Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

Hyundai vytvořil extrémně zajímavou nabídku. V dobách, kdy konkurenti sázejí na vyšší základní cenu s lepší výbavou, na to jde trochu jinak. Ceny snižuje a výbavu mnohdy i zvyšuje. Když přišel model i30 s výbavou Entry za 319.990 Kč, mysleli jsme si, že níž už jít nemůže. Mýlili jsme se.

Hatchback Hyundai i30 nově koupíte pod tři sta tisíc korun. Za cenu 299.990 Kč vám české zastoupení nadělí vstupní výbavu Start s klimatizací, asistentem pro vedení v pruhu, předkolizním brzděním a automatickými dálkovými světly. Jen pro porovnání: Škoda Scala v základní výbavě nyní stojí 369.900 Kč. Má ale samozřejmě pár prvků výbavy navíc.

Hyundai i30 N Project C a i10 N Line oficiálně: Sportovní Korejci vládnou Frankfurtu

Hyundai i30 N Project C a i10 N Line oficiálně: Sportovní Korejci vládnou Frankfurtu

Pod kapotou najdete motor 1.4i o výkonu 73 kW, spárovaný se 6stupňovou manuální převodovkou. Výhodná nabídka se týká i karoserie kombi, za kterou se připlácí 20.000 korun. K nejvyšší výbavě Style se pak nově vážou i Bi-LED přední světlomety.

Další modely značky získávají několik zvýhodnění. Hatchback i20 koupíte v základní výbavě Start s motorem 1.2i o výkonu 55 kW (75 koní) za 229.990 Kč. Dražší výbava Classic za příplatek deset tisíc korun nabídne příplatkové položky za 55.000 Kč zdarma. Nástavba Smart pak dokonce za 60.000 Kč.

Nejnovější Hyundai dokazuje, že i podle pravítka je možné vytvořit krásné auto

Nejnovější Hyundai dokazuje, že i podle pravítka je možné vytvořit krásné auto

SUV Kona ve výbavě Style zlevnilo o deset tisíc korun. Paket Traveller za 20.000 Kč nyní přidává polokožená sedadla nebo 17palcová kola z lehkých slitin. Bi-LED světlomety pak září i na Santa Fe, které je dostává v balíčku Succes. Hyundai dává na všechny vozy pětiletou záruku.

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

24.  1.  2021 | Richard Herbich | 97 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 83 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků