Hyundai i30 N Fastback odhalen. Z Říma do Paříže to zvládl do devíti minut...

Hyundai odhaluje druhou karosářskou verzi i30 N. A vybral si k tomu docela netradiční závod.

Z Říma do Paříže to do devíti minut nezvládne asi žádný dopravní prostředek na světě. Jinak tomu ovšem je, pokud se nejedná o dvě evropské metropole, ale o stejnojmenné vesnice v Dánsku. Gabrielle Tarquini to zde zvládl za čas  8:18.49. To se sice jeví jako dost nezajímavá informace, díky nové reklamě se však můžeme podívat na druhou karosářskou verzi ostrého modelu.

Hyundai i30 dostal facelift: Má upravené motory a přední nárazník z Fastbacku

Hyundai i30 dostal facelift: Má upravené motory a přední nárazník z Fastbacku

Na tu Hyundai už poutá delší dobu. Žádné překvapení se z hlediska designu nekoná. Stylingové prvky exteriéru i interiéru jsou po vzoru hatchbacku, který s evropskými soupeři v horkém segmentu bojuje už více než rok. Měnila se tedy pouze záď. Na té zaujme především výrazná odtrhová hrana kufru.

Shodná zůstává i technika. Opět budou k dispozici dvě verze, standardní a Performance. Dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec tedy nabídne výkon 250 či 275 koní a maximální točivý moment 353 či 378 newtonmetrů. To vše na přední kola skrze manuální převodovku. 

Hyundai jde ve stopách Škody. Také postavil SUV-kabrio, dokonce pro 7 lidí

Hyundai jde ve stopách Škody. Také postavil SUV-kabrio, dokonce pro 7 lidí

Co se týče jízdních parametrů, zrychlení z nuly na sto zabere 6,4 sekund u standardní verze, 6,1 s u výkonnější. Stejně jako maximální rychlost omezená na 250 km/h jsou parametry shodné s pětidveřovou variantou. K úplnému odhalení novinky dojde na pařížském autosalonu, který své brány pro odbornou veřejnost otevírá 2. října.

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků