Hyundai i30 N Fastback odhalen. Z Říma do Paříže to zvládl do devíti minut...

Hyundai odhaluje druhou karosářskou verzi i30 N. A vybral si k tomu docela netradiční závod.

Z Říma do Paříže to do devíti minut nezvládne asi žádný dopravní prostředek na světě. Jinak tomu ovšem je, pokud se nejedná o dvě evropské metropole, ale o stejnojmenné vesnice v Dánsku. Gabrielle Tarquini to zde zvládl za čas  8:18.49. To se sice jeví jako dost nezajímavá informace, díky nové reklamě se však můžeme podívat na druhou karosářskou verzi ostrého modelu.

Hyundai i30 dostal facelift: Má upravené motory a přední nárazník z Fastbacku

Hyundai i30 dostal facelift: Má upravené motory a přední nárazník z Fastbacku

Na tu Hyundai už poutá delší dobu. Žádné překvapení se z hlediska designu nekoná. Stylingové prvky exteriéru i interiéru jsou po vzoru hatchbacku, který s evropskými soupeři v horkém segmentu bojuje už více než rok. Měnila se tedy pouze záď. Na té zaujme především výrazná odtrhová hrana kufru.

Shodná zůstává i technika. Opět budou k dispozici dvě verze, standardní a Performance. Dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec tedy nabídne výkon 250 či 275 koní a maximální točivý moment 353 či 378 newtonmetrů. To vše na přední kola skrze manuální převodovku. 

Hyundai jde ve stopách Škody. Také postavil SUV-kabrio, dokonce pro 7 lidí

Hyundai jde ve stopách Škody. Také postavil SUV-kabrio, dokonce pro 7 lidí

Co se týče jízdních parametrů, zrychlení z nuly na sto zabere 6,4 sekund u standardní verze, 6,1 s u výkonnější. Stejně jako maximální rychlost omezená na 250 km/h jsou parametry shodné s pětidveřovou variantou. K úplnému odhalení novinky dojde na pařížském autosalonu, který své brány pro odbornou veřejnost otevírá 2. října.

První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 35 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků
Minitest Citroën C5 Aircross 2.0 BlueHDi EAT8: Sto lidí, sto názorů

Citroën C5 Aircross 2.0 BlueHDi (minitest)

Role vlajkové lodi je poměrně složitá. Zákazníci za své nemalé peníze chtějí to nejlepší a kompromisy jim moc nevoní. Dokázal nás vůbec nejdražší Citroën C5 Aircross přesvědčit o svých kvalitách?

10.  4.  2019 | Jan Mička | 6 příspěvků