Hyundai i30 N vs. BMW 328i E36: Tipnete si vítěze závodu ve sprintu?

Adam  |  29. 10. 2018 17:38

Tesim se az vyrobi Hyundai i60. Ten bude jezdit aspon 60 km/h. S i 30kou vsichni duchodci jezdi ve meste 30. A jeste neco. Kdo ma doma Hyundaje, na dosmrti kunda je :))

Odpovědět  |   | 
Svetr Vaněk  |  29. 10. 2018 18:32

Fuj ble, H0vnajicu nebrat

Odpovědět  |   | 
Hans Joachim Kepke  |  03. 11. 2018 09:26

Jistě máš na mysli Hyundai, že ano? Akorát nevíš jak se to píše, protože na něco tak sofistikovaného zjevně nemáš dostatek mozkových buněk... že mám pravdu?
Doporučuji Hyundai zakoupit. Krást se nemá.

Odpovědět  |   | 
Hjundajs  |  29. 10. 2018 23:29

Ono to srovnání trochu pokulhává. Příští srovnání slibuje korejce: http://bit.ly/2AfrSJW... a KONĚ proti kterému byl svého času postaven i Ford.
„Když se zdá, že jde všechno proti tobě, pamatuj, že letadlo vzlétne vždy proti větru a ne s větrem.“ — Henry Ford

Odpovědět  |   | 
Osel z Jetele  |  29. 10. 2018 17:42

Brávo BMW, brávo maestro Kabáň! Aňy 20 křýžků nahrbu koreajskej holoťe nepomohlo!!!

Odpovědět  |   | 
Jim  |  29. 10. 2018 17:59

Nevím proč sem pleteš Kabáně? Zatím v Mnichově nic nepředvedl (možná, že je to dobře). Jestli vybalí něco ve stylu čtyřoké Octavie nebo krabic alá Kardiak tak BMW pošle ke dnu.

Odpovědět  |   | 
JK  |  30. 10. 2018 00:10

BMW se tam zatím posílá bez něj docela obstojně. Doufám, že až se konečně veřejně představí něco od něj, že to bude konečně oddych pro fandy, kteří s hrůzou sledují, co jejich milovaná značka letos předvádí za peklo.

Odpovědět  |   | 
X-ray  |  29. 10. 2018 17:47

Na tom srovnání pružného zrychlení je krásně vidět jakou pekelnou turbodíru má ta i30, kdežto atmosféra okamžitě vyráží dopředu.

Odpovědět  |   | 
osvicene vejce  |  29. 10. 2018 17:50

Neblazni, tohle dnes uz nesmis rikat! On to sice kazdy vi, lec presto (nebo prave proto) Te za to klidne ukrizuji. Uvedom si, ze nemas pravo rikat pravdu, ktera urazi citeni ostatnich lidi.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  29. 10. 2018 18:00

Tak stačí se na video pořádně podívat a je vidět, že na startu BMW již jede a i 30 ještě nic, zaspal na startu. Ve videu je vidět, že když již předjíždí BMW, tak nesmyslně řadí na vyšší převodový stupeň a zpomalí, čas 1:34. Při pružném zrychlení se stará o vysílačku a BMW již dávno mizí. Tak slušný divadélko, asi by to měli udělat s normálními řidiči a případně si potom vyměnit role, ale tohle je jen to divadlo. A pokud tady někdo vzpomíná turbodíru, tak při otáčkách nad 2000 je to samozřejmě prakticky blbost, to již turbo dávno tlačí a samozřejmě na startu i30 ani BMW nezačínají s nulovými otáčkami

Odpovědět  |   | 
čech  |  29. 10. 2018 19:02

Asi tak. Přesto si myslím, že hlavní příčina toho, že BMW drží krok je nižší váha auta.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  29. 10. 2018 19:13

Může být, ale je evidentní, že se při tom divadle zrovna moc nesnaží.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  29. 10. 2018 19:55

Rozdíl je asi 190 kg v neprospěch i30N.

Odpovědět  |   | 
mechanik  |  29. 10. 2018 21:37

Ale taky 49 koní v neprospěch BMW. Prostě korejská mrdka pro kundy

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  29. 10. 2018 21:59

Tak pokud ti to udělá dobře, tak samozřejmě, ale někdy je potřeba číst vše a nejen poslední příspěvek. A také je dobré se podívat na tu videokomedii, která je určena pro takové, jako ty.

Odpovědět  |   | 
mechanik  |  30. 10. 2018 07:16

prostě obsah ničím nenahradíš, to se dávno ví

Odpovědět  |   | 
Petr  |  30. 10. 2018 10:21

Rozum take ne, jak je videt z tvych prispevku

Odpovědět  |   | 
Mechanik  |  30. 10. 2018 19:00

Hlavně že z těch tvejch jo

Odpovědět  |   | 
FRČ  |  03. 11. 2018 09:54

Přesně tak. Plus i přes nižší hmotnost má BMW velmi mizerné brzdy.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  30. 10. 2018 10:30

"NOTE: in case you missed me say it in the video, this 328i has been tuned to 226hp. Normally they only have 190hp. But this one has a different inlet manifold, new exhaust and an ECU remap. For more details on this click the link below in the description to watch that video."

Odpovědět  |   | 
Twan  |  30. 10. 2018 22:41

Ale notak, s "charakterem" turbomotoru je uplne jedno jestli toci 4 nebo 5k otacek, stejne to vadne od 3...zprevodovani je taky spatnej vtip v podstate u vsech modernich aut a hyundai nikdy nejela, ani ta jejich 3,6l atmosfera ..a s takovym rozdilem vykonu a doby je to fakt smesny i kdyby to bylo trochu prihraty.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  30. 10. 2018 22:48

Jeste bych dodal..
Zamyslete se proc ma zrovna 270 koni...protoze srovnani se srovnatelnymi by ji poslalo ke dnu ;) takto maji 30 vymluv proti golfu R, honde atd..

Odpovědět  |   | 
osvicene vejce  |  29. 10. 2018 17:48

Neni mi jasne, co kdo hodla z takoveho "zavodu" vyvozovat. Predevsim mam pocit, ze smyslem toho podniku je vyvarit ze sledovanosti nejakou tu libru.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  29. 10. 2018 18:01

Naprosto přesně, hlavně to divadélko předváděné za volantem.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  29. 10. 2018 19:23

Nejhorší je, že zasvěcený komentář je třeba hledat v diskusi, protože samotný článek je jen ÚHO.

Odpovědět  |   | 
SoferPetr  |  29. 10. 2018 19:28

Z vida je naprosto zrejme, ze stare Bmw je lepsi auto Zbytek je jen divadlo pro moderni ctenare

Odpovědět  |   | 
Petr  |  29. 10. 2018 19:32

No to je komedie. Pri 1/4 mile se ten jouda neumi ani rozjet a radi uplne nesmyslne. Pri letmem startu jeste ani nerekne "Go" a ridic v BMW uz ma nohu na podlaze a ujizdi.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  30. 10. 2018 08:48

Hyundai ujede všem, krom 20 let staré atmosféry s výkonem o 40 kW nižším Bravo Hnujda, bravo

Odpovědět  |   | 
-x-  |  30. 10. 2018 14:00

Jo ani za dalších 25 let nebude smradlavý Hnůjdaj vyrábět to co BMW před 25 roky.

Odpovědět  |   | 
Mechanik  |  30. 10. 2018 19:23

To fakt nebude. Korejci dělali mrdky vždycky, to se nezmění.

Odpovědět  |   | 
Pitchooo  |  31. 10. 2018 09:24

Ten Hnůjday zdimal na max predpokladam... to je na takovej motor celkem nevyrazny
vykon... to k chlubeni teda urcite neni.

Odpovědět  |   | 
FRČ  |  03. 11. 2018 10:03

Předpokládáš velmi špatně. Bylo to jen divadélko pro takové mentály, co věří každému zjevnému fejku.

Odpovědět  |   | 
Neuman  |  05. 11. 2018 11:31

dost netradiční test, ale dávno jsem změnil názor na ty korejce a začínám hyundai fandit

Odpovědět  |   | 
Petr  |  07. 11. 2018 19:41

tak tento test je k nicemu sice mam rad bmw a sam jsem vlastnil e36 v Hyunday jsem taky jel s touto motorizaci ale preci jen 20 let je znat jak auta pokrocila od uvedeneho BMW ( je to ostuda bez turba by si i30 ani nešprtla ) sice v tomto testu podle me jasne vyhralo i30 i kdyz video ukazuje jak bmw je rovno hyundayi ale samozrejme neni to tak ( protoze ten ridic v bmw byl lepsi) ale.....za 20 let toho i30 teda neukazala spis naopak😀Radši bych bral test e36 s Hundayem ktery by byl stejne stary jak toto Bmw ....vysledek by byl opacny😀a to oto o tridu uz jen posed za volantem je u Bmw temer dokonaly a rozmistene pedaly ktery me osobne max vyhovuji. Kdezto v tomto modelu od Hunday nikoliv ...uz jen posed mi tak nesedi jako u bmw a co se tyce jizdnich vlastnosti taky zadna slava. Proste podvozek u Bmw umi delat nebo aspon delaly velmi dobre. Takze schrnu na zabavu vyhrava BMW.😉

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 63 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 99 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 189 N/A
T 603 se narodila v ilegalitě jako Tatra Valuta, komunistickému zákazu navzdory

T 603 se narodila v ilegalitě jako Tatra Va…

Tatra nevyrábí osobní auta už dvacet let, ale jen díky tajnému vývoji Valuty, která předcházela „šestsettrojce“, se tak nestalo už na počátku 50. let. Tvůrcům za tento vzdor hrozily hrdelní tresty, přesto se tehdejší politická garnitura neváhala pochlubit osmiválcovou limuzínou ve světě.

8.  4.  2019 | | 52 N/A