Hyundai i30cw: prodlouženo, potvrzeno

Na svém stánku na letošním autosalonu v Ženevě značka Hyundai představí kombiverzi nové generace svého modelu i30.

Na rozdíl od geneze větší řady i40, jež se prvně představila coby kombík a teprve po několika měsících také jako sedan, se menší i30 drží konvencí. Výchozí pětidveřový hatchback oslavil svoji premiéru na loňském autosalonu ve Frankfurtu a s odstupem několika týdnů se objeví také v karosářské verzi kombi. Stane se tak na nadcházejícím autosalonu v Ženevě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai i30cw na prvních snímcích
 

Také nový Hyundai i30cw byl postaven v konstrukčním středisku Hyundai R&D Centre v německém Rüsselsheimu a podle tvrzení autorů vznikl podle požadavků evropských zákazníků. Oproti hatchbacku je kombík o 185 mm delší, přičemž z prodloužené karosérie má těžit především prostor pro zavazadla. Ten ve svém základním uspořádání pojme 528 l (vs. 378 l) zavazadel a po sklopení zadních sedadel až 1 642 l.

Test: Hyundai i40 1.7 CRDi - když vás Passat nebaví

Test: Hyundai i40 1.7 CRDi - když vás Passat nebaví

Škála pohonných jednotek bude kopírovat nabídku hatchbacku. Ortodoxní milovníci benzínu budou vybírat ze čtyřválců 1,4i CVVT/73 kW, 1,6i CVVT/88 kW a 1,6 GDi/99 kW, vyznavači nafty pak budou mít k dispozici motory 1,4 CRDi/66 kW a 1,6 CRDi/81 a 94 kW.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai i30cw v nové generaci se představuje
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků