Hyundai i30 N v příštím roce dostane dvouspojkovou převodovku z Tucsonu

15 komentářů

Pavlos
16. dubna • 19:49

to jsem si očividně měl rok počkat, to mě teda štve. Né, že teda bych byl ted nějak neštastný, ale vždycky tyhle inovice potěší, ale zároveň zamrzí, že si člověk nepočká. Jsem i rád, že hyundai nestagnuje a dále vyvijí, aspoň šlapou koncernu na paty.

sosacek
23. března • 13:47

Nejkrásnější a nejspolehlivější auto na světě - HYUNDAI ix20 /samozřejmě vlastním/. :-D

XXXX
23. března • 20:36

Hyundai IX20 sice vypadá jako UFO, budiž jede a má pohodlná sedadla. /vlastním ho taky/ Jen kolenem se dá velmi snadno šťouchnout do klíčku v zapalovaní a vypnout si tím motor. Stalo se mi to několikrát a nečekaně. Naštěstí zatím bez nehody. Další auto už z nošovic nebude a lituji, že jsem nekoupil Yetiho...

´´´
23. března • 17:24

i30 celkově ještě lepší /samozřejmě vlastním/. ;-)

F
24. března • 12:15

i90 je vůbec nejvíc nejlepšejší. Mám šest....Let.

´´´
24. března • 13:19

Je to na tvém příspěvku vidět, že chodíš do první třídy ZŠ.

F
24. března • 14:34

Snažil jsem se jen přizpůsobit lidem tady na fóru...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Aleš
27. března • 11:05

kokot s empatií, jak vzácné

Daniel
23. března • 13:05

To je těžky Škoda 1.6 mpi taky převodovky na prd.V dnešní době jde kvalita doháje.......

Piper
23. března • 12:22

No tak to se máme naco těšit největší krám převodovka která existuje

Petr Doupal (Doupik)
24. března • 12:27

Mám najeto 25 tisíc v Soul Turbo (204K) s tímhle 7DCT a nestěžuju si rozhodně, mnohem lepší než některé převodovky evropských automobilek. Vyladil bych jen pomalé popojíždění.

GR8
23. března • 15:34

A máš s ní zkušenosti? Respektive se kterou? Já jsem jezdil DCT (Getrag) a DSG (VAG). Při zátěži obě řadily bez problémů a celkem rychle. Při městském pohybu DSG při rozjezdech někdy zaspala a náhle zabrala. U DCT jsem nic podobného nezaznamenal. Teď mám v autě měnič ZF a můžu s klidem říct, že jsem nikdy neměl v autě lepší automat.

Aleš
27. března • 11:04

Měnič je dokonalost B-]

stealth01
23. března • 22:08

Já mám v obou autech 8st ZF a v podstatě taky nemůžu říct křivého slova, až na naladění softwaru v SQ7. Tam je někdy problém s těmi 900Nm, ale člověk musí být hodně rozmazlený, aby si toho všimnul. U DSG jsem cukání při rozjezdech v autech 2016 a novějších nezaznamenal, když jsem jezdil šest let v GTI páté generace, tak tam při dojíždění ke křižovatce podřazováním jakoby cukala s autem dopředu.

Brouk
23. března • 13:15

Ty ji máš?

Doporučujeme

Články odjinud