Hyundai i30 Sport: sportovní sada k dostání i na českém trhu

davpro  |  14. 10. 2009 07:12

Připadá mi to dost o ničem, možná tak za 5000 by to bylo pro někoho zajímavé, ale takhle to spíše vypadá na tuzing doplňky ala Milotec

Odpovědět  |   | 
šmankote  |  14. 10. 2009 07:51

Hm, chtěl bych vidět holotu, která hlavně kupuje "rejži", jak vysolí 20k navíc za votuzený korejský vozík. Za 20k dostanete u jiné značky adaptivní tlumiče, každý si to "sportovno" představuje jinak...

Odpovědět  |   | 
wendy  |  14. 10. 2009 09:45

Cituji: "Každý si to sportovno představuje jinak...!

Ano, třeba Škoda modelem Fabia Sport s motorem 1.2 HTP... Ty "holoto"...

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  14. 10. 2009 10:29

Ano, Golf 1,6 s adaptivnimi tlumici, to je to spravne sportovno :)

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  14. 10. 2009 11:48

Vzhledem k poctu votuzenych fabii HTP a 1.4 mam pocit, ze "holota" nejen, ze nakupuje predevsim "pivo", ale ze ji ani nezajimaji adaptivni tlumice

Odpovědět  |   | 
ceedar  |  14. 10. 2009 11:48

rejzi... takze sa nam pan "zakategorizoval"

chvalime, podobne by mali zacinat ine prispevky, aspon clovek travi s nimi malo casu a diskusiu prebehne coby-dup

ja len pridam, ze "na plne gule" vybavena i30, s silnejsim dieslom (115k), metalizou, sportovym paketom a vybavou Comfort (ktorej nic podstatne nechyba, iba ESP) je k dostaniu pod 15 tisic EUR = co cini 388 tisic CZK

ano viem ze tu pridu "rejzinci" argumentovat, ale podobny golf s 1.6 (ktory ma ale o 10k menej) s 5 dverami, vybavou chudobnejsou, zacina v nemecku na 23 tisic EUR, zohnat ho viem lacnejsie ale som stale pri 19 tisic eur v rovnakej vybave...

otazne je ci tych 4 tisic EUR zato stoji

ide o to, ze pri Hyundai mam pocit ze som kupil vybavene vykonne auto relativne lacno (14670 eur) a netrapila ma myslienka ze som za auto vyhadzoval "dvaciatku" pre nic

Odpovědět  |   | 
kert  |  18. 10. 2009 10:55

Zapoměl si dosta že na novej Golf se čeká minimálně 4 měsíce když nechceš skladovku.

Odpovědět  |   | 
VS  |  14. 10. 2009 20:04

Jo, jsem tedy holota, s rejží co se jmenuje Sonáta a chudák spadla do toho i moje žena se svou Elantrou. Co jsme to jen za hajzly, kteří si dovolí kupovat takové hnujdaje a ne supr káry od škody či WV, stydím se!!!!!!
Příště si opravdu koupím pořádné auto - třeba IX 55 a ženě IX 40 - fakt se polepším abych nedělal ostudu českým řidičům.

Odpovědět  |   | 
jeremiash  |  14. 10. 2009 08:25

Pozn: v zakladnej vybave START na 100% nie je ESP (je volitelne az vo vybave Classic a je za priplatok 15 900 Kc)
Autor zrejme myslel ABS + EBD...

Odpovědět  |   | 
mclown  |  14. 10. 2009 12:24

ale hyundaui chyba sportovy motor ... nejaky ten turbobenzin si to ziada

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  14. 10. 2009 12:36

"turbobenzin" a "sportovy motor" jsou synonyma od kdy?

Odpovědět  |   | 
mclown  |  14. 10. 2009 14:45

no treba uvazovat ze je to auto pomerne lacnejsie ,takze iny vykonny motor ako TB sa tam neda dat ...
alebo co by si tam chcel? hyundai i30 4.7 V8 ??

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  14. 10. 2009 15:12

Urcite by se tam dala dat technicky vyspela atmosfera. Nevim, proc sem tahas nesmysly jako 4.7 V8.

Odpovědět  |   | 
mclown  |  14. 10. 2009 15:38

aha a ktory hb v cene pod 20k eur ma vyspele atmo?

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  14. 10. 2009 15:44

NO v ramci lasky Skylineho k Honde muzes hadat ;)

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  14. 10. 2009 17:03

Tady zase nekdo vyskakuje jak certik z krabicky a taha sem Hondu Klid goesi, treba to jde lecit

Odpovědět  |   | 
mclown  |  14. 10. 2009 18:20

no tak to aj octa rs jazdi lepsie ako civic r

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  14. 10. 2009 17:02

Kdo tady mluvi o "hb v cene pod 20k eur", ti nejak hrablo, ne? Chtels vedet, co je u me sportovni motor a ja napsal "vyspela atmosfera", co s tim ma co delat cena nebo jine hb na trhu?

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  14. 10. 2009 17:30

Čoveče z tebe to leze jak z chlupatý deky. Nahodíš už konečně nějakou tu vyspělotinu, kterou by do i30 mohl Hyundai nasadit?

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  14. 10. 2009 17:40

Proc si myslis, ze delam ve vyvoji Hyundaie?

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  14. 10. 2009 17:53

Jen to nééé, ale tlučhuba si dobrej

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  14. 10. 2009 18:07

Sice ted nechapu, co v tve domovine znamena slovo "tluchuba", ale asi jste zajimavy kout nasi zeme

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  14. 10. 2009 18:39

Tak jinak

mclown napsal: " no treba uvazovat ze je to auto pomerne lacnejsie ,takze iny vykonny motor ako TB sa tam neda dat ... "

Skyline napsal: " Urcite by se tam dala dat technicky vyspela atmosfera ... "

Celá diskuze se točí okolo i30 jakožto představiteli nižší střední třídy. Tak se ptám, když se tam teda podle tebe dá URČITĚ dát vyspělá atmosféra, jaká to teda podle tebe je? Podle mě to není žádná, páč Hyundai momentálně nemá pro tenhle typ auta vyspělou atmosférickou alternativu. Ale třeba víš víc, právě proto se ptám

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  14. 10. 2009 23:54

Aaa jee, tluchuba Shimi nema argumenty, tak neco vytrhne z kontextu a bude si na tom honit triko Mozna by nebylo od veci se vratit na zacatek diskuse, uvedomit si, o cem to je a pak prijit s necim relevantnim

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  15. 10. 2009 08:47

No vždyť to říkám, tlučhuba. Huba plná keců a když dojde na věc, tak píšeš nesmysly o vytrhávání věcí z kontextu místo toho ,abys už konečně obhájil to, cos napsal. Jsi jednoduše guma, která se nezmění a která bude z valné většiny reagovat, tak jak reaguje. Věcnost v tom ale člověk hledat nemůže Chlape, když něco napíšeš, tak si za tím stůj a nebo si nasyp popel na hlavu a přiznej barvu, že se ti omylem zaprášilo od huby.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  15. 10. 2009 10:38

Vsak ja si za tim stojim - sportovni motor je pro me vyspela atmosfera. Ze ty tady blabolis o aktualni nabidce hyundaie, coz je neco, cos sem dotahl sam, za to ja nemuzu. Chapu, ze chranis svou neschopnost reagovat k veci, ale co uz muzu cekat od tluchuby shimiho

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  15. 10. 2009 11:29

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  15. 10. 2009 17:15

" Vsak ja si za tim stojim - sportovni motor je pro me vyspela atmosfera. " - Tohle ti nikdo nebere.

" Urcite by se tam dala dat technicky vyspela atmosfera. Nevim, proc sem tahas nesmysly jako 4.7 V8." - A za tímhle si stojíš? Musíš, protože si to napsal. Budeš tak hodný a vysvětlíš mi (nám), co si myslel tím slovem "tam" ? Kam "tam" by se ta technicky vyspělá atmosféra dala dát?

" Ze ty tady blabolis o aktualni nabidce hyundaie, coz je neco, cos sem dotahl sam, za to ja nemuzu. " - To sem dotáhl ve svém úvodním příspěvku mclown, ale to bys měl vědět, když na něho reaguješ, ty kontexte

" Chapu, ze chranis svou neschopnost reagovat k veci, ale co uz muzu cekat od tluchuby shimiho " - Moje prapůvodní otázka, a nejen ta, byla věcná až moc, ale bohužel věcné odpovědi jsem se doposud nedočkal.

P.S.: Ten tlučhuba tě hodně sere, co?

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  15. 10. 2009 20:24

Konecne reagujes aspon trochu k veci, stacilo trochu usmernit a uz i tluchuba Shimi umi cist

ad 2: ano, za tim si stojim. "Tam", tedy do i30, by se urcite technicky vyspela atmosfera dat dala. Rad si poslechnu, proc by to neslo.

ad 3: ale ale shimi, hloupeho kontexta shimiho je holt potreba kopnout:
"toto je sice pekne, ale hyundaui chyba sportovy motor ... nejaky ten turbobenzin si to ziada"
Ano, chybi mu "sportovy motor". A ne, nemyslim si, ze by odpovedi byl turbobenzin. Slovo "chybi", mily Shimi, znamena v cestine napriklad "nema". Tedy tve dalsi blaboleni o tom, co bych tam jako ze soucasne nabidky hyundaie dal bylo zcela mimo. Snad uz konecne, fingers crossed...

ad 4: tvoje otazka byla zcela irelevantni, viz ad 3. Ze to nechapes je smutne i zabavne soucasne
Nicmene jen tak "mimo soutez", aby ses uklidnil a necitil se se svou nechapavosti ignorovan: zadnou soucasnou atmosferu, kterou hyundai ma, bych tam nedal. Dal bych tam ten "sportovy motor", ktery "hundaiu chyba". Ze se na nem pracuje naznacuje koncept Veloster, ktery by mohl mit pod kapotou atmosferu 1.6/140 k. Zaprve doufam, ze tomu tak skutecne bude, zadruhe predpokladam, ze nezustane jen u jednoho motoru a vznikne i neco silnejsiho a ostrejsiho pro vetsi modely - Pro Cee'd, silnejsi verze i30 apod.

ad PS: koukam, ze nemuzes vydychat, ze jsem to pouzil proti tobe Klidek, nebo ti ta zilka vazne praskne

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
Shimi  |  15. 10. 2009 21:07

Koukám, že si vůbec neuvědomuješ, žes tu celou debatu tímhle posledním příspěvkem totálně prokaučoval. Chtěl si mermomocí zůstat nad věcí, na vítězné vlně, ale bohužel. No aspoň, že ses po těch peripetiích zachoval jako chlap a přiznal barvu, to se cení. Bez toho kopání kolem sebe by to bylo sice lepší, ale i tak je to pokrok.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  15. 10. 2009 21:41

Koukam shimi, ze jsem tvou schopnost reagovat normalne a k veci ponekud precenil a tvuj minuly prispevek byl spise chvilkove prohlednuti v mlze hlouposti nez svetlo na konci tunelu. Nevadi, rad se pobavim, az zas prijdes rozumovat

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  15. 10. 2009 21:52

Hezky ses popsal

Odpovědět  |   | 
petr  |  14. 10. 2009 15:16

Od té doby co turbomotory jezdí v Rally, Rallycrossu, v minulosti i v F1 atd.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  14. 10. 2009 15:33

Aha, takze sportovni motor je i diesel, jezdi prece v rally, na okruzich nebo v Le Mans, bravo!

Odpovědět  |   | 
petr  |  14. 10. 2009 15:54

Ano

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  14. 10. 2009 17:05

Jsem rad, ze vim, ze sportovni je uplne kazdy motor vcetne hybridu. Proste svet je cely sportovni, jeste, ze zadne nesportovni motory neexistuji. Pak sice nechapu, jak je mozne, ze i30 muze sportovni motor chybet, kdyz uz benzin i diesel davno ma, ale to vi jen petr

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  14. 10. 2009 19:00

Skyline: a čím by se podle tebe měl vyznačovat ideál mezi sportovními motory ?

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  14. 10. 2009 23:38

Nizkou spotrebou

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  15. 10. 2009 09:11

Skyline: v tom případě sportovní motor neexistuje

Odpovědět  |   | 
petr  |  15. 10. 2009 06:23

A kde jsem tvrdil, že sportovní je každý motor ? Já jen tvrdil, že sportovní jsou i turbobenzíny a na základě tvé informace o dieselu z Le Mans jsem jen potvrdil, že existuje i sportovní diesel

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  15. 10. 2009 10:12

A protoze v ruznych zavodech jezdi i hybridy, tak jsem jen doplnil tvou brilantni uvahu i na ne

Odpovědět  |   | 
petr  |  15. 10. 2009 11:21

Ale to je přece taky pravda Vždyť hybridy už jezdí v F1 páč KERS je obšlehlý systém z Priusu

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  15. 10. 2009 11:34

No nic Peto, hlavne, ze uz vam do ustavu zavedli internet, tak si to uzivej

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  15. 10. 2009 12:35

Ááá, pán dostává na prdel, tak hned utíká z boje. No, nebylo poprvé ani naposled

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  15. 10. 2009 12:59

Vidim vidim, zes argumenty vymenil za smajliky a presunul se blabolit pod jiny prispevek Pridej Shimi nebo tu dneska bude nuda, idealni bude zase neco hodnotneho na mou adresu, protoze o tom ten cely clanek byl Ale klidne se vyblij, nejsi ani prvni, ani posledni, o to strach nemam

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  15. 10. 2009 13:51

Argumenty? Ty víš, co to slovo znamená? Že by konečně posun? To se mi nechce věřit. Že už bysme se konečně dozvěděli něco o té vyspělé atmosféře? Já tomu moc šancí nedávám, já to spíš vidím opět na třepání.

P.S.: Klííídek

Odpovědět  |   | 
petr  |  15. 10. 2009 13:58

Já si to taky užívám zvlášť když ho mám placený z tvých daní

Odpovědět  |   | 
Viki  |  14. 10. 2009 19:12

Ten sportovni paket je jenom vizualni vylepseni vozu. i30 neni zadne sportovni auto, takze vykonny motor tak nejak postrada smysl. V Hyundai to vedi a na nic si nehrajou. Na rozdil treba od Skodovky a jejich pseudosportovnich RS - taky to neni a nebude sportovni auto, i kdyz Skoda se nam snazi namluvit neco jineho. Kdyz chces sportovni auto s vykonnym motorem, hledej jinde.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

VW Polo GTI (minitest)

Polo je díky dvoulitru zjevem mezi malými ostrými hatchbacky. Ke štěstí nám chyběla akorát maličkost. Manuál. Rádi bychom jásali, ale jediné, co můžeme nyní říci, je, že byl a už není. Po pár měsících ve výrobě GTI se spojkovým pedálem a řadicí pákou skončilo. Hádejte, komu můžete děkovat.

včera | Miro Mihálik | 4 příspěvky
TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 132 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A