Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

Hyundai vytvořil extrémně zajímavou nabídku. V dobách, kdy konkurenti sázejí na vyšší základní cenu s lepší výbavou, na to jde trochu jinak. Ceny snižuje a výbavu mnohdy i zvyšuje. Když přišel model i30 s výbavou Entry za 319.990 Kč, mysleli jsme si, že níž už jít nemůže. Mýlili jsme se.

Hatchback Hyundai i30 nově koupíte pod tři sta tisíc korun. Za cenu 299.990 Kč vám české zastoupení nadělí vstupní výbavu Start s klimatizací, asistentem pro vedení v pruhu, předkolizním brzděním a automatickými dálkovými světly. Jen pro porovnání: Škoda Scala v základní výbavě nyní stojí 369.900 Kč. Má ale samozřejmě pár prvků výbavy navíc.

Hyundai i30 N Project C a i10 N Line oficiálně: Sportovní Korejci vládnou Frankfurtu

Hyundai i30 N Project C a i10 N Line oficiálně: Sportovní Korejci vládnou Frankfurtu

Pod kapotou najdete motor 1.4i o výkonu 73 kW, spárovaný se 6stupňovou manuální převodovkou. Výhodná nabídka se týká i karoserie kombi, za kterou se připlácí 20.000 korun. K nejvyšší výbavě Style se pak nově vážou i Bi-LED přední světlomety.

Další modely značky získávají několik zvýhodnění. Hatchback i20 koupíte v základní výbavě Start s motorem 1.2i o výkonu 55 kW (75 koní) za 229.990 Kč. Dražší výbava Classic za příplatek deset tisíc korun nabídne příplatkové položky za 55.000 Kč zdarma. Nástavba Smart pak dokonce za 60.000 Kč.

Nejnovější Hyundai dokazuje, že i podle pravítka je možné vytvořit krásné auto

Nejnovější Hyundai dokazuje, že i podle pravítka je možné vytvořit krásné auto

SUV Kona ve výbavě Style zlevnilo o deset tisíc korun. Paket Traveller za 20.000 Kč nyní přidává polokožená sedadla nebo 17palcová kola z lehkých slitin. Bi-LED světlomety pak září i na Santa Fe, které je dostává v balíčku Succes. Hyundai dává na všechny vozy pětiletou záruku.

Speciál: Škoda Scala

Škoda Scala je kompaktní model automobilky Škoda Auto. Představen byl 6. prosince v izraelském Tel Avivu a v nabídce nahrazuje modely Rapid a Rapid Spaceback. Stojí na modulární platformě MQB A0 s motory uloženými napříč a pohonem předních kol. Základem je tříválec 1.0 TSI (70 kW), vrcholná verze má čtyřválec 1.5 TSI (110 kW).

TEST 1.5 TSI ACT DSGJízdní dojmyCena a motoryVýbava • RozměrySvětová premiéra VýrobaŠkoda Scala na CNG Scala vs. Kamiq

Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

Dacia Duster 1.0 TCe LPG

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | Jan Mička | 107 příspěvků