Hyundai i30 N může rychle posílit na 306 koní. V Česku vám jej upraví za 21.000 Kč

56 komentářů

Rokyta ex Acz
29. května • 10:17

Hovnaj za 21.000 Kč, to bude ošklivost. Doufám, že má uvnitř alespoň držáček na toaletní papír. Aby si piloti křiváckého H mohli očistit půlky. Hovnaj nebrat.

Nox
29. května • 11:07

Co si prosím pěkně kupují inteligenti, jako ty?

Tekmot
29. května • 20:08

No co jiného než škodivku, škůdku nebo jak se tomu moru říká.

Jundaj
29. května • 14:07

Kunaj nebo hovnaj..

Robert
28. května • 8:07

Mám a ještě jsem se nesetkal s tím, že by to na živo někdo kritizoval.

Tekmot
28. května • 12:42

Blahopřeji!
Taky věřím, že není co kritizovat. Je to prostě pecka.

Petr
27. května • 17:48

https://ctrlv.cz/btMnAsi je to zbytečné se tu vůbec vyjadřovat,ale děkuji Hyundai,že si zaplatili takového machra,co Nko postavil. A s tou cenou do milionu,jsem to přehnal,je to pouhých tři čtvrtě a za ty prachy prostě nic lepšího neexistuje. Hothatche nemusím,zato okruhy miluju..a fastback drží jak přibitej😁

Nox
27. května • 18:01

Osobně preferuji více hatch, fastback sice ve skutečnosti vypadá lépe, jak na fotkách, můj šálek kávy to ale není. Škoda jen, že nedávají stejně barevně laděný interiér i do hatche, raději bych tam měl to červené prošívání a doplňky. Sám jsem před časem objednal hatch v shadow grey a nemohu se dočkat.

Petr
27. května • 18:15

A jak dlouho se tak čeká ? Já původně chtěl tu modrou,ale musel bych 5 měsíců čekat. Tak mi nabídli shadow grey, barvu bez příplatku a 10% slevu,protože byla skladem,tak nešlo odolat😁

Nox
27. května • 18:23

To je slušná nabídka, ta barva autu za mě velmi sedne. Objednával jsem dva týdny zpět a dodání by mělo být v průběhu července. Bližší info zatím nemám, tak doufám, že to klapne.

Mirek
27. května • 21:54

Teď kluci vážně. Tohle je opravdu někdo ochoten koupit? Nevěřím

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
speedfred
28. května • 8:34

A čo je na tom N zlé? Za tie dengy perfekt kúpa. Akurát som prekvapený že CTR je už cez milion, keď som ho pred časom očumoval tak bol ešte za cca 900t.

Nox
27. května • 22:11

Máš za ty peníze něco lepšího?

Mirek
29. května • 11:22

Všechno ostatní je lepší než auta od korehjců

Mirek
27. května • 17:20

Prej zemřel Karel Gott, píše AR v jiném článku. Upřímnou soustrast.

Ralf
26. května • 23:44

Vždyť jde to legrační značka a srandovní auto. Kupte Golf R, nebo Civic Type-R a ne tuhle komickou hračku.

Nox
27. května • 11:22

Je ale potřeba počítat s tím, že ceníkovka Type-R a R je již přes milion, s nějakou tou příplatkovou výbavou, už hrubě přes (snad jediná skladovka co je na stránkách VW k dostání je s cenou 1 274 700,- a to je u mě cena za sportovní hatchback dost nepřijatelná, to už bych si raději něco málo přihodil a koupil třeba Mustang). Nehledě na to, že u R snad ani nebyla možnost v posledních letech objednat manuální převodovku a třeba pro mě osobně by to bylo rozhodující. Golf je za mě jinak ztělesněná nuda, výkon pěkný, jede to pěkně, ale emoce nula. Pravý opak je Type-R, nicméně na můj vkus je to až extrém, který jen tak nikomu neujde a ne každý chce vyvolávat pozdvižení kamkoliv přijede. Když vezmu, že i30N Performance stojí aktuálně nějakých 770 000,-, nabídne odpovídající a relativně solidní výbavu, skvělý podvozek, 275 koní, střídmý a sympatický vzhled, těžko hledat něco s lepším poměrem cena/výkon. Nějaké neduhy to má, nicméně celkově jsou ohlasy velice pozitivní a i lidé, kteří si na některé problémy stěžovali s jistotou tvrdí, že by auto koupili znovu.

koncernový antipíčus
27. května • 13:12

"střídmý a sympatický vzhled" opravdu nenabídne, spíš každý pozdvihne obočí, co je to za podivína v předraženém Kundaji :-)).

Nox
27. května • 13:35

Chápu, že je to jen ubohý trolling, ale podobné názory musí mít jen někdo, kdo tomu absolutně nerozumí. Kdo ví, který člověk za vývojem stojí, jak se s vozidlem jezdí a co zvládlo na Nurburgringu, ten chápe. Ostatní akorát blbě žvaní. Stejně tak já třeba nechápu, kdo je schopný vyhodit přes milion za Golfa...

Mirek
27. května • 15:10

Myslím že nikoho moc nezajímá kdo za tím stojí, pro drtivou většinu lidí je to podřadná značka. Prostě auto, do kterýho nesedne ani vietnamskej trhovec

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Hyundai YES!👍
28. května • 19:37

Můžeš nám vysvětlit, jak si k tomu dospěl? Myslím si, že je to jen tvé zbožné přání. Ale nemáš pravdu. Právě je to tak, že drtivá většina lidí ani netuší, že nějaká značka Škoda vůbec existuje. Kdežto gigantickou značku Hyundai znají prakticky všude a rozhodně ji vnímají jako jednu z nejúspěšnějších nejprodávanějších na světě, protože kupují její produkty. A ten rozdíl se bude nadále jen zvětšovat, protože se Hyundai stane světovým lídrem v mobilitě budoucnosti. Začne se uplatňovat jako první automobilová značka ve všech oborech mobility, nově včetně letectví:https://press.hyundai.cz/tiskove-zpravy/detail/27_... ...
https://press.hyundai.cz/tiskove-zpravy/detail/27_... ...

Ptr078
27. května • 7:20

Prosim , chod prispievat na nejaky zahradkarsky server

Günter
27. května • 6:40

A ty jsi komik že všech úplně největší. Všem si tu jen pro smích, protože většího ufňukaného a ze skvělého hjondé frustrovaného škodofilního blba lze těžko najít.

Caesar
26. května • 20:17

Mrzí mě, jaká žumpa tady vládne. Byla šance se něco dozvědět od majitele nebo majitelů, ale komu stojí za to, se vypisovat mezi touto spodinou a hledat mezi hovnama rozumnou zpětnou vazbu na svůj příspěvek.

Jakub
27. května • 8:52

Co by Tě konkrétně zajímalo? Mám najeto 15k s fastbackem NP.

Mirek
26. května • 21:34

To bude těžké, stále více lidí, pokud se jim tak dá ještě říci, přivandrovalo, vylepšeno o život na facebooku, zvenčí, auta je nezajímají, chtějí jen hloupě trollit a druhým kvůli autu i nadávat. Škoda, že redakce autorevue.cz stojí asi za stejný prd, jako tihle mudrlanti, a nechá to tak klidně dál.
Máš pravdu, asi většina rozumných to již zabalila.

Mirek
26. května • 22:26

Rozumní to zabalili, jen čurák Mirek zůstal :-D:-D:-D

Mirek
26. května • 23:02

Konečně ses rozumně ohodnotil.

Petr
26. května • 16:56

Jasně chápu..sotva máte na Sandero na leasing a budete tu kecat kraviny. Já si i30n fastback performers koupil a hned pak prodal Octavii rs,nejde to ani srovnávat, to auto je prostě špička mezi sporťáky do milionu a žádný trapný chip tuning nepotřebuje,ani jiné brzdy. Tak sněte dál o sanderu mamlasové.

šofér
26. května • 19:08

Tak zdejší frustráti mají tak maximálně na hodně ojetou plečku z bazaru po 3-5tém majiteli s proprděným sedadlem. S těmi je jakákoliv diskuze zbytečná a jejich vrchol řidičského umění je cesta do Chorvatska na jeden zátah!
Nemá smysl se s nimi přít o nových autech. To je pro ně pouze snění.

Petr Vaněk
26. května • 19:17

Neohlížejte proprděné plečky Hnujde, ale kupte si pořádné auto. Dopručuji Škoda Kamiq style ;-)

Tekmot
28. května • 12:36

Cože škodovku? Han­bou bych se pro­pad, mít v ga­rá­ži ta­ko­vý od­pad.🤮

petr r. (petrumr)
27. května • 19:26

Petře-podívej se na ceník corolla best. Není problém to vyměnit a nevím proč nedals přednost tusconu, nebo ty jsi zpátečník a nechceš vybavené auto? Kdybys koupil konu, tak co by ti zbylo, mohls mět elektrokolo.

Petr
29. května • 13:20

Na corrolu jsem se podíval ,ale fakt nevím co srovnávat s Nkem? A SUV fakt nemusím, můj názor je,že ani neměli vzniknout,není k tomu žádný důvod. vždy se mluvilo jen o bezpečné jízdě v nich,ale jak jsou nebezpečné pro všechny ostatní už se píše mnohem méně .a to nemluvím o jízdních vlastnostech,výhledu z auta,spotřeba,emise ,odpor vzduchu..prostě s krabicí vyšší než širší se nedá kvalitně jezdit. Já Nko nikomu nevnucuji,není pro každého ,ale tohle je článek o něm ,tak jsem se ozval .nic víc

Ralf
26. května • 23:47

Oni na tu Škodovku nemají ... tak mají erekci z tohohle legračního auta jménem Hujda Z, nebo Ř, nebo jak se ta blbost jmenuje. :-D

Tekmot
28. května • 18:12

Cože Škoda? Han­bou bych se pro­pad, mít v ga­rá­ži koncernový od­pad.🤮 Ani zadarmo.

Mirek
26. května • 21:28

A jéje, opět Vaněk Kamiq nadšenec, nejlepší auto na světě. Raději sis měl koupit to, čím jsi pohrdl, jak jsi sám napsal, a nehonit si triko nad Kamiqem. Nemusel by ses tady ztrapňovat hloupými příspěvky.

Allamarein
26. května • 20:11

Spojení "pořádné auto" a "Kamiq Style" je hodně komické.

Gratulace k fáru
26. května • 19:00

👍

speedfred
26. května • 18:58

Sporťák to nie je ale ako HH veľmi schopné auto. Lepšie brzdy sa ale vždy hodia a na každé auto.
No a do milionu je lepšia Honda CTR.

Kunda co chce taky jundaj
26. května • 18:09

si Kunda a jěšte se chlubíš hoď, sem facebook ať se na ty sportovní předohraby můžem podívat :-D

koncernový antipíčus
26. května • 17:56

A víš ty co? Dobře ti tak! Sám jsi se vytrestal!

Mirek
26. května • 19:07

No jo, ono uz opravdu kdejaka Dacia Sandero/Logan poskytuje lepsi svezeni nez i30. :-D Kdyby jsi neco prihodil tak klidne i Fabia Combi 81 kW. Tady Jundaji uz melo tuzing N, to se opet nechytlo. Tak nyni ABC nebo CPR, ale co s tim, kdyz Jundaji nedrzi ani pohromade :-D

Drdel
26. května • 12:35

Když už si tu BSR dělá reklamu, tak mohli vyčistit ten motorový prostor. Za takovou špínu bych se styděl!

RR
26. května • 13:38

Mě by více zajímalo jestli to zvýšení Nm vydrží převodovka (i když manuální)

Ginter
26. května • 13:52

Všechno odejde dřív, než by tomu tak bylo v sérii. Především turbo, spojka, vstřiky, svíčky, převodovka.

Günter
26. května • 20:56

Ano, ale u pleček typu Octavia RS nebo Golf GTI. i30 N je úplně jiná liga postavená od základu na co největší výdrž.

Adam
27. května • 16:20

Propaganda z KLDR nebo nekvalitni drogy z Hlaváku? Günter ... to zni tak korejsky. 😂😂😂

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tekmot
28. května • 14:11

Coze Škoda? Han­bou bych se pro­pad, mít v ga­rá­ži koncernový od­pad.🤮 Chceš nám snad tvrdit, že to nejsou oproti i30N Performance plečky? Prober se z toho naivního snu.

Ohňostroj marnosti zde
26. května • 14:00

To ano, s tím asi každý počítá, ale jen tak nutit dát převodovku o 27% větší krouťák, do toho půjde jen magor. V dnešní optimalizované době nedává do vozů nikdo tak předimenzované díly. Ale ty brzdy, to by bodlo každému vozu. Silné brzdy jsou příjemné.

Medvěd
26. května • 14:44

Silnější brzdy a odlehčená kola je dobrá věc. Ten výkon už bych nezvyšoval.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
fifo
26. května • 14:49

Když to je jak by jsi nesl ze sámošky v igelitce nákup a utrhlo se ti na ní ucho. :-O :-D Raději Sandero ve slušné výbavě. ;-)

petr r. (petrumr)
26. května • 15:02

sandero ve slušné výbavě je už cenově v autách, které mají základní a to lepší výbavu.

petr r. je blb
26. května • 16:40

:-D:-D:-D:-D to je vůl..

Kvičala je super blb
26. května • 16:44

Ne větší než ty.

KarelK
26. května • 14:16

Dát si na dveře plameny adorující Vošického Kvardální traktory a hýkat někde s Hjundé a ještě k tomu i30 může snad jen naprostý blbec. Bsr tuning s montážní pěnou ve výfuku. Děkuji Hjondé Bsr je méně, než jednorázový lístek na Matějskou. Nebrat :-/

Doporučujeme

Články odjinud