Hyundai i30: nový krasavec přijede již v létě

Korejská automobilka Hyundai představila na ženevském autosalonu zcela nový model i30, který se bude vyrábět v Evropě a pro Evropu. A byl i navržen v evropském designérském centru automobilky, aby vyhovoval vkusu místních zákazníků. i30 se bude v počátku vyrábět v žilinském závodu automobilky Kia a po dokončení závodu v Nošovicích, bude výroba přesunuta do České republiky.

Pětidveřový hatchback bude měřit na délku 4 245 mm, na šířku 1 775 mm, na výšku 1 480 a rozvor bude mít hodnotu 2 650 mm. Svými rozměry se tak zařadí spíše k menším hatchbackům nižší střední třídy.

Hyundai již dlouho sází na pestrou výbavu, která si v ničem nezadá s evropskou a japonskou konkurencí. Model i30 bude dostupný ve čtyřech stupních výbavy. Jejich podoba však není prozatím k dispozici, ovšem i30 mj. nabídne až 8 airbagů, ABS, stabilizační systém ESP, palubní počítač, rádio s CD a podporou MP3, kola z lehké slitiny, klimatizaci, deset barevných odstínů, kožené čalounění a mnoho dalšího.

O pohon vozu se bude starat pětice motorů, z nichž dva budou spalovat naftu. Základním motorem bude čtyřválec 1,4 o výkonu 80 kW (110 k), který doplní motor 1,6 o výkonu 90 kW (122 k). Vrcholem benzínové nabídky pak bude dvoulitr o výkonu 105 kW (143 k).

Naftu pak bude zastupovat agregát 1,6 CRDi o výkonu 85 kW (115 k) a točivém momentu 235 Nm a naftový dvoulitr o výkonu 103 kW (140 k) a točivém momentu 304 Nm.

Vůz se na trhu objeví již toto léto a poté bude následovat i verze kombi.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hyundai i30
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hyundai i30 na ženevském autosalonu
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 2 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků