Zdravím chci se zeptat jestli se dá na i40 2012 napasovat facelift přední nárazník. Děkuji.
Zamyslel jste se nekdo nad tim, proc Hyundai muze dat plnou zaruku, bez omezeni kilometru na 5 let a evropskou asistenci na tu samu dobu?A zadny slovutny evropsky vyrobce si na to netroufne? Teda alespon ne v zakladni nabidce.
Korea vpred!
když mi bylo sedmnáct let, tak jsem opovrhoval Technicsem a miloval svoji Hifi věž Haitai pro její neotřelý a progresivní design. Fascinovaly mě plastové hodinky Swatch a TAG Heuer byla nesnesitelná nuda (nehledě na ce nu :-D). Miloval jsem neotřelost a kýčovitou originálnost. Dnes, když se pomalu blíží čtyřicítka a člověk "zraje" mám úplně jiný pohled na věc. Jak tak sleduji své okolí, je to u mých známých vrstevníků podobné, a tak se při vození dětí do školy potkávají na školním parkovišti Passaty, Superby, Q7, Octavie občas Mondeo... Tak nějak sedláme konzervativní a rodinnou eleganci. Myslím si, že jestli má Hyundai s i40 zacíleno na věkovou kategorii 15 až 23 let, má šanci dostat se do TOP3 (u nás v ČR)...
Ve věkové kategorii 15-23let nemají šanci žádnou.Vzpoměn si co bylo pro tebe důležité.Balit holky a to je nejlepší na proslulé značky,bylo jedno jak to vypadá,funkční,value for money,hlavně image,značka.Dnes když je člověk starší volí raději funkčnost,uživatelskou přívětivost,eleganci.Nemusí to být ani rodinné auto a přitom sporťák v jednom.i40 zatím vypadá na to,že toto všechno splňuje,dostatečně prostorné,pohodlné,průměrně výkonné rodinné auto.Já vím,závodníkům stačit nebude...
Korejci se už naučili dělat pěkná auta, jen ta palubovka je stále šílená (korejská).
ale musím uznat, že korejci dělají velké pokroky.
nemůže se ubránit dojmu, že to vypadá jako pomuchlanej Avensis, hlavně ten zadek je hodně podobnej..uvidíme naživo
Zajímalo by mě na čem designéři Hyundaie už delší dobu jedou - ale evidentně jim přitom vadí přední i zadní nárazníky. Už vidím to nadšení, až čerstvý majitel "kombajnu z Nošovic" zlehka zacouvá ke stromu/značce/k jinému autu "na kontakt" - a zjistí že drahý plechový dekl kufru právě provalil, kousnul zámek a do prostoru pro rakev už se bez použití násilí (a nebo sklopení zadních sedaček?) jen tak nedostane...
jj to bolo tiez prve co som si vsimol... trvaly kseft pre lakovacov:-/
A vy ste si nevsimli tie parkovacie senzory vpredu a vzadu - podobne narazniky ma Insignia, Avensis atd.To nevidite jak je to auto krasne - porovnajte si staru Sonatu.Urcite to neohrozi Passat, ktory ma za sebou 30 rocnu historiu a 5 ci 6 generacii. Popri uspesnych i10, i20, i30, ix35, Santa Fe Hyundai zacina niekolko rocny utok na najlepsich aj tazkej triede Passatu, Mondea a Superbu.Ked v 2007 predstavovali i30 rovnako to bolo o posmeskoch - dnes je vazny hrac v segmente Golfu, Focusu, Astry.Dajte im cas 3-4 roky a uvidite.Ocakavam, ze v Avensis, Mazda 6, Honda Accord, Renault Laguna to budu mat odteraz tazsie.A o par rokov moze prist do Europy aj Genesis a Equus:-)
Ale já netvrdím že je to auto hnusné a nebo dokonce neperspektivní - ale proč to musí doprasit podobnou funkční kokotinou, jako je zámek kufru fyzicky v úrovni zadního nárazníku? Senzor nesenzor, viděli jste někdy u jak s takovým rakváčem parkujou baby a nebo jak se parkuje "na kontakt" ve Francii/Itálii?Nenavalím já, opře se o mě jiný - a k čemu mi pak bude "zapečetěný" prostor na rakev...
Jak jinak všechny donutit, aby si pořídili parkovacího asistenta? :-D Jinak se mi to auto líbí, i ten lehce bláznivý interiér vypadá zajímavě, počkám na reálné záběry a live kontakt :-)
vypada to trochu jak Ford
Zrovna jsem to chtěl taky napsat - takovej trochu zparchantělej ford...:-O
Ještě doplním, Ford Mondeo.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.