Hyundai i30 N v příštím roce dostane dvouspojkovou převodovku z Tucsonu

Zájemci o korejský hot-hatch budou moci vybírat nejen ze dvou výkonových verzí, ale i ze dvou typů převodovek.

Hyundai i30 N můžete mít v klasické, i Performance verzi. Korejec je o něco ostřejším náčiním, přesto se však srovnání s Golfem GTI nevyhne. Hyundai však chyběla dvouspojková převodovka, kterou VW nabízí.

To se příští rok změní. Prozradil to Bill Thomas, šéf australské komunikace automobilky. To má k vozu přinést větší okruh zákazníků. I u hot-hatchů se totiž sleduje čím dál tím větší procento zákazníků, kteří se odvracejí od tří pedálů.

Jak je kvalitní Hyundai i30 N? Vyzkoušeli jsme to v Nošovicích

Jak je kvalitní Hyundai i30 N? Vyzkoušeli jsme to v Nošovicích

Dvouspojková převodovka bude mít sedm stupňů a konstrukčně bude vycházet třeba od té v SUV Tucson. Dá se ale očekávat, že klíčové komponenty budou posíleny a nová skříň něco ukrojí z dosavadního zrychlení verze Performance - 6,1 sekund z nuly na sto. Software převodovky pak jistě bude možné modifikovat v několika režimech, jak je tomu v případě i30 N snad u všeho.

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků