Hyundai i40 prošel modernizací. Musí vám stačit maximálně 136 koní

72 komentářů

Vlastík
1. listopadu • 13:32

Kdysi jsem vlastnil i40 a bylo to opravdu spolehlivé auto, nikde mě nenechalo. Tato modernizovaná i40 určitě nebude opakem. Za ty ceny co Hyundai má se mi to jeví jako dobrá koupě.

Profis
18. října • 12:54

136 koní si myslím, že není špatný výkon pro normálního člověka. Nevidím na tom nic špatného

Pan Paroubek
16. října • 10:59

Zatvrzelý odpůrce hyundaie odpůrcem zůstane a nic se na tom nezmění. To už ale víme, to už je ohraná písnička.

Horák
15. října • 18:45

i40 od Hyundaie je opravdu pěkné a cílí na bezpečnost, jak řidiče tak i ostatních. Dávám jim kladné body.

Marek71
15. října • 21:50

Dva různé nicky, patrně jeden člověk a stejně laděný příspěvek. Že by pokus o PR Hyundai? :-)

Jára K.
15. října • 18:44

Pěkný interiér, z venku vypadá taky dobře a k tomu vyspělé technologie. Dle mého se jedná o další povedený kousek, který půjde na dračku :-)

Romeo
15. října • 14:23

Tak jako si myslím že těch 97-100KW na auto je dostačující přece jen to není tak těžký auto a svoje to udělá takže bbych to neviděl něják tragicky

Vlach H.
13. října • 15:54

Myslím si, že ten výkon je dostačující, alespoň pro mé potřeby. Pokud chci závoďák, tak šáhnu po N performance. Nemám tedy hyundai co vytýkat.

Petr
11. října • 20:04

Jezdil jsem s mnoha motory dlouhodobě. Nejlépe se mi jeví prostě dvoulitr já mám benzín a jezdí to tak že to je víc než dostatečné. Jezdil jsem 2.3 turbo Mazda MPS a BmwE60 třílitrový. Ekonomicky a pocitově pro denní ježdění je dvoulitr ideál. Absurdní výkon Mazdy který stejně potom museli na první tři kvality omezit aby si někdo nerozbil hubu jen co si to koupi je na běžný ježdění zbytečný. A teď kdy měří na každým kroku je silný auto k ničemu. Samotnymu se mi zdá že jezdím pomalu na volnoběh s tím dvoulitrem.

Petr
11. října • 20:06

Bavím se samozřejmě o dvoulitru turbo. Atmosféra Mazdy co teď mají to bych nechtěl.

Petr
11. října • 14:17

Do auta je ideální dvoulitrový motor diesel nebo benzín. Víc není potřeba a min taky ne. Dát takový peníze za 1.6 to radši ojetý s pořádaným motorem. Dvoulitr je top. Měl jsem i třílitrový BMW to už není potřeba zbytečný náklady a stejně všude měří. Mám 230 koní a mohl bych jet pořád 200 a motor o ničem neví. Samozřejmě se tak jezdit nedá ale dvoulitr je nejlepší.

Marek71
11. října • 14:28

To je docela odvážné tvrzení (diplomaticky řečeno), že do auta je ideální motor dvoulitr.

Q
11. října • 19:38

Ani ne. Dvoulitr má ideální obsah válce, který činí cca 0,5 litru. Samozřejmě, že záleží i na dalších parametrech, váze auta, zda to má turbo atd.

Petr
11. října • 16:07

Tak to upřesním. Do auta střední třídy sedan, liftback kombi. Nemyslím třeba větší SUV tam tak třílitrový. Do osobáku za mě ideál dvoulitr nic jiného bych nechtěl a nekoupil.

Marek71
12. října • 8:43

Myslel jsem z hlediska kultivovanosti např. 6-válec, BMW dělalo i 2.5 a i 3.0, řadové motory s velmi dobrou pověstí. A nebo taky Lexus 2.5 V6 do IS. Pokud se teda bavíme o střední třídě. Jasně, dnes už je nahradily 2.0 turbo, jasně to řeklo např. Volvo.

