Hyundai i30 vám bude umět pustit zvuky kavárny i krbu. Vybere i nejlepší hospodu

WRC Fabia R2 TwinCharger  |  03. 08. 2020 17:40

Dalsi falesne zvukove iluze.. to u me v cernem rallyovem kokpitu to je jina kava.. zadny fake sound ale ..opravdovy

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 08. 2020 17:59

Nejsi s tímto již trochu trapný? Ten tvůj zvuk je také umělý, jestli ti to nedošlo, nebo mi chceš tvrdit, že to stvořila příroda?

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  03. 08. 2020 20:05

Mirdooo...ty mi oponujes snad jeste trapnejsim prispevkem..? Stvoril to vsechno clovek. Ale je propastny rozdil digitalni vs mechanicky. Fajnsmekr to pozna a oboji si nevychutna stejne.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 08. 2020 20:40

Ani bych neřekl, předně se nepíše o napodobování zvuku motoru a navíc ten tvůj zvuk motoru se upravuje výfukem, jinak bys ten "přenádherný" zvuk motoru neskousl. Navíc je od tebe trapné tohle psát dokola, v různých obměnách, i v diskuzích pod jinými články.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  03. 08. 2020 21:14

Musim, nekteri to ani dodnes ne a nechteji pochopit. Nezlob se. Vyfuk je tlumic rambajzu motoru a odvadi splodiny. Patri tam, tak mi ho od tamtud hypoteticky neodmontovavej. Dobre, ze tam je a ze hezky brucive informuje predevsim toho vzdalujiciho se naivku za mnou, ze se vitezstvi nekona sic na to slape a radi co to jen jde

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 08. 2020 21:35

Ty přece chceš ten přirozený, neupravený, krásný zvuk motoru, tak na co nějaký laděný tlumič, který maskuje velkou část toho jadrného rachtu trhajícího uši?
To ostatní netřeba komentovat, to je snad úchylka pro pubertální závodníky, kteří nedokážou snést, že je někdo předjede.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  03. 08. 2020 22:12

Vis, ze tam mam dva druhy znackovych foukadel uz z vyroby. To je ta hudebni nirvana kvuli ktere jsem to koupil a ne syrovy, nelegalni rachot. Opet popiras krasu VYLADENE mechanicke symfonie. Tak jak to znam ze vzpominek svych divosskych mladych casu prozitych v USA.. a ted si to dejavu pripominam ve Skodovce, kterou si snad krome me nikdo v CR nekoupil.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 08. 2020 14:56

Já nic nepopírám (napiš mi, kde něco popírám), jen se musím smát nad tím, jak něčemu říkáš přirozený zvuk a rozplýváš se nad ním blahem, přestože je uměle vytvořený, tak jako ten uměle vytvořený z reproduktoru. Navíc si nechceš připustit, že zvuk z motoru je upravený , ale ne mechanicky "Opet popiras krasu VYLADENE mechanicke symfonie.", aby ti neprorval bubínky.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  04. 08. 2020 17:20

Popiras to tim zpusobem, ze neberes na vedomi to, jak se zvuk siri, odkud se siri, vibracemi ve volante, prujezd tunelem, stresni okno, atd.. premyslej! Souhrne, snad zadny digitalni zazitek z repro nebude stejny jako live koncert (meho) vyladeneho zvuku, skutecneho motoru v realu. Zaroven fiktivne rozmontovavas moje umelecke dilo a davas mi sadisticky hlavu do pistu at se tam nabazim do syta.. to je od tebe zkreslene pojeti, tak zadneho petrolheada nechapej a vnimej v kokpitu, nebo zvenci. Jinak se zvuk auta jako finalniho produktu posuzovat nehodi. Co te to napada.. vzdy s vyfukem, jinak bych ohluchl a neni to legalni, zdrave, ohleduplne k okoli ani prijatelne..asi to nevis..tak to pust z hlavy

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 08. 2020 19:13

Kdyby to tak bylo, tak jsou všechna auta buď tichá a ani nevíš o existenci motoru, nebo budou všechny bručet a střílet do výfuku. Nějak nejsi schopen pochopit, že tím výfukem ... se zvuk motoru úmyslně upravuje, vůbec nejde o to, aby měl motor přirozený zvuk. Aby ses nakonec nedivil, že máš zvuk ještě dokreslován z reproduktoru.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  04. 08. 2020 19:29

..tovarni, pravy, autenticky, libozvucny, remenem pohaneny, originalni americky supercharger Eaton. To nemas, neznas, tak nevis...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  04. 08. 2020 07:57

tvl ty jsi ocas k pohledání - to ani není možný...

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  03. 08. 2020 20:10

Další docela zbytečná funkce.
A ty oslavné články na Hyundai začínají být stejně otravné jako oslavné články na Škodu. Tenhle server jde čím dál více k bulváru...

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  03. 08. 2020 20:13

Koho by před pár lety napadlo, že Hyundai i30 bude mít hezčí a luxusnější interiér než Mercedes S se stejným rokem výroby Kde asi soudruzi udělali chybu?

Odpovědět  |   | 
iPace  |  03. 08. 2020 21:36

v Nemecku maj ted asi spoustu tech doktoru a inzenyru z Afriky, a rozhodli se je zapojit do navrhu aut ktera jim chteji prodavat

Odpovědět  |   | 
Kapr  |  04. 08. 2020 08:30

Jako vtip dobrý :D

Odpovědět  |   | 
Michal Vanerka  |  04. 08. 2020 10:13

Ja nevim jestli ses slepej ale otevri si stranku Mercedesu a podivej se tam.To snad nemuze nikdo ani srovnavat

Odpovědět  |   | 
Jirik  |  03. 08. 2020 22:46

No a co? To umi i telefon ze zastavarny za 500 Kc. At si grazlove u Hnojde pousti klidne zvuky strevnich plynu. Tedy prdy !

Odpovědět  |   | 
.  |  03. 08. 2020 23:44

Tak to je s náskokem největší trapárna roku v automotive.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  04. 08. 2020 08:00

Je to sice kravina, ale na ID.3 stále nedosahuje.

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  04. 08. 2020 00:44

Marketing Hyundaie pochopil, že Vošického cesta je díky bohu mrtvá ... jen ty články by měly méně smrdět inzercí. Navíc tyhle doplňky už dělá konkurence jak koncernová, tak BMW a Mercedes. Zase pozdě Hujdo ...

Odpovědět  |   | 
Rainer Zufall  |  04. 08. 2020 06:20

Kdybych si chtěl koupit i30, tak tahleta zpráva by mě naopak odradila, protože je to o levném a laciném software a ne o inženýrském kumštu.

Odpovědět  |   | 
Skodovak  |  04. 08. 2020 11:57

O lacinem SW si bezte popovidat do Skodovky/VW urcite vam to radi ukazou. U novych aut jsou az 40% nakladu na vyvoj naklady na SW. S nastupem CAD/CAM systemu v 90. letech a nizkymi naklady na vypocetni vykon se toho mechanicky zase tolik delat neda. Jo kompozity, ale ty nejsou nic extra na masovou vyrobu. Vyroba je presnejsi. Nanotechnologicka uprava povrchu, ale za poslednich 20 let se toho zas tolik noveho nestalo. Kde auta jdou nahoru je diky SW ... rychlejsi odezvy, adaptabilita, vetsi stavovy prostor pokryvajici i mimoradne stavy.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  04. 08. 2020 08:39

Osobne bych radeji misto zvuku ocenil, aby ten interier nebyl tak priserne laciny a zastaraly. Tyhle barokni tvary z plastu mozna maji byt retro odkazem na legendarni nekvalitu interieru lacinych asijskych aut z devadesatych let, ale i tak mi prijde, ze to proste nefunguje. Je super, ze je to mnohem levnejsi nez vybavou a motorem srovnatelna Octavia, ale s tim interierem bych si asi radeji i tak priplatil na Octavku, ktera je designove uplne nekde jinde (a neni to tim, ze by byla tak skvela).

Odpovědět  |   | 
LOL  |  05. 08. 2020 06:13

Srovnávat to zrovna s Osrálkou, to je dosti legrační.Hujda není úplně šálek mé kávy, ale škoda/vw ve srovnání s háčkem jednoznačně prohraje - jak v ohledu kvality materiálů, tak provedení, tak celkového designu.
Kvalitou interiéru byla nejblíž asi O1, designem zase O2, jinak to klukům a holkám z Junge Schmerzfeiern moc nejde - as je Vlkohrad brzdí, takže O3+O4 jsou spíše nekvalitní, nudné a lagrycové.

Odpovědět  |   | 
HRD  |  04. 08. 2020 10:40

Zvuk vody, praskajícího krbu, to je krása, to se to bude za jízdy krásně usínat....
Korejčíci dělají z auta hračku, vzdalují se autu a přibližují se tabletu v rukách dítěte ze základky.

Odpovědět  |   | 
eurohujer  |  04. 08. 2020 12:28

Ahoj kuci, chci se optat jestli se mi do tohoto vozu vejde kocarek, pejsek, basa piv, krabice konzerv, moje mana a decko, chceme jet do jugosky.

Odpovědět  |   | 

a kdo bude řídi?, myslím ty jsi zbaven i občanky...

Odpovědět  |   | 
Eruda  |  04. 08. 2020 21:21

Kup si elektromobil. S tím tam takhle narvaný v pohodě dojedeš na jedno nabití.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  04. 08. 2020 16:44

Tady je zase nablito od zakomplexovaných čůráčků-škodováčků..

Odpovědět  |   | 

Když si vezmem, že hyundai je o polovičku levnější jak škoda a nahrají to zdarma i do staršího vozu v rámci záruky, to se škodovkářů líbit nebude a tuším, že to bude projednávat vláda aby v moravoslezskem kraji vyráběli taková vybavená a laciná auta.

Odpovědět  |   | 
Kapr  |  05. 08. 2020 21:32

Pravdu máš. Už si letím koupit hjundaje, protože jediné co od auta chci je to, abych si v něm pouštěl zvuk krbu

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro