Hyundai i30 Wagon, kombi jak má být

17 komentářů

petrumr
6. dubna • 17:44

jo,tam bude chyby,když kia má 1,4-80kW,přeci korejci nedělají htp.

patrik
7. dubna • 0:27

hm, to máš asi pravdu, bude to ten malý benzin, předtím jsem se nepodíval. Ale o tom dieselu 66 kW se opravdu několikrát objevily zprávy - nepotvrzené.

pandan
6. dubna • 12:27

Nevím, nakolik jsou obrázky věrné, ale kombi od Kie se mi zdá trochu delší.

patrik
6. dubna • 13:07

Nakonec jsem se podíval a musím ti říct, že cee'd SW je o 1 cm kratší (4470) než i30 kombi (4480) . Ale cee'd dělá větší ramena, tak vypadá svalnatěji. Asi před dvěma lety skupina informovala, že Kia má být drsnější a sportovnější značka, Hyundai uhlazenější a nóblejší - tohle by tomu celkem odpovídalo. Ale zatím nevíme, jak se výraz Kie změní po příchodu nového šéfdesignéra Petera Schreyera (ex-VW Group) zhruba v září loňského roku.:-))

qwix
6. dubna • 11:43

a nehovorilo sa, ze sa to zo zaciatku bude vyrabat v Ziline?

patrik
6. dubna • 12:49

jj, dost jsme o tom na chatech spekulovali jako logickém řešení, taky se objevila taková neoficiální informace. Ale při představení i30 řekl Hyundai oficiálně, že do dokončení Nošovic v Koreji. Tak si počkáme, jak to bude doopravdy;-)

Polovnik
7. dubna • 14:32

Teda fakt nevím čím přemýšlíte.
Od Hyundaie taková blbost nemohla jít ani neoficiálně.
KIA na Slovensku se pomalu rozjíždí a zaučuje lidi, na krátkodobé projekty nemá čas, lidi a ani linku. Do dvou let bude mít co dělat, aby rozjela výrobu Sportage, Ceed 3d a naposled Ceed kombi. A v těch dvou rocích už začne s výrobou Hyundai v Nošovicích.

patrik
7. dubna • 19:40

A přece se takové zprávy z okruhu Hyundaie objevily. Nevím, jestli jsi manažer v Žilině, třeba máš detailní přehled, v tom případě prosím doplň informace konkrétně. Technickým faktem je, že oficiálně oznámená kapacita Žiliny je někde kolem 300 tis. aut a že softwarové vybavení výrobních linek umožňuje souběžnou výrobu tuším 6 modelů. Takže pokud je strojní vybavení na místě, technicky možné to je. Krátkodobý projekt by to byl jen v uvozovkách, tak jako tak musí Žilina najet výrobu komponentů pro i30, které bude v rámci výrobní kooperace subdodávat. - Mně naopak připadá obtížná představa, že se i30 bude montovat v Koreji a vozit do Evropy - kromě enormního zvýšení nákladů je v takovém případě otázka, kde korejská fabrika vezme komponenty, když se mají dělat právě v Žilině. Dozvíme se to ale brzy, protože i30 se začíná vyrábět v sérii letos. - btw re Kia: první se začne dělat cee'd SW, pak 3D ne obráceně, u Sportage nevím - tuším tam možnou radikální změnu modelu.:-)

ACE
6. dubna • 9:47

Benzínová 1.6 o výkonu 66 kW? Jde opravdu o benzín?

patrik
6. dubna • 10:08

Určitě není, musí jít o slabší verzi 1,6 dieselu, o které opakovaně prosakují zprávy už od prvního představení cee'du SW.

gh
6. dubna • 6:16

Sám krabicáky nemusím a jezdím v kupe, ale tohle de.

patrik
6. dubna • 13:58

Když máš rád kupé (nejlépe červená), zadej si HND 3 Veloster;-) nebo počkej pár dnů, až dorazí zprávy z autoshow v Soulu

Mirda
6. dubna • 8:33

Hezké, trochu jako Peugeot, ale asi za lepší cenu. Kvalita by nemusela být špatná...

patrik
6. dubna • 10:27

Peugeot? To ti asi připomíná cee'd SW... i30 s přimhouřením obou očí spíš Citroen, když už by člověk chtěl za každou cenu hledat podobu ve Francii. Ale já ji nehledám.

Juha
6. dubna • 6:56

Já mám nejraději lieftback, velký kufr jako sedan, přístup do něj jako do hatchbacku, převezu v něm skoro tolik co v kombi a nemám krabici. Kupátka jsou boží.

patrik
6. dubna • 10:23

I já zamačkávám slzu po liftbacích - protože ty aby špendlíčkem hrabal, zřejmě z důvodů konstrukčních komplikací. Na druhou stranu ale znovu hlasitě tleskám skupině Hyundai-Kia, že po několika letech vrací do své nabídky verzi kombi. Ukázalo se, že empévéčkem kombi nenahradíš. Odlišení i30 od cee'du v kombi se mi zdá hodně podařené. Stylistické prvky i30 (zadní partie) dostaly imho ve verzi kombi větší smysl proti HB, vypadá to na pěkný plynulý design, kde na sebe celky a detaily logicky navazují. Obě automobilky se začínají přibližovat nové designové identitě (Kia asi poněkud rychleji), kterou mají šanci stabilizovat a výrazově dál promýšlet. Nespadlo to z nebe, pracují na tom minimálně 7 let a teď se začínají dostavovat výsledky.

Hany
6. dubna • 9:23

Panove, takova krabice o 19% LEVNEJSI se mne libi podstatne vice nez cupatko, ale musim korejcum priznat, tohle se povedlo :).
H.

Doporučujeme

Články odjinud