Saša Lukeš
11. října • 13:36

Z mého pohledu je fajn, že automobilka jako je Hyundai nezanevřela úplně na dieslové motory, za to opravdu klobouk dolů. Jde vidět, že se toho nebojí :-)

U Koníčka
12. října • 8:02

Hnojdu nebrat, ty hloupý trole :-D

Stan
11. října • 9:23

Motorizace jsou děsná bída. Aby člověk neměl strach, že vyjede kopec při naloženém autě, tak je jediná volba 100kw nafta. Jakákoliv jiná volba je vhodná pro důchodce do kostela a do kaufu. Auto se tváří luxusně, ale bude to velká honička bezpečně předjet byť Fábii s 1.2 :(

kari
11. října • 10:25

A to ta Fabia nesmí být TSI, to už by s tou i40 nedal :-D

Kenny
12. října • 11:34

Hovnaj zkonci nekde v kotrmelci v prikope, takze je predjizdeni stejne bezpredmetne.

Moje jméno
11. října • 5:52

Tento výkon si umím představit v i30, ale ne ve velké i40. To bude slušný propadák.

Marek71
11. října • 8:33

Právě i30 nabízí 1.4T s výkonem 103 kW, ty motory u i40 jsou bída. Když jsem byl se známým v salonu Hyundai (kupoval tak právě i30), tak jsem si prohlédl i i40, sedl si do ní, skoukl interiér. Jako, slušný, i když ten věk tam byl znát. Ale když jsem se zeptal na nějaký benzín alespoň kolem 150 koní, tak na mě koukali a řekli jedině nafta, tehdy ještě ta starší 1.7. A pokud si pamatuji, tak cena byla někde na úrovni Mazdy 6, totálně mimo :-(

Shimi
11. října • 8:55

Já mám takový pocit, že ani sama automobilka netuší, pro koho je vlastně i40 určená. Pro méně majetné je to cenově mimo, pro majetné zase chybí všechno ostatní, tzn. motory, výbava, možnost 4x4, atd. Je to v podstatě paskvil, který bude v kontextu prodejů pouze paběrkovat. A přitom, kdyby bylo vedení alespoň trochu chytré, by se z toho na našem trhu dal udělat trhák.

Nornik
11. října • 12:19

Po slevach stoji v automatu a plne vybave cca 600k, s tou slabsi vybavou a manualu kolem 500k ... je to velke pohodlne auto se slusnou vybavou. Na ulicich jich jezdi dost. Ano, lepsi motorova paleta by pomohla, ale na urovni evropy nema ve stredni tride tak zle vysledky.

Q
11. října • 19:35

15000 aut prodaných ročně v Evropě je dost velká bída. S těmi nabízenými motory půjdou prodeje už jen dolů.
Ano, u nás jdou vidět, ale to budou zřejmě jen nějaké firemní leasingy s poloviční cenou oproti ceníku.

Marek71
11. října • 12:26

Na webu Hyundai vidím skladovky (sedan) a všechny stojí 719 tisíc, jak v manuálu, tak automat a to si myslím, že je hodně. Jsou asi dobře vybavené, ale samozřejmě ten starší model s 1.7 diesel.Kombi je pak od 714 s manuálem a od 729 tisíc s automatem.

Aladin
10. října • 21:31

Nepoužitelný vůz. Seděl jsem v něm. Sedačka až na podlaze a neviděl jsem rovně na horizont. Tak nízkou hranu čelního skla tento zázrak má. Dimenzováno zřejmě pro Asiaty. Přitom ve starší Sonatě to je ok.

Joe Doe
11. října • 9:25

Vyskovo nastavitelne sedadlo este do Hornej Dolnej nedorazilo?

Aladin
11. října • 9:41

"Sedačka až na podlaze" Dvakrát čti, jednou piš. :-)

Mirek
11. října • 6:06

Tak to jsi asi docela prcek, že nevidíš horizont. Já v tom i jezdil a žádné takové problémy jsem neměl (zapůjčené z autosalónu).
Tak nevím, není to trochu přestárlý kus s již minimálně druhým faceliftem? Nevím, kdo to dnes bude kupovat.

JK
10. října • 23:32

Radeji Renault Lagunu prvni generace nekde z kopriv, nez Hnojdu brrr 3-[

Ondřej
10. října • 20:11

Postupem času a věku jsem zjistil že výkon není vše, ale že bezpečnost mojí rodiny je na prvním místě takže za mě rozhodně super a nevidím v tom že by si tím hyundai pohoršila ba naopak

j
10. října • 20:54

Sorry, ale to je nesmysl. Mám passat 110kw DSG a výkon by se občas hodil a to i z pohledu bezpečnosti. Ono předjíždět někde "nadoraz" není moc příjemné. Kdysi jsem měl jako náhradní auto půjčenou oct 1.6 tdi 77kw a bezpečný výkon mi to nepřišel.
Samo, pusťte se do mne, že je potřeba plánovat a předjíždět, kde je místo atp., ale občas je potřeba situaci vyřešit plynem.

nevim
11. října • 21:34

Se 136 výkonu předjedete všechno, pokud chcete.

Marek71
12. října • 12:28

Pokud berete do úvahy možnosti svého auta, tak teoreticky i s Fabii HTP předjedete všechno, na co si troufnete, všechno, co budete chtít. Akorát to nebude to, co byste si troufl a chtěl se silnějším autem. Prostě vyšší výkon má smysl.Taky jsem jezdil Octávkou 1.6 100 koní dlouhé dálniční jízdy, stačilo to... ale jednak při té 130-140 už to nemělo rezervu na zrychlení, do kopce to rychlost drželo hůř a hlavně to bylo hlučné, protože to kvůli slabému výkonu v té rychlosti točit přes 3000 ot/min. S autem o výkonu 225 koní je to mnohem lepší.

Anti-automat
12. října • 10:43

Ono treba aj upresnit. Pretoze mnohi nevedia, co to znamena 'predbehnut' a co 'predchadzanie' (nech to je spisovne), vlastne je. Napoveda pre tych dementnejsich: nie, nie je to o potrebe ukazovat kazdemu medzi svetelnymi ako Vam to krasne zrychluje a ako krasne brzdi ;-)

Joe Doe
10. října • 21:29

Zasada c.1 - predbieham podla moznosti svojho auta. Ak sa jej drzis, inymi slovami si vyspely vodic, tak sa ti v 99.9% pripadov nemoze stat, ze by si potreboval vyssi vykon. Alebo inak, ked je niekto blb, tak mu nepomoze ani 300 koni.

Marek71
10. října • 22:51

I tak se to dá říct. Takže když máš chciple auto, tak skoro nepredjizdis. Nevím ale, jestli je to to pravé... Ale zase, si v bezpečí a pohodě :-)Ale vážně, vyšší výkon je plus, I když to většinu času nevyužijes, to je bez debaty. A auto střední třídy by mělo na těch cca. 100kW začínat.

verny
10. října • 22:21

Takovéto mudrlanty co obhajují evidentní blbost mám nejraději. A ještě k tomu zásada č.1, které když se nedržíš, tak jsi blb. Vyšší výkon třeba 300 koní, stejně jako výborné brzdy jsou samozřejmě prvky aktivní bezpečnosti. A nic na tom nezmění ani zásadový Joe Doe.

Joe Doe
11. října • 9:24

Ja naopak neznasam blbcov, ktori hadzu do plena cisla vycucane z palca a este k tomu dokazuju, ze ich chyba co i len elementarna schopnost mentalnej abstrackie.Co je evidentna blbost?
Fakt, ze auto XY ma vykon XY kW?A ano, clovek, ktory predbieha za situacie, na ktoru nema potrebny vykon, JE blb, pretoze ohrozuje seba aj ostatnych.Ak napises, ze 300 koni je prvok aktivnej bezpecnosti, tak dokazujes, ze potrebujes extra vykon na to, aby si sa dostal z pruseru, za ktory si mozes sam, pretoze ocividne nie si schopny zvladnut auto, s ktorym si sa do pruseru dostal.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jan
11. října • 11:33

Vim jak to myslite, ale jezdim sluzebni jednickovou fabii 1.2 htp a nemohu s vami souhlasit, velice nebezpecne, nepredjedete pomalu ani blbce pred vami, co dokaze zabrzdit i na rovine kde to necekate a brzdy jsou tam take o poznani horsi, byl jsem s tim v servisu a pry v norme, ale kdyz slapnu polovicni silou na brzdy u sveho auta, tak pomalu proletnu celnim sklem. A nejde vzdy jet na bezpecnou vzdalenost a podobne, v realu ne.

Anti-automat
12. října • 10:37

Skor mi to pripomina debatu o vajci a slepici.JoeDoe ma jednoznacne pravdu v tom, ze predbieham v ramci svojich moznosti, co zahrna okrem ineho situaciu, vodicske schopnosti (niektorym do ruk nedat ani lopatu), auto apod. Po okrese jazdim (ano) na felde (pekna, top stav) 50kW, predpisovo +10kmh. Zatial som predbehol vsetko co ma zdrzovalo (pripadne ak sa tam niekto motal a robil problemy) a bez problemov. Som vyjazdeny vodic a ak treba, dostanem z tej vykopavky maximum. Jednoducho na take jazdenie viac nepotrebujem.Na dialnicne a vsetko ostatne predpisove jazdenie mi doteraz stacil 100k+ (natocilo to do 110k ak sa dobre pamatam, comu jazdne vykony aj odpovedaju) benzinak. Samozrejme su situacie, kde musim siahnut po kompromise, napriklad pri zrychleni do stupania, kde (ak mam moznost spravit to bezpecne), pustim rychlejsie auto (podla mna normalna vec) kym sa ta krabica rozbehne. Tu bude dvojliter v nafte urcite rychlejsi a pohodlnejsi. Lenze zasa je to relativne, pretoze za nim moze ist trebars stary v10TDi (tie z posledneho roku, ak su slusne zabehnute, bezne natocia 250kw+ a to sa bavime o nafte) a ten dvojliter ho bude len a len brzdit. Cize sa zasa dostavame k vodicovi a k faktu, ze kompromis nutny je, kedze na ceste mame vsetko mozne od jednolitra az po taketo monstrum. Na druhej strane, kupovat si htp na dialnicne jazdy, alebo naopak 5liter do mesta, to uz je o inej kategorii, to uz je o navsteve ambulancie. NA tento i40 by som bral jednoznacne tu slabsiu naftu a manual. Ako univerzal na vsetko. Cize v prvom rade je to o tom, kto tam sedi.

Jan
13. října • 0:51

S tou fabii jezdim casto nekolikahodinove trasy, ktere zahrnuji dalnice i rychlosti silnice, kde kolikrat vznika problem pri predjizdeni napriklad kamionu, protoze spousta aut jede v levem pruhu casto tech 130 i vice a slaba auta nemaji takove zrychleni, abych bezpecne vjel do leveho pruhu, casto musim cekat na prilezitost opravdu dlouho, ale nemohu jet porad v levem pruhu abych nezdrzoval ja.

Josef
13. října • 10:30

Souhlasím s názory Anti-autoamta, na které jsi Jane reagoval. Co se týká tvého názoru, tak stačí pro případ, který jsi uvedl, pouhá ohleduplnost řidičů. Není přece problém podřadit na nižší stupeň a pořádně sešlápnout plyn. Není výjimkou, když mne zbrzdí "pohodář" jedoucím v silném autě svých cca 110 km/hod a vjede mi do levého pruhu a v lepším případě jen trochu šlápne na plyn a tak ani silný motor na šestku v té rychlosti kolem stovky pořádně nezabírá, protože se motor "převaluje" skoro na "volnoběžných" otáčkách...
Pokud doplním názor Anti-automata, tak je to opravdu hlavně o řidiči a ne o autě. Já mám "víceválcového" "silnějšího" sedana a samozřejmě je to v něm za volantem příjemnější ze všech stran. I ve služební Octavii těch 110 kW není úplně málo. Občas ale musím předsednout do náhradního auta se slabým motorem a nemyslím si, že by takové auto bylo "nebezpečné". Zkrátka, vím, že nemám pod kapotou koníků nazbyt a podle toho se zařídím.
Názor některých zdejších diskutujících "expertů", že v případě nouzové situace jim pomůže akcelerace silného motoru, má sice logiku, ale podstata je úplně jinde. V každém případě musí řidič mít přece k řešení ne jedinou možnost, ale alespoň dvě. V případě té "bezpečnostní" akcelerace musí přece existovat alternativa "bezpečnostního" zabrždění. Co se týká srovnání obou "řešení" tak samozřejmě řidič musí počítat se stavem vozovky, aby nedostal neovladatelný smyk. Připomínám pro méně chápavě "experty", že "bezpečnostní" akcelerace v silném voze stála už mnoho lidí životy. Stejně tak by bylo možné připomenout, že ani náhon 4x4 není všelékem a i pro 4x4 platí fyzikální zákony (třeba i to, že auto 4x4 je o cca 15O kg těžší,...) a na neuvodomění si těchto principů doplatilo životem i spousta neochvějných "znalců", kteří věřili, že jejich čtyřkolka zvládne všechno v pohodě. Samozřejmě nezvládne. Stejně tak by se tak dalo diskutovat, co se asi stane v případě "bezpečnostní" akcelerace, když něco zrovna "rupne" v převodovce nebo začne zrovna "zlobit" vstřikovací jednotka a motoru začne chybět "šťáva"...Tedy je to opravdu o řidiči, jeho schopnostech a zkušenostech a zejména o jeho odpovědnosti a uvědomění si, že silnice není závodní dráha a že není na silnici sám a musí si uvědomovat přiměřenost rizika svých rozhodnutí.

Jan
13. října • 10:50

Naprosto souhlasim ze je to o ridicich, ale kolikrat jsou nevyjezdeni a zabrzdi vam kdy to necekate, chteji vam vjet az do kufru, delaji mysky a podobne, vzdyt to znate a verte ze s fabii neudelate nic na zadny rychlostni stupen. Zastavam nazor ze vyssi vykon je take soucasti vyssi bezpecnosti, jak nekdo uvedl vyse a cim vice jezdim se slabym autem ve velkem provozu, tim vice se mi to potvrzuje. Napriklad kolegyne s tim autem ani nechteji jezdit, tak vzdy ridim ja. Vtipne se muze zdat, ze kdyz ve fabii jedeme ve 4 a zastavime do kopce, auto se skoro nerozjede a kdyz je zapla klimatizace, nerozjede se vubec, ale neni to uz tak vtipne v realu, to mi verte.

Josef
13. října • 18:14

Jane, předně, zde je diskuse o 97 a 100 kW motorech HyundaiI40 a v tomto případě se rozhodně o nedostatku výkonu uvažovat nedá. Ale na druhou stranu v tomto případě ani o přebytku výkonu...Co se týká těch "řidičů", co chtějí "vjet až do kufru" - stačí jim "zablikat" poklepem na brzdový pedál a dají si většinou říci a nechají větší odstup. Jinak není přece problém nechat je předjet, ať si spěchají a jedou klidně "o závod". A s tou Fabií stačí motor držet nad 4000 otáčkami a ona pojede. (Už jsi Jane vyzkoušel u Fabie jedničku nebo dvojku vytočit k 5000 otáčkám? Že by se nerozjela Fabie do kopce se zaplou klimatizací?....) Jen tak mezi námi, kolik je ti roků?
;-)
Když to poněkud přeženu, tak si uvědom, že v provozu jezdí hodně náklaďáků... Myslíš si, že i ta nejslabší Fabia jim nebude dynamikou stačit? Proto v případě té bezpečnosti to opravdu není o tom výkonu, ale o tom, aby se řidič přizpůsobil autu, které řídí a podmínkám na silnici a nějací "pitomci" ho přece nemohou rozházet. Kdo v takové situaci hovoří o potřebě vyššího výkonu z hlediska bezpečnosti, tak to vypadá na "puberťáka", protože by jinak spíše upozornil na potřebu výkonnějších brzd, protože proti myškařům a "nevyježděným" řidičům vyšší výkon nepomůže, ale spíše ty dobrá brzdy. Pravděpodobně s použitím "vyššího výkonu z hlediska bezpečnosti" hrozí to, že dojde k "závodění" a nárůstu agresivity a skončí to i karambolem. Je jednodušší přibrzdit a "pitomce" nechat "pelášit" jeho stylem, než se s ním v hustém provozu "přetlačovat" a zkoušet, jestli "vyšší výkon" pod kapotou přispívá k "bezpečnosti".
Pravdou ale je, že většinou s mým sportovním sedanem mám v provozu dostatek respektu a nikdo z "puberťáků" mne "neprudí", protože ví, že nemají se svými "popelnicemi" šanci. Když vidím někoho "pachtit" se s nějakým prdítkem a chci jet jen "pohodově", tak mu klidně uhnu a nezdržuji a nechám ho předjet. V případě, že jedu rychle, tak mi "popelnice" v provozu uhýbají, protože dávám dostatečně najevo, že toho výkonu mám pod kapotou dostatek. Ale vyloženě ostrou jízdu si užívám už jen výjimečně a na prázdných silnicích.
No a jak jsem už uvedl, v případěch, kdy musím jet náhradním slabým prdítkem, tak jedu dostatečně svižně a nebrzdím a nepřekážím ostatním, i těm, kteří jednou silnějšími auty (princip - nečin jiným to, co nechceš, aby jiní činili tobě.)

Jan
15. října • 6:50

Dobre pondelni rano Josefe, dekuji ze si myslite ze jsem stale ve veku pubertaka, to me po ranu potesilo :) Bohuzel uz v tom veku nejaky ten patek nejsem a nejakou tu stovku tisic km najeto mam, nebojte ze bych ve fabii nenasel skryty potencial. Ano, zkousel jsem vytocit fabii, tocim ji co to jde a popravde v mistnich koncinach, kde je to samy kopec, ma opravdu co delat i s temi nakladaky. Rychlejsi nechavam predjet, ale pokud jezdi auta naproti v kolonach a predjet vas ten "pubertak" nemuze, pak vas stejne tlaci i pohledem a poklepavat na brzdu, aby zasvitila a lekl se uznavam muze fungovat, ale neprijde mi to zrovna jako vhodny zpusob "boje" proti ridicum lepicim se na vas, trochu detinsky az prazacky zpusob. Ale to je muj nazor a kazdy ma jiny, ze? Preji prijemny tyden, at to v praci prezijeme :)

Josef
15. října • 20:58

Jane, teď jsi to s tou Fabii napsal jako skoro "dospělý". Musíš uznat, že tvoje původní sdělení svým obsahem připomínalo toho "puberťáka", cituji pro osvěžení paměti:
"Vtipne se muze zdat, ze kdyz ve fabii jedeme ve 4 a zastavime do kopce, auto se skoro nerozjede a kdyz je zapla klimatizace, nerozjede se vubec..."Ve srovnání s tvým sdělením mi připadalo rozhodně jako dospělejší sdělení Marek 71, který napsal, cituji:
"I tak se to dá říct. Takže když máš chciple auto, tak skoro nepredjizdis. Nevím ale, jestli je to to pravé... Ale zase, si v bezpečí a pohodě."Co se týká té kolony a případu, že "puberťák" se stále tlačí na nárazník s neutuchajícím úsilím o předjetí, tak v takovém případě funguje stoprocentně to, že se na nejbližším místě, nejlépe u pumpy, zastaví a nechá kolonu i s tím "puberťákem" pokračovat. Pár minutová přestávka přispěje k osvěžení a k uklidnění řidiče a pokračuje se v pohodě dál. Jednou jsem po takové přestávce dojel takového "puberťáka", který skončil ve "škarpě", bohužel i někým, který možná zkoušel "bezpečnost" s použitím "přebytku výkonu" ...
Jo a to poblikání brzdovými světly udělám max jedenkrát a samozřejmě bez toho, abych brzdil (už vůbec ne intenzivně nebo dokonce prudce...). Když to nepomůže, tak volím to zastavení - když je vícekilometrová kolona, tak nic lepšího nelze udělat a nestojí to nic, než pár minut.
Jinak souhlasím s obecným názorem, že pro auto obsazené pouze řidičem (a drobnou zátěží zavazadel) stačí 150 koní, pro plně obsazené a zatížené potom stačí 200 koní. Tím se i řídím při výběru a volím raději ještě více koní a samozřejmě i "více" válců. Jenže ten výkon nemám kvůli "bezpečnosti", ale kvůli tomu, že se mi jezdí velmi dobře a navíc platí to, že takový motor s takovým výkonem je v autě, které má výborné jízdní vlastnosti (i brzdy) a pořádná kola-pneu. To, že ale takové auto nejezdí se spotřebou 5l na 100 km a že jsou obecně vyšší provozní náklady (servis, pojištění,...) to je jasné.

Marek71
11. října • 9:37

I když máš vyšší výkon, tak s autem můžeš jezdit klidně a pohodově, jak s autem s polovičním výkonem. Není nikde dáno, že s výkonnějším autem musíš jezdit jako magor. Ale snad se shodneme, že je lepší mít výkonnější auto (motor i brzdy) a že to prospívá bezpečnosti. Protože do průseru se můžeš dostat i ne svojí vinou a pak ti je tvoje zásada č.1 k ničemu, zachránit tě ale může ten výkon.

Lumix
10. října • 21:12

Přesně tak, raději 200kw. Nemusím závodit a jezdit za každou cenu nadoraz, ale když potřebuji předjet tak výkon ocenim.

MildaS
10. října • 19:38

Když i40 začínala, tak měla tři karosářské verze. Kam se poděl liftback, který je asi nejlepší karosářskou verzí?

Michal
10. října • 20:11

Nesmysl. Liftback nikdy na našem trhu nebyl. Pouze sedan a kombi.

neni spatna ale cena mimo
10. října • 19:19

za 350.000 s naftou, aut. klimou a litymi koly bych ji bral :-)

Marek71
12. října • 8:39

Pardon, spletl jsem to :-D
Jasně, za 350 by to byla dobrá cena, ale to už je nereálné. Já bych do toho bral nějaký 2.0 benzín, ale ten nenabízejí.

Marek71
12. října • 8:37

Proč nafta? Zbytečné do tohoto auta. A za 350 se dala na jaře koupit i30 s tím litrovým turbomotorem. S klímou a nějakým tím paketem Club.

baf
10. října • 18:58

Tak teď jsem zvědav na ty oslavné komentáře zdejších expertů. Kdyby s touto nabídkou vyšel VW nebo Škoda tak si zadřou klávesnice :-P

LOL
11. října • 7:30

zřejmě tu nikdo neslaví, na rozdíl od škodofilů, kteří oslavují i HTP.

hezky den
10. října • 22:57

Hnujdaj nebrat! Kdo si koupi Hnujdaje, na dosmrti kuuunda je :-O Kdo tu je expert tezko rict, asi vetsina lidi ne, proto si nemuze dovolit takoveto kramy. Nahore huj, dole fuj. Zda zadre klavesnici nevim, ale u Hnujde motoru se to stave celkem bezne. Jak jsme se docetli v reportazi, u dealera Domanskeho motory ani opravit neumi. Nemluvim o tom jak se pri brzdeni chveji kola a sedadla pokud maji vyhrivani muzou probijet. O tom ze nikdo neumi zhasnout oranzovou kontolku motoru nebo co to je ani nemluve. Orezle nosne casti a v ramech. Muffler od parozi samozrejme netesny, v chladici pribyva voda. A jizdni lastnosti jak tupy zadek, o gumovem rizeni pro vygumovane nemluve. Nenene, zadne Hnujdaje nebrat!

