Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

Hyundai vytvořil extrémně zajímavou nabídku. V dobách, kdy konkurenti sázejí na vyšší základní cenu s lepší výbavou, na to jde trochu jinak. Ceny snižuje a výbavu mnohdy i zvyšuje. Když přišel model i30 s výbavou Entry za 319.990 Kč, mysleli jsme si, že níž už jít nemůže. Mýlili jsme se.

Hatchback Hyundai i30 nově koupíte pod tři sta tisíc korun. Za cenu 299.990 Kč vám české zastoupení nadělí vstupní výbavu Start s klimatizací, asistentem pro vedení v pruhu, předkolizním brzděním a automatickými dálkovými světly. Jen pro porovnání: Škoda Scala v základní výbavě nyní stojí 369.900 Kč. Má ale samozřejmě pár prvků výbavy navíc.

Hyundai i30 N Project C a i10 N Line oficiálně: Sportovní Korejci vládnou Frankfurtu

Hyundai i30 N Project C a i10 N Line oficiálně: Sportovní Korejci vládnou Frankfurtu

Pod kapotou najdete motor 1.4i o výkonu 73 kW, spárovaný se 6stupňovou manuální převodovkou. Výhodná nabídka se týká i karoserie kombi, za kterou se připlácí 20.000 korun. K nejvyšší výbavě Style se pak nově vážou i Bi-LED přední světlomety.

Další modely značky získávají několik zvýhodnění. Hatchback i20 koupíte v základní výbavě Start s motorem 1.2i o výkonu 55 kW (75 koní) za 229.990 Kč. Dražší výbava Classic za příplatek deset tisíc korun nabídne příplatkové položky za 55.000 Kč zdarma. Nástavba Smart pak dokonce za 60.000 Kč.

Nejnovější Hyundai dokazuje, že i podle pravítka je možné vytvořit krásné auto

Nejnovější Hyundai dokazuje, že i podle pravítka je možné vytvořit krásné auto

SUV Kona ve výbavě Style zlevnilo o deset tisíc korun. Paket Traveller za 20.000 Kč nyní přidává polokožená sedadla nebo 17palcová kola z lehkých slitin. Bi-LED světlomety pak září i na Santa Fe, které je dostává v balíčku Succes. Hyundai dává na všechny vozy pětiletou záruku.

Speciál: Škoda Scala

Škoda Scala je kompaktní model automobilky Škoda Auto. Představen byl 6. prosince v izraelském Tel Avivu a v nabídce nahrazuje modely Rapid a Rapid Spaceback. Stojí na modulární platformě MQB A0 s motory uloženými napříč a pohonem předních kol. Základem je tříválec 1.0 TSI (70 kW), vrcholná verze má čtyřválec 1.5 TSI (110 kW).

TEST 1.5 TSI ACT DSGJízdní dojmyCena a motoryVýbava • RozměrySvětová premiéra VýrobaŠkoda Scala na CNG Scala vs. Kamiq

TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

včera | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 70 příspěvků