Hyundai i30 N má po faceliftu. Hot-hatch z Česka posílil a pod volant přidal pádla

27 komentářů

Lotte
25. září • 12:34

Jd to směšný auto, nicméně pro ty, kteří pošilhávají po Golfu R a nemají na něj je to dobrá volba, jen ta značka ... no řekněme si Hyundai, mám od nich jednu rychlovarnou konvici v kuchyni no a už je rozbitá. Ale utíkejte pro něj. :-D

Mirek
26. září • 20:37

Tyhle řeči o skvělém koncernu a hrozných Korejcích neplatí minimálně 10 let. Karta se pomalu obrátila, jen někteří si to nechtějí připustit. Auto koncernu je zbožné přání jen u lidí, kteří nechtějí připustit, že jejich služebák, případně ojetina z bazaru má až příliš časté problémy s klesající kvalitou.

ACE
25. září • 14:17

Já jsem asi nikdy u nás Golf R neviděl, kupuje to vůbec někdo?

Michal2
28. září • 6:47

Golf R vypadá moc civilně.Poznáš jen podle 4koncovek výfuku vzadu.

Rudolf
25. září • 13:17

Problém je, že vy jste to auto nikdy neřídil. Jinak by jste tohle nenapsal. Pokud porovnáváme výkon a zrychlení, tak nikdo Golfu R jeho rychlost neupírá. Pokud ale začnu porovnávat auto jako celek tak i30 N ho v pocitu z řízení "ten feeling který do článku nebo videa nikdo nepřenese" je prostě Hyundai lepší o světelný rok. Proč si to dovoluji tvrdit? No protože za tím autem stojí pan Bierman jenže to není pouze on onehda když odcházel z divize M od BMW tak s ním k Hyundai odešli i další inženýři kteří se podíleli na vývoji i30 N. A na tom autě je to zatraceně cítit. Proto zatápí konkurenci v prodejích, protože to auto je jednoduše skvěle postavené a funguje jako celek. Prostě radost ho řídit.

Nox
25. září • 14:20

Pod to se mohu podepsat. Osahal jsem si hodně hothatchů, všechny mají něco do sebe a třeba takový Golf nebo Cupra jezdí výborně, jsou rychlé, ale o moc víc z toho není cítit. U Nka mi vykouzlí úsměv už jen nastartování, na celém autě je vidět, že se někdo nesnažil udělat jen rychlé auto. Takový pocit ze řízení jsem měl naposledy asi u e46ky, které dodnes považuji jako jedno z nejlepších aut zaměřené na řidiče. Osobně jsem neměl omezený rozpočet, ale cena nějakých 770tis. také hraje do karet Nku. Za ty peníze jen těžko hledat něco lepšího.

p 22
26. září • 22:58

Na you tube je video zo Slovakia Ringu kde porovnávali Golf TCR,Mégane RS,Honda Civic Type R a i30 N.Tam to bolo dosť dobre natočené a okomentované.Treba si to pozrieť.Presne ako píšete i30 N redaktora velmi bavil dosť ho vychválil ale bol jednoducho vo všetkých disciplínach najpomalší.Ale zase bol najlacnejší.

J. Vosátka
26. září • 11:20

Hledáte dobré auto, nebo nízkou cenu?

Horác
26. září • 12:57

Tutově hledá vynikající auto za vynikající cenu. Což je na tom to nejlepší. Těžko najde v tomhle ohledu konkurenta.

Honimir
24. září • 23:09

Konečně ten automat. Proti obyč i30 kupodivu chybí digitální kaplička či ventilové sedačky. Nicméně ten motor super i teď. V golfu je jen 180kw a za skoro 900k. Tohle se bude prodávat hezky.

Lotte
24. září • 19:30

Dobré auto, ale konkurence Megane R.S. a Focus RS jsou ve všem dál. A značka jménem Hyundai ...? WTF? Nééé, to fakt ne. Ale kupte si to.

Libor K.
24. září • 20:37

Právě protože je to Hyundai, tak jsem si i30N Performance koupil. A všichni asociální egoisti mi můžou akorát tak políbit prd*l. Jen se jim směju jak jsou ubozí.:-D

Lotte
25. září • 12:35

Jasně Libore, vem to okolo Sapy borče a pořádně tu hujdu protůruj. :-D

Horác
26. září • 12:48

To můžeš ty. Očividně jsi jeden z těch škodomilních frustrátů, kreří se zmůžou jen na tu ubohou škodovku - Octávii rádoby RS, se kterou můžou jezdit na dvorku a ještě k tomu jen rovně dopředu a zpět. A ani ten zvuk výfuku nemá a to jí můžou tůrovat jak chtějí. Natož zvuk ve světě motorismu.

fero
25. září • 8:59

Zdravim, ake je Nko na bezne pouzitie? Komfort a spotreba? Diky

Nox
25. září • 12:11

Nko je na běžné použití úplně v pohodě. Podvozek zvládá skvěle filtrovat i špatné cesty, přesto je dostatečně tuhý a přesný, ne ovšem nekomfortní. I při nastavení nejtužšího režimu podvozku to nevymlátí zuby, zatáčky jsou ale slast. Delší trasy v pohodovém režimu mám kolem 8,5-9 l/100km, ostřejší jízda v N módu tak 10,5-12.

J. Vosátka
24. září • 21:55

Ubohej jste akorát tak sám. Zbytku jste stejně tak ukradenej, jako ten Váš rákosnickej zázrak

Tom
24. září • 23:21

Vosátka, kupte si bicykl a neotravujte fórum.

soudruh Pláteník
24. září • 20:23

Ingvar Kamprad měl mezi vozy základní Octavii, David Beckham Renaulta Vel Satis, Steve Ballmer- Ford Fusion, Bezos dokonce Accor. Pochopitelně, asi mají všichni více vozů.Je už takové pravidlo, že čím větší socka a mrzák, tím více se štítí neznačkové věci.

Honza
24. září • 20:31

Bydlim v DE, pres tyden ale v CH. Pripada mi, ze tak polovina i30 je tu ve verzi N. Fakt hodne, mozna vic nez Focusu ST nebo Cuper. Kdyby byl i30N v kombiku, tak o nem taky uvazuju.

Libor K.
24. září • 20:41

Kombíky a sportovnost nejdou dohromady. To je stejný jakoby F1 jezdila s ložnou plochou a sajtnama.:-D;-)

soudruh Pláteník
24. září • 20:36

Zajímavé, mě to připadá na denní užití hlučné. Že by tolik řidičů bylo fanoušky čistého motorismu? :-)

goes
24. září • 19:42

Nechci ti kazit radost, ale Focus RS není a nebude...

Allamarein
24. září • 20:19

Zda nebude, to je otázka. Pokud by VW přišel s povedenou verzí Golfu R, pak by se mohlo RS vrátit. Ale zatím celkem postačuje ST.

goes
25. září • 8:25

Zadne rs nebude a st musi stacit. Ford se myslim poucil z minule generace kdy na jeden kus tri motory musel menit ;)

Maro
26. září • 23:51

Hundaj i30 :-D Nechci se nikoho dotknout, ale Hundai30 se zrovna moc nepovedlo. Jak slipy po průjmu. Je to těžký i vyhodit. Třeba i nový Dacie už jsou dál. Hundaj nebrat!:-/

Pepik
24. září • 18:26

Skoda ze vetsina vyrobcu dela nesmyslne padla na volantu misto statickych na sloupku. Ano je to asi o cene ale funkcnost je o dvacet levelu dal

Doporučujeme

Články odjinud