Jd to směšný auto, nicméně pro ty, kteří pošilhávají po Golfu R a nemají na něj je to dobrá volba, jen ta značka ... no řekněme si Hyundai, mám od nich jednu rychlovarnou konvici v kuchyni no a už je rozbitá. Ale utíkejte pro něj. :-D
Tyhle řeči o skvělém koncernu a hrozných Korejcích neplatí minimálně 10 let. Karta se pomalu obrátila, jen někteří si to nechtějí připustit. Auto koncernu je zbožné přání jen u lidí, kteří nechtějí připustit, že jejich služebák, případně ojetina z bazaru má až příliš časté problémy s klesající kvalitou.
Já jsem asi nikdy u nás Golf R neviděl, kupuje to vůbec někdo?
Golf R vypadá moc civilně.Poznáš jen podle 4koncovek výfuku vzadu.
Problém je, že vy jste to auto nikdy neřídil. Jinak by jste tohle nenapsal. Pokud porovnáváme výkon a zrychlení, tak nikdo Golfu R jeho rychlost neupírá. Pokud ale začnu porovnávat auto jako celek tak i30 N ho v pocitu z řízení "ten feeling který do článku nebo videa nikdo nepřenese" je prostě Hyundai lepší o světelný rok. Proč si to dovoluji tvrdit? No protože za tím autem stojí pan Bierman jenže to není pouze on onehda když odcházel z divize M od BMW tak s ním k Hyundai odešli i další inženýři kteří se podíleli na vývoji i30 N. A na tom autě je to zatraceně cítit. Proto zatápí konkurenci v prodejích, protože to auto je jednoduše skvěle postavené a funguje jako celek. Prostě radost ho řídit.
Pod to se mohu podepsat. Osahal jsem si hodně hothatchů, všechny mají něco do sebe a třeba takový Golf nebo Cupra jezdí výborně, jsou rychlé, ale o moc víc z toho není cítit. U Nka mi vykouzlí úsměv už jen nastartování, na celém autě je vidět, že se někdo nesnažil udělat jen rychlé auto. Takový pocit ze řízení jsem měl naposledy asi u e46ky, které dodnes považuji jako jedno z nejlepších aut zaměřené na řidiče. Osobně jsem neměl omezený rozpočet, ale cena nějakých 770tis. také hraje do karet Nku. Za ty peníze jen těžko hledat něco lepšího.
Na you tube je video zo Slovakia Ringu kde porovnávali Golf TCR,Mégane RS,Honda Civic Type R a i30 N.Tam to bolo dosť dobre natočené a okomentované.Treba si to pozrieť.Presne ako píšete i30 N redaktora velmi bavil dosť ho vychválil ale bol jednoducho vo všetkých disciplínach najpomalší.Ale zase bol najlacnejší.
Hledáte dobré auto, nebo nízkou cenu?
Tutově hledá vynikající auto za vynikající cenu. Což je na tom to nejlepší. Těžko najde v tomhle ohledu konkurenta.
Konečně ten automat. Proti obyč i30 kupodivu chybí digitální kaplička či ventilové sedačky. Nicméně ten motor super i teď. V golfu je jen 180kw a za skoro 900k. Tohle se bude prodávat hezky.
Dobré auto, ale konkurence Megane R.S. a Focus RS jsou ve všem dál. A značka jménem Hyundai ...? WTF? Nééé, to fakt ne. Ale kupte si to.
Právě protože je to Hyundai, tak jsem si i30N Performance koupil. A všichni asociální egoisti mi můžou akorát tak políbit prd*l. Jen se jim směju jak jsou ubozí.:-D
Jasně Libore, vem to okolo Sapy borče a pořádně tu hujdu protůruj. :-D
To můžeš ty. Očividně jsi jeden z těch škodomilních frustrátů, kreří se zmůžou jen na tu ubohou škodovku - Octávii rádoby RS, se kterou můžou jezdit na dvorku a ještě k tomu jen rovně dopředu a zpět. A ani ten zvuk výfuku nemá a to jí můžou tůrovat jak chtějí. Natož zvuk ve světě motorismu.
Zdravim, ake je Nko na bezne pouzitie? Komfort a spotreba? Diky
Nko je na běžné použití úplně v pohodě. Podvozek zvládá skvěle filtrovat i špatné cesty, přesto je dostatečně tuhý a přesný, ne ovšem nekomfortní. I při nastavení nejtužšího režimu podvozku to nevymlátí zuby, zatáčky jsou ale slast. Delší trasy v pohodovém režimu mám kolem 8,5-9 l/100km, ostřejší jízda v N módu tak 10,5-12.
Ubohej jste akorát tak sám. Zbytku jste stejně tak ukradenej, jako ten Váš rákosnickej zázrak
Vosátka, kupte si bicykl a neotravujte fórum.
Ingvar Kamprad měl mezi vozy základní Octavii, David Beckham Renaulta Vel Satis, Steve Ballmer- Ford Fusion, Bezos dokonce Accor. Pochopitelně, asi mají všichni více vozů.Je už takové pravidlo, že čím větší socka a mrzák, tím více se štítí neznačkové věci.
Bydlim v DE, pres tyden ale v CH. Pripada mi, ze tak polovina i30 je tu ve verzi N. Fakt hodne, mozna vic nez Focusu ST nebo Cuper. Kdyby byl i30N v kombiku, tak o nem taky uvazuju.
Kombíky a sportovnost nejdou dohromady. To je stejný jakoby F1 jezdila s ložnou plochou a sajtnama.:-D;-)
Zajímavé, mě to připadá na denní užití hlučné. Že by tolik řidičů bylo fanoušky čistého motorismu? :-)
Nechci ti kazit radost, ale Focus RS není a nebude...
Zda nebude, to je otázka. Pokud by VW přišel s povedenou verzí Golfu R, pak by se mohlo RS vrátit. Ale zatím celkem postačuje ST.
Zadne rs nebude a st musi stacit. Ford se myslim poucil z minule generace kdy na jeden kus tri motory musel menit ;)
Hundaj i30 :-D Nechci se nikoho dotknout, ale Hundai30 se zrovna moc nepovedlo. Jak slipy po průjmu. Je to těžký i vyhodit. Třeba i nový Dacie už jsou dál. Hundaj nebrat!:-/
Skoda ze vetsina vyrobcu dela nesmyslne padla na volantu misto statickych na sloupku. Ano je to asi o cene ale funkcnost je o dvacet levelu dal
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.