Hyundai i30 nové generace poodhalil interiér. Vypadá prémiově

Hyundai i30 nové generace poodhalil interiér. Vypadá prémiově

Hyundai i30 aktuální generace se představil na autosalonu ve Frankfurtu v roce 2011, takže funguje na trhu pátým rokem. To je stáří, které si pomalu žádá novou generaci a automobilka už jí také připravuje. Na internetu se objevily fotky poodhalující interiér chystané novinky.

Byznys | Hatchbacky | Hyundai | Hyundai i30

Nošovická továrna zahájila výrobu modernizované i30

Snímky vypustil do světa thekoreancarblog.com. Fotografie kromě důkladně zamaskovaného automobilu i palubní desky ukazují dvoubarevná sedadla, která vypadají velmi slibně, stejně jako výplně dveří, respektive (řečeno terminologií automobilky Hyundai) vypadají hodně prémiově.

Design | Premiéry | Sedany | Hyundai

Nový Hyundai Elantra oficiálně: Má se Octavia nového soupeře obávat?

Podle některých zdrojů bude nový Hyundai i30 v podstatě Elantrou s karoserií hatchback. Očekávat můžeme naftové motory 1.6 CRDi, sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku a benzinové jednotky T-GDi včetně litrového tříválce. Dočkat bychom se mohli i ostré verze N.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků