Hyundai i30 N Fastback odhalen. Z Říma do Paříže to zvládl do devíti minut...

Hyundai odhaluje druhou karosářskou verzi i30 N. A vybral si k tomu docela netradiční závod.

Z Říma do Paříže to do devíti minut nezvládne asi žádný dopravní prostředek na světě. Jinak tomu ovšem je, pokud se nejedná o dvě evropské metropole, ale o stejnojmenné vesnice v Dánsku. Gabrielle Tarquini to zde zvládl za čas  8:18.49. To se sice jeví jako dost nezajímavá informace, díky nové reklamě se však můžeme podívat na druhou karosářskou verzi ostrého modelu.

Hyundai i30 dostal facelift: Má upravené motory a přední nárazník z Fastbacku

Hyundai i30 dostal facelift: Má upravené motory a přední nárazník z Fastbacku

Na tu Hyundai už poutá delší dobu. Žádné překvapení se z hlediska designu nekoná. Stylingové prvky exteriéru i interiéru jsou po vzoru hatchbacku, který s evropskými soupeři v horkém segmentu bojuje už více než rok. Měnila se tedy pouze záď. Na té zaujme především výrazná odtrhová hrana kufru.

Shodná zůstává i technika. Opět budou k dispozici dvě verze, standardní a Performance. Dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec tedy nabídne výkon 250 či 275 koní a maximální točivý moment 353 či 378 newtonmetrů. To vše na přední kola skrze manuální převodovku. 

Hyundai jde ve stopách Škody. Také postavil SUV-kabrio, dokonce pro 7 lidí

Hyundai jde ve stopách Škody. Také postavil SUV-kabrio, dokonce pro 7 lidí

Co se týče jízdních parametrů, zrychlení z nuly na sto zabere 6,4 sekund u standardní verze, 6,1 s u výkonnější. Stejně jako maximální rychlost omezená na 250 km/h jsou parametry shodné s pětidveřovou variantou. K úplnému odhalení novinky dojde na pařížském autosalonu, který své brány pro odbornou veřejnost otevírá 2. října.

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků