se nestačím divit, kolik fanatiků dnes stojí za asijskou béčkovou sračkou...vzpamatujte se debilové, jesti se nad něčím potřebujete ukájet, něčím trumfnout konfekční škodovku, onanujte nad obrázkem porsche, ferrari, mercedesu nebo bmw...
Viď? Sice ne za béčkovou srač.ou, ale áčkovou extratřídou. A nejlepší na tom je, že jich bude do budoucna čím dál víc. Oni totiž postupně procitají do reality fanatici německočeské céčkové ultrasrač.y. Mimochodem, od BMW přešlo k Hyondé hodně nejšpičkovějších managerů, takže nyní už jen Bmw od slova Béčkové motoren werke...;-)
O této odporné firmy bych si nekoupil ani prupisku:http://ekonomika.idnes.cz/hyundai-dealeri-soud-peni... ...
A tohle si hraje na dospělého... :-D :-D
Za chvíli ti kluci z Hyundai přes anonymní okna v Chrome nasekají minimálně 70 mínusů, tak bacha :-D
Hovnaj jsou kriminalnici a dementi. Kupovat si Hovnaj je to stejne jako chtit Kajinka na hrad :-D
hjundaj , koncernove vozy zacinaji mit bobky :-)) no to asi nehrozi
Tohle auto zesměšní i Type-R
Radek: Tvé konstatování se nedá brát ani jako páteční vtip.
Třeba to myslel opačně, tedy že Hyundai bude zesměšněno Hondou. Ta věta jde vykládat oběma způsoby.
mpolan: To by dávalo smysl v případě, že by byl CTR nejhorší HH v segmentu a to není, je to právě naopak. Takže tvá domněnka nedává smysl.
Moc to žereš a zatemňuje se ti mozek...Nehledě na to, že Type R ničím extra nevyčnívá a jako univerzální hothatch skutečně není moc dobrý.
mpolan: Žeru? V klidu odpovídám, máš to nějaké popletené. A že CTR ničím nevyčnívá a není univerzální? WTF? Prober se! Na univerzálnost je tady Golf GTI ne CTR. CTR je nekompromisní ultimativní stroj a 99% testerů se shoduje, že je to momentálně jeden z nejlepších HH ve své třídě na planetě.
Ale o tom hothatch vůbec není. Právě ta univerzálnost v denním provozu a možnost si jízdu více užít i mimo běžný provoz dělala skutečně HH. Civic nebo Mégane jsou extrémní auta, rychlá auta a velmi sportovní... ale jinak naprosto k ničemu.Ač sám fanoušek Renaultu, žádné R.S. bych si nikdy nekoupil.Ale líbí se mi, jak se vztekáš, když jsem ti sáhl na modlu... tak to má být.
mpolan: Na modlu? :-D:-D Chlape ty mě dneska bavíš. Pro tvou informaci, já jezdím Opel ;-)
No a co? Jezdi si třeba na tříkolce, důležité je tvé chování dítěte.
Copak? Podle sebe soudím tebe? Víš jak se to říká, pro dítě je každý dítě. ;-) Ale neboj vlka nic, věkem to odezní.
Kuci, dělal jsem si prdel z Hyundai.
Tak sláva, že i jednička na českém trhu konečně nabídne rychlé svezení pro tatíky. Pořád moc nevěřím, že to ale dojde do fáze prodeje. Pokud ano, těším se na ostrý test...
Tatíci se prohánějí v S-maxu nebo něčem podobném. Tuhle pixlu od sardinek možná tak na důchod, až děti vyrostou a odstěhují se.;-)
qwertz: Pixla od sardinek? Proč to zbytečné zesměšňování? Ta kára má víceprvek, 2.0T a celé ladění probíhalo v Evropě. Nalijme si čistého nezaujatého vína, pojede to parádně. Že to nebude TOP mezi HH C segmentu? A co? Komu to trhá žíly? Propadák to ale rozhodně nebude, to je prostě fakt. Kuwa chlapi, buďme rádi, že se tyhle modely ještě vyrábí.
Pixla od sardinek je hovorové označení pro malé rozměry. Na tom není nic zesměšňujícího. Váš předřečník to označil za rychlé auto pro tatíky, což je skutečně absurdní. Kategorie "tatík" jezdí v autech typu MPV nebo Combi, protože někam musí naložit manželku, děti, zvířata, zavazadla, kola, lyže atd... Na to je hatchback naprosto nevhodný a je jedno, jestli je to Hjondé, Golf nebo Ford.Rychlí tatíci jezdí v S-Maxech, Octaviích RS, Golfech R Variant, v Mondeu nebo Passatu. Hothatch jako i30 N 2.0T je úplně jiná cílová skupina. Rodinu v tom bude vozit jenom úplný masochista (totéž platí o všech ostatních hothatchích)
Tohle je dokonalé auto pro tatíky. Ne každý potřebuje dokonale univerzální auto ke své roli jako vy. Mnohem častěji se setkáte s tatíky, kteří pro rodinu koupí větší auto a zpravidla tito tatíci pořídí ještě druhé pro město a radovánky a tohle je zrovna skvělý příklad druhého auta.
No uprimne... Pokud je to auto dobry a ja nepochybuju ze je, tak nebude stat pod 550.000,-Kc. Hjundaj uz proste neni levna plechovka, ale vsichni to od ni ocekavaji. A vysledek? Bude se prodavat Leon FR, Golf GTI, samozrejme ORS a hjundaj bude mit par kusu u showroomu, ktere pak rozprodaji za par korun v akci. Fakt neznam nikoho, kdo by sahnul po hjundaji z jineho duvodu, nez je vyhodna cena. A tu umi napr Leon sakra dobrou.
pockat ako ze niekto uprednosti seat pred i30? to je potom tak zrosku analfabet - otransy interier, jednoprvek a cena stejna... sedel si niekedy vobec v leonovi??
No prave ze sedel a pokud bude stejny rozdil mezi "civilni" i30 a N jako mezi civilnim Leonem a FR, tak ma i30 proste smulu... Leon FR ma viceprvkovou napravu a dokonce i verze s tuhou napravou je lepe vyladena nez viceprvek v nove i30. Nicmene tady vubec nejde o to kdo je lepsi a kdo horsi, ale o to, ze hjundaj si v CR lide kupuji jen a pouze kvuli cene, coz je videt s kazdym novym modelem, kdy hjundaj zdrazil i20 a ted nesmyslne (na hjundaj) nacenil i novou i30 a prodeje jdou do kopru. Je jasny, ze kdo chce fajn ostrejsi hatchback, tak jde do Golfa GTI, ale pokud setris, tak preci radeji sahnes po Leonu FR nez po nejakem korejci... leda by i30N stala tak 450.000,- to by pak byla jina pisnicka.
Tom: Když už srovnávat rozdíly, tak v rámci čistokrevných HH. Tzn. i30 vs. i30N a Leon vs. Leon Cupra. Varianta FR je pouze výbavový paket pro civilní Leon, to nemá s HH nic společného. Navíc FRo končí na 1.8T 132 kW, to se vůbec nedá srovnávat se 184 kW, potažmo 202 kW, i30N. A to, že klasická vlečka u Leonu FR je lepší než víceprvek u i30, je naprostý nesmysl. Každopádně souhlasím s tím, že pokud Hyundai i30N přecení, tak to bude stejný propadák jako Kia Cee´d GT za 550.000,- Prostě ty prachy za to nikdo nedá. I když to na druhou stranu není zase až tak úplně špatná nabídka. Jenom základní chip třeba u Powertecu z toho dostane 170 kW a mít 170 kW v nižší střední za 550t.? To je v podstatě ku*evsky dobrá nabídka. Golf GTI začíná na 700.000,- a dostaneš za to 169 kW.
Jenže i30 N je o několik levelů nad Kia Cee´d GT.
No Name: A já někde píšu něco jiného? V tom je právě ten vtip, že pokud se neprodává "obyčejné" GTčko se 150 kW za 550, tak i30 N bude mít ještě horší startovací pozici. Auto o level výš, tím pádem dražší a tím pádem neprodejný. Nikdo si nepůjde pro i30 N za cenu Golfa GTI, Leonu Cupra, Astry OPC, atd.
Spíš bych to upravil. Nikdo si nepujde koupit hothatch od hundaje za ty peníze. Hundaj pro tohle auto v evropě nemá cílovou kupní skupinu. Když budete chtít rychlí hatch tak vas jako první určitě nenapadne i30N... Bude to golf, případně focus, leon, megane rs, nebo nějaký japonec.Jestli se těch hundaju proda v čr pár kusů... Které ještě navíc hundaj prodá sám sobě.
Tva posledni veta do puntiku vystihuje mou puvodni myslenku. To je cele...
Tak fastback je spíš designovka než praktický. Aspoň dle fotek mi přijde, že má dost vysoko umístěnou nakládací hranu a ještě vstupní prostor poměrně úzký. Dost se Hyundai inspiroval u minulé generace Insignie liftback, která také trpěla těmito neduhy. Takže velkým konkurentem pro Octavii moc nebude a prodeje u nás budou spíš minoritní.
Auto z fabriky kterou jsme dotovali ze svýho 5,5 miliardama + daňové úlevy, to se to pak podniká 3-[https://www.novinky.cz/ekonomika/119575-hyundai-... ...
A teď napiš, která taková firma, která k nám "přišla", není, včetně Škody, dotovaná. Jen pro formu napiš, jak velké dotace napříkad dostala poslední automobilka na Slovensku. A vyčíslí výši dotace a daňových úlev Škody od převzetí VW. To bude teprve zajímavé číslo.:-D
Té zajímavý jak ty milardový dotace do spalovacých popelnic necháváj každého naprosto klidným a teprve teď s příchodem elektriky se můžou všichni najednou z dotací doslova posrat. Lol B-]Spočti si to sám. :-P
Pleteš dvě rozdílné věci, dotace na zřízení výrobního podniku a dotaci na koupi elektroauta. Zkus u toho alespoň trochu myslet, není to tak těžké. Jak vidím, tak ses tady z toho posral Jenom ty. jen pro úplnost, kdyby se Tesla rozhodla tady postavit továrnu, tak se bude jednat o objím pro jednu továrnu. To už je v pořádku?
Ukaž mi kde co pletu ty troubo? :-D:-D:-DTo, že máš problémy s chápáním psaného textu dokažuješ pořád. Tvůj mozek není v pořádku. Ani jeden z těch blábolů vo kterejch mluvíš jsem neřek a ani jsem to tak nemyslel, tak si vem svoje prášky ať už ti konečně přestane šrotovat palice a přestaneš vnucovat svoje zmatky ostatním. B-]
:-D:-D:-DTak to zkus vysvětlit jinak, tvoje chytrosti:"Auto z fabriky kterou jsme dotovali ze svýho 5,5 miliardama + daňové úlevy, to se to pak podniká""Té zajímavý jak ty milardový dotace do spalovacých popelnic necháváj každého naprosto klidným a teprve teď s příchodem elektriky se můžou všichni najednou z dotací doslova posrat."Jo, abych nezapomněl, proč nenapíšeš, kolik těch dotací a úlev dostala Škoda, nejde ti to ve tvé demagogii do krámu vzhledem k Hyundai?
No zdálo se, že Korejci už dosáhli vrcholu stejně jako Octavia... ale zatímco OIII není lepší, jak OII - teda spíš je horší min v podvozku a zpracování, i30 přece jen pokročilo designem interieru i exterieru a věřím, že bude mít pořádnou zadní nápravu i motory atd. Až opustí tu jejich debilní reklamu, možná se to bude dát i koupit..Ad cena..já mám zkušenost, že VAG je po slevách levnější - ale dost možná i horší...
Tak s tím se dá jenom souhlasit, že se nová Octa nikam neposunula, tedy kromě vyšší cenové hladiny :-D
jak muze byt vag po slecach levnejsi kdyz H dava taky slevy a dokaze dat sakra slevu...
Vypadá to dobře, ale to hlavní teprve přijde - cena.
To je fakt :-D Jestli ji doprasi jako u hatchbacku nebo kombi, tak si to rovnou můžou odvézt do Koreje
"Oproti hatchbacku je delší o 11 a půl centimetru. Vůz tedy na délku měří 4455 milimetrů. Naopak je ale o třicet centimetrů nižší. "Kam sa hrabe Ferrari, Bugatti a spol... :-D
No tak teď si Nissan GT-R musí dát fakt už pozor. To je pořádná porce výkonu!
Kde jsou všichni ti idioti, co před 5 minutama vedle u jiného článku hystericky vykřikovali, že na podplaceném Autorevue nevychází články o skvělém hujdaji?
Ty jseš tak blbej, až to mlátí dveřma. To jsem psal já, ale já psal, že nedávají žádné testy, ty moulo překrucovačná. Než něco napíšeš, tak si nejdříve alespoň přečti, na co reaguješ, ale to evidentně při tvé krátkodobé paměti, asi 1 sekunda, nehrozí, neboť mezitím také zapomeneš, že sis měl něco nejdříve přečíst. :-DSpeciálně pro tebe tady vkládám ze svých dvou příspěvku, kde o tom píšu, ony věty (jo, a odpovídám při tom tobě):"Ty jsi také asi reklamní agent Škody. Je však s podivem, že test i30 tady nedají, aby seznámili čtenáře s autem, ale reklamní blbosti se zabývají, jako by na tom stál automobilový svět.""Delší dobu pozoruji, že se na Autorevue neobjevují testy nových aut Hyundai, ale u aut Škoda stačí pomalu jen přelakovat kliky a je zde test."
Mirku, běž už prohánět bratrstvo kočičí pracky, to jsou hrozné hovna co tu furt meleš, to jek číst zprávy s posranecké sněmovny vole...
Nazdar škodafile, také tě sere, že se občas někde dočteš pravdu? Evidentně tomu také "hodně "rozumíš. :-D
Mirek 14.7. 20:28 až 20:32: "Musím už konečně vymyslet, čím bych ho urazil. Není z našeho teamu, je proti super značce, mladému tygrovi z Asie. Už vím, nazvu ho "škodafilem". Tím mu jasně ukážu, co si o těch českých chcípáčcích myslím."Mirku, nenávidíš koncern viď? To nevadí, jsi jen člověk, který si potřebuje ulevit. Vždycky je lepší být cool a in a nemít něco rád. Říká se tomu revolta, v každé generaci se to vyskytuje a s věkem a hlavně ZKUŠENOSTMI to mizí.
Člověče, nemám nic proti celému koncernu ani proti autům kterékoliv značky, ale proti lidem, kteří udělali z koncernových aut modlu a neumí ani napsat název některých firem, tedy škodafilové. I kdyby tady Hyundai vyrobil nejlepší auto na světě, tak škodafilové vždy napíšou to, co zde ve belkém předvádí qertz. takže cool budou nejspíš ti, kteří naprosto nepokrytě propagují např Škodu s odůvodněním, že konkurence je "Hujdaj" a pod. pokud nechceš řešit, jestli ty auta za něco stojí a rovnou je odsuzuješ jen proto, že to vyrobili Korejci, tak se bohužel řadíš mezi škodafily. S tímhle přístupem škodafilové nepoznají a nejsou si ochotni přiznat, že konkurence dohání VW a možná v některých směrech ho již předehnala. To je přesně přístup lidí, kteří se potom diví, jak je to možné, že ta rozvojová zem jsme najednou my a ty, koho jsme za něpovažovali, jsou vyspělý stát. Pravděpodobně jsem starší než ty a pravděpodobnost hraničí s jistotou, takže u tebe teprve k tomu vymyzení možná dojde. I člověk, který nepřipouští chyby u druhých, se občas pořádně sekne, tedy ty.
Vzhledem k tomu, že hned druhou větu vyvracíte citací v posledním odstavci, můžeme se pouze zaradovat, že příspěvky nejdou zpětně upravovat. Jako memento vlastní hlouposti to je fakt dobré.:-D
Opravdu?Poslední test nového osobního auta byl 11.1.2016, víš jak je to dlouho? Pro pomalejší, rok a půl.https://www.autorevue.cz/srovnani-hyundai-tucson-1... ... Ty testy starých vykopávek, které zrovna pomalu končily ve výrobě nepočítám, jasně píšu "nových". To znamená nových, jako novinek, ne že zrovna vyjely po x letech výroby z linky.:-P
Tak testy Hyundai tady ty šuline fakt nevycházejí a ani na auto.cz.Maximalně něco vyjde přes svět motorů.
Opravdu? Např. loni jich tady vyšlo 5 (pro srovnání testů škodovek vyšlo 8). Můžete si podat ruku s tím blbem Mirečkem, co to tady už dneska vykřikoval.https://www.autorevue.cz/hyundai... :-D
Tak za prvé , ne vše co jsi tam dal jsou testy a za druhé je pravda že testy tady prostě nevychází. Vztah mezi mistním Hyundai a redakcí auto.cz(ano dva servery/jeden majitel) jsou na bodu mrazu.Maximalně jsou ochotni napsat klikací článek, kdy to samozřejmě srovnají se sousedem z Boleslavi.To funguje....a jen kvůli reklamě, klikání.Tohle tu snad už ví každej jen ty ne.... šuline.
Možná by bylo rychlejší vyjmenovat, s kým má v ČR Hujdaj dobré vztahy...Vzhledem k jejich praktikám a neustálým soudním tahanicím se ještě něčemu divíte?
A kde jsem psal, že nevychází "články"? :-P
Blbeček jsi asi také jen ty, já psal přímo konkrétně, kterých aut se to týká, ale magor zůstane... škodafilem. :-D
Tak teď má soused z Boleslavi vyrážku. To auto je fakt pěkný. :-)
Čekám nový reklamní slogan-nebuďte pomalý jako soused z Boleslavi, přesedněte do i30 N.
Po nejlepším českém hatchbacku už fakt může přijít cokoli.
Ale teď už malému sousedovi opravdu ujede protože je o 0,6 s rychlejší.
Další rs má mít 300koni... Takže to tak horký nebude. Hundaje trvalo 5let os vydání o3, než udělal něco srovnatelneho...
Jenže u 275k to samozřejmě nekončí, přijdou další motorizace. Mimochodem, škodovka do současnosti na Hyundai nemá a dlouho mít nebude. Nikdy třeba nevyrobila a zřejmě ani nikdy nevyrobí např. takové auto s pětilitrovým atmo osmiválcem do V s výkonem 426 k / 520 Nm: https://press.hyundai.cz/tiskove-zpravy/detail/27_... ... Malá a ve světě skoro neznámá Škodovka je zkrátka oproti obrovskému globálnímu hráči na automobilním trhu Hyundai taková ani ne ,,béčková", ale spíš ,,céčková" značka na úrovni Dacie, tak to zkrátka je, a s tím nic nenaděláš.
Ono vám nic jiného ani nezbývá než se chlácholit "globálním trhem" s motoristicky tak "náročnými trhy" jako je Indie nebo Pakistán, kde uspějete i s prodejem trakařů.Na nejnáročnějším trhu na světě tj. v Evropě (tak jej označují všichni globální hráči) není hnujdaj ani v první desítce:https://www.auto.cz/evropsky-trh-pololeti-201... ... Zjevně vám ty korejské reklamy plné superlativ už vymyly mozek.
Kdyby ten evropský trh byl skutečně tak náročný, jak se jej VWanatici snaží neustále prezentovat, nikdy by nepřijal zdegenerované tříválcové sekačky a poslal by s tím výrobce do tmy, kam patří.Evropa je ve skutečnosti jen trhem tupých točičů volantem, kterým stačí reklamní masáž.
:-D Co tam máš dál? ,,Tonoucí se stébla chytá"? O těch vymytých mozcích by jsme si mohli povídat...Evropa a nejnáročnější trh? Nebuď naivní. Patří sice k nejnáročnějším, ale není nejnáročnější, to je např. i americký, kde taková škodověnka nemá ani na to, aby na něm působila. Tam by si ani neškrtla, stejně tak jako VW s minimem prodaných aut. Hyundai je na americkém trhu jeden z nejvýznamnějších a nejúspěšnějších hráčů, který takovou značku jako je VW s přehledem drtí. Škodovka, na rozdíl od Hyundaie, není ani globální značkou. A když se podíváme např. na ruský trh, na který se škodovka soustředí především, tak i tam je Hyundaiem s přehledem drcena. Takže klídek, dále se můžeš chlácholit naivními představami o tom jak je škodovka úžasně úspěšná.
Zábavné. Kolikrát jste byl v USA?Šéf inženýr Fordu např. po uvedení Edge na evropský trh popisoval, jak kvůli náročným evropským zákazníkům museli kompletně předělat interiér na kvalitnější materiály, a přeladit podvozek na solidní jízdní vlastnosti, protože amíci rádi houpavé kozy. Ale klidně blábolte dál. Vaše obsese Hujdajem a nenávist ke škodovce je zábavná. Normálnímu jedinci je úplně ukradené, kdyby obě tyto automobilky zítra přestaly existovat. Vám by se ale zjevně zhroutil svět. Doporučuji Dr. Chocholouška.
V USA? Nesčekrát. Nenávist ke škodovce, co to je škodovka? Ta je mi naprosto ukradená. Houpavé kozy? Snad skákavé, ne? To jsou právě ty tvoje milované škodovky. Takže nevím, kdo tady blábolí a potřebuje Dr. Chochlouška, já tedy rozhodně ne. Jinak bych si tipnul, že ty budeš nasazeným a placeným provokatérem těchto stránek, aby se jim zvýšil rating za každé kliknutí? Protože jak tak koukám, jsi naprostý rekordman v mínusech. Anebo, jestli myslíš vážně všechny ty nesmysly, kterými nás tady denodenně krmíš, tak jsem si tvou léčbou u Dr. Chochlouška naprosto jistý.
To vykládejte Dr. Chochoouškovi. Aktuálně 60% vašich příspěvků pod tímto článkem k Hujdaji obsahuje kometář ke škodovce (spočítáno přesně). :-DJinak gratuluji. Podle té vaší teorie jste velmi hloupý, neboť na rozdíl ode mě nejste za tuto "nesmyslnou diskuzi s blbcem" zaplacen. ;-)Jen pro vaši informaci. Škodovky nemiluji, Kabaňův facelift O3 je hnusnný a torzka je ojeb, takže aktuálně bych si u této automobilky vybíral jen s obtížemi. :-D
:-D:-D:-D S tím tvým Chocholouškem máš podle všeho osobní zkušenosti, protože ho doporučuješ skoro všem v každém tvém příspěvku, kterým odpovídáš na příspěvky na které nemáš jinou odpověď.Jen 60%, fakt? Divím se, že jich není 100%, vzhledem k tomu, jak na značku Hyundai místní ubozí fanatičtí škodovkáři denodenně kydají tuny šrač.k. Osobně nesnáším jakoukoliv nespravedlnost, křivdu a omezenost pitomců, např. hospodských povalečů z páté cenové, maloměšťáků, hochštaplerů, kteří nevidí dál, než přes slepičinec od své převážně staré vynošené slepice s šípem prostřelenou hlavou na svém dvorku... je to tzv. čecháčkářství. Klasicky např. při opovrhování značkou na základě nějaké ve světě zcela běžné, lehce provokativní, většinou naprosto trefné reklamy, kterou bere smrtelně vážně jen úplný dement . Z toho vyplývá, že velmi rád a naprosto bezúplatně bojuju za pravdu a osvětu pro normálně uvažující potenciální zájemce o auto, aby se zamysleli nad skutečností a nevěřili kdejakému blbci jakoukoli neskrývanou lež. Jen se mi zdá, že je to boj s větrnými mlýny, protože jak tak koukám, těch blbců je tady stále dost. ;-)
Nejlepší na tom je, že tyhle motory Hyundai vyrábí už nějakých 6 let.
V rodinném autě? Pochybuji, že to nějakého souseda vůbec zajímá.;-)
vlastně on to byl liftback a to je ten "ftip":-D
... a protože i cena komunikuje, ještě přijde exploze číslo 2. Vsadím se, že nebude dražší než Octa WRC, nebo jaxe menuje..
Nez octa WRC urcite ne, ale ta mu zase krom maximalky kdykoliv nalozi. Jen kdyz si vemu pohon 4x4, rizene diferaky atd..
Nenaloží, protože je to tlustá Berta s extrémním zadním převisem. Jezdit s Octávií rychle i v zatáčkách chce hodně dobrého řidiče. A těch u nás moc není.
Ale naloží, jen ty mechanicky diferaky udělají v zatáčkách moc a můžeš si posunout vykon vic dozadu.A mimochodem, octa III žádné extrémní převody nemá...
Ach, ti fanatičtí škodovkáři... Ani číst to pořádně neumí.
Napadlo mne doplnit a též i překopírovat to, co jsem napsal k článku o Hyundai a provokativní "reklamě". Platí to i zde, protože někteří "diskutéři", kteří jsou limitovaní od Škody do Škody a nic mezi tím, neunesou jakoukoliv realitu a objektivní skutečnosti prokazující, že se Hyundai zkrátka už vypracovala a už i "umí". To, že se daří Hyundai i v automobilových soutěžích, to je zbytečné fanatikům Škoda připomínat.1. Podle počtu příspěvků do diskuse se ukázalo, že "reklama" Hyundai "boduje" a účinkuje. Čili provokace se nemíjí účinkem. :-)2. Zdejší "odborníci" na auta by konečně mohli už pochopit, že automobilka Hyundai udělala v posledních letech významné pokroky a současná produkce je plně srovnatelná s produkty Opel, Ford, Renault, Škoda,... atd. Dokazují to nejenom prodejní výsledky, ale i nejrůznější "testy" a srovnávací "tabulky" v různých časopisech a "testech".3. Ať si každý koupí auto, které se mu líbí a které mu vyhovuje. (A které si osobně pořádně vyzkouší...) Na názory zdejších "odborníků" se může každý jednoduše vybodnout.4. Někteří zdejší fanatici značky Škoda by se měli nad sebou zamyslet. A také třeba si zkusit vypůjčit třeba ten Hyundai na víkend a najezdit s ním alespoň 1000 km. Potom by zjistili, že se jedná o normální standardní auto, které snese srovnání se Škodou. V něčem je horší a v jiném lepší. Je na každém, aby se rozhodl, co je pro něj lepší. Do 500 000 Kč je podle mne I30 dobrou alternativou auta nižší střední třídy. Octavii s litrovým 3 válcem bych určitě nekupoval. Třeba už ale Octavie RS je ale určitě dobrou volbou, jenže je to o jiných penězích... Zkrátka - ať si každý vybere podle svého.5. Neodiskutovatelné je to, že v rámci koncernu je pro Škodu určena úloha "konfekce". Když vedle sebe postavím Golf a Octavii, tak tedy já určitě poznám rozdíly v kvalitě a v detailech. Překvapil mne ale současný Superb, který se opravdu povedl a lze ho směle postavit vedle Passatu. Jenže i ten Passat v interieru je v detailech lepší...6. Považuji za vhodné připomenout úspěchy Dacie, která si našla už hodně českých zákazníků, kteří pochopili, že pro jejich potřeby kvalita Dacie naprosto dostačuje a též i nízká cena je pro ně významným argumentem, který rozhodl, že si nekoupili Škodu, ale "jen" Dacii. O tom, že s Daciií je spokojeno mnoho našich spoluobčanů, o tom je asi zbytečné diskutovat. Stejně to platí i spoluobčanech, kteří se rozhodli koupit Hyundai. (Nespokojenci se ale na druhou stranu najdou napříč všemi značkami a neplatí to jen pro zde diskutovanou Škodu a Hyundai.)7. Argumentace prostorností Octavie je směšná. Pro početnou rodinu 2 metrových dlouhánů je i Octavie malá a v takovém případě se volí třeba Multivan nebo Viano apod. A naopak normální rodina 2 velcí a 2 děti se v pohodě vejdou do I30, Astry, Golfu a ostatních srovnatelných aut nižší střední třídy. O rodině "prcků", ve které rodiče měří do 170 cm, je zbytečné už vůbec diskutovat z hlediska potřeb prostoru v nižší střední třídě. Zkrátka - každý ať si vyzkouší a vybere, co se mu líbí a nevnucuje své "názory" jiným a nekritizuje s použitím argumentů, které nemají obecnou platnost.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.