Hyundai i30 N Fastback má české ceny! Jak si stojí proti Octavii RS?

185 komentářů

Vlastimil Koutecký
30. ledna • 9:25

Přesně tak, kdo jel v těchto autech, tak se opravdu nedají srovnávat. Škoda jen vypadá dobře, jízdní vlastnosti jsou už úplně někde jinde. Korejci jsou někde úplně jinde než my.

Marek
24. ledna • 13:49

Opět nesmyslné srovnání aut, které si konkurují pouze ve Vošického hlavě... A v hlavě lidí, kteří nejsou schopni používat svou vlastní (ne)inteligenci.O3RS /combi je velké rodinné cestovní auto se silným motorem, se kterým se dá už i s adaptivním podvozkem a samosvorným diff. celkem slušně svézt.Tenhle jakýsi paskvil mezi hatch. a liftbackem je docela něco jiného, a od základu stavěné pro jinou cílovou skupinu.Na okruhu tato auta dopadnou uplně stejně. Odvařené brzdy, přehřátá převodovka a turbo v pytli. O3 protože na to není dělané... A hundaj protože se pouze tváří že je na to dělaný.

Tomeš
3. února • 13:13

Kecy v kleci. I30 N Fastback Performance je úplně jiná liga. Octa RS se s ní nedá vůbec srovnávat. Každé je určené k jinému účelu. Obě auta jezdí výrazně odlišně. A také jsou jinak stavěná. ORS je jenom rodinné auto s výkonnějším motorem než u běžné Octavie. I30 N Fastback Performance je ve všech směrech výkonnější, stavěné na blbnutí na okruzích pro maximální a trvalé ! zatížení. Ta ORS by se po chvilce rozpadla, brzdy by doslova upekla... stejně jako to bylo u Golfu GTI, ale ještě o něco dřív.Samo, že I30 N je určená i pro běžné rodinné ježdění, ale primárně je to auto určené pro výrazné emoce, k zábavě.

Roko
20. prosince • 18:22

Ve Škodovkách se nevyznám všechny mi připadají stejné a tolik lovaču za Škodu bych nikdy nedal, radši to Hunday i když za ty love též nic moc Mám novou Hondu Civic 1.5 sport , kterou už mám rok a viděl jsem ji tak 5 X na cestě upa splněny sen nejak pojebany předražený Kodiak co má každá píča Sorry Škodovkaři

Marek
24. ledna • 13:50

Tak sis momentálně koupil jedno z nejošklivějších aut na trhu:D Gratuluji. To raději toho Kodiaqa

Bílej jezdec
5. prosince • 18:45

Když si srovnáte kolik chce Škoda za stejnou výbavu co nabízí Hyundai i30N performance, tak jste na úplně jiné astronomické částce, než jejich udávaná cena "v základu" 766tis. Kdo nevěří, ať si to porovná.

Michal
6. prosince • 10:58

Jo Hyundai má lepší poměr ceny/výbavy i určitě lepší jízdní vlastnosti ale ňák to na Rso pořád nestačí.Octa sazí na praktickou stránku a třeba jízda na dovolenou ve čtyřech a není třeba rakev na střechu.Většina lidí jede z místa A do B a k tomu stačí úplně základní podvozky.

Filda
9. prosince • 13:44

jo zatímco v plně naloženým autě na dovolenou jezdíte prakticky denně že.... bože tyhle argumenty mne fakt udivují !

Marek
24. ledna • 13:55

To není argument. Ikdybych jel jen jednou ročně, tak pořád jedu. Koupit si hundaje, tak mohu jet vlakem. Další věc je, že do O3RS combi dám do kufru převravní boxy pro psy, které vozím prakticky denně... Do hundaje nic takového nedám. A to je to, proč si tyto dvě auta prostě nemužou konkurovat. O3 si koupi člověk s rodinou, který relativně hodně cestuje (dovolené atd.) nebo člověk jako já, který přepravuje psy, ale zároveň chce mit hezký a svižný auto.Nic z této praktické stránky mi I30N hatch, ani liftback nedokáže nabídnout.

Michal
10. prosince • 14:51

Jen jednou za 3týdny ty argumente.

Mošna
28. listopadu • 9:48

co na to říct, zastaralá octávka se může jít zahrabat!

Michal
27. listopadu • 16:35

Pokud nebude Hyundai N v kombíku tak se po praktické stránce nemůže rovnat/srovnávat.Prostorem vevnitř a v kufru O šlape na paty i ve střední třídě.Odhlucneni se za 20tisíc da dodělat.

H
28. listopadu • 10:27

Tak toto uz je vrchol blbosti.

Udo
27. listopadu • 17:32

Proč by auto primárně určené pro sportovní jízdu mělo být náklaďák - kombík? Už jsi někdy viděl třeba Lambo nebo Ferrari kombi? To je stejné, jako bys chtěl se sporťákem vždy a všude jezdit s připojeným přívěsným vozíkem.
To už si můžeš rovnou koupit kamion, dát na něj spojlery, laděnou rouru od kamen, načipovat si dehtový motor a chtít jít na okruh oblbovat sám sebe. A ostatním být pro smích...

Michal
27. listopadu • 21:46

Akorát že Rso není sportovní verze(jen názvem) a v článku to je napsané jako rival.Proti G gti,F fo sti,R megane jo ale ne proti Octe.Mimochodem Lambo bude mít brzo suv a to je jako kombík.

Tomket
29. listopadu • 11:16

Lidi toho nakecaj... samo, že Octa RS není pro i30 N Fastback Performance žádným rivalem. Leda tak tím, že má taky čtyři kola, volant a sedačky.

Burák
27. listopadu • 15:42

Škodovkáři zarputilě útočí na Hyundai, protože se stává čím dál větší konkurencí pro Škodu a né bezdůvodně. Doteď pro RSo nebyl v kvalitě a ceně důstojný rival, to ale končí.

Tomeš
28. listopadu • 7:39

I30 N Fastback Performance je úplně jiná liga. Octa RS se s ní nedá vůbec srovnávat. Každé je určené k jinému účelu. Obě auta jezdí výrazně odlišně. A také jsou jinak stavěná. ORS je jenom rodinné auto s výkonnějším motorem než u běžné Octavie. I30 N Fastback Performance je ve všech směrech výkonnější, stavěné na blbnutí na okruzích pro maximální trvalé zatížení. Ta ORS by se po chvilce rozpadla, brzdy by doslova upekla... stejně jako to bylo u Golfu GTI, ale ještě o něco dřív.
Samo, že I30 N je určená i pro běžné rodinné ježdění, ale primárně je to auto určené pro výrazné emoce, k zábavě.

Eda
4. prosince • 17:18

V i30n jsem se svezl a opravdu to byl skvělý a nezapomenutelný zážitek, bohužel náš rodinný rozpočet je poměrně malý, takže si tohle auto dovolit nemůžeme, ale musim kluky z Hyundaie pochválit, že udělali pěknou práci!

Fanda
27. listopadu • 14:11

Test Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI TopSpeed.sk

Vítek Machač
26. listopadu • 19:22

Zajímavé srovnání, každopádně si myslím, že rozumně smýšlející člověk ví, že i30n se s RS octávkou nedá srovnat. I30n je oproti octavii o pár lvlů výš.

Shimi
26. listopadu • 20:45

Vítku Vítku, právě že rozumně smýšlející člověk ví, že i30N FB 184 kW a Octavia RS 180 kW jsou naprosto srovnatelné káry. Všechno ostatní jsou pouze žvásty lidí, co tomu buď nerozumí a nebo mají na jednu z automobilek extrémní averzi.

H4H
26. listopadu • 22:45

Octavia RS 180 kW a i30N FB 202 kW. Rodinné auto vs sporťák...Ohromně srovnatelné... :-D:-D:-D

Petr
26. listopadu • 23:40

Hnůjdaj se dá těžko s něčím srovnávat. Snad s Dacií, ale i ta má proti rákosce o galaxii lepší image

Hubert Mičínský
27. listopadu • 8:00

Aaaa promluvil expert. Je vidět že autům perfektně rozumíš...😅 a co takhle srovnávat s Dacií třeba BMW M? i30 N je totiž z dílny bývalého šéfa BMW divize M, kterého si Hyundai k sobě pretáhl a zaměstnal. 😉

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Hubert Mičínský
27. listopadu • 8:04

A jako škodafilovi ti musím říct, že škodovce se o tom může jen zdát... Hyundai zdar!

Olaf
28. listopadu • 0:13

No tak koupit jednoho vrcholového inženýra od BMW je tak to jediné co těm korejským smejdum zbylo, aby dohanli jinak prisernou image, jejich nabízené auto je pořad hnusne a doslova podprůměrně věd rovnými s konkurenci, design i30 uz dnes zastaralý a celkove směšný. To, ale tak nějak všichni vědí, včetně toho pitomce co tady Tfujdé vede. V čem všechny Hovnaj předjíždí je naprosto stupidní marketing, díky kterému přišlo o radu dealerů i sympatie, které už tak byly na bodu mrazu.

Tomket
29. listopadu • 8:03

Nepiš tu pořád o sobě. Nemusíš nám stále dokola zdůrazňovat, že jsi stupidní egocentrik, to už všichni dávno víme.

Shimi
26. listopadu • 23:23

H4H: Umíš číst a chápat psaný text? Já se nebavím o verzi Performance s 202 kW, nýbrž o základní verzi se 184 kW. A tady je srovnání přímo na místě. Ale jestli tě baví tady ze sebe dělat hňupa, tak prosím, máš volné pole působnosti. ;-)

H4H
27. listopadu • 8:26

Hňupa tu ze sebe děláš ty, když chceš srovnávat jakékoli Nko, které má o několik levelů lepší jízdní vlastnosti a nejen ty, než nějaká RS, která ani neumí pořádně projet zatáčkou. Už koncepčně se tato auta od sebe výrazně liší, i30 N je HH, Octavia RS rodinné auto s o trošku výkonnějším motorem než běžná Octávka. Jízdně průměr. Rovně umí jezdit i kamion s návěsem.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Shimi
27. listopadu • 9:28

H4H: Jasně, 180 kW Octavia je trošku výkonnější rodinné auto a o 4 kW silnější Fastback je automaticky HH :-D Jakou další perlu tam ještě máš? Mimochodem, když mi někdo v diskuzi napíše něco ve smyslu "o několik levelů lepší", tak je mi jasné, že dotyčný má v hlavě seno a jakákoliv další diskuze je s ním zbytečná.PS: Samotná Hyundai cílí Fastbacka primárně proti Octavii, ale to je taky evidentně mimo tvoji rozlišovací schopnost.

LuD3K
27. listopadu • 13:53

srovnatelné ani vizuálem a technicky a ani když je proti sobě postavíš! octa je neohrabaná a zastaralá ikdyž ikona, tady se musím přiklonit k enku to je sporťák když chceš a octavie je pouze sportovně lazený koncernový vůz, btw kolik octávek stojí v milovicích?

Shimi
27. listopadu • 14:29

LuD3K: To, k čemu ty se přikloníš, je naprosto nepodstatné a nijak to s konkurováním si obou aut nesouvisí.

luD3K
27. listopadu • 14:53

:-D:-D:-D:-D:-D:-D jasný, nasedni si do ovce kladlykladla a jed se tam podívat

Shimi
27. listopadu • 15:09

luD3K: Řeknu ti jedno tajemství, smajlíci ti na rozumu nepřidají ;-)

H4H
27. listopadu • 11:10

Jak je vidět, tak seno v hlavě máš ty. Protože to, že obě tato auta mají skoro stejný výkon ještě neznamená, že i stejně jezdí. Ale to ví každý, kdo autům alespoň trochu rozumí, což evidentně není tvůj případ.

Shimi
27. listopadu • 11:39

H4H: Já ale nikde nepíšu, že jezdí stejně. Celá naše "debata" je o tom, že si ta auta konkurují a to je prostý fakt, který se nedá okecat. Naznačuje ti to i samotná automobilka. To, že to někdo "méně nadaný" nechápe, není můj problém.PS: Každou další reakcí se střílíš do své teoretické nohy. ;-)

H4H
27. listopadu • 13:34

Konkurují? NE. i30 N jen cítí na potencionálního zájemce o koupi Octavie RS. A nabízí mu možnost pořídit si výrazně emotivnější auto, zaměřené primárně na vysoce sportovní jízdu, např. na okruzích.
Octavia RS je primárně určena k běžnému užívání pro rodinu. Na okruhové "soutěžení "ne. Ani na to není na rozdíl od Nka stavěná.

Shimi
27. listopadu • 14:25

H4H: Emotivnější? Jak pro koho. Mimochodem mně osobně se líbí. Auto zaměřené primárně na vysoce sportovní jízdu na okruzích? To jako vážně? Že jsi teoretik už vím od tvého prvního příspěvku, ale že až takový. Můžeš být konkrétní a vyjmenovat co je na základní 184 kW verzi vysoce sportovně-okruhového? Já odpověď znám, samozřejmě nic, protože to je úplně stejný koncept "rodinného" liftbacku jako ORS, ale dám ti možnost mě ubít argumenty. Konkrétními argumenty, ne teoretickými slinty.

H4H
27. listopadu • 16:35

Hochu milej, teoretický slinty tu od začátku předvádíš ty. Než tu začneš slintat něco o tom, že Nko je úplně stejný koncept "rodinného" liftbacku jako ORS, tak si o Nku něco nastuduj, projeď se v něm.
"co je na základní 184 kW verzi vysoce sportovně-okruhového?" podotýkám, že porovnáváme Nko a ORS, a Nko má právě že třeba ten podvozek, brzdy atd. výrozně kvalitněji naladěný.

Shimi
27. listopadu • 18:33

H4H: Takže nic, přesně jak jsem čekal.

J+K
26. listopadu • 23:22

Sporťák? Maximálně hot hatch, nic víc. Žádný předohrab nemůže být sporťák, od toho jsou zde úplně jiná auta, Alpine A110, Alfa 4C, Boxster, Cayman, Lotusy nebo pak větší kanóny jako 911, Ferka, Lamba, Mekáče.

Femi
26. listopadu • 17:39

Libí se mi tahle ostřejší verze a cenově na tom není nejhůř.A co se týče výbavy moc se mi to libí. Jen se mi moc nechce věřit u RSa, že 2litr tsi jede za 6 litrů

Gustaf
26. listopadu • 15:43

to je smesny, skodovka dvoulitr tsi za 6 litru, to je dobra pohadka, neverim, totalni blbost!

Karel
26. listopadu • 23:04

Co jiného od škodovky čekat. Jen nabubřelé reklamní kecy a pohádky pro omezené čecháčky. Skutečnost je ale jako vždy tristní.

Marek
24. ledna • 13:40

Nabubřelé reklamní kecy? to má v dnešní době jen a jen hundaj.

Dandy
26. listopadu • 7:50

Tyhle dve auta si vubec nekonkuruji, octa je rychlá a rodinna, v kombiku idealni povoz. Jen bych si z toho sloupl znacky RS:D i30n je spis konkurent cupry, focuse, typer, meganu rs atd... Skodovacke RS je nejmene sportovni vuz z koncernu nejmekceji naladene... A take nejvetsi.

Olaf
26. listopadu • 10:05

Jen Octavia je asi tak 10000x hezčí než tenhle matlak s vykradeným designem staré Mazdy 3.

Sandokan
26. listopadu • 16:59

ehhh pro vidlaka je 10000x hezci vochcavka to je preci stoprocentne jasny, v garazi, krabicka startek, plastove pivko a lestit, pak na benzinku na kafe zeano

Olaf Guerda
26. listopadu • 18:04

To víš, že jo... aby ti neprskla cévka sockopitomečku… a mazej si pro piškot do Butovic … co tu pořád smrdíš...? :-))) Prý sis dal na svou i10 spojler, máš už pocit, že máš fáro? :-)))))

Hugo
26. listopadu • 11:35

Nezáviď tolik, že škodovka nemá na tak pěkný design.😉

Olaf
26. listopadu • 13:11

Fasujete od Vosickeho drogy? Tomu sam proste nevěříš.... 😂😂😂

Hugo
26. listopadu • 18:15

To je vše? Hmmm hodnotná reakce. Drogy neberu. Spíš to ale vypadá, že tys přebral. Kdo je Vosický?

mpolan
26. listopadu • 8:47

Už z principu nemůže být tlustá Berta Octavia sportovní. Naprosto nesmyslný zadní převis a spousta hmoty nad zadními koly ji totálně diskvalifikují. Však to taky takhle denně dopadá. Na rovině Rychlé Saze (proč je většina RS tak čoudících?) a před zatáčkou brzdy, aby je ta tlustá prĐel nevynesla ven.

.
26. listopadu • 9:48

Vtipnej ale už z principu úplně blbej. Octavia má rozložení hmotnosti jako každý jiný předohrab s motorem vpředu napříč. Tedy cca 60% na předku a 40% na zadku.

mpolan
26. listopadu • 14:51

Velmi teoreticky a pouze zcela prázdná. Tvá čísla platí pro TDI, už zdaleka ne pro lehčí TSI. A stačí do toho batohu za zadní nápravou přihodit pár desítek kilo a veškerá vyváženost jde do háje.

.
26. listopadu • 15:18

Nikoliv, Diesely mají 62-63% na předku a 38-37% na zadku jak u Golfu tak u Octy. A přidat pár desítek kilo do kufru si může Octa stejně jako Golf a rozložení bude pořád u obou ve prospěch přední nápravy.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
26. listopadu • 16:39

Tak se s Tlustou Bertou zkus někdy i projet. S trochu naloženým kufrem je to nečitelné a dost nevyzpytatelné auto, zatímco Golf či jiný hatchback je pořád příjemně stabilní.

.
26. listopadu • 17:21

Ale houby, je to úplně stejná platforma, stejné rozložení hmotnosti, stejné motory, stejné tlumiče, stejný samosvorný diferenciál na předku. Jediný rozdíl mezi GTI a RS je o pár čísel větší rozvor u Octy a tedy o něco méně obratnosti v ostrých vracečkách než Golf a naopak o něco málo lepší stabilita v dlouhém oblouku.

Tony
26. listopadu • 9:17

😊 Hezký příspěvek

Fanda
26. listopadu • 7:28

Kolik pisatelů komentářů v obou vozech jelo a má možnost porovnat?A proč právě porovnání s O 3 RS ? Přeci právě kvůli těm komentářům pod článkem. Je jich potřeba co nejvíce pro zadavatele reklamy.

JJ
26. listopadu • 1:28

Kdyby lidi raději mysleli při tom o čem se vlastně baví nebo ti co píší tyhle články... Nejsem fanoušek Hyundaie, ale tyhle Hyundaie jsou auta vycházející řekněme za starých zábavných či sportovních hatchbacků hot hatchů nebo jak to nazvat.... Takhle to chápu já. Už jen ten manuál, málokdy se dneska vidí.. To znamená především, jízdní vlastnosti a zábavu, alespoň to bych u sportovně založeného auta očekával... Takže nechápu, proč někdo řeší plasty v interiéru..spotřebu..výbavu..bezpečnostní systémy.. tyhle věci patří do úplně jiné kategorie aut. Třeba tam kde je tolik oblíbená ovečka pro ovečky... To jsou dnešní lidi tolik omezení? B-]

Hugo
26. listopadu • 8:10

Dnešní lidé jsou hodně omezení. Tito lidé se rekrutují převážně z řad dětinsky urážlivých čecháčků škodovkářů, kterým nevoní pravda o jejich nedotknutelných perlách a žijí jen z příkladných předsudků a nenávisti k čemukoli cizímu (korejskému, japonskému). Přitom si při jejich jednoduchosti ani neuvědomují, že i ta jejich perla je ve skutečnosti vyrobená cizí (německou) firmou. Žijí v dávno přežitém bludu o nepřekonatelé německé, potažmo české kvalitě. Naivně si myslí, že ČR a Evropa je pupek světa. Svět je dnes dál.
Důkazů jejich omezenosti je ohromné množství. Stačí si přečíst zdejší diskuzi.

Olaf
26. listopadu • 10:03

Tohle muže napsat fakt jen Vosicky... porovnávat Japonce a Korejce je trochu chucpe hochu. Japonci mají svou nezaměnitelnou DNA, dali motorsportu a automobilovému průmyslu skvělá auta. Hujajdej vytváří bohužel jen spotrebaky bez duše, které kupuje chudina a lidé co autům zpravidla vůbec nerozumí s myšlenkou, ze ušetří, což se da pochopit. Ne každý chce jen priblizovadlo, někteří stále chtějí auta.

Hugo
26. listopadu • 20:15

Nevím, že bych se jmenoval Vosický. Ale ty to víš určitě lépe, podle tvých vědomostí jsi prostě hlava otevřená (krumpáčem?) a vylitá :-D
Jasně, tohle auto je levný spotřebák jak vyšitý pro lidi, kteří autům nerozumí. Zato ty jsi expert na šlapací tříkolky.

Olaf Guerda
26. listopadu • 0:03

i30 N jsem zkoušel od středy do pátku, jedná se o ve svém segmentu o to nejhorší co si můžete koupit, navíc za podobné peníze si koupíte lepší a věhlasnější značku s lepší převodovkou i motorem (Type-R, Megane R.S. a další), ta nekonečná rozprava o naprosto obyčejném autě, do kterého narvali co šlo je jen dalším Vošického marketingovým tanečkem u nás (hodně hulákat a ukazovat svaly, které neexistují, urážet, plivat na domácí značku), na kterého se chytají ti slabší... vozidlo, na limitu takřka neovladatelné, interiér plný levného tvrdého plastu, dobře slícované, ale pocit chudosti a nulové exkluzivity, oceňuji sedadla (jako jediné), podvozek natvrdlý s gumovým pocitem, naprosto gumové řízení, standardní a nijak excelentní převodovka... auto řve, frká, je to takové nařvané batole, designově někde ala Japonec z roku 2005 akorát s výrazně horším interiérem, kterému vévodí infotainment s obstarožní grafikou a pomalými funkcemi. Kdo si ho koupí? Převážně člověk co žije v domnění, že ušetří, nenáročný řidič podléhající silnému marketingu, který teče odevšad, jinak by tomto průměrném hatchi neštěkl ani pes. Zajděte si pro Hondu, nebo Cupru, lidé se vám nebudou smát a koupíte lepší vůz po všech stránkách, no a teď Vošického voříšci do mě. ;-)

Malik
26. listopadu • 16:48

ereso je model od modelu cim dal vetsi powl jako cela skodovka s kurvitkama a to vam rikam z vlastni zkusenosti, posledni zakoupena je ze setrvacnosti a jsme presvedcem ze naposled...

Godzilla
26. listopadu • 11:23

Musím se smát...rádoby všem odborníkům...koukni na Youtube a na poslední Top Gear...asi jsi jediní "odborník "který to auto haní

Olaf Guerda
26. listopadu • 18:07

Top Gear je pořad, kde i Hyundai utrácí mraky peněz za pozitivní marketing, ty šmudlo... ty tomu věříš? Neeee!!!!!!!!!!!!! :-)))))))))))))

Hugo
26. listopadu • 7:19

Smát takovémuto autu (značce) může jen absolutní vypatlanec.

Olaf
26. listopadu • 9:59

Tady se nikdo nesmeje, jen kontaktuji realitu s i30N, se kterým jsem strávil 2 dny a vozidlo je obyčejný rychlý hatch s naprosto průměrnými vlastnostmi, ovladatelnost je fakt příšerná, na limitu to auto je naprosto neriditelne!!! Vždyť si to projed, no a pak se rozhodni, ze za Hyundai utracis osmsetisic, čiré bláznovství. Cupra, Type-R, to je naprosto jiná kulinarina s pěkným příběhem.

Josef
26. listopadu • 22:26

Nebyl bych tak kritický Olafe. Myslíš si, že ten kdo jezdí s autem "na limitu", tak bude vybírat tento Hyundai? Ten je přece určen pro jinou kategorií uživatelů, kteří se na limit rozhodně nedostanou, a proto by ani nedokázali ocenit vlastnosti Type-R, za který by navíc museli něco (dost) připlatit...
Proto se divím, že jsi tento Hyundai vůbec zkoušel, protože už na první pohled je s Hondou Type-R nesrovnatelný. Je též možné, že to, co ty považuješ za "naprosto neřiditelné", někdo jiný ocení jako správně "surové" které mu umožní třeba zážitky s "poctivými" auty z dob "pár" let zpět.... No a někdo jiný naopak za "skvěle ovladatelné". Lidé jsou různí a každý má jiné "chutě".

ACE
27. listopadu • 9:40

Máš asi pravdu, ale já bych nevylučoval variantu že v tom vůbec nejel a jen tak plácá.

Markus
26. listopadu • 5:37

Takže vlastně podle očekávání. Jak už bývá zvykem, pod obrovským nánosem reklamy se skrývá těžká mizérie a bída. Přímá úměrnost platí i zde: čím horší výrobek, tím větší reklama.

JJ
26. listopadu • 1:32

auto řve a má levný tvrdý plast... :D jízdní vlastnosti ti věřím, Honda nebo Megane na tom bude úplně jinak, ale nechybí ti tam ještě autopilot? Běž se vycpat... To neni možný

Godzilla
25. listopadu • 22:04

I 30 N performenc jsem si koupil před 14 dny...nikdy bych si Hyundai nekoupil, ale po svezení jsem se zamiloval...absolutně super auto a výbava top...chtěl jsem něco co pojede,ale i normálně do města...zkoušel jsem GTi,Cupru,OPC i Golf R...ale N mě prostě překvapilo...výbava,záruka,cena a jízdní režimy...prostě kdo nevyzkoušel, nemůže na toto auto nic napsat...také jsem na Hyundai koukal skrz prsty...prostě super...koukněte na Youtube na testy...jinak žere 9,5l

SMS
25. listopadu • 22:55

Hm, "performenc", takový borec co neumí napsat správně ani název testoval leda tak suché z nosu. Btw. žádné OPC se v současnosti neprodává, ale to je asi zbytečné takovému "kapacitě" vysvětlovat.

Shimi
25. listopadu • 23:35

SMS: Jen jedna technická. Astra OPC se sice už nedá objednat, ale na skladech je jich pořád ještě dost. Třeba v BS Auto jich mají několik, takže vyzkoušet ji klidně mohl. ;-) To jen pro pořádek.

Markus
25. listopadu • 23:20

Pán by si nikdy Hujdu nekoupil a tak si jí před 14 dny koupil. To nepotřebuje komentář

ACE
25. listopadu • 23:40

Ale proč ne, já tomu věřím, je rozdíl o tom číst a vyzkoušet, taky jsem to před lety zažil a změnil názor o 180st. A někdy stojí zato, opustit "hospodskou" debatu a jít si radši udělat vlastní názor na základě osobní zkušenosti a srovnání.

Mirek
26. listopadu • 15:12

Problém je, že tak 90% místních kecálků nikdy nic nevyzkoušelo, ale všichni ví, že když se tady píše o jistých značkách aut z východu, tak jsou to automaticky šmejdy a potom ta druhá varianta, že jsou to automaticky super auta.
Ono se stačí podívat, jak místní "odborníci" vyhodnotili tvůj rozumný názor.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ACE
26. listopadu • 15:26

No jasně, fakt tomu nerozumím, vždyť i značka co si nekoupím nebo nepreferuju tak není nepřítel. Naopak nutí ostatní nezaostávat a cenou se držet taky v jiných mezích. Ale co … blahoslaveni chudí duchem.

peri pipi
25. listopadu • 22:26

vyměň si aspoň prostěradlo když už tady tak blbě kecáš :-D

C++
25. listopadu • 20:57

Koukám, že Vošického marketingová úderka jede na plné kule a nestydí se vydávat přihlouplá marketingová hesla za "soukromé" názory.

Creator
25. listopadu • 21:07

Hlupáku, asi ti vůbec nedochází, že existují i jiné skupiny fandů než jen BMW nebo Tesly, které si nenechají kydat hromady lživých srač*k na své opečovávané miláčky.

C++
25. listopadu • 21:32

Bingo, Hnujdaj a srač.ky to pasuje k sobě, to jsi trefil přesně.

Hugo
25. listopadu • 21:47

Demente

C++
25. listopadu • 21:49

Jen se kluci pořádně odkopejte, na víc než hlupáka a dementa nemáte?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Hugo
25. listopadu • 22:12

My ano, ale ty očividně ne.
Za víc nám totiž nestojíš.😉

M4rcus
25. listopadu • 20:33

To je banda znalců tady koukám :D budu srovnávat za sebe, jelikož jsem měl Octavii 3 RS tsi, před fl, a teď mám tu "sra*ku" od hjundee i30N performance.. Já sám nikdy korejcen moc nemusel, ale to co chce Škoda za švy auta, je nehorazny. Po 160tis šla skodovka z baráku. Aby byla Octavia ve výbavě co ta i30, tak stojí min o 200tis víc, a nikdy, opakuji že nikdy se jízdné tě i30N nevyrovná, to auto je mnohem živější, mnohem lepší podvozkove, sedačky lepší, volant lepší, a kvalita jak tu někdo zmiňuje, tak hyundai udělal opravdu velký krok vpřed, škoda bohužel ne. Už se těším až bude doma i30N fastback, opět performance. Bohužel bude muset jít krátká pryč, jelikoz už není nějak misto na další auto.

C.Rice
25. listopadu • 20:20

a co Cupra? Je lepší, horší...

Godzilla
25. listopadu • 22:09

Cupru jsem zkoušel,nejede špatně, ale ničím mě pořádně neoslovila...

rozumbrada
25. listopadu • 19:38

kdo si koupí hjundaje nadosmrti kunda je

Tomeš
3. února • 13:30

Kdo dá přednost škodovce, je hloupější než ovce.

Marek71
26. listopadu • 9:04

A někdo je kunda od narození :-D

rozumbrada
25. listopadu • 21:29

a má to pokračování
... nadosmrti kunda je rozumbrada

Jirka
25. listopadu • 17:54

Tfujdé aneb odporný spotrebak pro chudinu. Předpokládám, že Vosickeho PR oddělení z KLDR je již přítomno. 😂

F
25. listopadu • 20:09

Škodafile, jak je vidět, tvá frustrace z Hjondé nezná mezí. Jsi pěkně mimo...

MUDr. Chocholoušek
25. listopadu • 18:41

U nás si chudina může kupovat nová auta? To jsme potom velmi bohatý národ.

jirka
25. listopadu • 17:18

výkonější a lacinější než rs. Za mě palec na horu. Takže škodovky jsou dražší než konkurence s horšími výkonými parametry.

Kus
25. listopadu • 17:34

Píše se výkonnější.
A 767 je odjakživa méně než 780.

mpolan
26. listopadu • 8:43

Dovybav si RS a porovnej to znovu, prosím.

Kus
26. listopadu • 16:44

Proč bych si měl dovybavit RS když má v základu všechno co je potřeba? 18" kola, bezklíčkový přístup, vyhřívané sedačky, dvouzónovou klimu, adaptivní LED světla, elektrické otevírání zadních dveří, nastavování jízdních profilů plus kýbl další vcelku zbytečné výbavy?

Michal
25. listopadu • 17:18

Zavedený konkurenci uzme jen drobky nehledě na to že Hyundai v téhle verzi stojí za zvážení.Pořád je to ale Hyundai.

Shimi
25. listopadu • 16:35

Pořád stejná, cenově nesmyslná, písnička. Prodávat základní verzi fastbacku, v kontextu zavedené konkurence, za 780.000,- je naprostý nonsens.

Jan
25. listopadu • 22:01

Porovnejte výbavy Octavie RS a i30N. Do Hyundai se dá již přidat pouze skleněná střecha a metalíza. Octavie je proti Nku holobyt.

Ivan
27. listopadu • 18:01

Tak si ty dva ceníky vemte a zjistěte že ty výbavy jsou defakto totožné. Až na pár drobností. Adaptiv, automatická světla+stěrače, couvací kamera.
Osobně bych dokupoval jen ten adaptivní tempomat.

Shimi
25. listopadu • 22:35

Jan: A když tu výbavu nechci? Čím budeš potom argumentovat? Já sice vím, kam tím míříš, ale tady jde o princip. Nemůžu jako automobilka nabízet svůj první HH za ceny zavedené konkurence, respektive v některých případech dokonce i za vyšší. To je podřezání si vlastní větve. Už jsem to tu psal stokrát, takhle se nepřetahují zákazníci od konkurence. Já chápu, že to 99% místních virtuálních bychařů nechápe, protože oni nejsou reální kupci a nikdy si tenhle typ auta nekoupí. Ale žvanit o tom budou až se za nimi bude prášit. Já osobně proti Korejcům nic nemám, ba naopak, roky jsem jim fandil a v podstatě fandím pořád dál, ale narostl jim moc rychle hřebínek. Na rovinu říkám, jako reálný kupec těchto aut, že mám o i30N HB zájem, ale za tyhle peníze to je pro mě neakceptovatelné.

Bouda
25. listopadu • 16:18

Nevypadá to zle, ale abych podporoval korejský šmejdy, na to mám svoji rodinu a sebe moc rád :-P

No Name
25. listopadu • 19:40

Kdybys to myslel vážně, tak bys v ničem jiném než v Hyundai sebe i svoji rodinu nevozil... Jednoznačně ti totiž uniká, že ty tvoje "korejské šmejdy" jsou absolutně nejbezpečnější auta. Pryč je doba, kdy např. Volvo bylo bráno za etalon v bezpečnosti. Dnes vládne Hyundai:
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/znacky-nejbez... ...

Josef
25. listopadu • 19:59

No Name, už jsem se dnes zmínil, že, cituji: "...jsem zvědav, jak ještě dlouho budou zdejší "odborníci" sdělovat své "zkušenosti" o nekvalitě a zaostalosti korejských značek..."
Zkrátka - lidská hloupost je věčná a nezničitelná a "Boudové" to dokazují. ;-)

No Name
25. listopadu • 20:12

Josefe, máš naprostou pravdu a jedno velké + ;-)

Daniel
25. listopadu • 19:23

Škodovka je šmejd.Hyundai nedela sr motory jako škoda....tsi tdi pd .Škoda má dost problému se spolehlivostí.

Mlátil
25. listopadu • 16:57

Lepší podporovat někoho, kdo tu vystřílel půlku Evropy, že?

Jirka Vrbovec
25. listopadu • 14:59

Zdá se mi, že asi špatně vidím. Mz toho, jak bylo N prezentováno jsem měl za to, že je to něco jako supersport, auto které při zrychlení trhá asfalt, natrhne záď okruhovým speciálům a kdovíco ještě...
A teď, když se podívám na parametry, tak je to srovnatelné s Octavií RS, jen o něco dražší.
To zase bylo humbuku a, jako vždycky u Hyundaie, skutek utekl...

Mirek
25. listopadu • 16:00

Je vidět, že žák qwertze se nezapře. I kdyby bylo auto bílé, tak pro některé kouzelníky je černé. Nechci hodnotit, které je lepší, horší, a hlavně druhou větu, ale napsat tuhle blbost s cenou, to chce opravdu hodně pomatený mozek. Zvládneš porovnat cenu auta, které je v základu a ceny prakticky kompletně vybaveného auta, kde jde dovybavit jen pár pitomostí? Nemusíš odpovídat, nezvládneš.https://az749841.vo.msecnd.net/sitescscz/alv1/a8680af6-e... ... https://www.hyundai.cz/files/download/model/i30-... ...

Ivan
27. listopadu • 17:56

Základní výbavy se prakticky neliší. V drobnostech H má něco co nemá Š a naopak.

Jirka
25. listopadu • 17:36

nedávno srovnávali cenově H i30N s Golfem GT... jenže když jsem nakonfiguroval Golfa do výbavy Háčka, tak jsem byl hodně přes milion....

Maxík
25. listopadu • 18:10

Jinak řečeno Jiří, vypočítal jste, že lepší auto je dražší. Gratuluju k objevení Ameriky

Sir_CHerokee
25. listopadu • 17:47

To nejsou asi moc porovnatelná auta. Hujdai nemá tradici, je ošklivý (na vlastní oči, na fotkách vypadá lépe) a nebude moc kvalitní. A mnohem více padají jejich ceny. V této třídě v Evropě hrajou prim ostré fordy a VW... a až pak renaulty, prémie, cupra... a všichni ostatní. Mají své zákazníky, kteří je kupují, své kluby, závody, srazy atp. To se bude těžko narušovat. Tím nechci napsat, že Hujdai v této podobě je špatným autem. Jen to bude mít těžké, aby někoho přetáhnul a nových zákazníků v této třídě je málo.

Mirek
25. listopadu • 21:26

Neblbni, s padáním cen to projedeš, to se tady již několikrát spočítalo, že rozdíl cen při prvotní investici nikdy nedosáhneš při prodeji. Navíc, již jsi měl možnost posoudit kvality těchto aut, tipuji, že asi neměl. A možná se nebudeš stačit divit ale i srazy mají, jen o tom nic nevíš. https://www.topspeed.sk/prvy-cesko-slovensky-hyun... ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Sir_CHerokee
25. listopadu • 21:54

Co projedu? Padání cen u Korejců vs. VW nebo i ta Škoda je celkem snadno ověřitelné. A o mnohem to vypovídá. A to, že někde byl ofiko uspořádán jeden sraz...to je argument? Tak tak to asi bude s prodeji proti Golfu GTI/R a Focusu ST/RS, tedy 1/100.

Mirek
25. listopadu • 22:15

Tak to ověř, když si myslíš, že to jde a zrovna u těchto aut. A kolik bys chtěl těch srazů, když se auto prodává něco přes rok? Byl to první a zrovna nedávno, tak nikde nepiš, že konkurence něco má a Hyundai ne. A není to snad tedy argument? Já tedy vím, že se u nás konají srazy například majitelů aut Ford, ale nikdy jsem neslyšel, že by jen majitelů Focus RS.

Maxík
25. listopadu • 16:58

Mirku, jsi vážně takový hlupák jak se prezenzuješ? Hujda má a vždycky mít bude pachuť laciného šmejdu. A té Vošickým budované image se nezbaví, ani kdyby k tomu dlvali zadarmo tepláky z tržnice. Co na tom nechápeš?

Mirek
25. listopadu • 21:20

Tak mi napočítej tu vyšší cenu Hyundaie, když je to špatně, máš tam odkaz na ceníky, kouzelníku. Nebo se ti snad zdá, že Jirka Vrbovec a já jsme řešili něco jiného? Pokud se ti to zdá, tak to máš sen a jen ses tady prezentoval za naprosto vypatlaného hlupáka.

Kuba
25. listopadu • 23:02

Mirku, nesnaž se každého pořád přesvědčovaz, že jsi vylízaná palice. To všichni dávno víme.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
26. listopadu • 15:03

Nejhorší srážka je srážka s blbcem. Máš velké sebevědomí, když mluvíš, píšeš, za ostatní. Bohužel to bude tak asi vše, co máš. :-D

Aladin
25. listopadu • 17:10

Proč by měl mít pachuť laciného šmejdu? U mě má pachuť laciného šmejdu možná Lada. Jinak ničím neopovrhuji. Znám jednoho sveráze, který vyměnil flotilu audin za hyundai a genesis. A je spokojený. Teď si ještě přikoupil Ionic. S novými Hyundai zkušenosti nemám, ale dle celkových hodnocení j.d.power to nevypadá na katastrofu.

homer
25. listopadu • 18:58

frajer by mel priznat ze je bankrot

Wurm
25. listopadu • 14:55

Redakční soutěž v nacpání škodovek všude pokračuje a nabírá na obrátkách :-D:-D

Tom
25. listopadu • 15:23

Tak zrovna tohle srovnani se skodovkou mi v nasi kotline prijde celkem pochopitelne.... nebudte paranoidni.

Tom
25. listopadu • 14:51

Tak spatna auta to nebudou ani jedno. Jen Hyundai proste zabiji tan pritroubly konfrontacni marketing a Vosickeho ego.

Simon
20. prosince • 17:57

S tím nahlouplým marketingem H souhlasím. Jeden čas jsem s i30 vybavenou motorem GDI 1,6 jezdil a bez problémů. Vadily mi pouze 2 věci :
1) Laciný potah na volantu. To byla nějaká koženka a působila opravdu plastově.
2) Když jsem potřeboval zrychlit, motor se vždy vteřinu zamyslel a pak to provedl způsobem, aby co nejméně zplodinami zatížil životní prostředí. Ale to asi bude bolest více moderních aut.
Pokud zvednete kapotu a trochu zkoumáte jak je auto vyrobené, není v detailech moc rozdílů mezi Š a H. Předtím jsem jezdil Š Octavia II 1,9tdi a opravdu mi vadila hlučnost motoru, při rychlostech vyšších 120 km/hod ani nemělo smysl pouštět autorádio. Ovšem pro někoho je holub na kapotě znakem příslušnosti k vyšší třídě, případně "slušným" lidem.
Podobně jako příslušnost k jistým fotbalovým klubům.
Simon

No Name
25. listopadu • 18:27

Přitroublý konfrontační marketing si z toho vyvozují jen přitroublí škodafilové. Ostatní ho berou naprosto normálně. Však ona škodovka si za to může tak trochu sama díky velkohubým neopodstatněným a samochválným ódám. Realita je jiná.

šofér
26. listopadu • 10:50

Vošického marketing té automoblice škodí,.. .stejně tak předtím Vošický škodil i u Fordu. ten chlap je neskutečný infantilní egocentrik,.

U Konicka
26. listopadu • 17:17

A ty neskodis, kdyz jsi takovy dusevni anorektik :-D :-D :-D Nebo chces jeho misto? :-D :-D :-D

Tom
25. listopadu • 18:59

Tak velkohubost vidim prave u
Hyundai ... ceske zastoupeni.

Pigliatti
25. listopadu • 13:29

O ano, v nadpisu samozrejme zminena bozska Octavie RS - to budou letos bohate premie!

Tom
25. listopadu • 14:47

Chlapce, uz mas napsane ukoly na zitra?

Josef
25. listopadu • 13:26

Nemám, co bych k článku dodal, nejedná se o kategorii aut, která mne zajímá. Jen drobnost - jsem zvědav, jak ještě dlouho budou zdejší "odborníci" sdělovat své "zkušenosti" o nekvalitě a zaostalosti korejských značek, i když je objektivně naprosto zřejmě a prokazatelné, že Korejci se svými produkty jsou už naprosto srovnatelní s produkty značky Škoda (a nejen s produkty značky Škoda...). Měl jsem možnost prohlédnout si novou i30 a byl jsem překvapen, jak i v detailech je kvalitně řemeslně zpracována a i volbou materiálů a celkovým provedením. Korejci udělali opravdu neuvěřitelný posun na dlouhé cestě k "dokonalosti"...

Jirka
25. listopadu • 17:33

souhlas, dodávám, že mám osobní zkušenost s 2 Passaty2,0 TDI (oba koupené nové) a H i30... bohužel konstatuji, že poruchovost VW po náběhu 100 000 km je šílená (byla, prodal jsem je) ve srovnání s i30 (kde je navíc 5 let záruka...)...

MUDr. Chocholoušek
25. listopadu • 18:35

Prosím, řeknete nám i tu o Karkulce.
Minimálně od B7 je Passat téměř bezporuchové auto. Já na B7 v průběhu 4 let měnil v rámci záruky jen zámek kufru. Věřím, že dodnes jezdí bez vážné poruchy.
Kvalitu Hyundai neznám.

JJ
26. listopadu • 1:17

Až té B7 bude 20 let tak se vrať a potom napiš komentář...

MUDr. Chocholoušek
26. listopadu • 8:11

Dvacetileté Passaty běžně v provozu vídám.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Filda
9. prosince • 13:42

ty by jsi měl Chocholouška navštívit ... ne se za něj vydávat !

mpolan
26. listopadu • 8:41

Dvacetiletý passat je kulatá B5 a ty se tedy už rozhodně moc neobjevují. Vymřely velmi rychle, během posledních pár let prakticky úplně zmizely. Stejně jako hranaté krabice B4.

Barum
25. listopadu • 22:20

Jirka Josef Mirek je trol. Bude tady schválně útočit na koncern, protože má z něj těžké spaní. Hele, kdybys chodil do takového buzeristánu za třetinový plat jako oni, tak bys možná ne hned, ale časem taky dělal takové zoufalé psí kusy. Jen Hovnajistu nechej, ať se tady blahem vyhoní, jak nám to tu nandal. Čísla jsou jasná, lidé už je prokoukli. Mají pokles výroby, teď jim hodně spadly akcie, tak co bys chtěl? Tonoucí se chytají stébla a trapně tady trolují. Aspoň se máme čím bavit, i když to Hovnají je spíš taková tragikomedie.

Fuzzy
26. listopadu • 2:11

Type R od Hondy nebo Cupra od Seatu je diametráně lepší. Hnujdaj to je docela jak hřbitov v Bohnicích. Nevíš zda máš křičet nebo umřít. Vošického prasárny ať si strčí někam.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
šofér
26. listopadu • 10:47

a nevadí vám, že to Vošický vůbec nevyrábí?? Jste zakomplexované jelito!

ACE
25. listopadu • 23:18

Jo musí bejt fakt už v koncích, když přetahuje lidi od Bavoráku. Třeba když jim poradíš, tak pochopí že šli do firmy co vlastně končí a kterou stejně nikdo chtít nebude ;-)

R
25. listopadu • 15:14

Ja bych zase řekl, ze Hyundai udělal krok dopředu a Škoda pulkrok dozadu...proto to přibližování 😎

Barum
25. listopadu • 22:14

Hnojda maximálně udělala krok, když v tom se ozvalo PRRRRRRRD :-D :-D :-D Hovnaj nebrat ;-)

Pyskoř
26. listopadu • 9:26

To jen praska ve vyfuku, zatim co skodovce vrci setrvacnik v palubce aby jsi v kabine mel alespon njaky 'zazitek'. Uduvuji se nad zakomplexovanosti skodovkaru. Asi nekde v podvedomi vi ze koupili sunt za premrstenou cenu.

F
25. listopadu • 19:56

To ano, ale Hyundai je už dávno před Škodou. Takže škodovce dál utíká.;-)

dr. 120l
28. listopadu • 0:25

Škoda je proti Hyundai opravdu prcek lokálního významu. Celosvětově je Hyundai mnohem prodávanější. Zatímco v čechách H. potkáte na každém kroku, tak v Soulu, světe div se, Škoda ani jedna ....

HáFan
28. listopadu • 22:16

Kdo by tam taky takové póvlauto chtěl, když tam mají svůj skvělý, světově významný Hyundai s jeho luxusním Genesisem a subznačkou Kií.
Mimochodem, Hyundai má v porovnání se škodovkou více než sedminásobné prodeje. Navíc je jedním z největších a nejvýznamnějších světových výrobců automobilů, který není, na rozdíl od škodovky, nikomu podřízený. Škodovka se s ním absolutně nedá srovnat. Vždycky se náramně bavím, když čtu přiblblé příspěvky fanatických zamindrákovaných škodoubožčáků, kteří tvrdí opak.

Olaf Guerda
26. listopadu • 0:07

Na prodejích se to ukazuje přesně naopak, nejen v trendu u nás, ale i celoevropsky. Trochu si nastuduj tabulky a nežij v bublině pana Vošického, který tak trochu hovoří jak Hitler v roce 1945 o vítězné válce, ačkoliv všude prohrává. :-))))

R4D3X
27. listopadu • 14:28

aby měli co prodávat, se jim to hromadí na letištích :D

Tom
26. listopadu • 0:29

a proč si nenastuduješ tabulky světových prodejů ? V Americe je to Hyundai Elantra, kdybys to nechápal https://www.denik.cz/auto/tohle-jsou-nejprodav... ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Hugo
26. listopadu • 8:52

Vzdyť ano. Škodovka ani nemá na to, aby se dostala do USA. Je to jen nevýznamná lokální automobilka, navíc plně v majetku VW a ani o něj není v USA valný zájem (podvody, nekvalita, nespolehlivost).

Mirek
25. listopadu • 12:36

Z testů:
http://www.auto.cz/test-skoda-octavia-rs-tsi... ...
"... tak či tak s udávanými 6,5 litry v kombinovaném cyklu moc nepočítejte. Běžně si čtyřválec vezme zhruba o litr více, ve městě se vejdete do deseti litrů, a na dálnici, kde motor při rychlosti 130 km/h točí na šestku zhruba 2800 otáček, se nakonec měřič spotřeby zastavil na osmi litrech."http://www.auto.cz/test-skoda-octavia-rs-245... ...
"Spotřeba se v běžném režimu používání, tedy svižná jízda kombinující město, dálnici a nějakou tu jedničku, pohybovala pod mýma rukama kolem osmi a půl litru. Město vyžene průměry nad deset, prakticky cokoliv vyššího samozřejmě možné je, když se rozhodnete trochu víc blbnout."Opravdu je problém uvádět reálnou spotřebu a ne stále ty báchorky automobilek?

Ivan
27. listopadu • 17:42

No k tomu Hyundai nemají relavantní údaj z testu. Takže udávají srovnatelné.

Malik
26. listopadu • 16:36

kdo jede v eresku 130 po dalnici, hovadina, pod deset je umeni se dostat :D

komik
25. listopadu • 14:08

škoda, že nenapsali, u spotřeb metodiky výpočtu. Tipl bych si že Octa je podle staré, i30 už podle nové.

Petr Vaněk
25. listopadu • 22:12

Jejeeej, ta Hnůjda i30 je ale ošklivé auto:-D Ono to trochu vypadá, jak když se ucpe potrubí. Tak ten beztvarý smotek organické hmoty co vytáhnou tak většinou vypadá nějak takhle :-D Myslím si, že i složením to bude podobné :-D Fuj jdu se raději dívat na Jak se kalila ocel. Tady na takové prasárny z Nošovic opravdu nemám náladu :-P

Francek Bernhardek Maierů
26. listopadu • 16:44

Nic než čirá závist. Vaňku, Vaňku, vůbec bych se nedivil, kdybys byl majitelem bezpohlavní šeredné a k uzoufání nudné Octavie RS, o které přesně tohle víš a majitelům Fastbacku N jen krutě závidíš. Ono ti taky nic jiného nezbývá. Jedině, že by sis konečně pořídil pořádné auto s koulema - i30 N Fastback Performence.

Ler
25. listopadu • 17:31

Tak to sis tipnul blbě, 6,7 u manuálu a 6,1 u automatu je u RS podle nové metodiky.

Mirek
25. listopadu • 21:02

A že jim to žralo o 2 litry více? Kdepak se stala chyba? Nejeli při měření stále jen s kopce? Tomu snad neuvěří ani největší idiot, že Octavia RS 2.0 TSI s automatem bude žrát jen 6.1 l/100 km.

Michal
27. listopadu • 19:52

Znojmo-Brno/slatina přes Rajhrad a po staré tj žádná dalnice s manuálem 6,2l včetně zahratí motoru a 95 octan(100oct da 2-3deci ještě dolu).Jízda max plus 10 a jízda prakticky bez brzdění tj vyuzijes setrvačnost.Běžná u mě 7l ale mám kola 205r17

Marek71
26. listopadu • 11:08

Dobré ráno :-D

Ler
26. listopadu • 9:35

Ještěže ostatní auta jezdí v reálu za hodnoty naměřené podle metodiky. :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
26. listopadu • 15:00

To je jako odpovědět na otázku, proč jsi kradl "protože ostatní také kradou".:-D
Tak zrovna v té tabulce vypadají hodnoty spotřeby i 30 N skoro realisticky, na rozdíl od Octavie. Asi tak. :-P

Ler
26. listopadu • 15:22

Á pán je komik, hodnoty i30 vypadají skoro realisticky když k nim litr nebo dva přidáš.
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/19-Hyundai/... ...

Mirek
26. listopadu • 17:11

Tuhle stránku chytrostí si nechej pro sebe. Vím jak vypadají informace o spotřebě mého auta a vím, za kolik s ním jezdím já.
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/17-Ford/0-A... ...
Spotřeba od 6.46 do 9,3 l/100 km, to je jako co, důchodce až úplný šílenec za volantem? 44 % rozdílu ve spotřebě je trochu hodně na to, aby to člověk mohl brát jako seriozní údaje. V současnosti mám najeto, u poslední nádrže, asi 400 km a průměrnou spotřebu mám 7.2 l/100 km.
Živě si představuji, jak to vypadá u ostatních aut. Stačí se podívat na tvůj odkaz a rozptyl spotřeby 83% a je jasné, že je to úplná pitomost, navíc, když si tam dáš do tabulky minimální nájezd 1500 km.
A proč jsi tady nedal třeba tohle, to ti do krámu nepasuje?
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/45-Skoda/39... ...

DZARDINO
25. listopadu • 12:30

Tak s RS to nejde srovnat, bó ta si na sportovnost tak nějak jen hraje, oproti N verzím od Hyundai. Jablka a hrušky a to včetně porovnání cen v tabulce, RS je tak nějak v "holobytu" oproti verzím N. Tím však netvrdím, že RS je špatné auto,. naopak.....jen se vůbec nedají jízdně porovnat, respektive si nekonkurují....

Ivan
25. listopadu • 23:42

Jo to je Hnujdaj ahaaa. Ja jsem si myslel, ze to je ta nova Avia kdyz se tu nedavno resila.

Ludek_II
26. listopadu • 6:15

Nad nikým se nepovyšuj, Ivánku. :-)

LOL
26. listopadu • 7:57

pozdě, už je z něj medvěd na koloběžce RS, kterého předjede kdejaká "Hnujda" :-D

PetrStary
26. listopadu • 2:01

Hnůjdaj = Avia :-D hej to nevymyslíš, to si budu muset snad zapsat :-D:-D:-D

Lukasz
26. listopadu • 9:23

Hynudaj nebrat, jsou mr*ky :-(

Petr Vaněk
29. listopadu • 19:04

Nebojte, nejsem tak malomocný abych si kupoval nějaký šmejdský Hiunday. :-O

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
HáFan
1. prosince • 10:43

Říká někdo, kdo ani neví, jak se správně píše Hyundai.
Šmejdský? Nebuď tak trapný...
Určitě není šmejdský, na rozdíl třeba od nějakého podvodného Audi (tvůrce Dieselgate) a vysoce poruchového VW s jeho malou a nespolehlivou dcerkou Škodou.

Zeli
27. listopadu • 8:37

Zivot prinasi ruzne problemy, to ano. Ale nikdy jsem necitel potrebu klesnout tak moc hluboko, abych si musel koupit nejaky Hovnaj :-P Takovou ubohou prasecinu z panoptika ani v sebeobrane :-P Radeji si dat kurnik od slepic na detsky kocarek a objizdet s tim kontejnery nez toto i30 :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LuD3K
27. listopadu • 13:58

fajn nápad kurnik od slepic na detsky kocarek... vidíš to a někde se říká "nechci klesnout, nekoupím si lacinou koncernovou škodovku"

i30
27. listopadu • 7:01

A ty jezdíš čím!? Olítanou Scháde se stočenými kilometry..,?

Doporučujeme

Články odjinud