nevim
11. října • 21:32

Hrdý majitel Mercedesu v tuningu Brabus, to je jasné. A ve volném čase expert na auto ve kterém jsem nikdy nejel, že:-)

Komárek
11. října • 16:07

Vy musíte celý život jezdi ve Fábii a v jiném autě jste v životě nesěděl. Jakožto 4 letý vlastník hyundaie i30 si stojím za tím, že je to auto na své úrovni, mnohdykrát ještě lepší jak cenově dražší auta. Za celou dobu se na autě nic neporouchalo, odhlučnění a komfort při jízdě na nejvýš uspokojivý, jen světlost podvozku mohla být trochu vyšší. Kdo bude zatvrdlý odpůrce některé značky, jím zůstane až do smrti, Váš problém, náš nikoliv, my jsme maxiimálně spokojení.

Orel
11. října • 17:37

Komarku, ja rozumim ze po S120 nebo Ziguliku je to pokrok a jste maximalne spokojeni. Nicmene Vase hodnoceni, cituji: "uspokojivy" je myslim dle skolni stupnice stejne ctyrka. To tak je, kdo se uspokojuje nad cernobilymi obrazky cely zivot, tak mu to pripada dobre. Kdo zazil jednou realne devce, vi ze cernobile obrazky byly ztrata casu. Vase vec ze patrite do prvni skupiny. Tak si ji krasne uzivejte.:-D:-D:-D

Tygr
11. října • 20:11

Orle, na své pětileté benzínové atmosferické 1.4 100k i30 mám najeto 383 tkm bez jediné! závady (jen výměny spotřebních dílů), dokonce se všemi původními žárovkami, LEDkami. Po ,,potkaném" Golfu (ve 30 tkm), Focusu (ve 120 tkm motor bez tlaků - vadné kroužky), BMW 3 spálené řídící jednotce (82 tkm) (vše nová auta) jsem nabyl přesvědčení, že každé moje další auto už bude vždy jen Hyundai, který je zkrátka komfortní a poctivě postavený ,,držák"!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Orel
12. října • 8:07

Tygře, a pak jsi se probudil co :-D Hynudaji nebrat. Kdo si koupí Hynudaje, na dosmrti kuuunda je, fuj :-P

Tygr
13. října • 5:30

Demente, jsou to jen mé osobní zkušenosti.

Marek71
11. října • 8:58

Tvoje bába je kunda :-D

Svetr Vaněk
11. října • 11:09

Hjundíka nebrat ! :-P sype se to pod rukama 3-[

Mirek
11. října • 20:27

Jak myslíte :-) Mám Tucson z roku 2007, najeto 124 tis., investice do všech závad (nepočítám klasické výměny oleje, filtrů, asi 4 žárovky, nové brzdové kotouče a tento rok preventivní výměna rozvodů) byla za 11 let cca 10 tis. Nemám problém si koupit znovu Hyundai :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kari
12. října • 8:14

Rok 2007 a najeto 127000? Tak to je randál. Lehce zajete auto. Ještě aby mělo závady. Máte nájezdy jak blázen. :-D

Jan
13. října • 0:45

Ale drzi mu. Kamarad ma to same auto a take bez poruchy, jen ma najeto o trochu vic. Znamy mel zase noveho rapida a nez najel 10 tisic km, tak 4x v servisu s poruchou. To neznamena ze skoda je spatna znacka, ale hyundai take neni spatny.

Jan
11. října • 11:18

Presne, za 6 let co ho mame zadna porucha, ale urcite to vite lip. Co my jako vlastnici muzeme vedet :)

Tony
10. října • 23:43

Vy musíte mít neuvěřitelně smutný život

Vlk z Vlkohradu
11. října • 8:53

Smutnější než Kvíčala? Pochybuji :-D Tedy pokud to není jedna a ta samá osoba, s papíry na hlavu, nedivil bych se vůbec ničemu :-D

Doporučujeme

Články odjinud