Hyundai i30 N Fastback odhalen. Z Říma do Paříže to zvládl do devíti minut...

Hyundai odhaluje druhou karosářskou verzi i30 N. A vybral si k tomu docela netradiční závod.

Z Říma do Paříže to do devíti minut nezvládne asi žádný dopravní prostředek na světě. Jinak tomu ovšem je, pokud se nejedná o dvě evropské metropole, ale o stejnojmenné vesnice v Dánsku. Gabrielle Tarquini to zde zvládl za čas  8:18.49. To se sice jeví jako dost nezajímavá informace, díky nové reklamě se však můžeme podívat na druhou karosářskou verzi ostrého modelu.

Hyundai i30 dostal facelift: Má upravené motory a přední nárazník z Fastbacku

Hyundai i30 dostal facelift: Má upravené motory a přední nárazník z Fastbacku

Na tu Hyundai už poutá delší dobu. Žádné překvapení se z hlediska designu nekoná. Stylingové prvky exteriéru i interiéru jsou po vzoru hatchbacku, který s evropskými soupeři v horkém segmentu bojuje už více než rok. Měnila se tedy pouze záď. Na té zaujme především výrazná odtrhová hrana kufru.

Shodná zůstává i technika. Opět budou k dispozici dvě verze, standardní a Performance. Dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec tedy nabídne výkon 250 či 275 koní a maximální točivý moment 353 či 378 newtonmetrů. To vše na přední kola skrze manuální převodovku. 

Hyundai jde ve stopách Škody. Také postavil SUV-kabrio, dokonce pro 7 lidí

Hyundai jde ve stopách Škody. Také postavil SUV-kabrio, dokonce pro 7 lidí

Co se týče jízdních parametrů, zrychlení z nuly na sto zabere 6,4 sekund u standardní verze, 6,1 s u výkonnější. Stejně jako maximální rychlost omezená na 250 km/h jsou parametry shodné s pětidveřovou variantou. K úplnému odhalení novinky dojde na pařížském autosalonu, který své brány pro odbornou veřejnost otevírá 2. října.

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 193 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků