Hyundai i30 N vs. BMW 328i E36: Tipnete si vítěze závodu ve sprintu?

Adam  |  29. 10. 2018 17:38

Tesim se az vyrobi Hyundai i60. Ten bude jezdit aspon 60 km/h. S i 30kou vsichni duchodci jezdi ve meste 30. A jeste neco. Kdo ma doma Hyundaje, na dosmrti kunda je :))

Odpovědět  |   | 
Svetr Vaněk  |  29. 10. 2018 18:32

Fuj ble, H0vnajicu nebrat

Odpovědět  |   | 
Hans Joachim Kepke  |  03. 11. 2018 09:26

Jistě máš na mysli Hyundai, že ano? Akorát nevíš jak se to píše, protože na něco tak sofistikovaného zjevně nemáš dostatek mozkových buněk... že mám pravdu?
Doporučuji Hyundai zakoupit. Krást se nemá.

Odpovědět  |   | 
Hjundajs  |  29. 10. 2018 23:29

Ono to srovnání trochu pokulhává. Příští srovnání slibuje korejce: http://bit.ly/2AfrSJW... a KONĚ proti kterému byl svého času postaven i Ford.
„Když se zdá, že jde všechno proti tobě, pamatuj, že letadlo vzlétne vždy proti větru a ne s větrem.“ — Henry Ford

Odpovědět  |   | 
Osel z Jetele  |  29. 10. 2018 17:42

Brávo BMW, brávo maestro Kabáň! Aňy 20 křýžků nahrbu koreajskej holoťe nepomohlo!!!

Odpovědět  |   | 
Jim  |  29. 10. 2018 17:59

Nevím proč sem pleteš Kabáně? Zatím v Mnichově nic nepředvedl (možná, že je to dobře). Jestli vybalí něco ve stylu čtyřoké Octavie nebo krabic alá Kardiak tak BMW pošle ke dnu.

Odpovědět  |   | 
JK  |  30. 10. 2018 00:10

BMW se tam zatím posílá bez něj docela obstojně. Doufám, že až se konečně veřejně představí něco od něj, že to bude konečně oddych pro fandy, kteří s hrůzou sledují, co jejich milovaná značka letos předvádí za peklo.

Odpovědět  |   | 
X-ray  |  29. 10. 2018 17:47

Na tom srovnání pružného zrychlení je krásně vidět jakou pekelnou turbodíru má ta i30, kdežto atmosféra okamžitě vyráží dopředu.

Odpovědět  |   | 
osvicene vejce  |  29. 10. 2018 17:50

Neblazni, tohle dnes uz nesmis rikat! On to sice kazdy vi, lec presto (nebo prave proto) Te za to klidne ukrizuji. Uvedom si, ze nemas pravo rikat pravdu, ktera urazi citeni ostatnich lidi.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  29. 10. 2018 18:00

Tak stačí se na video pořádně podívat a je vidět, že na startu BMW již jede a i 30 ještě nic, zaspal na startu. Ve videu je vidět, že když již předjíždí BMW, tak nesmyslně řadí na vyšší převodový stupeň a zpomalí, čas 1:34. Při pružném zrychlení se stará o vysílačku a BMW již dávno mizí. Tak slušný divadélko, asi by to měli udělat s normálními řidiči a případně si potom vyměnit role, ale tohle je jen to divadlo. A pokud tady někdo vzpomíná turbodíru, tak při otáčkách nad 2000 je to samozřejmě prakticky blbost, to již turbo dávno tlačí a samozřejmě na startu i30 ani BMW nezačínají s nulovými otáčkami

Odpovědět  |   | 
čech  |  29. 10. 2018 19:02

Asi tak. Přesto si myslím, že hlavní příčina toho, že BMW drží krok je nižší váha auta.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  29. 10. 2018 19:13

Může být, ale je evidentní, že se při tom divadle zrovna moc nesnaží.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  29. 10. 2018 19:55

Rozdíl je asi 190 kg v neprospěch i30N.

Odpovědět  |   | 
mechanik  |  29. 10. 2018 21:37

Ale taky 49 koní v neprospěch BMW. Prostě korejská mrdka pro kundy

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  29. 10. 2018 21:59

Tak pokud ti to udělá dobře, tak samozřejmě, ale někdy je potřeba číst vše a nejen poslední příspěvek. A také je dobré se podívat na tu videokomedii, která je určena pro takové, jako ty.

Odpovědět  |   | 
mechanik  |  30. 10. 2018 07:16

prostě obsah ničím nenahradíš, to se dávno ví

Odpovědět  |   | 
Petr  |  30. 10. 2018 10:21

Rozum take ne, jak je videt z tvych prispevku

Odpovědět  |   | 
Mechanik  |  30. 10. 2018 19:00

Hlavně že z těch tvejch jo

Odpovědět  |   | 
FRČ  |  03. 11. 2018 09:54

Přesně tak. Plus i přes nižší hmotnost má BMW velmi mizerné brzdy.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  30. 10. 2018 10:30

"NOTE: in case you missed me say it in the video, this 328i has been tuned to 226hp. Normally they only have 190hp. But this one has a different inlet manifold, new exhaust and an ECU remap. For more details on this click the link below in the description to watch that video."

Odpovědět  |   | 
Twan  |  30. 10. 2018 22:41

Ale notak, s "charakterem" turbomotoru je uplne jedno jestli toci 4 nebo 5k otacek, stejne to vadne od 3...zprevodovani je taky spatnej vtip v podstate u vsech modernich aut a hyundai nikdy nejela, ani ta jejich 3,6l atmosfera ..a s takovym rozdilem vykonu a doby je to fakt smesny i kdyby to bylo trochu prihraty.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  30. 10. 2018 22:48

Jeste bych dodal..
Zamyslete se proc ma zrovna 270 koni...protoze srovnani se srovnatelnymi by ji poslalo ke dnu ;) takto maji 30 vymluv proti golfu R, honde atd..

Odpovědět  |   | 
osvicene vejce  |  29. 10. 2018 17:48

Neni mi jasne, co kdo hodla z takoveho "zavodu" vyvozovat. Predevsim mam pocit, ze smyslem toho podniku je vyvarit ze sledovanosti nejakou tu libru.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  29. 10. 2018 18:01

Naprosto přesně, hlavně to divadélko předváděné za volantem.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  29. 10. 2018 19:23

Nejhorší je, že zasvěcený komentář je třeba hledat v diskusi, protože samotný článek je jen ÚHO.

Odpovědět  |   | 
SoferPetr  |  29. 10. 2018 19:28

Z vida je naprosto zrejme, ze stare Bmw je lepsi auto Zbytek je jen divadlo pro moderni ctenare

Odpovědět  |   | 
Petr  |  29. 10. 2018 19:32

No to je komedie. Pri 1/4 mile se ten jouda neumi ani rozjet a radi uplne nesmyslne. Pri letmem startu jeste ani nerekne "Go" a ridic v BMW uz ma nohu na podlaze a ujizdi.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  30. 10. 2018 08:48

Hyundai ujede všem, krom 20 let staré atmosféry s výkonem o 40 kW nižším Bravo Hnujda, bravo

Odpovědět  |   | 
-x-  |  30. 10. 2018 14:00

Jo ani za dalších 25 let nebude smradlavý Hnůjdaj vyrábět to co BMW před 25 roky.

Odpovědět  |   | 
Mechanik  |  30. 10. 2018 19:23

To fakt nebude. Korejci dělali mrdky vždycky, to se nezmění.

Odpovědět  |   | 
Pitchooo  |  31. 10. 2018 09:24

Ten Hnůjday zdimal na max predpokladam... to je na takovej motor celkem nevyrazny
vykon... to k chlubeni teda urcite neni.

Odpovědět  |   | 
FRČ  |  03. 11. 2018 10:03

Předpokládáš velmi špatně. Bylo to jen divadélko pro takové mentály, co věří každému zjevnému fejku.

Odpovědět  |   | 
Neuman  |  05. 11. 2018 11:31

dost netradiční test, ale dávno jsem změnil názor na ty korejce a začínám hyundai fandit

Odpovědět  |   | 
Petr  |  07. 11. 2018 19:41

tak tento test je k nicemu sice mam rad bmw a sam jsem vlastnil e36 v Hyunday jsem taky jel s touto motorizaci ale preci jen 20 let je znat jak auta pokrocila od uvedeneho BMW ( je to ostuda bez turba by si i30 ani nešprtla ) sice v tomto testu podle me jasne vyhralo i30 i kdyz video ukazuje jak bmw je rovno hyundayi ale samozrejme neni to tak ( protoze ten ridic v bmw byl lepsi) ale.....za 20 let toho i30 teda neukazala spis naopak😀Radši bych bral test e36 s Hundayem ktery by byl stejne stary jak toto Bmw ....vysledek by byl opacny😀a to oto o tridu uz jen posed za volantem je u Bmw temer dokonaly a rozmistene pedaly ktery me osobne max vyhovuji. Kdezto v tomto modelu od Hunday nikoliv ...uz jen posed mi tak nesedi jako u bmw a co se tyce jizdnich vlastnosti taky zadna slava. Proste podvozek u Bmw umi delat nebo aspon delaly velmi dobre. Takze schrnu na zabavu vyhrava BMW.😉

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Kombinovat různé značky pneumatik se nevyplácí. Test ukázal, proč to nedělat

Kombinovat různé značky pneumatik se nevyplácí. Test ukázal, proč to nedělat

Pokud chcete vědět, proč není dobrý nápad kombinovat na autě špičkové pneumatiky s těmi nejlevnějším a kvalitativně podprůměrnými, následující test by vám mohl otevřít oči.

dnes | Miro Mihálik | 2 příspěvky
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

včera | Vladimír Kadera | 49 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A