Hyundai i30 z Nošovic získá až 275 koní. Odtajněna i nová verze fastback

81 komentářů

DDT
18. července • 11:00

se nestačím divit, kolik fanatiků dnes stojí za asijskou béčkovou sračkou...vzpamatujte se debilové, jesti se nad něčím potřebujete ukájet, něčím trumfnout konfekční škodovku, onanujte nad obrázkem porsche, ferrari, mercedesu nebo bmw...

Smith
18. července • 22:04

Viď? Sice ne za béčkovou srač.ou, ale áčkovou extratřídou. A nejlepší na tom je, že jich bude do budoucna čím dál víc. Oni totiž postupně procitají do reality fanatici německočeské céčkové ultrasrač.y. Mimochodem, od BMW přešlo k Hyondé hodně nejšpičkovějších managerů, takže nyní už jen Bmw od slova Béčkové motoren werke...;-)

qwertz
15. července • 10:40

O této odporné firmy bych si nekoupil ani prupisku:
http://ekonomika.idnes.cz/hyundai-dealeri-soud-peni... ...

mpolan
15. července • 18:02

A tohle si hraje na dospělého... :-D :-D

stealth01
15. července • 17:55

Za chvíli ti kluci z Hyundai přes anonymní okna v Chrome nasekají minimálně 70 mínusů, tak bacha :-D

niky
15. července • 13:29

Hovnaj jsou kriminalnici a dementi. Kupovat si Hovnaj je to stejne jako chtit Kajinka na hrad :-D

matchboxx
14. července • 13:33

hjundaj , koncernove vozy zacinaji mit bobky :-)) no to asi nehrozi

Radek
14. července • 10:16

Tohle auto zesměšní i Type-R

Shimi
14. července • 10:57

Radek: Tvé konstatování se nedá brát ani jako páteční vtip.

mpolan
14. července • 11:15

Třeba to myslel opačně, tedy že Hyundai bude zesměšněno Hondou. Ta věta jde vykládat oběma způsoby.

Shimi
14. července • 11:33

mpolan: To by dávalo smysl v případě, že by byl CTR nejhorší HH v segmentu a to není, je to právě naopak. Takže tvá domněnka nedává smysl.

mpolan
15. července • 9:57

Moc to žereš a zatemňuje se ti mozek...
Nehledě na to, že Type R ničím extra nevyčnívá a jako univerzální hothatch skutečně není moc dobrý.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Shimi
15. července • 13:47

mpolan: Žeru? V klidu odpovídám, máš to nějaké popletené. A že CTR ničím nevyčnívá a není univerzální? WTF? Prober se! Na univerzálnost je tady Golf GTI ne CTR. CTR je nekompromisní ultimativní stroj a 99% testerů se shoduje, že je to momentálně jeden z nejlepších HH ve své třídě na planetě.

mpolan
15. července • 18:01

Ale o tom hothatch vůbec není. Právě ta univerzálnost v denním provozu a možnost si jízdu více užít i mimo běžný provoz dělala skutečně HH. Civic nebo Mégane jsou extrémní auta, rychlá auta a velmi sportovní... ale jinak naprosto k ničemu.
Ač sám fanoušek Renaultu, žádné R.S. bych si nikdy nekoupil.
Ale líbí se mi, jak se vztekáš, když jsem ti sáhl na modlu... tak to má být.

Shimi
15. července • 18:13

mpolan: Na modlu? :-D:-D Chlape ty mě dneska bavíš. Pro tvou informaci, já jezdím Opel ;-)

mpolan
16. července • 10:38

No a co? Jezdi si třeba na tříkolce, důležité je tvé chování dítěte.

Shimi
16. července • 11:12

Copak? Podle sebe soudím tebe? Víš jak se to říká, pro dítě je každý dítě. ;-) Ale neboj vlka nic, věkem to odezní.

Radek
14. července • 12:58

Kuci, dělal jsem si prdel z Hyundai.

Stan
14. července • 9:08

Tak sláva, že i jednička na českém trhu konečně nabídne rychlé svezení pro tatíky. Pořád moc nevěřím, že to ale dojde do fáze prodeje. Pokud ano, těším se na ostrý test...

qwertz
14. července • 11:39

Tatíci se prohánějí v S-maxu nebo něčem podobném. Tuhle pixlu od sardinek možná tak na důchod, až děti vyrostou a odstěhují se.;-)

Shimi
14. července • 11:56

qwertz: Pixla od sardinek? Proč to zbytečné zesměšňování? Ta kára má víceprvek, 2.0T a celé ladění probíhalo v Evropě. Nalijme si čistého nezaujatého vína, pojede to parádně. Že to nebude TOP mezi HH C segmentu? A co? Komu to trhá žíly? Propadák to ale rozhodně nebude, to je prostě fakt. Kuwa chlapi, buďme rádi, že se tyhle modely ještě vyrábí.

qwertz
14. července • 12:27

Pixla od sardinek je hovorové označení pro malé rozměry. Na tom není nic zesměšňujícího. Váš předřečník to označil za rychlé auto pro tatíky, což je skutečně absurdní. Kategorie "tatík" jezdí v autech typu MPV nebo Combi, protože někam musí naložit manželku, děti, zvířata, zavazadla, kola, lyže atd... Na to je hatchback naprosto nevhodný a je jedno, jestli je to Hjondé, Golf nebo Ford.Rychlí tatíci jezdí v S-Maxech, Octaviích RS, Golfech R Variant, v Mondeu nebo Passatu. Hothatch jako i30 N 2.0T je úplně jiná cílová skupina. Rodinu v tom bude vozit jenom úplný masochista (totéž platí o všech ostatních hothatchích)

Stan
14. července • 12:57

Tohle je dokonalé auto pro tatíky. Ne každý potřebuje dokonale univerzální auto ke své roli jako vy. Mnohem častěji se setkáte s tatíky, kteří pro rodinu koupí větší auto a zpravidla tito tatíci pořídí ještě druhé pro město a radovánky a tohle je zrovna skvělý příklad druhého auta.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tom
14. července • 21:07

No uprimne... Pokud je to auto dobry a ja nepochybuju ze je, tak nebude stat pod 550.000,-Kc. Hjundaj uz proste neni levna plechovka, ale vsichni to od ni ocekavaji. A vysledek? Bude se prodavat Leon FR, Golf GTI, samozrejme ORS a hjundaj bude mit par kusu u showroomu, ktere pak rozprodaji za par korun v akci. Fakt neznam nikoho, kdo by sahnul po hjundaji z jineho duvodu, nez je vyhodna cena. A tu umi napr Leon sakra dobrou.

majkom
14. července • 22:34

pockat ako ze niekto uprednosti seat pred i30? to je potom tak zrosku analfabet - otransy interier, jednoprvek a cena stejna... sedel si niekedy vobec v leonovi??

Tom
15. července • 14:41

No prave ze sedel a pokud bude stejny rozdil mezi "civilni" i30 a N jako mezi civilnim Leonem a FR, tak ma i30 proste smulu... Leon FR ma viceprvkovou napravu a dokonce i verze s tuhou napravou je lepe vyladena nez viceprvek v nove i30.
Nicmene tady vubec nejde o to kdo je lepsi a kdo horsi, ale o to, ze hjundaj si v CR lide kupuji jen a pouze kvuli cene, coz je videt s kazdym novym modelem, kdy hjundaj zdrazil i20 a ted nesmyslne (na hjundaj) nacenil i novou i30 a prodeje jdou do kopru. Je jasny, ze kdo chce fajn ostrejsi hatchback, tak jde do Golfa GTI, ale pokud setris, tak preci radeji sahnes po Leonu FR nez po nejakem korejci... leda by i30N stala tak 450.000,- to by pak byla jina pisnicka.

Shimi
15. července • 15:36

Tom: Když už srovnávat rozdíly, tak v rámci čistokrevných HH. Tzn. i30 vs. i30N a Leon vs. Leon Cupra. Varianta FR je pouze výbavový paket pro civilní Leon, to nemá s HH nic společného. Navíc FRo končí na 1.8T 132 kW, to se vůbec nedá srovnávat se 184 kW, potažmo 202 kW, i30N. A to, že klasická vlečka u Leonu FR je lepší než víceprvek u i30, je naprostý nesmysl. Každopádně souhlasím s tím, že pokud Hyundai i30N přecení, tak to bude stejný propadák jako Kia Cee´d GT za 550.000,- Prostě ty prachy za to nikdo nedá. I když to na druhou stranu není zase až tak úplně špatná nabídka. Jenom základní chip třeba u Powertecu z toho dostane 170 kW a mít 170 kW v nižší střední za 550t.? To je v podstatě ku*evsky dobrá nabídka. Golf GTI začíná na 700.000,- a dostaneš za to 169 kW.

No Name
15. července • 17:53

Jenže i30 N je o několik levelů nad Kia Cee´d GT.

Shimi
15. července • 18:10

No Name: A já někde píšu něco jiného? V tom je právě ten vtip, že pokud se neprodává "obyčejné" GTčko se 150 kW za 550, tak i30 N bude mít ještě horší startovací pozici. Auto o level výš, tím pádem dražší a tím pádem neprodejný. Nikdo si nepůjde pro i30 N za cenu Golfa GTI, Leonu Cupra, Astry OPC, atd.

Marek
17. července • 16:42

Spíš bych to upravil. Nikdo si nepujde koupit hothatch od hundaje za ty peníze. Hundaj pro tohle auto v evropě nemá cílovou kupní skupinu.
Když budete chtít rychlí hatch tak vas jako první určitě nenapadne i30N... Bude to golf, případně focus, leon, megane rs, nebo nějaký japonec.
Jestli se těch hundaju proda v čr pár kusů... Které ještě navíc hundaj prodá sám sobě.

Tom
15. července • 23:09

Tva posledni veta do puntiku vystihuje mou puvodni myslenku. To je cele...

Homer
14. července • 7:44

Tak fastback je spíš designovka než praktický. Aspoň dle fotek mi přijde, že má dost vysoko umístěnou nakládací hranu a ještě vstupní prostor poměrně úzký. Dost se Hyundai inspiroval u minulé generace Insignie liftback, která také trpěla těmito neduhy. Takže velkým konkurentem pro Octavii moc nebude a prodeje u nás budou spíš minoritní.

Kuk Vykuk
14. července • 0:47

Auto z fabriky kterou jsme dotovali ze svýho 5,5 miliardama + daňové úlevy, to se to pak podniká 3-[
https://www.novinky.cz/ekonomika/119575-hyundai-... ...

Mirek
14. července • 7:05

A teď napiš, která taková firma, která k nám "přišla", není, včetně Škody, dotovaná. Jen pro formu napiš, jak velké dotace napříkad dostala poslední automobilka na Slovensku. A vyčíslí výši dotace a daňových úlev Škody od převzetí VW. To bude teprve zajímavé číslo.:-D

Kuk Vykuk
14. července • 21:04

Té zajímavý jak ty milardový dotace do spalovacých popelnic necháváj každého naprosto klidným a teprve teď s příchodem elektriky se můžou všichni najednou z dotací doslova posrat. Lol B-]
Spočti si to sám. :-P

Mirek
14. července • 21:22

Pleteš dvě rozdílné věci, dotace na zřízení výrobního podniku a dotaci na koupi elektroauta. Zkus u toho alespoň trochu myslet, není to tak těžké. Jak vidím, tak ses tady z toho posral Jenom ty. jen pro úplnost, kdyby se Tesla rozhodla tady postavit továrnu, tak se bude jednat o objím pro jednu továrnu. To už je v pořádku?

Kuk Vykuk
16. července • 17:39

Ukaž mi kde co pletu ty troubo? :-D:-D:-D
To, že máš problémy s chápáním psaného textu dokažuješ pořád. Tvůj mozek není v pořádku. Ani jeden z těch blábolů vo kterejch mluvíš jsem neřek a ani jsem to tak nemyslel, tak si vem svoje prášky ať už ti konečně přestane šrotovat palice a přestaneš vnucovat svoje zmatky ostatním. B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
17. července • 6:13

:-D:-D:-D
Tak to zkus vysvětlit jinak, tvoje chytrosti:
"Auto z fabriky kterou jsme dotovali ze svýho 5,5 miliardama + daňové úlevy, to se to pak podniká"
"Té zajímavý jak ty milardový dotace do spalovacých popelnic necháváj každého naprosto klidným a teprve teď s příchodem elektriky se můžou všichni najednou z dotací doslova posrat."Jo, abych nezapomněl, proč nenapíšeš, kolik těch dotací a úlev dostala Škoda, nejde ti to ve tvé demagogii do krámu vzhledem k Hyundai?

Moik
13. července • 20:59

No zdálo se, že Korejci už dosáhli vrcholu stejně jako Octavia... ale zatímco OIII není lepší, jak OII - teda spíš je horší min v podvozku a zpracování, i30 přece jen pokročilo designem interieru i exterieru a věřím, že bude mít pořádnou zadní nápravu i motory atd. Až opustí tu jejich debilní reklamu, možná se to bude dát i koupit..Ad cena..já mám zkušenost, že VAG je po slevách levnější - ale dost možná i horší...

Homer
14. července • 7:06

Tak s tím se dá jenom souhlasit, že se nová Octa nikam neposunula, tedy kromě vyšší cenové hladiny :-D

majkom
13. července • 22:13

jak muze byt vag po slecach levnejsi kdyz H dava taky slevy a dokaze dat sakra slevu...

Shimi
13. července • 18:26

Vypadá to dobře, ale to hlavní teprve přijde - cena.

Tom
13. července • 19:14

To je fakt :-D Jestli ji doprasi jako u hatchbacku nebo kombi, tak si to rovnou můžou odvézt do Koreje

josephko
13. července • 17:21

"Oproti hatchbacku je delší o 11 a půl centimetru. Vůz tedy na délku měří 4455 milimetrů. Naopak je ale o třicet centimetrů nižší. "
Kam sa hrabe Ferrari, Bugatti a spol... :-D

stealth01
13. července • 17:11

No tak teď si Nissan GT-R musí dát fakt už pozor. To je pořádná porce výkonu!

qwertz
13. července • 16:37

Kde jsou všichni ti idioti, co před 5 minutama vedle u jiného článku hystericky vykřikovali, že na podplaceném Autorevue nevychází články o skvělém hujdaji?

Mirek
13. července • 21:37

Ty jseš tak blbej, až to mlátí dveřma. To jsem psal já, ale já psal, že nedávají žádné testy, ty moulo překrucovačná. Než něco napíšeš, tak si nejdříve alespoň přečti, na co reaguješ, ale to evidentně při tvé krátkodobé paměti, asi 1 sekunda, nehrozí, neboť mezitím také zapomeneš, že sis měl něco nejdříve přečíst. :-D
Speciálně pro tebe tady vkládám ze svých dvou příspěvku, kde o tom píšu, ony věty (jo, a odpovídám při tom tobě):"Ty jsi také asi reklamní agent Škody. Je však s podivem, že test i30 tady nedají, aby seznámili čtenáře s autem, ale reklamní blbosti se zabývají, jako by na tom stál automobilový svět.""Delší dobu pozoruji, že se na Autorevue neobjevují testy nových aut Hyundai, ale u aut Škoda stačí pomalu jen přelakovat kliky a je zde test."

Stan
14. července • 9:05

Mirku, běž už prohánět bratrstvo kočičí pracky, to jsou hrozné hovna co tu furt meleš, to jek číst zprávy s posranecké sněmovny vole...

Mirek
14. července • 20:32

Nazdar škodafile, také tě sere, že se občas někde dočteš pravdu? Evidentně tomu také "hodně "rozumíš. :-D

stealth01
15. července • 17:49

Mirek 14.7. 20:28 až 20:32: "Musím už konečně vymyslet, čím bych ho urazil. Není z našeho teamu, je proti super značce, mladému tygrovi z Asie. Už vím, nazvu ho "škodafilem". Tím mu jasně ukážu, co si o těch českých chcípáčcích myslím."Mirku, nenávidíš koncern viď? To nevadí, jsi jen člověk, který si potřebuje ulevit. Vždycky je lepší být cool a in a nemít něco rád. Říká se tomu revolta, v každé generaci se to vyskytuje a s věkem a hlavně ZKUŠENOSTMI to mizí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
15. července • 23:02

Člověče, nemám nic proti celému koncernu ani proti autům kterékoliv značky, ale proti lidem, kteří udělali z koncernových aut modlu a neumí ani napsat název některých firem, tedy škodafilové. I kdyby tady Hyundai vyrobil nejlepší auto na světě, tak škodafilové vždy napíšou to, co zde ve belkém předvádí qertz. takže cool budou nejspíš ti, kteří naprosto nepokrytě propagují např Škodu s odůvodněním, že konkurence je "Hujdaj" a pod. pokud nechceš řešit, jestli ty auta za něco stojí a rovnou je odsuzuješ jen proto, že to vyrobili Korejci, tak se bohužel řadíš mezi škodafily. S tímhle přístupem škodafilové nepoznají a nejsou si ochotni přiznat, že konkurence dohání VW a možná v některých směrech ho již předehnala. To je přesně přístup lidí, kteří se potom diví, jak je to možné, že ta rozvojová zem jsme najednou my a ty, koho jsme za něpovažovali, jsou vyspělý stát. Pravděpodobně jsem starší než ty a pravděpodobnost hraničí s jistotou, takže u tebe teprve k tomu vymyzení možná dojde. I člověk, který nepřipouští chyby u druhých, se občas pořádně sekne, tedy ty.

qwertz
13. července • 21:48

Vzhledem k tomu, že hned druhou větu vyvracíte citací v posledním odstavci, můžeme se pouze zaradovat, že příspěvky nejdou zpětně upravovat. Jako memento vlastní hlouposti to je fakt dobré.:-D

Mirek
13. července • 21:57

Opravdu?
Poslední test nového osobního auta byl 11.1.2016, víš jak je to dlouho? Pro pomalejší, rok a půl.
https://www.autorevue.cz/srovnani-hyundai-tucson-1... ... Ty testy starých vykopávek, které zrovna pomalu končily ve výrobě nepočítám, jasně píšu "nových". To znamená nových, jako novinek, ne že zrovna vyjely po x letech výroby z linky.:-P

LOL2000
13. července • 19:11

Tak testy Hyundai tady ty šuline fakt nevycházejí a ani na auto.cz.Maximalně něco vyjde přes svět motorů.

qwertz
13. července • 19:15

Opravdu? Např. loni jich tady vyšlo 5 (pro srovnání testů škodovek vyšlo 8). Můžete si podat ruku s tím blbem Mirečkem, co to tady už dneska vykřikoval.https://www.autorevue.cz/hyundai... :-D

LOL2000
14. července • 13:55

Tak za prvé , ne vše co jsi tam dal jsou testy a za druhé je pravda že testy tady prostě nevychází. Vztah mezi mistním Hyundai a redakcí auto.cz(ano dva servery/jeden majitel) jsou na bodu mrazu.Maximalně jsou ochotni napsat klikací článek, kdy to samozřejmě srovnají se sousedem z Boleslavi.To funguje....a jen kvůli reklamě, klikání.Tohle tu snad už ví každej jen ty ne.... šuline.

qwertz
15. července • 19:28

Možná by bylo rychlejší vyjmenovat, s kým má v ČR Hujdaj dobré vztahy...Vzhledem k jejich praktikám a neustálým soudním tahanicím se ještě něčemu divíte?

Mirek
13. července • 22:03

A kde jsem psal, že nevychází "články"? :-P

Mirek
13. července • 21:38

Blbeček jsi asi také jen ty, já psal přímo konkrétně, kterých aut se to týká, ale magor zůstane... škodafilem. :-D

Martin
13. července • 16:15

Tak teď má soused z Boleslavi vyrážku. To auto je fakt pěkný. :-)

Honza
13. července • 17:04

Čekám nový reklamní slogan-nebuďte pomalý jako soused z Boleslavi, přesedněte do i30 N.

qwertz
13. července • 17:14

Po nejlepším českém hatchbacku už fakt může přijít cokoli.

Honza
13. července • 17:55

Ale teď už malému sousedovi opravdu ujede protože je o 0,6 s rychlejší.

Marek
15. července • 7:35

Další rs má mít 300koni... Takže to tak horký nebude. Hundaje trvalo 5let os vydání o3, než udělal něco srovnatelneho...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
No Name
15. července • 9:38

Jenže u 275k to samozřejmě nekončí, přijdou další motorizace. Mimochodem, škodovka do současnosti na Hyundai nemá a dlouho mít nebude. Nikdy třeba nevyrobila a zřejmě ani nikdy nevyrobí např. takové auto s pětilitrovým atmo osmiválcem do V s výkonem 426 k / 520 Nm:
https://press.hyundai.cz/tiskove-zpravy/detail/27_... ...
Malá a ve světě skoro neznámá Škodovka je zkrátka oproti obrovskému globálnímu hráči na automobilním trhu Hyundai taková ani ne ,,béčková", ale spíš ,,céčková" značka na úrovni Dacie, tak to zkrátka je, a s tím nic nenaděláš.

qwertz
15. července • 10:38

Ono vám nic jiného ani nezbývá než se chlácholit "globálním trhem" s motoristicky tak "náročnými trhy" jako je Indie nebo Pakistán, kde uspějete i s prodejem trakařů.Na nejnáročnějším trhu na světě tj. v Evropě (tak jej označují všichni globální hráči) není hnujdaj ani v první desítce:
https://www.auto.cz/evropsky-trh-pololeti-201... ... Zjevně vám ty korejské reklamy plné superlativ už vymyly mozek.

mpolan
15. července • 17:58

Kdyby ten evropský trh byl skutečně tak náročný, jak se jej VWanatici snaží neustále prezentovat, nikdy by nepřijal zdegenerované tříválcové sekačky a poslal by s tím výrobce do tmy, kam patří.
Evropa je ve skutečnosti jen trhem tupých točičů volantem, kterým stačí reklamní masáž.

No Name
15. července • 17:41

:-D Co tam máš dál? ,,Tonoucí se stébla chytá"? O těch vymytých mozcích by jsme si mohli povídat...Evropa a nejnáročnější trh? Nebuď naivní. Patří sice k nejnáročnějším, ale není nejnáročnější, to je např. i americký, kde taková škodověnka nemá ani na to, aby na něm působila. Tam by si ani neškrtla, stejně tak jako VW s minimem prodaných aut. Hyundai je na americkém trhu jeden z nejvýznamnějších a nejúspěšnějších hráčů, který takovou značku jako je VW s přehledem drtí. Škodovka, na rozdíl od Hyundaie, není ani globální značkou. A když se podíváme např. na ruský trh, na který se škodovka soustředí především, tak i tam je Hyundaiem s přehledem drcena. Takže klídek, dále se můžeš chlácholit naivními představami o tom jak je škodovka úžasně úspěšná.

qwertz
15. července • 19:26

Zábavné. Kolikrát jste byl v USA?Šéf inženýr Fordu např. po uvedení Edge na evropský trh popisoval, jak kvůli náročným evropským zákazníkům museli kompletně předělat interiér na kvalitnější materiály, a přeladit podvozek na solidní jízdní vlastnosti, protože amíci rádi houpavé kozy. Ale klidně blábolte dál. Vaše obsese Hujdajem a nenávist ke škodovce je zábavná. Normálnímu jedinci je úplně ukradené, kdyby obě tyto automobilky zítra přestaly existovat. Vám by se ale zjevně zhroutil svět. Doporučuji Dr. Chocholouška.

No Name
15. července • 20:11

V USA? Nesčekrát. Nenávist ke škodovce, co to je škodovka? Ta je mi naprosto ukradená. Houpavé kozy? Snad skákavé, ne? To jsou právě ty tvoje milované škodovky. Takže nevím, kdo tady blábolí a potřebuje Dr. Chochlouška, já tedy rozhodně ne. Jinak bych si tipnul, že ty budeš nasazeným a placeným provokatérem těchto stránek, aby se jim zvýšil rating za každé kliknutí? Protože jak tak koukám, jsi naprostý rekordman v mínusech. Anebo, jestli myslíš vážně všechny ty nesmysly, kterými nás tady denodenně krmíš, tak jsem si tvou léčbou u Dr. Chochlouška naprosto jistý.

qwertz
16. července • 7:52

To vykládejte Dr. Chochoouškovi. Aktuálně 60% vašich příspěvků pod tímto článkem k Hujdaji obsahuje kometář ke škodovce (spočítáno přesně). :-DJinak gratuluji. Podle té vaší teorie jste velmi hloupý, neboť na rozdíl ode mě nejste za tuto "nesmyslnou diskuzi s blbcem" zaplacen. ;-)Jen pro vaši informaci. Škodovky nemiluji, Kabaňův facelift O3 je hnusnný a torzka je ojeb, takže aktuálně bych si u této automobilky vybíral jen s obtížemi. :-D

No Name
16. července • 10:17

:-D:-D:-D S tím tvým Chocholouškem máš podle všeho osobní zkušenosti, protože ho doporučuješ skoro všem v každém tvém příspěvku, kterým odpovídáš na příspěvky na které nemáš jinou odpověď.
Jen 60%, fakt? Divím se, že jich není 100%, vzhledem k tomu, jak na značku Hyundai místní ubozí fanatičtí škodovkáři denodenně kydají tuny šrač.k. Osobně nesnáším jakoukoliv nespravedlnost, křivdu a omezenost pitomců, např. hospodských povalečů z páté cenové, maloměšťáků, hochštaplerů, kteří nevidí dál, než přes slepičinec od své převážně staré vynošené slepice s šípem prostřelenou hlavou na svém dvorku... je to tzv. čecháčkářství. Klasicky např. při opovrhování značkou na základě nějaké ve světě zcela běžné, lehce provokativní, většinou naprosto trefné reklamy, kterou bere smrtelně vážně jen úplný dement . Z toho vyplývá, že velmi rád a naprosto bezúplatně bojuju za pravdu a osvětu pro normálně uvažující potenciální zájemce o auto, aby se zamysleli nad skutečností a nevěřili kdejakému blbci jakoukoli neskrývanou lež. Jen se mi zdá, že je to boj s větrnými mlýny, protože jak tak koukám, těch blbců je tady stále dost. ;-)

No Name
15. července • 9:50

Nejlepší na tom je, že tyhle motory Hyundai vyrábí už nějakých 6 let.

qwertz
13. července • 18:21

V rodinném autě? Pochybuji, že to nějakého souseda vůbec zajímá.;-)

qwertz
13. července • 17:15

vlastně on to byl liftback a to je ten "ftip":-D

Martin
13. července • 16:23

... a protože i cena komunikuje, ještě přijde exploze číslo 2. Vsadím se, že nebude dražší než Octa WRC, nebo jaxe menuje..

tom
14. července • 9:07

Nez octa WRC urcite ne, ale ta mu zase krom maximalky kdykoliv nalozi. Jen kdyz si vemu pohon 4x4, rizene diferaky atd..

mpolan
14. července • 9:12

Nenaloží, protože je to tlustá Berta s extrémním zadním převisem. Jezdit s Octávií rychle i v zatáčkách chce hodně dobrého řidiče. A těch u nás moc není.

tom
14. července • 18:03

Ale naloží, jen ty mechanicky diferaky udělají v zatáčkách moc a můžeš si posunout vykon vic dozadu.
A mimochodem, octa III žádné extrémní převody nemá...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
15. července • 9:53

Ach, ti fanatičtí škodovkáři...
Ani číst to pořádně neumí.

Josef
16. července • 19:38

Napadlo mne doplnit a též i překopírovat to, co jsem napsal k článku o Hyundai a provokativní "reklamě". Platí to i zde, protože někteří "diskutéři", kteří jsou limitovaní od Škody do Škody a nic mezi tím, neunesou jakoukoliv realitu a objektivní skutečnosti prokazující, že se Hyundai zkrátka už vypracovala a už i "umí". To, že se daří Hyundai i v automobilových soutěžích, to je zbytečné fanatikům Škoda připomínat.
1. Podle počtu příspěvků do diskuse se ukázalo, že "reklama" Hyundai "boduje" a účinkuje. Čili provokace se nemíjí účinkem. :-)
2. Zdejší "odborníci" na auta by konečně mohli už pochopit, že automobilka Hyundai udělala v posledních letech významné pokroky a současná produkce je plně srovnatelná s produkty Opel, Ford, Renault, Škoda,... atd. Dokazují to nejenom prodejní výsledky, ale i nejrůznější "testy" a srovnávací "tabulky" v různých časopisech a "testech".
3. Ať si každý koupí auto, které se mu líbí a které mu vyhovuje. (A které si osobně pořádně vyzkouší...) Na názory zdejších "odborníků" se může každý jednoduše vybodnout.
4. Někteří zdejší fanatici značky Škoda by se měli nad sebou zamyslet. A také třeba si zkusit vypůjčit třeba ten Hyundai na víkend a najezdit s ním alespoň 1000 km. Potom by zjistili, že se jedná o normální standardní auto, které snese srovnání se Škodou. V něčem je horší a v jiném lepší. Je na každém, aby se rozhodl, co je pro něj lepší. Do 500 000 Kč je podle mne I30 dobrou alternativou auta nižší střední třídy. Octavii s litrovým 3 válcem bych určitě nekupoval. Třeba už ale Octavie RS je ale určitě dobrou volbou, jenže je to o jiných penězích... Zkrátka - ať si každý vybere podle svého.
5. Neodiskutovatelné je to, že v rámci koncernu je pro Škodu určena úloha "konfekce". Když vedle sebe postavím Golf a Octavii, tak tedy já určitě poznám rozdíly v kvalitě a v detailech. Překvapil mne ale současný Superb, který se opravdu povedl a lze ho směle postavit vedle Passatu. Jenže i ten Passat v interieru je v detailech lepší...
6. Považuji za vhodné připomenout úspěchy Dacie, která si našla už hodně českých zákazníků, kteří pochopili, že pro jejich potřeby kvalita Dacie naprosto dostačuje a též i nízká cena je pro ně významným argumentem, který rozhodl, že si nekoupili Škodu, ale "jen" Dacii. O tom, že s Daciií je spokojeno mnoho našich spoluobčanů, o tom je asi zbytečné diskutovat. Stejně to platí i spoluobčanech, kteří se rozhodli koupit Hyundai. (Nespokojenci se ale na druhou stranu najdou napříč všemi značkami a neplatí to jen pro zde diskutovanou Škodu a Hyundai.)
7. Argumentace prostorností Octavie je směšná. Pro početnou rodinu 2 metrových dlouhánů je i Octavie malá a v takovém případě se volí třeba Multivan nebo Viano apod. A naopak normální rodina 2 velcí a 2 děti se v pohodě vejdou do I30, Astry, Golfu a ostatních srovnatelných aut nižší střední třídy. O rodině "prcků", ve které rodiče měří do 170 cm, je zbytečné už vůbec diskutovat z hlediska potřeb prostoru v nižší střední třídě. Zkrátka - každý ať si vyzkouší a vybere, co se mu líbí a nevnucuje své "názory" jiným a nekritizuje s použitím argumentů, které nemají obecnou platnost.

Doporučujeme

Články odjinud