je stejně prozíravé jako prodávat hajzlpapír na marťanské prdele.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 12. 2018 20:28

Takze maj cekat, az jim to frajeri z mistnich diskuzi schvali?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 12. 2018 21:45

Jo.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  12. 12. 2018 15:47

infrastruktura není jen u nás to jen my jsme zpožděný.. v Německu se prohání vodíková vozidla už cca od roku 2015

Odpovědět  |   | 
kuk  |  13. 12. 2018 08:21

Jo jo jsou jich tam mraky

Odpovědět  |   | 
David Netušil  |  11. 12. 2018 20:30

Ani bych se nedivil, kdyby byl lídrem. Přeci jen už NEXO je obrovský skok kupředu. Já jim fandím a ať si říká kdo chce, co chce.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 12. 2018 21:38

Předem vyhozený prachy pomatenejch dinosaurů ve vleku ropáků. Ještě jim na to skočí hodně naivních nebožáků

Odpovědět  |   | 
Torsus Praetorian  |  11. 12. 2018 23:33

Hovnaj nebrat

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  11. 12. 2018 22:14

Auto s palivovým článkem na vodík jezdilo už v první polovině šedesátých let. Helenka Vondráčková zpívaly hit pátá a u kormidla byl v čssr nějaký Novotný. Kimovci tehdy vyrazili s vodním buvolem do rýžoviště a o tom, že existuje nějaký vodík neměli ani tušení. Takže pro Kimovce je to obrovský pokrok. Pro Vošického tlupu neandrtálců samozřejmě taky.

Odpovědět  |   | 
Torsus Praetorian  |  11. 12. 2018 23:37

Počkej až Vošického tlupa neandrtálců objeví onanii

Odpovědět  |   | 
Michael  |  12. 12. 2018 07:42

Stačí, že už ji objevili omezení čecháčci skodováčci. Krásně je to vidět zde v různých diskusích, jak onanují nad jejich zaostalými křápy. A přitom si při jejich omezeném rozhledu ani neuvědomují, že svět (Hyundai) je dnes už dál minimálně o dvacet let
a škodovce (celému koncernu VW) ujíždí dál a dál. A tak už si i zmíněný VW uvědomil, že s tím musí něco dělat, proto ta "spolupráce"s Hyundaiem.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 12. 2018 08:55

VW nic neujizdi, disponuje spickovou technologii, umi ty tychnologie vyvinout/postavit/koupit. Proste meli nejak nastavene priority a dyzlgejt (myslim ze nejen) je donutil prekopat plany a rychle jednat. Evropa, Asie i Amerika 'to' maji nastavene jinak a logicky se to odrazi i v automotive.

Odpovědět  |   | 
Ondřej  |  12. 12. 2018 13:27

koncérn, neujíždí skoro nic no, mají tisíce špičkovejch funglovek co nemůžou na cesty viď :D

Odpovědět  |   | 
kuk  |  13. 12. 2018 08:25

Museli strčit satisíce špičkovejch rakovinometů do autokoncentráků kde hnijou.

Odpovědět  |   | 
RND  |  11. 12. 2018 23:05

Lídrem oboru? 52 let po Electrovanu od GM mohou být tak maximálně loserem.

Odpovědět  |   | 
Michael  |  12. 12. 2018 07:59

Neztrapňuj se tu. Vždyť ani nevyjel na silnici... GM je s vodíkem dávno v prd*li, v propadlišti dějin. Právě ze GM je loser.

Odpovědět  |   | 
RND  |  12. 12. 2018 08:34

Jediný kdo se tu ztrapňuje je Hyundai kecama o průkopnictví, ve skutečnosti s palivovými články přichází jako poslední mezi posledními.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 12. 2018 09:00

Prvni vodikovou masovku mel/prodaval Hyundai (Tucson FCEV), dnes ma Nexo, Toyota ma Mirai a Honda tusim Clarity. BMW chvili koketovalo s vypujcenou technologii od Toyoty. Pak je tady samozrejme spousta spolupraci, pokusu, jinych dopravnich prostredku, nicmene v automobilech se Hyundai da rozhodne povazovat za lidra/prukopnika.

Odpovědět  |   | 
RND  |  12. 12. 2018 09:20

52 let po GM to není průkopnictví, ale zápecnictví. Ale chápu, že Vošického trvalé vymývání českých mozků úspěšně funguje.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  12. 12. 2018 15:48

1. sériové vodíkové auto Toyota Mirai!!!!!!!!

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  12. 12. 2018 21:58

No to jsi vedle jak ta jedle, ty si o tom něco nastuduj...
Hyundai byl před Toyotou o 2 roky dřív.
http://autoperiskop.cz/prvni-hyundai-ix35-fuel-c...... ...
http://www.businesskorea.co.kr/news/articleView.html......
https://www.hyundainews.com/en-us/releases/1624......

Prodej Mirai začal 15. prosince 2014 v Japonsku:
https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Mirai......

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  21. 12. 2018 21:15

"Toyota ukázala koncept FCV-R. Ten se má do roku 2015 změnit v sériový model."
Zdroj: https://auto.idnes.cz/prvni-vodikove-auto-je-st... ...

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  21. 12. 2018 21:07

Snažíš se hezky, ale marně. Jsi stejná oběť zkreslování informací, jako většina novinářů.
Toyota dva roky po Hyundai přišla z informací (tiskovou zprávou), že začala vyrábět, upozorňuji, SVŮJ! první sériově vyráběný model auta s vodíkovým palivovým článkem. A hloupí novináři si to převedli do své řeči, že Toyota jako první na světě začala se sériovou výrobou... a papouškovali to jeden od druhého.
Nezvratitelným faktem je to, že úplně první automobilkou na světě, která začala se sériovou výrobou zmíněných aut určených pro komerční prodej byla Hyundai.
Ostatní automobilky, stejně tak i Hyundai, už před tím sice vyráběly různé prototypy, některé (např. BMW aj.) ale neměly palivové články, vodík spalovaly jen v běžných spalovacích motorech, což nebyl případ Hyundaie, ten v té době již vyráběl a půjčoval auta s palivovými články.

Nevěř všemu, co si přečteš na netu.

Odpovědět  |   | 
Smrdík  |  14. 12. 2018 08:33

Typická oběť japonského ignoranství a lhaní

Odpovědět  |   | 
Smrdík  |  14. 12. 2018 08:34

Reakce na Toma

Odpovědět  |   | 
Smrdík  |  14. 12. 2018 08:34

Reakce na Toma

Odpovědět  |   | 
Tom  |  20. 12. 2018 14:41

Přéésně Hlavně ať žijou Voš-ovečky

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  21. 12. 2018 21:09

Jak napsal Smrdík, jsi typická oběť ignoranství a lhaní.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  11. 12. 2018 23:32

Zas ty šikmé H0vna Bože bože, motoristé chtějí být klamáni. Takové Vošického cetky. Příště zarámovat posmrkaný kapesník Kdo si koupí H0vnaje, na dosmrti k.u.n.d.a je

Odpovědět  |   | 
ACE  |  12. 12. 2018 08:29

Vošického parta si h....a navzájem olizuje. Já to vím nejlíp, patřím mezi ně

Odpovědět  |   | 
H  |  12. 12. 2018 08:57

Cista demencia toto. Len sa niekde objavi H , hned je vsade banda vypatlanych xokotov. Najvyssi cas zrusit diskusie aj tu.

Odpovědět  |   | 
Luděk  |  12. 12. 2018 17:58

to jo naše agentura zaměstnává profíky, moc jim neplatíme, tak to takhle vypadá, ale to víte nemožné hned a zázraky do tří dnů :D

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  22. 12. 2018 08:09

Tak potom už si sem bude kdejaký "chytrý, nezaujatý a nezávislý" redaktor - pisálek psát sebevětší blbost, stejně jako je to teď na Autoforu.cz, a nikdo mu to nerozmluví. A lidi mu to budou "žrát i s navijákem"... To chceš?

Odpovědět  |   | 
Daliborek  |  12. 12. 2018 12:15

nevěřil bych jako malý chlapec, že se dožiju toho, že budou auta na vodík... a ten volkswagen jak se honem přimotal k hyundai :D ajééj :D příjde mi to od vw dost podlézavé

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  12. 12. 2018 17:04

Je vidět že náš koncern je proti jiným automobilkám v čele nejenom svou absolutně vyjímečnou kvalitou výroby ale má i bez diskuze naprosto bezkonkurenční vývojovou základnu. O to se může jiným, včetně rádoby "prémiových" výrobců (porsche, MB...) jenom zdát!

Odpovědět  |   | 
Luděk  |  12. 12. 2018 17:48

Nemožné ihned, zázraky do tří dnů!!!

Odpovědět  |   | 
Luděk  |  12. 12. 2018 17:55

jo, s tímhle co tady předvádíme se taky budeme cpát do soutěže Flema!

Odpovědět  |   | 
Tom  |  02. 01. 2019 08:25

Ano.. Proto je Toyota světovou jedničkou

Odpovědět  |   | 
Formagi  |  12. 12. 2018 18:31

Jde vidět, že jde doba do předu. A jestli to funguje proč ne. Aspoň se nám bude lépe dýchat. A jsem rád, že to není jen o slovech ale i o činech.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  13. 12. 2018 09:20

Už se těším, jak Vošického úderka znovu "vynalezne" kolo a prohlásí Hyundai za leadera automobilismu, protože mají kolo. Krutá pravda ovšem je, že když jezdilo první auto s palivovými články, tak Hyundai ještě ani neuměl vyrobit auto.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  13. 12. 2018 12:25

No vidíš jak Hyundej všechny předběh a překvapil. Dnes se mu všechny ostatní automobilky dívají z obrovské vzdálenosti na záda...

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  13. 12. 2018 19:54

Možná překvapil, ale leda tak tím, že mu prudce klesají zisky, čelí vyšetřováním, žalobám, mění kompletní vedení a musí reorganizovat společnost.
https://www.reuters.com/article/hyundai-motor-vic... ...

Odpovědět  |   | 
Fero  |  13. 12. 2018 20:10

Jo hochu, tobě se zase dívá na záda Vošický. Nebolí tě z toho pak prdel?

Odpovědět  |   | 
L  |  14. 12. 2018 09:43

Luďku?

Odpovědět  |   | 
Kája  |  13. 12. 2018 19:03

To že Hyundai neuměl vyrobit auto se dodnes nezměnilo....

Odpovědět  |   | 
FRČ  |  13. 12. 2018 19:33

Kájíku, ty náš malej trolíku. Jdi si raději dopsat domácí úkoly. K názorům dospělých, kteří o autech něco ví, si ještě očividně nedospěl.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  13. 12. 2018 20:15

FRČ, zato ty jsi už dospěl do stařecké demence

Odpovědět  |   | 
FRČ  |  13. 12. 2018 22:10

Píše dement od narození.

Odpovědět  |   | 
L  |  14. 12. 2018 09:42

jasně Luďku

Odpovědět  |   | 
Luďánek  |  14. 12. 2018 09:41

zase ty chváliči škodovek co dělají zázraky do tří dnů a nebo vlastně na počkíní? trapný!

Odpovědět  |   | 
L  |  14. 12. 2018 09:46

zázraky do tří dnů a nebo na počkání? aha :))))

Odpovědět  |   | 
Veselin  |  14. 12. 2018 17:32

Když člověk čte ty bláboly z Vošického PR oddělení té legrační značky co vedle aut dělá i mikrovlnky pak si může koupit jenom popcorn a mohu se jen smát a ujídat, ta jejich blbost je nekonečná. ))))))

Odpovědět  |   | 
Luboš S.  |  14. 12. 2018 19:31

Na těchto diskusích se mi líbí, jak jsou všichni hned na jehlách, když se někde objeví článek o Hyundai. Je to na plno lidí jak červený hadr na býka. Sám mám Tucsona a stejný je to na silnici. Hrozně se tím bavím. Stačí předjet někoho ve Škodovce a ten by se radši zabil, než aby jel za mnou Fakt se směju těmto primitivům. Jak se říká, nikdy nepodceňuj konkurenci. Pamatuju si dobu, kdy se objevili u nás první mobily třeba od Huawei apod. Všichni řvali to stejný jako na Hyundai. A dnes ma tento telefon mraky lidí v kapse. Ale jo závist je potvora )

Odpovědět  |   | 
Kája  |  14. 12. 2018 22:58

S tím autem je to stejně jako s tím telefonem. Víte proč mají Huawei v kapse? Protože kdyby měli něco lepšího, klidně by to vytáhli z kapsy na světlo.

Odpovědět  |   | 
FRČ  |  15. 12. 2018 19:57

Takhle uvažují jen povrchní a ubozí kreté*i.

Odpovědět  |   | 
Holomel Karel  |  16. 12. 2018 00:51

Zatímco ti opravdičtí borci, nepovrchní a neubozí, jezdí v autech podřadných značek a v kapse mají mobily čínských výrobců?
Nenechte se vysmát. Takhle to nefunguje nikde na světě.
Je přirozeností lidstva, že se každý chce ukázat a zařadit mezi úspěšné.
A kdyby ani to ne, každý má rád kvalitní a dobré věci.Řemeslník chce kvalitní nářadí, fotograf kvalitní foťák, chirurg kvalitní skalpel....
A ani Hyundai ani Hyuawei kvalitní výrobky neprodukují.
Vlastně jenom hlupák se s nimu spokojí, když může mít výrobky dobré a přitom jen o málo dražší.V případě Hyundaie pak dokonce často lepší auto stojí méně peněz.

Odpovědět  |   | 
FRČ  |  16. 12. 2018 18:56

No ty jsi ukázkový příklad takového povrchního ubožáka postiženého výraznými předsudky.
Kdes přišel na to, že "Hyundai ani Huawei kvalitní výrobky neprodukují"? Nevím jak Huawei, ale Hyundai rozhodně produkuje špičkové výrobky napříč průmyslovými odvětvími. Stačí se přesvědčit například autem zde v článku. A takový luxusní Genesis (Hyundai) produkuje naprosto srovnatelná, v mnohém i lepší auta než auta těch nejprémiovějších značek světa.

Právě že jenom hlupák se spokojí s předraženým, v mnoha případech poruchovým nebo designovým shitem (BMW, Tesla, VW, iphone, Bosch, ...., natož škodovkou), zkrátka nekvalitním výrobkem.
Co je podřadná značka, která je podřadnější, Škoda nebo Hyundai? Ano Škoda je podřadná a poslední značka koncernu VW na rozdíl o Hyundaie, který je koncernem vlastnící další své značky KIA a Genesis.

Odpovědět  |   | 
Neten  |  26. 12. 2018 17:02

Proč ne. Když tomu věří a ví že to má nějákou cenu a jdou po tom tak jen dobře. Určitě se máme na co těšit a předvedou nám jak jde vodík využít

Odpovědět  |   | 
Klasek  |  14. 03. 2019 18:03

jen tak dal hyundai, fandim, vodik je budoucnost

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

včera | Petr Schnagl | 2 příspěvky
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 14 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 125 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A