Hyundai i40 Sedan: nástupce Sonaty je zde

8 komentářů

Ivan
18. srpna • 23:08

myslím,že autorevue už dlhsiu dobu má dovolenku,treba napísat,že nové veci o autách posledné 3 mesiace nepíseme z dôvodu cerpania dovoleniek..B-]

mzaplos
2. srpna • 14:04

Pěkný článek je i na cs.publero.com ...

Vladimír
16. května • 17:43

;-)Ještě se to ani neohřálo na cestách a už lžou o spotřebě.4.3 nenechte se vysmát .Takhle se nedá vůbec jezdit ,natož s takovým těžkým vozem.Že je to ještě baví. B-]

Jorg
14. května • 10:28

měl jsem Sonátu, v plný palbě, dvoulitr benzín a musím říct, že to bylo luxusní autíčko. I když 105ti koňovej motor byl totální lenoch. Auťák vážil kolem 1,7 tuny a to bylo fakt hodně. Tohle je už ale jiná písnička. Tohle, v plný palbě, bude něco naprosto jinýho. A těch 177 koníků dostačující. Nevím sice, co bude stát, ale tohle už za lidovku asi nebude.. Gratuluju, hezký vozítko.

Juraj
13. května • 15:48

A co liftback ? Bude, nebude? Myslim, ze by sa predaval viac ako sedan...

zulyk
13. května • 20:16

o liftu pokial viem, nikdy nebola zmienka, bude iba sedan a kombi ;-)

foxy
13. května • 3:20

www.autodezine.com ... Tak to je trochu chaos, co říkáte ? i40 nástupce větší Sonáty a přitom stejný jako nový nástupce menší Elantry a přitom stejný jako Avante ? To je chaos !

Limitz
22. září • 20:27

rozdíl mezi i40 a Elantrou je docela značný a Avante = Elantra je to jen název užívaný pro jiný trh

Doporučujeme

Články odjinud